TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 26 wrz 2017, o 11:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 sty 2014, o 16:50 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3056
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 123
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
Obawiam się, że recepta w poście Zukacośtamnoka napisany 22 stycznia 2014, 22:50 może być nie tylko najszybszym, ale i jedynym lekarstwem na Twoje troski.
Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 17:59 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 gru 2012, o 16:58
Posty: 5654
Pochwały: 48
Marka: toyota
Model: corolla e11
Rocznik: 1997
Silnik: 4EFE
jak wyglada na polu bitwy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 18:11 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Posty: 1572
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 45
Marka: Niemamjuztoyoty
Model: niemamjuztoyoty
Rocznik: 2014
Silnik: niemamjuztoyoty
Barbapapa napisał(a):



ja mam trochę inne podejście do PEWNE AUTO i dlatego kupujac uzywane (obym nie musial miec takiej potrzeby) nie przeglądałbym tego na wstępie, a to dlaczego - tam są trzy typy aut:

- auta tych którym nie chce się bawić w sprzedaż i stać ich na oddanie auta po nizszej cenie (te mogą być warte zainteresowania)
- auta poflotowe - wg mnie nawet nie ma co się im przyglądać
- auta których ludzie nie są w stanie sprzedać samodzielnie (więc coś z nimi jest nie tak).

poza tym pewne auto pewnym autem, ale są salony toyoty godniejsze zaufania i takie którym ufać nie warto

takze jesli uzywka to szukajcie 1 wlasciciela prywatnego, auta kupionego w polsce, bezwypadkowego i serwisowanego nawet po gwarancji w ASO

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2014, o 22:44 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
popi2009 napisał(a):
ja mam trochę inne podejście do PEWNE AUTO i dlatego kupujac uzywane (obym nie musial miec takiej potrzeby) nie przeglądałbym tego na wstępie, a to dlaczego - tam są trzy typy aut:

- auta tych którym nie chce się bawić w sprzedaż i stać ich na oddanie auta po nizszej cenie (te mogą być warte zainteresowania)
- auta poflotowe - wg mnie nawet nie ma co się im przyglądać
- auta których ludzie nie są w stanie sprzedać samodzielnie (więc coś z nimi jest nie tak).

poza tym pewne auto pewnym autem, ale są salony toyoty godniejsze zaufania i takie którym ufać nie warto

takze jesli uzywka to szukajcie 1 wlasciciela prywatnego, auta kupionego w polsce, bezwypadkowego i serwisowanego nawet po gwarancji w ASO


Każde z tych źródeł ma wady i zalety. Teoretycznie od pierwszego właściciela można nabyć auto bezwypadkowe, zadbane itd. To prawda. Ale przy takiej transakcji ponosimy większe ryzyko, jeżeli chodzi o niespodzianki w przyszłości. Natomiast z programu "Pewne auto" można, owszem, nabyć taki szajs, jak to się trafiło naszemu Koledze, ale za to mamy ochronę wynikającą z przepisów konsumenckich.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2014, o 23:30 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2013, o 23:04
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 3ZZ-FE
Od prywaciarza tez nas chronia zapisy konsumenckie- nikt nie moze sprzedawac g*** i robic z siebie glupka,ze nie wiedzial co ma.

A kupno auta od pierwszego wlasciciela w Polsce?-w 90% sa to auta z malymi silnikami,zazwyczaj benzynowe i podstawowym wyposazeniem. Czyli dla wiekszosci polskich nabywcow aut uzywanych skreslane na wstepie- auto ma byc na wypasie i z mocnym silnikiem.

_________________
Były:
Honda Civic 5d 1.5 Vtec-e
Opel Vectra C 4d 1.6
Jest:
Toyota Avensis 1.6 VVT-i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2014, o 23:32 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
posiadacz napisał(a):
Od prywaciarza tez nas chronia zapisy konsumenckie- nikt nie moze sprzedawac g*** i robic z siebie glupka,ze nie wiedzial co ma.

Nieprawda! Przy sprzedaży przez osobę prywatną nie chronią Ciebie żadne przepisy o ochronie konsumentów. Takie przepisy działają tylko wtedy, gdy stroną sprzedającą jest przedsiębiorca.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2014, o 23:43 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2013, o 23:04
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 3ZZ-FE
Jak zwal tak zwal- nawet kupujac u prywaciarza(nie firma) masz prawo do zwrotu, naprawy sprzetu. Zasada rekojmi czy jakos tak. Nazwa inna,ale calkowicie sie w d** nie pozostaje.

A ja wam powiem jedno- dziwi mnie tylko fakt,ze kupujecie auta w miare nowe,w salonie za gruba kase i macie wiecej problemow z maszynami niz ja kupujac w podejrzanych komisach auta nastoletnie za maks. 10 000zł-wyjaśnijcie mi ten fenomen.

_________________
Były:
Honda Civic 5d 1.5 Vtec-e
Opel Vectra C 4d 1.6
Jest:
Toyota Avensis 1.6 VVT-i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 00:11 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
posiadacz napisał(a):
Jak zwal tak zwal- nawet kupujac u prywaciarza(nie firma) masz prawo do zwrotu, naprawy sprzetu.

Spróbuj je zrealizować...

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 00:39 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2013, o 23:04
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 3ZZ-FE
Barbapapa napisał(a):
Spróbuj je zrealizować...



Ale to juz jest inna rozmowa- prawo na pismie jest,wiec teoria mowi,ze istnieje mozliwosc.Ale praktyka to juz zupelnie inna sprawa.

_________________
Były:
Honda Civic 5d 1.5 Vtec-e
Opel Vectra C 4d 1.6
Jest:
Toyota Avensis 1.6 VVT-i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 06:05 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2013, o 06:10
Posty: 552
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis t27 kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d 1ADFTV
Jak podpiszesz w umowie, ze stan samochodu jest ci znany (a chyba większość umów ma taki zapis) to bedzie ci cieżko cokolwiek udowodnić. Tylko i wyłącznie sad, biegły i to tez nie jest gwarancja sukcesu.
W relacji firma-klient ta pierwsza występuje w roli profesjonalisty nawet jak sprzedaje na codzień ogórki + zawsze moze ona wziąć rzeczoznawcę i jak ten stwierdzi, ze nie była to wada ukryta tylko po prostu samochod sie popsuł to tez pozostaje ci sad.
Tak czy inaczej proste moze byc albo nie. A niezależnie od tego gdzie sie samochod kupuje powinno sie go dokładnie sprawdzic co tez nie zawsze gwarantuje, ze sie nie wtopi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 13:03 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2013, o 23:04
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 3ZZ-FE
Zapis o tym,ze jest mi znany stan techniczny pojazdu nie ma mocy prawnej :-)

_________________
Były:
Honda Civic 5d 1.5 Vtec-e
Opel Vectra C 4d 1.6
Jest:
Toyota Avensis 1.6 VVT-i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 13:43 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
posiadacz, to nie jest takie proste, jak piszesz. Tego typu postanowienia są niedopuszczalne w umowach konsumenckich. Ale w umowach pomiędzy osobami fizycznymi (prywatnymi) można rękojmię nawet wyłączyć.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 13:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20384
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Przy zakupie od osoby prywatnej jest praktycznie brak szans na cokolwiek. Zapis o znanym stanie pojazdu obowiazuje, a jedyne co pod niego nie podpada, to jak ktos specjalnie cos tam zatail, ale zycze powodzenia w sadzie... pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 14:22 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2013, o 23:04
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 3ZZ-FE
wrc napisał(a):
Przy zakupie od osoby prywatnej jest praktycznie brak szans na cokolwiek. pozdr



Ale ja juz mowilem,ze praktyka nie rowna sie teorii. W teorii szanse sa nawet od osoby prywatnej odzyskac kase za fure czy droga naprawe-ale to juz adwokat musi dac prawdziwy popis,albo sprzedajacy wykazac wyjatkowo dobra wole.

Niestety takie sa realia w Polsce- przepisy (na papierze) sa dobre,standardy europejskie,ale praktyka-sadom,prokuraturze itede. sie zwyczajnie nie chce.

_________________
Były:
Honda Civic 5d 1.5 Vtec-e
Opel Vectra C 4d 1.6
Jest:
Toyota Avensis 1.6 VVT-i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 14:24 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
posiadacz napisał(a):
wrc napisał(a):
Przy zakupie od osoby prywatnej jest praktycznie brak szans na cokolwiek. pozdr

Ale ja juz mowilem,ze praktyka nie rowna sie teorii. W teorii szanse sa nawet od osoby prywatnej odzyskac kase za fure czy droga naprawe-ale to juz adwokat musi dac prawdziwy popis,albo sprzedajacy wykazac wyjatkowo dobra wole.
Niestety takie sa realia w Polsce- przepisy (na papierze) sa dobre,standardy europejskie,ale praktyka-sadom,prokuraturze itede. sie zwyczajnie nie chce.

To nie tylko kwestia praktyki. Jak pisałem wyżej, jest też różnica w przepisach. Kupując od osoby prywatnej, możesz nawet w ogóle nie mieć rękojmi.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2014, o 14:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20384
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Widze to podobnie, w przypadku zakupu od osoby prywatnej kupuje sie wg. widzialy galy co braly... pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2014, o 16:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2014, o 18:47
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2011
Silnik: 2,2 ON
Nie chodzi mi o kodeksy cywilne czy w jaki sposób uzyskać od wspomnianego serwisu odpowiedzialność, ja się kieruję kodeksem zaufania i mówię o tym kiedy czuję się oszukany. W tej chwili istnieją najróżniejsze sposoby przekazywania informacji jak np internet. Czytając takie zapiski sami możecie ocenić kto ma rację. Prawda jest opisana. Dzisiaj odebrałem samochód z serwisu z nadzieją że tym razem pojeżdżę długo i szczęśliwie i że nie zawiodę się tak jak to już miało miejsce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2014, o 16:45 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3056
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 123
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
Super, że auto jeździ.
No ale co dalej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2014, o 17:15 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Tom - jak zwykle - zadał dobre pytanie :ok:

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2014, o 23:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2014, o 18:47
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2011
Silnik: 2,2 ON
Ja od poczatku proponuje kompromis. Nie zgadzam sie z pewnymi oponiami dt samochodu z floty, jest to moja trzecia toyota i za kazdym razem jak robilem przeglad to wymienialo sie co trzeba i kiedy samochod takowy przeglad przechodzil pojawia sie pieczatka w ksiazce serwisowej. Oznacza to ze samochod jest w 100% sprawne. Tak bylo zawsze do tej pory, czemu mialem myslec inaczej? Wg opini ktora pojawila sie wyzej inaczej traktuje sie prywaciaza a inaczej firmy? Kazdy powinien byc traktowany wg tych samych standardow. Jak inaczej interpretowac auto z podbitym przegladem i gwarancja o nazwie Pewne Auto? Nie kupuj tego g...a? Mysle wrecz odwrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2014, o 23:51 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Posty: 1572
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 45
Marka: Niemamjuztoyoty
Model: niemamjuztoyoty
Rocznik: 2014
Silnik: niemamjuztoyoty
floty leją najtanszy olej do dizla czyli nie 5w30 C2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2014, o 02:26 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3056
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 123
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
"Jak inaczej interpretowac auto z podbitym przegladem i gwarancja o nazwie Pewne Auto? Nie kupuj tego g...a? Mysle wrecz odwrotnie."
Jak traktować? Tak, jak każde inne używane: przejść z nim pełną ścieżkę diagnostyczną, wziąć wydruk i ew. później cieszyć się gwarancją.
Najpierw napisałeś:
"Chciałem jeszcze nadmienić że samochód kupowałem z gwarancją i po przebytym przeglądzie na 150000 km. W przebiegu sprawy okazało się że przegląd się nie odbył a zlecenie na wykonanie tej czynności zostało skreślone i anulowane. Na zleceniu o którym mówie były wymienione usterki do naprawy. Jedna z nich to hamulce zużyte w 100%, kolejna to dymienie z tyłu pojazdu podczas jazdy, następna to wyciek ze skrzyni biegów i nie tylko."
A później:
"Ja od poczatku proponuje kompromis."
Może właśnie tutaj jest pies pogrzebany?

PS Dobra, odpuszczam...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2014, o 14:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2013, o 12:15
Posty: 1637
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 98
Marka: Toyota
Model: Auris I
Rocznik: 2009
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 Benzyna
Ja sam kupiłem w programie Pewne Auto i poszukiwałem w tym programie samochodów i powiem wam, że w różnych w ASO różne okazje stały. I ma wrażenie, że niekiedy oglądałem samochodu jak z placu u turasa. Największym błędem jest uśpienie czujności. Czy kupujemy używane z gwarancją, czy od mietka, czy od osoby prywatnej wymagania co do tego samochodu powinny być takie same. I w sumie samochody nie zawsze są wiele droższe od cen rynkowych, bo prywatna osoba tak samo sobie ceni swój samochód. Inaczej mówiąc: okazje nie istnieją, a dobre samochody nie stoją więcej niż 3 dni. W każdym razie to co opisuje tutaj kolega w wątku, w mojej opinii jest skandaliczne! ale przynajmniej może dochodzić swoich praw, bo gdyby kupił to auto od sąsiada to by se mógł.....

_________________
Kiedy za oczami noszę diabła, znajdź mnie tam gdzie +4822


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2014, o 15:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2014, o 18:47
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2011
Silnik: 2,2 ON
Witam wszystkich wtajemniczonych w cały ten wątek który można powiedzieć sam zapoczątkowałem. W skrócie można by powiedzieć nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Tak się stało w tym przypadku. Udało mi się dogadać z firmą Toyota Bońkowski i jestem w pełni usatysfakcjonowany z porozumienia. Do końca wierzyłem że dojdzie do kompromisu bez udziału Sądów. Nie potrzebne były tylko nerwy. Firma Toyota Bońkowski zaproponowała taki dobry układ że wyniosła mnie ponad chmurki i w końcu czuję się dowartościowany przez tą firmę. Mogę powiedzieć nawet tyle że dzięki porozumieniu jakie zawarliśmy będę w dalszym ciągu serwisował u nich swoje Toyoty. To co piszę jest napisane dobrowolnie i z głębi serca nie pod przymusem żadnej ze stron. Wcześniej pisałem o tym że jak Serwis Toyoty zmieni swoje stanowisko do mojej osoby wszyscy tu zainteresowani będą mogli o tym przeczytać dlatego też piszę o tym. Chciałem jednocześnie podziękować wszystkim którzy uczestniczyli w konwersacji za zainteresowanie sprawą. Jesteście lepsi niż jakikolwiek wyrok Sądu w Polsce. Polecam firmę Bońkowski i Spółka w Komornikach ul. Platynowa 4. W nowym składzie tworzą naprawdę zarąbisty zespół. Pozdrawiam, w dalszym ciągu użytkownik Avensisa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2014, o 16:09 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Fajna laurka. Sprzeczna z tym, co pisałeś wcześniej. Fajnie by było, gdybyś poinformował nas, czym ta firma "wyniosła" Ciebie "ponad chmurki".

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2014, o 18:13 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
:-D

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2014, o 21:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 636
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T25FL > T27FL2
Rocznik: 2016
Silnik: 2ZR-FAE
pozwem o znieslawienie (MSPANC)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2014, o 21:32 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3180
Pochwały: 328
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
[quote="tom83" To co piszę jest napisane dobrowolnie i z głębi serca nie pod przymusem żadnej ze stron. [/quote]
Chyba miałeś do czynienia z:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2014, o 19:22 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3180
Pochwały: 328
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Barbapapa napisał(a):
Fajna laurka. Sprzeczna z tym, co pisałeś wcześniej. Fajnie by było, gdybyś poinformował nas, czym ta firma "wyniosła" Ciebie "ponad chmurki".

Może to jest częściowa odpowiedź na Twoje pytanie:
http://otomoto.pl/toyota-avensis-2-2-d4 ... 11890.html
Autko z ogłoszenia ma wiele wspólnego z opisami Toma83, numery PO547LF w bazie UFG pojawiają się w 06/2013r., ale może to przypadek ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2014, o 23:30 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Tzn. mam rozumieć, że ta cudowna i wspaniała firma, co aż "ponad chmurki" wyniosła naszego Kolegę jeszcze raz sprzedaje tego szrota?!

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda