TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 gru 2017, o 08:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 20:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
sanchopan napisał(a):
Nie wiem czy akurat dotyczy to konkretnie Twojego przypadku, ale na 100% ta skrzynia "się uczy" stylu jazdy. Jak mi wymieniono skrzynię, to z początku przez pewien czas zupełnie inaczej "jeździła" niż "stara". A potem "się nauczyła" stylu jazdy kierowcy.

Czy myślisz że może to być spowodowane usterką koła dwumasowego dla skrzyni CVT, jeżeli takie w Mutlidrive S występuje?

Zapomniałem dodać Silnik 1,8 benzyna, 2ZR-FAE, skrzynia oczywiście CVT Multidrive S.
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 20:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Nie ma żadnej dwumasy w CVT.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 21:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
sanchopan napisał(a):
Nie ma żadnej dwumasy w CVT.

Pytam bo znalazłem, a w takim kole może być łożysko oporowe i tak się zastanawiam czy to może szarpać.[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170406/7ac641aa902f27c2a383236bf4af071b.jpg[/img][img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170406/be92a4fcb50d55207291335b0a972dcd.jpg[/img][img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170406/d317a2b80403bb4acb390c942e93662c.jpg[/img]

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 21:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
sanchopan napisał(a):
Nie ma żadnej dwumasy w CVT.

Ale może się mylę i masz rację.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2017, o 20:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Ja dzisiaj wymieniłem olej w CVT - przebieg skrzyni 38.000 km i 4 lata mniej więcej.
Oleju zlać się udało tylko 2,3 litra - wymiana nie taka dynamiczna tylko zwykła. I tyle wlałem.
Olej w tragicznym stanie nie był, ale ewidentnie nadawał się do wymiany, tym bardziej że tylko część w ten sposób można wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2017, o 21:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 sie 2011, o 12:30
Posty: 222
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 17
Marka: Toyota
Model: T27FL Prestige cvt
Rocznik: 2015
Silnik: 2,0 benz. valvematic
sanchopan napisał(a):
Ja dzisiaj wymieniłem olej w CVT - przebieg skrzyni 38.000 km i 4 lata mniej więcej.
Oleju zlać się udało tylko 2,3 litra - wymiana nie taka dynamiczna tylko zwykła. I tyle wlałem.
Olej w tragicznym stanie nie był, ale ewidentnie nadawał się do wymiany, tym bardziej że tylko część w ten sposób można wymienić.

Z jakiego powodu wymieniałeś olej?
Przebieg niewielki, więc chyba tylko profilaktycznie?

_________________
AVE!
Obyś Żył Wiecznie!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2017, o 21:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Z powodu... że dbam o auto a i koszt relatywnie niewielki - natomiast skrzynia niezaprzeczalnie jest jednym z kluczowych elementów auta. I drogich.
To i tak tylko około bodajże 1/3 całej pojemności skrzyni, więc i tak się zmiesza ze starym - ale też cały się trochę "odnowi".
Mechanik mówi, że jak ktoś wymienia dopiero po 100-150 tys. km, to wylatuje "nie olej ale syf i g.wno" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2017, o 15:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Przepraszam, pomyłka - przebieg skrzyni 48 tysięcy km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2017, o 11:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 sie 2011, o 12:30
Posty: 222
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 17
Marka: Toyota
Model: T27FL Prestige cvt
Rocznik: 2015
Silnik: 2,0 benz. valvematic
sanchopan napisał(a):
Przepraszam, pomyłka - przebieg skrzyni 48 tysięcy km.


Posiadasz inny "przebieg skrzyni" niż auta?
Wymieniałeś cvt?

_________________
AVE!
Obyś Żył Wiecznie!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2017, o 11:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Tak - przebieg auta 65000 km. Wymiana jakby profilaktycznie na gwarancji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2017, o 11:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 sie 2011, o 12:30
Posty: 222
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 17
Marka: Toyota
Model: T27FL Prestige cvt
Rocznik: 2015
Silnik: 2,0 benz. valvematic
sanchopan napisał(a):
Tak - przebieg auta 65000 km. Wymiana jakby profilaktycznie na gwarancji.


No teraz rozumiem Twoją dbałość o cvt.
Z pewnością pozostał uraz po poprzednich przejściach i nie dziwię się.
Pozdrawiam.

_________________
AVE!
Obyś Żył Wiecznie!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2017, o 11:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Czy ja wiem...
W pamięci bardziej mam hurtową ilość bodajże Cmaxów, gdy Ford też wpadł na pomysł cvt do swoich aut, nie wyszło, a koszty wymiany były tak duże, że paroletnie auta pełno Niemców wyrzucało na złom, ze względu na uszkodzenia cvt.
Chodzi o to, że jak się popsuje coś innego, to zawsze można relatywnie tanio naprawić (mniej lub bardziej), a taka skrzynia to jednak jeden z najważniejszych elementów auta. Więc na pewno staram się dmuchać na zimne.
Tym bardziej, że to jakieś chyba ok. 1/3 całej pojemności płynu i sporo starego zostaje.
Tamta skrzynia po prostu czasem, w specyficznych warunkach się jakby wieszała, więc TMP kazała wymienić na nową. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2017, o 08:55 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 wrz 2017, o 10:24
Posty: 6
Marka: FORD
Model: Focus
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 TDCI
Dzień dobry,

Zastanawiam się nad zakupem AVENSISA 2.0 ze skrzynią CVT. Mam pytanie odnośnie charakterystyki jej pracy podczas jazdy w przy ograniczonej przyczepności - dynamicznego przyspieszenia podczas jazdy na śniegu, kiedy trzeba ruszyć na śniegu lub lodzie, kiedy trzeba wyjechać z zaspy lub podjechać pod strome wzniesienie w śniegu lub na lodzie. Będę niezmiernie wdzięczny za informacje jak w takich sytuacjach zachowuje się CVT i jaki wpływ na jej trwałość może mieć jazda w takich warunkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2017, o 09:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Z jakąś ogromną zaspą to raczej w każdym automacie będzie problem większy niż w manualu. W sensie, że nie rozbujasz automata albo nie jest to dobre dla skrzyni. Chyba że takie wolne rozbujanie z szybkim przerzucaniem R<-->D.
Co do ruszania w śniegu - rusza znakomicie i jeździ, bo z natury jest płynna jak się delikatnie obchodzisz. Możesz też ręcznie wymusić 1-wszy bieg. Generalnie zimą jakbyś miał duży problem, to możesz ruszać też "pełzaniem" czyli płynnie bez gazu tylko na D i auto rusza :)
Jak nie jedziesz do tyłu na D, to skrzyni nic nie będzie zimą - ja już coś chyba z 7 zim przejeździłem z CVT, a mieszkam w górach :)
...inna sprawa, że w jakąś ogromnych rozmiarów zaspę nie miałem (i oby tak zostało) wjechać, a te w które wjechałem to wyjechałem o własnych siłach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2017, o 12:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 wrz 2017, o 10:24
Posty: 6
Marka: FORD
Model: Focus
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 TDCI
sanchopan napisał(a):
Z jakąś ogromną zaspą to raczej w każdym automacie będzie problem większy niż w manualu. W sensie, że nie rozbujasz automata albo nie jest to dobre dla skrzyni. Chyba że takie wolne rozbujanie z szybkim przerzucaniem R<-->D.
Co do ruszania w śniegu - rusza znakomicie i jeździ, bo z natury jest płynna jak się delikatnie obchodzisz. Możesz też ręcznie wymusić 1-wszy bieg. Generalnie zimą jakbyś miał duży problem, to możesz ruszać też "pełzaniem" czyli płynnie bez gazu tylko na D i auto rusza :)
Jak nie jedziesz do tyłu na D, to skrzyni nic nie będzie zimą - ja już coś chyba z 7 zim przejeździłem z CVT, a mieszkam w górach :)
...inna sprawa, że w jakąś ogromnych rozmiarów zaspę nie miałem (i oby tak zostało) wjechać, a te w które wjechałem to wyjechałem o własnych siłach.


Bardzo dziękuję za te informacje. Chodziło mi głównie o jazdę po stromych oblodzonych/ośnieżonych drogach gdzie czasami trzeba mocno przygazować i często operować sprzęgłem, aby gdzieś podjechać. Jeśli tu nie ma problemów, to świetnie.

Przy okazji, czy orientujesz się może, czy Avensis ma blokadę mechanizmu różnicowego? Miałem kiedyś taki paten w przednionapędowym Audi i doskonale sprawował się na górskich drogach w zimie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2017, o 12:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Z tego co mi wiadomo - to nie ma.
Co do tych podjazdów, to powiedz proszę, co masz dokładnie na myśli, bo jak dla mnie "stromy podjazd" i "mocno przygazować", to trochę sprzeczne jest?
Chyba że chodzi o jakieś rozpędzenie się...?
Zawsze możesz na manual przełączyć, wtedy biegu wyżej Ci nie przerzuci (chyba, że przekroczysz bodaj 6500 obr./min.). Ja ledwie kilka razy włączyłem manual bodaj jak nasypało śniegu, że po częściowym odgarnięciu po bokach 2-metrowe zaspy były. :)
A w większości normalnych przypadków to CVT + VSC to jakby... system dla idiotów w sensie, że (prawie) jedzie samo. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2017, o 14:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 wrz 2017, o 10:24
Posty: 6
Marka: FORD
Model: Focus
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 TDCI
Tak, dokładnie chodziło mi o sytuację, w której trzeba rozpędzić się aby gdzieś podjechać. Zastanawiałem się jak sobie w takich sytuacjach radzi skrzynia, która sama sobie reguluje wysokość obrotów niezależnie od wciskania gazy. W takim przypadku faktycznie skorzystanie z manuala rozwiązuje problem. Dziękuję za informację.

A tak przy okazji, jak zachowuje się zawieszenie/układ kierowniczy w tym modelu? Dobrze sobie radzi na krętych górskich drogach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2017, o 14:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Skrzynia "reguluje" obroty właśnie w zależności od stopnia wciskania gazu (D). Jak chcesz mieć stałe obroty, to musisz przełączyć na M.
Zawieszenie bardzo dobrze sobie radzi na zakrętach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2017, o 22:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
No i usterka skrzyni CVT jak ostatnio znikła tak wróciła po paru tyś km. Przy zimnym silniku wogóle się nie pojawia ani na krótkim dystansie.
Dopiero po przejechaniu tak z 20km i rozgrzaniu się silnika pojawia się usterka w postaci uderzenia - szarpnięcia przy przełączaniu skrzyni na R (wsteczny bieg) i na D (jazda do przodu) lub odwrotnie.

Czy ktoś się spotkał z taką usterką?

Nie wiem co może być problemem:
1. Usterka sterownika skrzyni biegów?
2. Zapchany filtr lub kanał chłodnicy oleju, brak sprawnego chłodzenie oleju w skrzyni?
3. Usterka w obrębie przekładni hydrokinetycznej?

Olej w skrzyni nie był wymieniany, a skrzynia ma już przejechane 114 tyś km.

Wszelkie spostrzeżenia mile widziane zanim oddam w ręce mechanika, by nie wpaść w piramidę kosztów jak zacznie wymieniać co popadnie szukając na chybił-trafił usterki. XD

Czy taką usterkę da się zdiagnozować poprzez komputer np. w ASO?

I ostatnie pytanie, jakby ktoś polecił dobry warsztat naprawy automatycznych skrzyni specjalizujących się w CVT Multidrive S w rejonie Gdyni +-15 km lub kontakt do dobrego serwisanta tych skrzyni celem konsultacji. Z góry dziękuję.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2017, o 18:41 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 03:50
Posty: 69
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 1.8
Mam ten sam objaw w skrzyni cvt, tyle że moja Tośka ma 11 kkm przebiegu.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
...and Justice for All...

...and Beer for All!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2017, o 18:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
Glover1969 napisał(a):
Mam ten sam objaw w skrzyni cvt, tyle że moja Tośka ma 11 kkm przebiegu.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Jestem umówiony na adaptacje z diagnostyką, do tego wymiana dynamiczna oleju w skrzyni i filtra

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 08:35 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1952
Pochwały: 12
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
problem pośrednio skrzyni ( źle zaprojektowane sprzęgło) pośrednio oleju ( jak się rozgrzeje traci właściwości) i stuka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 09:57 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 03:50
Posty: 69
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 1.8
Czyli to normalne?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
...and Justice for All...

...and Beer for All!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 10:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
Wysłałem prośbę o wycenę w pobliskim warsztacie diagnostyki z adaptacją-regulacają plus dynamiczna wymiana oleju i wymiana filtra oleju.
CENA około 1600zł. Będę szukał dalej.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 paź 2017, o 23:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
W końcu nadszedł czas naprawy, po konsultacji z mechanikiem podejrzenie powodu szarpania przy przełączaniu biegu z R na D i odwrotnie padło na blokujący się elektrozawór z powodu zanieczyszczeń. Olej w skrzyni nie był wymieniany od nowości, a skrzynia ma już 113k km przebiegu, więc podejrzewam że olej w skrzyni może być nieźle zmęczony. Czeka mnie: diagnostyka komputerowa skrzyni , spuszczenie całego oleju w obiegu, demontaż elektrozawóru i jego mycie w wannie ultradźwiękowej. Zalanie skrzyni 7,7l nowego oleju, wymiana filtra oleju, wymiana uszczelki miski olejowej, później adaptacja skrzyni z sterownikem. Na razie czekam, aż olej dojdzie kurierem i do dzieła. xD. ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 paź 2017, o 23:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
Powodzenia!
Nie wiem czy to ma związek, ale zmieniałem "statycznie" olej w CVT (wchodzi wtedy niewiele ponad 2 litry tylko) i nic nie trzeba było adaptować. Ale też nic się nie działo, odpukać, niepokojącego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 paź 2017, o 23:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
sanchopan napisał(a):
Powodzenia!
Nie wiem czy to ma związek, ale zmieniałem "statycznie" olej w CVT (wchodzi wtedy niewiele ponad 2 litry tylko) i nic nie trzeba było adaptować. Ale też nic się nie działo, odpukać, niepokojącego.
Gdy zlewasz statycznie zschodzi niewiele 2,2l także tyle trza uzupełnić, zaś cały olej w skrzyni ma 7,7l przy dynamicznej wymianie tyle wlewają. Obrazek

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2017, o 07:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
No tak. I zasadniczo powtórzyłeś to samo, co ja napisałem.
A mi chodziło o tą adaptację...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2017, o 07:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 133
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
sanchopan napisał(a):
No tak. I zasadniczo powtórzyłeś to samo, co ja napisałem.
A mi chodziło o tą adaptację...
Wszystko zależy jak się będzie zachowywała skrzynia po wyciągnięciu i czyszczeniu elektrozaworu. Jeżeli ciśnienie będzie delikatnie odchodzic od norm będzie może potrzebna kalibracja.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2017, o 09:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 16:12
Posty: 196
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis/Verso CVT
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 Valvematic
A jeśli tak - to racja! :)
Daj znać po skończonej operacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda