TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 paź 2017, o 19:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 393 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 lip 2016, o 23:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Nie bardzo, bo jeśli tak to powinno się uzbrajać ZAWSZE, a "uzbraja się" tylko po dłuższym postoju.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2016, o 00:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 gru 2008, o 09:24
Posty: 136
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Valvematic
U mnie słychać jeszcze ciche stukanie z tyłu samochodu.
Tak przez 2-3 sekundy podczas przyśpieszania. Już nie pamiętam w której instrukcji
czy do T25 czy do T27 ale coś tam było o dźwiękach wydawanych przez VSC. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2016, o 12:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 14:35
Posty: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8 Benz
DfourD napisał(a):
Już nie pamiętam w której instrukcji
czy do T25 czy do T27 ale coś tam było o dźwiękach wydawanych przez VSC. :-)


W instrukcji owszem, jest napisane o odgłosach,
które może wydawać VSC, ale ja zrozumiałem,
że chodzi o to, że słychać odgłosy wtedy,
kiedy VSC "zareaguje" w sytuacji uślizgu.

I to dla mnie jest zrozumiałe,
bo VSC wykorzystuje układ ABS do hamowania kołami aby skorygować tor jazdy,
a każdy chyba słyszał jak chrobocze ABS.

Ale w czasie ruszania, to mnie trochę zdziwiło.

Ale skoro koledzy piszą, że z manualną skrzynią jest tak samo to przestałem się przejmować.
Jeśli przyjąć że jest to autotest układów wykonawczych (ciśnieniowych)
to takie stuki przestają być dziwne, bo ABS stuka podobnie.

Nasłuchuję cały czas i próbuję jeszcze ustalić
czy jest jakaś zależność między czasem postoju i wystąpieniem lub nie, odgłosów
i czy moment usłyszenia odgłosów zależy od prędkości (np. piszczek od pasów uruchamia się powyżek 20 km/h)
czy od czasu od momentu ruszenia.

DfourD napisał(a):
sanchopan napisał(a):
Z tym stukiem po postoju po ruszeniu z CVT pewne ASO mają teorię,
że "ESP się uzbraja", co IMHO jest co najmniej dziwne i chyba po prostu nieprawdziwy wymysł to jest.

U mnie jest to samo, a mam skrzynię manualną.
Wg. mnie ASO ma rację.
sanchopan napisał(a):
Nie bardzo, bo jeśli tak to powinno się uzbrajać ZAWSZE, a "uzbraja się" tylko po dłuższym postoju.


Też tak sobie myślałem, ale z drugiej strony,
komputer może liczyć czas od wyłączenia silnika,
i jeśli jest mniejszy niż ileś tam min. to można zakładać,
że przez kilka minut nic specjalnego się nie mogło stać (bo nawet koła nie ostygły :-) )
więc autotest w takich przypadkach jest zbędny.

DfourD napisał(a):
Mogło by się to ,,uzbrajać'' trochę subtelniej :jezyk:

Jeśli przyjmiemy, że to autotest układów wykonawczych ABS,
to i tak jest subtelnie, bo ABS w "pełnym wydaniu" chrobocze dużo głośniej :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2016, o 12:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 gru 2008, o 09:24
Posty: 136
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Valvematic
Instrukcja T25 :
,,Przez kilka sekund po uruchomieniu silnika lub zaraz po ruszeniu z miejsca od strony silnika
mogą być słyszalne nietypowe odgłosy. Towarzyszą one operacji samokontroli układu i nie są
oznaką usterki.''

Instrukcja T27 :
,,Po uruchomieniu silnika lub bezpośrednio po ruszeniu z miejsca może być słyszalny
charakterystyczny odgłos dobiegający od strony komory silnika.
Nie jest on oznaką usterki któregokolwiek z tych układów.''

Pisze też, że :
,,Układ stabilizacji toru jazdy jest aktywny przy prędkości powyżej 15 km/h''

No i właśnie przy takiej prędkości pojawia się ,,charakterystyczny odgłos''.
Jakie urządzenie wydaje ten odgłos nie wiem. Są mechanicy na forum :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2016, o 13:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 14:35
Posty: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8 Benz
DfourD napisał(a):
Instrukcja T25 :
,,Przez kilka sekund po uruchomieniu silnika lub zaraz po ruszeniu z miejsca od strony silnika
mogą być słyszalne nietypowe odgłosy. Towarzyszą one operacji samokontroli układu i nie są
oznaką usterki.''

Instrukcja T27 :
,,Po uruchomieniu silnika lub bezpośrednio po ruszeniu z miejsca może być słyszalny
charakterystyczny odgłos dobiegający od strony komory silnika.
Nie jest on oznaką usterki któregokolwiek z tych układów.''


Rzeczywiście napisali,
teraz doczytałem.

W angielskiej wersji jest, "dźwięk może być słyszalny".
Jaki dźwięk już nie napisali.

Z drugiej strony, "charakterystyczny" znaczy tyle samo :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2016, o 11:54 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2015, o 10:28
Posty: 38
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
Panowie,
Czy ktoś może mi polecić jakiś porzadny warsztat ASB w Warszawie? Chciałbym zrobić diagnostykę mojej skrzyni bo poszarpuje czasami przy zmianie biegów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 11:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 00:03
Posty: 2
Lokalizacja: Koszalin
Marka: Avensis
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzyna
Panowie,
nurtuje mnie pewien problem w moim Avensisie (2010r, 1.8. CVT 110 tys). ktoś już o to pytał ale został zignorowany :)
mianowicie:
jeżdżąc po mieście ze stałą prędkością 40/50 km/h obroty spadają poniżej 1000obr?min co powoduje irytujące coś jak by szarpanie sinika. Ciężko to określić. Stąd moje pytanie do Kolegów, dzieje się tak tylko u mnie czy jest to norma i należy się do tego przyzwyczaić ? pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 12:01 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2015, o 10:28
Posty: 38
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
Też tak mam. Poruszałem temat w ASO, ale mnie olali i powiedzieli, że jest mało takich samochodów i oni nie wiedzą za bardzo co jest przyczyną. Teraz drążę temat w TMP, bo nie chce się do tego przyzwyczajać, zwyczajnie mi to przeszkadza, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 12:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Ja bym podpiął do kompa, a jak nic nie wyjdzie i na postoju (np. na światłach) na D obroty spadają zbytnio (np. trochę poszarpuje momentami, szczególnie jak włączysz dodatkowo jakiś odbiornik prądu), to rada jest prosta i sprawdzona: trzeba wyczyścić rurę doprowadzającą powietrze do przepustnicy. Zbiera się tam brud i syf i zakłóca pracę/obroty. Robię to co 3-4 lata, bo na tyle pomaga. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 12:12 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2015, o 10:28
Posty: 38
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
Mówisz o tym krótkim kawałku rury? Czy o czymś innym?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 09:09 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Dzień dobry!
Co sądzicie o skrzyni CVT w połączeniu z silnikiem 1.8 valvamatic?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 09:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Sądzimy, że to działa.
Głupie pytanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:05 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Taki trochę żarcik miał być no ale nie wyszedł... ;-) :jezyk:
A jak się prawuje to połączenie w Verso?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
pafcio napisał(a):
Taki trochę żarcik miał być no ale nie wyszedł... ;-) :jezyk:
A jak się prawuje to połączenie w Verso?


Normalnie zarówno w Avenie jak i w Verso - pytanie też zadaj normalnie, bo to jest z gatunku: "Czy pogoda odpowiednia?", Ano odpowiednia, choć zależy dla kogo. :jezyk:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:12 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
To może jak się sprawuje VERSO? :brewki:

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:36 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1950
Pochwały: 11
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Dobra, dobra, gadać mi tu za i przeciw bo się zastanawiam nad zakupem nowej Avki Premium/Prestige z 1.8.
Brać z CVT czy nie.
98% mojej trasy to 17.5 km do pracy: korek z Marek do Warszawy, 15 świateł, 3km Toruńskiej i Wisłostrada.
Za rok będzie obwodnica więc będzie luźniej.
Samochód na kolejne 5-6 lat.

no i ??????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:38 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2015, o 10:28
Posty: 38
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
Ja bym brał.
Mam podobna specyfike trasy do pracy 5km wiecej, ale automat w korkach to bajka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:42 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Za rok :hahaha: :jezyk:
Bierz i przekonasz się sam, że to był dobry wybór ;-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Automat NIE TYLKO w korkach to bajka. :) :szatanek:
Brać, ale informuję, że to skrzynia dla "myślących", a nie dziennikarzy-pseudotesterów, co im "skrzynia wyje", bo jedyna technika jazdy jaką znają to "but do dechy". :wysmiewacz: :wariat:
W trasie spali mniej niż manual przy delikatnej jeździe.
W mieście przy bucie spali... trochę więcej niż manual.
Ja mam manetki przy kierownicy i ich prawie... nie używam, bo automat jako automat sprawuje się lepiej. :ok:


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:50 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1950
Pochwały: 11
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Kolegi Pafcia z samochodem dla kobiet ...nie pytam :hahaha:
o zapomniałem styl jazdy: dynamiczny ale zrównoważony, chyba :jacipokaze: ? zona twierdzi inaczej :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 12:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
CVT znakomicie przyśpiesza - lepiej niż manual - jak się depnie: fiksuje się na 6500 obr. jaaaazdaa!! :jupi:
Z jednym wyjątkiem - jeśli ze startu zatrzymanego, to jest ciut gorzej niż manual: jest zwłoka przy samym ruszaniu, ale za to krzywda się nie dzieje łańcuchowi. :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 13:09 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Student22 napisał(a):
Kolegi Pafcia z samochodem dla kobiet ...nie pytam :hahaha:
o zapomniałem styl jazdy: dynamiczny ale zrównoważony, chyba :jacipokaze: ? zona twierdzi inaczej :hahaha:

Grabisz sobie.... :jezyk: :baseball:
"CVT to gówno, wyje i nie jedzie...."






Wachluj w korku za karę :wysmiewacz:

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 13:42 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
sanchopan napisał(a):
Automat NIE TYLKO w korkach to bajka. :) :szatanek:
Brać, ale informuję, że to skrzynia dla "myślących", a nie dziennikarzy-pseudotesterów, co im "skrzynia wyje", bo jedyna technika jazdy jaką znają to "but do dechy". :wysmiewacz: :wariat:
W trasie spali mniej niż manual przy delikatnej jeździe.
W mieście przy bucie spali... trochę więcej niż manual.
Ja mam manetki przy kierownicy i ich prawie... nie używam, bo automat jako automat sprawuje się lepiej. :ok:


Po przesiadce z Ave brakuje mi manetek czasami. Wygodniej i szybciej redukuje się przed wyprzedzaniem.

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 13:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Sport włącz i będzie sam "redukował"
Co do "nie jedzie", to on jedzie, ale większości brakuje "szarpnięć" przy zmianie biegów - i tyle. Placebo takie. :jezyk:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 13:49 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Tylko ciągła jazda na sporcie to nie to samo co chwilowa redukcja i dalej spokojne bujanie się ;)
Mi nie musisz tłumaczyć bo miałem CVT, mam CVT i będzie jeszcze jedno CVT :hahaha: :diabel:
taka ujowa jest ta skrzynia :-D :wysmiewacz:

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 14:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Ale możesz manetką lub wajchą zredukować również, mimo że jedziesz na D :glupek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 14:08 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Wiem, wiem, wiem.... ale jak trzymam ręce na kierownicy to lepiej mi jest nacisnąć minus 2x manetką niż sięgać do drążka lub klikać przycisk "sport".
Nie dogadamy się dzisiaj ;-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 14:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2016, o 22:19
Posty: 426
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZRFAE, 1.8
pafcio napisał(a):
...jak trzymam ręce na kierownicy to lepiej mi jest nacisnąć minus 2x manetką niż sięgać do drążka... .


Te gdzie ten drążek się znajduje w tym modelu, w bagażniku? ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 15:08 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Nie było tematu :jezyk:

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2016, o 15:28 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2015, o 10:28
Posty: 38
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
Dobra to ja napiszę jakie mam odczucia po półtora roku używania avena z CVT. Po pierwsze jak pisałem wcześniej jazda w korkach to teraz bliżej przyjemności niż męczarni. Po drugie przyspieszenie bardzo dobre, spalanie mniejsze niż w manualu, brak czucia zmiany biegów, ale... ja sam osobiście borykam się z problemem szarpnięć i niestety nikt nie jest w stanie stwierdzić na 100% czy to skrzynia szarpie czy może sam silnik. Zawsze jest diagnoza ze wszystko ok. Sprawdzane w ASO różnych i w innych warsztatach polecanych tu na forum czy przez znajomych. Czasami słyszę w ASO tekst w stylu, że oni nie wiedzą bo tych samochodów jest niedużo (w sensie z CVT) i oni nie mają doświadczenia. Tak czy siak sprawa aktualnie znajduje się w TMP, bo wyszedłem z założenia, że oni powinni wiedzieć wszystko o tych samochodach i domagam się diagnozy, która mi wskaże czy to skrzynia czy coś innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 393 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda