TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 paź 2017, o 23:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lut 2016, o 19:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2016, o 17:43
Posty: 48
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: t27
Rocznik: 2016
Silnik: benzyna
Ktoś po spojrzeniu na link, który poniżej wklejam mógłby powiedzieć - to kup sobie Nissna! Może i miałby rację, wklejam ten link nie dlatego, by podgrzewać mizerną dyskusję, ale by pokazać że jedni - konkurencja - mogą więcej.
Od jakiegoś czasu czytam fora nissana - niezaprzeczalnie prekursora powszechnych zastosowań i firmy mającej największe doświadczenie w CVT. Może tu na forum Avensisa to co użytkownicy i serwis Nissana mają do powiedzenia nie jest ważne, ale temat awaryjności skrzyń bezstopniowych jest tam tematem dyżurnym - mimo wyśmienitych warunków gwarancji. Nie dolewam oliwy do ognia, ale wielu użytkowników twierdzi, że ich kłopoty zaczęły się po wymianie oleju. Nie będę rozwijał, bo fora nissana są powszechnie dostępne, a wątki bogate w argumentację tak użytkowników jak i serwisu tej marki.
Co do mojego postawionego na początku pytania, skłaniam się do zakupu nowego auta z tą skrzynią, aczkolwiek na bank dokupię dodatkową gwarancję. Może do tego czasu Toyota dojdzie do wniosku, że warto podnieść warunki gwarancji podstawowej.
Tu link o którym napisałem wyżej:
http://tinyurl.com/z7hczwd (proszę poczytać również FAQ z tej strony)

Z innych spraw do których się do tej pory nie odniosłem:
1. Kolega Bandzur napisał mi "Szkoda czasu, żebyś wklejał takie bzdurne linki" Szanowny kolego, już 10 lat temu, jak jeszcze dobrze egzystował usenet, na grupie samochody, najwięksi adwersarze doszli do wniosku, że portal autoguide.com to wyrocznia i wiedza od i dla zawodowców. Może od tego czasu poziom nieco się obniżył, ale jeśli to dla ciebie bzdury, to albo jesteś samochodowy lamer, albo po prostu nie radzisz sobie z angielskim.
2. Co do informacji o produkcji skrzyń Multidrive S nie przez zewnętrzną firmę, ale przez Toyotę to nie potrafię trafić na potwierdzenie tej informacji. Jak ktoś ma linka to proszę o podanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2016, o 20:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 703
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
nigdy jakos w to nie wnikałem ale skrzynie zapewne robi AISIN, tylko że to też w sumie Toyota :)

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2016, o 20:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Ha! Miałem Nissana - akurat nie z CVT, ale... ale Nissan się mocno zeuropeizował w najbardziej negatywnym słowa tego znaczeniu, niestety!
Warunki gwarancji ogólnej mają - w porównaniu z konkurencją - całkiem niezłe. Całkiem niezłe, bo np. po 2,5 roku wymienili mi całe wahacze, na co większość kręci nosem zaraz po zakupie, ale... Ale kto to widział, żeby pewne rzeczy tak szybko się zużywały!
Plastikowe, nietrwałe mocowania łożyska McPhersona - to norma.
Krzyżaki kolumny kierownicy, które padały po 20-30 tys. km - a które jeśli ktoś nie wymienił na gwarancji, po gwarancji wymagały wymiany... całej kolumny kierownicy z wbudowanym wspomaganiem elektrycznym włącznie za blisko 10 tys. zł!
Akurat CVT robią gorsze niż Toyota - Toyocie dorównuje co najwyżej Honda (nie jakością gwarancji, ale trwałością ogólną, poza rdzą!). Jest dużo więcej wymian, choć nie polegli na CVT jak Audi czy Ford.
Skończyły się czasy - nie tylko w motoryzacji - że miarą jakości produktu jest długość gwarancji! Przykłady można mnożyć - Kia 7 lat gwarancji, które są gorsze niż 2 lata u Forda, Forda 12 lat gwarancji na blachę rdzewiejącą na wylot w zasadzie do momentu opuszczenia fabryki itd. itp.
Lepsze auto bez gwarancji, ale trwałe i zrobione z myślą o długiej eksploatacji.
...niż bzdurna 7-letnia gwarancja Kia, której de facto nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2016, o 20:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lux10 napisał(a):
Od jakiegoś czasu czytam fora nissana - niezaprzeczalnie prekursora powszechnych zastosowań i firmy mającej największe doświadczenie w CVT. Może tu na forum Avensisa to co użytkownicy i serwis Nissana mają do powiedzenia nie jest ważne, ale temat awaryjności skrzyń bezstopniowych jest tam tematem dyżurnym
Gdzie Rzym gdzie Krym... Z tego co zrozumialem chiales dyskutowac o T27 a nie o nissanie, audi czy innych wynalazkach, ktore bez wzgledu czy sie psuja czy nie nie sa zadnym argumentem w przypadku toyoty. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2016, o 00:04 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2016, o 17:43
Posty: 48
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: t27
Rocznik: 2016
Silnik: benzyna
sanchopan napisał(a):
Ha! Miałem Nissana - akurat nie z CVT, ale... ale Nissan się mocno zeuropeizował w najbardziej negatywnym słowa tego znaczeniu, niestety!...
i dalej lista usterek Nissana...
Ludzie, czy ja napisałem choć jedno zdanie, że Nissan jest lepszy albo gorszy od Toyoty? A może piszę zbyt skomplikowanie, albo składnia zdań jest zbyt rozbudowana? Co mnie obchodzą wahacze, albo kierownica Nissana! Napiszę to jeszcze raz, zdaniami prostymi: czytam fora Nissana z powodu ich doświadczenia z skrzyniami CVT. Znacznie znacznie większymi niż doświadczenia Toyoty. Kropka. Nissan daje na swoje skrzynie 10 lat gwarancji a Toyota 3. Te dziesięć lat gwarancji dotyczy nie tylko samochodów nowych, ale również tych którym się wcześniejsza 5 (pięcioletnia!) gwarancja na skrzynię skończyła. Kropka. To jest ludzie temat do dyskusji! Skoro jedna firma daje 10 lat gwarancji a inna 3 i na dodatek po tych 3 latach liczy za tą skrzynię tyle ile kosztuje połowa samochodu, to to jest ciekawostka. NO NIE?
wrc napisał(a):
...Gdzie Rzym gdzie Krym... Z tego co zrozumialem chiales dyskutowac o T27 a nie o nissanie, audi czy innych wynalazkach, ktore bez wzgledu czy sie psuja czy nie nie sa zadnym argumentem w przypadku toyoty
Mój komentarz jak wyżej! Zresztą jeszcze uzupełnię: pomyśl (pomyślcie); pytam o doświadczenie (jakość, niezawodność) z skrzyniami Toyoty na forum Toyoty. Tu jeden i drugi kolega pisze, że są OK. Ja wyciągam z tego taki wniosek: są jako tako OK, bo jakby były full OK, to Toyota dała by nie 3 lata a choć z 5 lat gwarancji. Jakby były totalnie OK, to tej gwarancji byłoby lat 10. Proste. Jeśli jedna firma daje na taką sama skrzynię 3 lata gwarancji, a inna 10 to jest coś na rzeczy, chyba, że ktoś dowiedzie, że im krótsza gwarancja tym wyrób lepszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2016, o 00:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Obchodzą Cię, Drogi Kolego o tyle, o ile sam zacząłeś o Nissanie - choć to mocno OT.
Nissan daje 3 lata gwarancji w Polsce. Nie widziałem, aby coś się w tej materii w Polsce zmieniło. A to że na jakiejś stronie pisze coś innego... - no cóż: pisze. Tylko tyle.
Nie, ale z pełnym szacunkiem - NIE jest to ciekawostka. To się nazywa inaczej: marketing. Tak jak w przytoczonym przeze mnie wyżej przykładzie Hondy, Forda i Kia - to tylko i aż... marketing. Nie mający NIC wspólnego z rzeczywistością.
Pytasz o niezawodność i trwałość skrzyni Toyoty - to odpowiedź dostałeś. Po wielokroć.
Testówki też jako auta "niczyje" przejeżdżają sto kilkadziesiąt tys. km z CVT i te Toyoty jako sprawne idą do klienta.
I powtarzam, bo uległeś temu, czemu producent chce, żebyś uległ - to tylko marketing!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2016, o 07:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lux10 napisał(a):
Mój komentarz jak wyżej! Zresztą jeszcze uzupełnię: pomyśl (pomyślcie); pytam o doświadczenie (jakość, niezawodność) z skrzyniami Toyoty na forum Toyoty. Tu jeden i drugi kolega pisze, że są OK . Ja wyciągam z tego taki wniosek: są jako tako OK , bo jakby były full OK , to Toyota dała by nie 3 lata a choć z 5 lat gwarancji. Jakby były totalnie OK , to tej gwarancji byłoby lat 10. Proste. Jeśli jedna firma daje na taką sama skrzynię 3 lata gwarancji, a inna 10 to jest coś na rzeczy, chyba, że ktoś dowiedzie, że im krótsza gwarancja tym wyrób lepszy.

Jak sam piszesz skrzynie (tak samo jak posty) dziela sie na:
- skrzynie jako tako OK,
- skrzynie OK
- skrzynie full OK,
- skrzynie totalnie OK
:glupek:
Pora na powrot do tematu zamiast wypisywania tego typu stwierdzen....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2016, o 07:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sty 2015, o 22:19
Posty: 228
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna CVT
Cytuj:
Ja wyciągam z tego taki wniosek: są jako tako OK, bo jakby były full OK, to Toyota dała by nie 3 lata a choć z 5 lat gwarancji. Jakby były totalnie OK, to tej gwarancji byłoby lat 10. Proste. Jeśli jedna firma daje na taką sama skrzynię 3 lata gwarancji, a inna 10 to jest coś na rzeczy, chyba, że ktoś dowiedzie, że im krótsza gwarancja tym wyrób lepszy.


czyli rozumiem że najbardziej niezawodnymi samochodami w tym momencie są KIA, bo dają 7 lat gwarancja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2016, o 09:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
...a blachę najlepszą w 2000 roku miał Ford Focus I-wszej generacji, bo gwarancji na nią dawali 12 lat.
I faktycznie nie rdzewiał... :wysmiewacz: przez jakieś pół roku. :szatanek:

Aleśmy odeszli od tematu. :glupek: :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2016, o 12:00 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
324 000 km z CVT ;-) :auto:
viewtopic.php?f=1&t=3881&p=452660#p452641

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2016, o 17:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 sie 2011, o 12:30
Posty: 222
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 17
Marka: Toyota
Model: T27FL Prestige cvt
Rocznik: 2015
Silnik: 2,0 benz. valvematic
Jeżdżę już drugim avensisem z cvt i jestem zakochany w tej skrzyni. Co prawda, żadnym nie zrobiłem 1000kkm, stąd nie mam zamiaru odnosić się do wytrzymałości tej przekładni.
Zastanawia mnie coś innego.
Z jakiego powodu @Lux10 w tak agresywny sposób atakuje dyskutantów, nawet argumentum ad personam.
Panie Kolego!
Proszę zauważyć, że podobnie jak na innych forach, głos zajmują tu ludzie którzy:
a/ bardzo dobrze /dobrze/ znają się na problematyce i starają się pomóc lub doradzić;
b/ użytkownicy samochodów avensis, którzy dzielą się doświadczeniami z eksploatacji, ale niekoniecznie znają się na motoryzacji; osobiście do takich należę;
c/ laicy, którzy przyjmą z wdzięcznością każdą radę czy sugestię;
d/ @Lux10, który wie wszystko, ale też o wszystko dopytuje.
Jestem zniesmaczony Pańską postawą gdyż zarzucając innym indolencję, należy wykazać się stosowną wiedzą, a tej jakoś nie widać.
Ergo, jeśli posiada Pan tyle wątpliwości co do cvt, sugeruję nie kupować takiego samochodu gdyż nie opędzi się Pan od nocnych koszmarów związanych z wymianą przekładni po zakończeniu gwarancji.
Życzę trafnego wyboru.


Pochwały przyznane za post: 3

_________________
AVE!
Obyś Żył Wiecznie!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2016, o 12:33 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2016, o 17:43
Posty: 48
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: t27
Rocznik: 2016
Silnik: benzyna
No pojechałem do salonu Toyoty kupić tego Myltidive'a. Nic nie udziwniałem, żadnych dodatkowych pakietów, nic poza standardowe - katalogowe wykonanie. Niech ktoś zgadnie ile trzeba czekać na odbiór?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2016, o 21:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sty 2015, o 22:19
Posty: 228
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna CVT
15 kwiecień


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2016, o 22:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 cze 2014, o 18:13
Posty: 142
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: 3.
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 LPG Automat
10 maj

_________________
Pozdrawiam
Jest:
Mazda 3 10r
Było
Avensis 12r
5008 10r
Bravo 10r
Swift 05r


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2016, o 00:08 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
6-8 miesięcy?
Czyli wziąłeś standard wersje np Premium?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2016, o 00:51 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2016, o 17:43
Posty: 48
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: t27
Rocznik: 2016
Silnik: benzyna
Lux10 napisał(a):
... Niech ktoś zgadnie ile trzeba czekać na odbiór?
Potencjalna data odbioru to 10 czerwiec! To na okrągło licząc 15 tygodni. Sam w to nie wierzę. Co oni dopiero zaczynają produkcję, jak nazbierają zamówień?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2016, o 00:57 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2016, o 17:43
Posty: 48
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: t27
Rocznik: 2016
Silnik: benzyna
pafcio napisał(a):
6-8 miesięcy?
Czyli wziąłeś standard wersje np Premium?
Te 6-8 miesięcy, to wpisałeś dla żartu? Ale widzisz, rzeczywisty czas niewiele odbiega od tego co napisałeś: 3 miesiące z hakiem. Co do wersji to trafiłeś wziąłem Premium, choć tak teraz kombinuję, że mogłem wziąć Prestige.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2017, o 11:30 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2016, o 17:43
Posty: 48
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: t27
Rocznik: 2016
Silnik: benzyna
Witam,
minął rok niewielkim hakiem, jak założyłem ten temat, a potem w kwietniu kupiłem auto będące podmiotem w tym wątku. W tej chwili ma na liczniku nieco powyżej 17 tyś. Jest po pierwszym przeglądzie gwarancyjnym (po 15 tyś., koszt niecałe 700 zł) i wydaje mi się, że po tym czasie można już wyrazić jakąś miniopinię. Przede wszystkim skrzynia biegów, bo o to ty przede wszystkim szło i to przed zakupem było dla mnie jedną wielką niewiadomą. Po tych 17 tyś. mogę zapewnić wszystkich tych, którzy się wahają, że nie istnieje coś bardziej genialnego niż automat i to w wykonaniu CVT. Nie ma sensu się rozwodzić i tą genialność rozkładać na czynniki pierwsze, choćby z tego powodu, by nie prowokować tu kolejnego bicia piany; - nie obrażając nikogo, ktoś kto nie zrobił kilkunastu tyś kilometrów z CVT w różnych warunkach terenowych, a wcześniej nie jeździł 40 lat manualami, nie ma o tej skrzyni pojęcia żadnego, albo ma je wypaczone. Skrzynia ma tryb pracy normalny, manualny i dodatek "sport", co wystarcza z nawiązką dla kierowcy, a jak czytam podobne fora to za mało dla hehe rajdowca i sportowca. Sam samochód (2l benzyna) jest bardzo dobrze wyciszony, a wymieniana tu automatyczna przekładnia doskonale się do tego wpisuje. Oczywiście po 17 tyś. nie miało się prawo ni zepsuć, więc się nie zepsuło. Auto ma średnie zużycie 7,5 l/100 i generalnie robię nim codziennie 60 km z domu do pracy, w tym 50 km autostrady z dopuszczalną przepisami prędkością. Jak ktoś wcześniej napisał skrzynię trzeba "ogarnąć" w sensie wykorzystania jej trybów pracy, bo po nawet niewielkim eksperymentowaniu można uzyskać i niższe spalanie i oszczędzać hamulce i dać kopa kiedy potrzeba. Kończę, bo wpis zaczyna wyglądać jak reklama Avensisa.
Pozdrawiam


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2017, o 11:31 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2016, o 17:43
Posty: 48
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: t27
Rocznik: 2016
Silnik: benzyna
Witam,
minął rok niewielkim hakiem, jak założyłem ten temat, a potem w kwietniu kupiłem auto będące podmiotem w tym wątku. W tej chwili ma na liczniku nieco powyżej 17 tyś. Jest po pierwszym przeglądzie gwarancyjnym (po 15 tyś., koszt niecałe 700 zł) i wydaje mi się, że po tym czasie można już wyrazić jakąś miniopinię. Przede wszystkim skrzynia biegów, bo o to ty przede wszystkim szło i to przed zakupem było dla mnie jedną wielką niewiadomą. Po tych 17 tyś. mogę zapewnić wszystkich tych, którzy się wahają, że nie istnieje coś bardziej genialnego niż automat i to w wykonaniu CVT. Nie ma sensu się rozwodzić i tą genialność rozkładać na czynniki pierwsze, choćby z tego powodu, by nie prowokować tu kolejnego bicia piany; - nie obrażając nikogo, ktoś kto nie zrobił kilkunastu tyś kilometrów z CVT w różnych warunkach terenowych, a wcześniej nie jeździł 40 lat manualami, nie ma o tej skrzyni pojęcia żadnego, albo ma je wypaczone. Skrzynia ma tryb pracy normalny, manualny i dodatek "sport", co wystarcza z nawiązką dla kierowcy, a jak czytam podobne fora to za mało dla hehe rajdowca i sportowca. Sam samochód (2l benzyna) jest bardzo dobrze wyciszony, a wymieniana tu automatyczna przekładnia doskonale się do tego wpisuje. Oczywiście po 17 tyś. nie miało się prawo ni zepsuć, więc się nie zepsuło. Auto ma średnie zużycie 7,5 l/100 i generalnie robię nim codziennie 60 km z domu do pracy, w tym 50 km autostrady z dopuszczalną przepisami prędkością. Jak ktoś wcześniej napisał skrzynię trzeba "ogarnąć" w sensie wykorzystania jej trybów pracy, bo po nawet niewielkim eksperymentowaniu można uzyskać i niższe spalanie i oszczędzać hamulce i dać kopa kiedy potrzeba. Kończę, bo wpis zaczyna wyglądać jak reklama Avensisa.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2017, o 11:46 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
To może czas na jakieś foty i wątek? ;-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2017, o 11:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Zepsuć się może wszystko - ja miałem przy 17 tys. wymienianą. :-D
Inna sprawa, że są to dość bezawaryjne skrzynie - i tylko Toyocie/Lexusowi się to udaje, bo i Audi poległo i Ford, a nawet Nissan na CVT. :-)
Generalnie potwierdzam, że auto z CVT jest cichsze niż z manualem, bo zawsze można ustawić tak obroty, aby były niskie - co jest niemożliwe do zrobienia nie tylko w manualu, ale również w jakimkolwiek innym automacie.
I też uważam, że to jest skrzynia dla myślących :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2017, o 12:19 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
A co tam się zpsuło? ;-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2017, o 12:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
w pewnych dość specyficznych warunkach potrafiła się zawiesić - ale nic strasznego się nie działa, jednak TMP stanęła na wysokości zadania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda