TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 gru 2017, o 01:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1210 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 maja 2007, o 23:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 kwi 2007, o 15:58
Posty: 5
Lokalizacja: śląsk
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: d4d
Witam! Przy ruszaniu d4d (2000r.) autko lekko szarpie, co to może być? Na wyższych biegach problemu nie ma... Proszę o pomoc...

_________________
andrzej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2007, o 07:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 kwi 2007, o 12:06
Posty: 204
Lokalizacja: Lublin
Andrzej napisał(a):
Witam! Przy ruszaniu d4d(2000r.) autko lekko szarpie, co to może być? na wyższych biegach problemu nie ma... proszę o pomoc...


Trzeba by to było obejrzeć. Może to być: poduszka pod silnikiem (mój nr 1), ale może być to też sprzęgło lub koło zamachowe (co mniej prawdopodobne ale możliwe). Może ktoś miał podobne przygody i wypowie się dokładniej.

_________________
Piotrek_LU
piotrek_lu@avensis.info


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2007, o 08:29 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
Andrzej napisał(a):
Witam! Przy ruszaniu d4d(2000r.) autko lekko szarpie, co to może być? na wyższych biegach problemu nie ma... proszę o pomoc...

Andrzej - musisz podać więcej szczegółów... Powodów może być mnóstwo...
Na początek popróbuj ruszać z wyższych obrotów, zmień tempo/sposób puszczania sprzęgła... Jeśli pomoże, to już będziesz bliżej źródła problemu...

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2007, o 16:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
dodaj lekko gazu na 1. i spróbuj wtedy ruszyć czy objaw będzie czy nie

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2007, o 17:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 kwi 2007, o 15:58
Posty: 5
Lokalizacja: śląsk
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: d4d
Dzięki... autko mamy od niedawna a jeździ nim głównie małżonka... mnie wpuszcza okazjonalnie... zobaczę jak to się będzie rozwijać. Objawy są tego typu, że czasem udaje się ruszyć płynnie a czasem jest takie przyduszenie. W toyocie jest w ogóle dość krótki skok pedału sprzęgła, w "cygarze" jest ze dwa razy tyle to i uśliznąć je łatwiej. Pozdrawiam Andrzej

_________________
andrzej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2007, o 08:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2007, o 22:17
Posty: 457
Lokalizacja: Gdańsk
zauważyłem coś podobnego u siebie,
kiedyś musiałem mieć siedzenie ustwaione bliżej kierownicy :-(
w związku z tym nie do końca puszczałem sprzęgło (brak wprawy)
mając wrażenie że sprzęgło już chwyciło zdejmowałem szybciej nogę z pedału,
następowało szarpnięcie z czymś jakby uderzeniem które dochodziło z przedziału silnika
być może to jest objaw że czas wymienić poduszki ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2007, o 14:13 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1059
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL SW
Rocznik: 2001
Silnik: D-4D
Witam,

Od przyszlego tygodnia zamierzam zaczac poszukiwania Avensis Kombi D4D rocznik 2002, ewentulanie 2001, i mam nadzieje do konca lipca stac sie pelnoprawnym czlonkiem tego forum.

Przegladajac forum natrafilem na watki, w ktorych przewijala sie informacja ze w Ave z przebiegiem ponad 100kkm czesto zdarzaja sie awarie kola zamachowego.
Roczniki ktore mnie interesuja maja przebiegi rzedu 130-160kkm, a wiec ryzyko wystapienia tej usterki jest chyba dosc wysokie. Ja natomiast nie chcilalbym na wstepie wpakowac sie w wydateki rzedu kilku tysiecy zlotych.


Poniewaz przed zakupem auta zamierzam pojechac nim do ASO (podstawowe sprawdzenie auta plus podlaczenie pod kompa) mam pytanie czy ewenualne niedomagania kola zamachowego moga zostac zdiagnozowane przez ASO?
Czy orientujecie sie moze z wlasnego doswiadczenia ile taki przeglad w ASO moze kosztowac?

P.S.
Wszelkie informacje na temat charakterystycznych dla tego modelu problemow, ktore warto zdiagnozowac przed zakupem bardzo mi pomoga i beda mile widziane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 14:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
było już o kole itp. ewentualnych niespodzianakch w ave
=> http://www.avensis.info/viewtopic.php?t ... we&start=0

przy końcu koła zamachowe będzie słychać charakterystyczne, jak to pisał wojtekd3, "trukotanie", zwróć uwagę jeszcze na sprzęgło :-)
P.S. koło dwumasowe można zregenerować, jest tego trochę na allegro :-D
np. http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=200156282
koszt 600-800zł i udzielają firmy na to 12 m-cznej gwarancji :-)
np.
POZNAŃ
Tel. (061) 868-46-14
Tel. 609-888-838
Tel. 609-888-868

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 15:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 10:36
Posty: 204
Lokalizacja: Zabrze
Podaję orientacyjne ceny podstawowych przeglądów w ASO: 90.000 - 280, 105.000 - 320 plus to co znajdą i wymienią. Gdzieś na forum jest wykaz czynności które powinien wykonać serwis.

_________________
Pozdrawiam,

dziki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 15:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
np. tutaj
=> http://www.toyotalubin.com.pl/przeglad-cenniki.php

a temnat z forum to tutaj => http://www.avensis.info/viewtopic.php?t=158

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 15:55 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1059
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL SW
Rocznik: 2001
Silnik: D-4D
CarinaGTI napisał(a):


Dzieki za odpowiedzi. Niezupelnie jednak o to mi chodzilo. Interesuje mnie bardziej jaki bylby koszt ustalenia w ASO czy auto jest w rzeczywiscie takim stanie technicznym o jakim zapewnia sprzedawca, nie ile kosztuje pieczatka w ksiazce serwisowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 16:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 maja 2007, o 16:22
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
Z kołem zamachowym to jest tak, że po 120 kkm jest wymiana zgodnie z kalendarzem eksploatacji. Wygląda na to że część właścicieli gdy stają przed tym wydatkiem po prostu sprzedają auto. To nie jest wada, po prostu żywotność tego elementu to 120 kkm.


Koszt w ASO to 5000 razem z robocizną, a do kompletu sprzęgło - razem 8000 zł ! Powiedzieano mi za to że mogę kupić poza ASO a oni zamontują, wtedy ceny nie są już takie astronomiczne.

_________________
Tak samo jak ludzie Funky, bez żadnej różnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 17:10 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1059
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL SW
Rocznik: 2001
Silnik: D-4D
FunkyKoval napisał(a):
Z kołem zamachowym to jest tak, że po 120 kkm jest wymiana zgodnie z kalendarzem eksploatacji. Wygląda na to że część właścicieli gdy stają przed tym wydatkiem po prostu sprzedają auto. To nie jest wada, po prostu żywotność tego elementu to 120 kkm.


No to mnie szczerze mowiac troche dziwi. Wczesniej rozwazalem zakup Passata lub Golfa z silnikiem TDI, ale po zapoznaniu sie z wieloma opiniami nt. bezawaryjnosci Toyoty zdecydowalem sie szukac Avensisa. Sam widzialem kilka egzemplarzy VW z silnikiem TDI, w ktorych po 300-400kkm nikt nawet nie widzial jak wyglada kolo zamachowe, ani nigdy nie byly przeprowadzane tak kosztowne naprawy jak w przypadku kola w D4D.

Teraz mam zgryz czy przypadkiem znowu nie zastanowic sie nad zakupem VW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 20:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
BoB77 napisał(a):
w ktorych po 300-400kkm nikt nawet nie widzial jak wyglada kolo zamachowe

ale płacił za tremont silnika 2-krotnie
i wymieniał 5 krotnie przeływkę :-)

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 20:33 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1059
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL SW
Rocznik: 2001
Silnik: D-4D
CarinaGTI napisał(a):
BoB77 napisał(a):
w ktorych po 300-400kkm nikt nawet nie widzial jak wyglada kolo zamachowe

ale płacił za tremont silnika 2-krotnie
i wymieniał 5 krotnie przeływkę :-)


Golf IV w fimie w ktorej pracowalem zanim zostal sprzedany przejechal ponad 300kkm i mial tylko wymieniona pompe paliwa, drazki i metalowo-gumowe elementy zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 21:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
musiałbyć to naprawde udany model, jak ze wszystkim zależy gdzie składany :-)
ja równiez opieram się na golfie mk IV i w dwóch 1.6 8V wymieniane były skrzynie biegów :-) o mk 3 nie wspominam, bo za długo nią przejeździłem (1.9 GTD) sprzęgło wystarczyło na 80kkm (oryginał z ASO), tuleje wachacza (oryginały) starczały na 30kkm, nie wspomne o wymianie tylnych tuleji tzw. z uchem - wymiana 6h-starczyły na 50kkm etc. etc. :-)
a pompa wody nie siadła przypadkiem? bo to szlagier VAGa

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2007, o 22:53 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1059
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL SW
Rocznik: 2001
Silnik: D-4D
CarinaGTI napisał(a):
musiałbyć to naprawde udany model, jak ze wszystkim zależy gdzie składany :-)
ja równiez opieram się na golfie mk IV i w dwóch 1.6 8V wymieniane były skrzynie biegów :-) o mk 3 nie wspominam, bo za długo nią przejeździłem (1.9 GTD) sprzęgło wystarczyło na 80kkm (oryginał z ASO), tuleje wachacza (oryginały) starczały na 30kkm, nie wspomne o wymianie tylnych tuleji tzw. z uchem - wymiana 6h-starczyły na 50kkm etc. etc. :-)
a pompa wody nie siadła przypadkiem? bo to szlagier VAGa


Golf byl z 2003 roku wiec podejrzewam, ze dlatego tak malo bylo z nim problemow bo wszystkie dolegliwosci wieku dzieciecego zostaly wyeliminowane. Pompa wody na pewno nie byla wymieniana.

Wracajac do wyboru, chyba wybiore jednak Ave. Jednak z tego co widze to chyba raczej bede musial sie liczyc z wymiana tego kola w niedalekiej przyszlosci, ale na pewno zdecyduje sie na regeneracje niz wymiane na nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2007, o 10:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 17 lip 2007, o 10:13
Posty: 300
Lokalizacja: Kraków
Marka: toyo
Model: T 22
Rocznik: 1998
Silnik: 2CTE
Na wstępie chcę się przywitać, gdyż jestem tutaj nowy i pozdrowić wszystkich forumowiczów :-).
Kupiłem niedawno Toyotke Ave 2.0 TD z '98 i się zastanawiam nad tym kołem dwumasowym i zamachowym. Czytając na tym forum spotkałem się z opiniami ze pada to najczęściej w Toyotkach w wersji D4D. I teraz pytanie czy w mojej też to się może trafić(bo fura ma niby przejechane 123 tys. km, sprowadzona z Włoch)?? Wiem, że niedawno jeszcze w tym samochodzie było robione sprzegło i czy to aby nie jest przypadkiem to samo co koło dwumasowe lub zamachowe?? Na wstępie proszę się nie śmiać jeśli gdzieś coś sknociłem bo nie znam się zupełnie na samochodach, ale mam zamiar się podszkolić co nieco:-). Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 28 lip 2007, o 13:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2007, o 22:30
Posty: 127
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 diesel
Czy w Avensis 2.0 TD rocznik 1999 jest koło dwumasowe, czy też go tam nie ma ? Słyszałem, że nie, ale jeśli ktoś może udzielić mi fachowej i wiążącej odpowiedzi to będę wdzięczny.

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2007, o 20:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2007, o 22:17
Posty: 457
Lokalizacja: Gdańsk
Samsung - widzę że temat spędza ci sen z powiek.
Mam TD ale po prostu tego nie wiem :nie:
Nawet nie mam gdzie zapytać i jak sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sie 2007, o 09:29 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
Ziemas napisał(a):
Nawet nie mam gdzie zapytać i jak sprawdzić.

Zawsze można zapytać na forum albo napisać do znajomego... :jezyk: :jezyk: :jezyk:
Panowie - żeby nie było nieporozumień - TD nie posiada koła dwumasowego.

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2007, o 11:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2007, o 22:30
Posty: 127
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 diesel
No to żeś mnie Kolego ucieszył tą wiadomością :-D :ok: :-D :ok: :-D :ok: Dzięki.

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2007, o 20:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2007, o 22:17
Posty: 457
Lokalizacja: Gdańsk
ayrsen napisał(a):
Zawsze można zapytać na forum albo napisać do znajomego... :jezyk: :jezyk: :jezyk:
Panowie - żeby nie było nieporozumień - TD nie posiada koła dwumasowego.

Tak też uczyniłem :jezyk: :jezyk: :jezyk:
Dzięki ayrsen :ok: :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2007, o 13:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 cze 2007, o 12:45
Posty: 21
Lokalizacja: chmielek
OBJAWY USZKODZENIA KOLA DWUMASOWEGO W SILNIKU D4D 2.0 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2007, o 00:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 lip 2007, o 15:09
Posty: 10
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22FL
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Witam.
Posiadam od krótkiego czasu T22 D-4D, 2001 146 kkm.

Właśnie przeglądałem forum i dowiedziałem sie o problemie koła dwumasowego. Trochę się przestraszyłem, a strach potęguje to, że wyjeżdzam na jakiś czas tym samochodem do IRL, i jeżeli tam samochód odmówi mi posłuszeństwa to naprawa zapewne przewyższy wartość samochodu, a ciągnąć go ponad 2 tyś km + dwa promy... Brrrr.

W związku z powyższym - czy mógłby ktoś przybliżyć w jaki sposób rozpoznać czy coś jest nie tak z tym układem - przeczytałem archiwum, ale niezbyt rozumiem o co chodzi z "turkotaniem" (czy to na biegu jałowym, czy podczas jazdy, do czego taki dzwięk jest podobny, itp?). Czasem jeśli dobrze się wsłucham i jadę z otwartą szybą przy jakimś murze czy domu da sie usłuszeć przy ruszaniu pewnego rodzaju świst/piszczenie - ale też nie zawsze (trudno wyczuć od czego to zależy, może temp) i tu domyślam się, że mógłby to być ew. łożysko dociskowe.

Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, o 16:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 sie 2007, o 18:39
Posty: 29
Lokalizacja: Mazury
Czy ma ktoś doświadczenie z regenerowanym kołem dwumasowym?

Znalazłem firmę w Poznaniu DAW-Auto.
Nie znalałem uwag krytycznych? Cena 800 zł za koło regenerowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, o 17:04 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1059
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL SW
Rocznik: 2001
Silnik: D-4D
jasiu66 napisał(a):
Czy ma ktoś doświadczenie z regenerowanym kołem dwumasowym?

Znalazłem firmę w Poznaniu DAW-Auto.
Nie znalałem uwag krytycznych? Cena 800 zł za koło regenerowane.


Handlarz od ktorego kupilem auto twierdzil ze przerabial temat i pomaga na jakies 10-20 kkm. Nie wiem ile w tym prawdy.

_________________
Obrazek

MP3 USB SD AUX w fabrycznym radiu
ZMIENIARKI MP3 / Bluetooth


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, o 18:15 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 23:27
Posty: 1396
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 4
jasiu66 napisał(a):
Czy ma ktoś doświadczenie z regenerowanym kołem dwumasowym?

W Białymstoku jest warsztat, w którym wymieniają koło dwumasowe na regenerowane i jeśli mnie pamięć nie myli, to dają na to gwarancję. Przy okazji wymieniają też sprzęgło. Cała zabawa kosztuje ok. 2300pln. Nie robiłem tego w swoim aucie, ale liczę się z tym i dlatego sie dowiadywałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2007, o 23:02 
przed Toyotą miałem Skodę Octavię 2002. może i silnik spokojnie dałby radę bez remontu 400-500 tyś. Ale... wtryski i sprężarka na pewno nie! Kiedy sprzedawałem - miałem 170 tyś zrobione. Ponieważ dużo jeżdżę sprężarka cały czas pracowała - mechanik powiedział człowiekowi który kupował auto ode mnie:
Jeśli będzie pan nim codziennie jeździł, na tej zrobi pan kolejne 100 tyś. Jeśli auto będzie stało i tylko w niedzielę do kościoła, to nie zrobi pan nawet 20 tyś.

Były natychmiast wtryski do wymiany - ale tutaj mechanik powiedział trzy słowa "dzięki naszemu olejowi...".

Może i koło zamachowe wytrzyma te 300-400tyś w tej skodzie. Turbo to jednak (nowe) koszt taki sam, jak u nas to nieszczęsne koło. Więc jak dla mnie to wychodzi na jedno i to samo.

To stare mercedesy robiły po milion kilometrów.

Ostatnio jechałem Golfem I GTI z 1977, zdziwiłem się, bo cała przednia deska w ogóle nie skrzypiała - teraz to powszechne w autach 3-4 letnich...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2007, o 23:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
masz rację, coraz częściej, tak samo i (niestety) z japończykami, ze są składane w róznych krajach i efekt tego jest różny.
Kiedyś robiono auta na długie lata, a teraz pompa ma wtytrzymać tyle i tyle i tak z każdym elementem, zdarzają się wyjątki, ale to raczej rzadkość.

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1210 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda