TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 20 paź 2017, o 21:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 mar 2012, o 19:36 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Na stacji kontroli pojazdów. Jedź np. przy ul. Conrada przy stacji Statoil obok McDonalda ;-)
Koszt 80zł czyli nie jest jeszcze tak źle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2012, o 19:46 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
w ASO jeszcze w grudniu ub.roku można było zrobić geometrię również za 8 dych...wraz z wszelkimi regulacjami....moze warto zadzwonić i spytac czy mają jeszcze tą promocję??

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2012, o 19:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 cze 2009, o 22:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 kombi
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE 1.8 + LPG
Widziałem gazetkę z firmy Motoricus - na chwilę obecną mają promocję - geometria 69 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2012, o 08:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 sie 2011, o 10:29
Posty: 234
Lokalizacja: Lublin
Marka: Avensis
Model: t25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 dizel
Moim zdaniem nie trzeba patrzyć na cenę czy promocję,ale na urządzenia i ich możliwości jakimi stacja dysponuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2012, o 09:36 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Dlatego polecam tę stację o której pisałem.
Mają program, a nie biorą wytycznych z książki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2012, o 09:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 sie 2011, o 10:29
Posty: 234
Lokalizacja: Lublin
Marka: Avensis
Model: t25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 dizel
80 zł to jest taniocha,biorąc pod uwagę że koszt kalibracji takiego urządzenia to ponoć 5000 zł rocznie.
Prawidłowa geometria powinna zawierać zbieżność, kąt pochylenia koła, kąt pochylenia sworznia zwrotnicy oraz kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, do tego wydruk komputerowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2012, o 10:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
maszyny maszynami, dobrze jeszcze jak jakis kumaty gosc pomiary robi ;-)
80 dobra cena, w suzuki place wiecej i to na prowincji...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2012, o 10:33 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
hmmm dziwnie tanio...
w LDZ 50 to sprawdzenie, a ustawienie w zalezności od tego co jest możliwe, bo auto autu nie równe...

czy z książki czy z danych z kompa - bez znaczenia, bo dane są te same...
ważny jest nie tylko sprzęt, ale jego stan i CZŁOWIEK który go obsługuje...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2012, o 12:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 sie 2011, o 10:29
Posty: 234
Lokalizacja: Lublin
Marka: Avensis
Model: t25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 dizel
Cytuj:
czy z książki czy z danych z kompa - bez znaczenia, bo dane są te same...
ważny jest nie tylko sprzęt, ale jego stan i CZŁOWIEK który go obsługuje...


Człowiek tam mało ma do powiedzenia po założeniu aparatury i czujników pomiarowych na samochód następuje automatyczne badanie programem do danego samochodu,każda wprowadzona korekta przy zawieszeniu przez pracownika, jest analizowana przez komputer.
Najtaniej u nas takie badanie to koszt 120 zł, zależne jest od gabarytów i marki samochodu.
Na takim samym urządzeni w serwisie np.Hondy,to już koszt wzrasta do 300zł.
W lublinie polecam ten serwis;
http://oponserwis.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2012, o 12:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ryszard13 napisał(a):
Na takim samym urządzeni w serwisie np.Hondy,to już koszt wzrasta do 300zł.

u mnie Honda tego nie ma, zleca to w suzuki za 120 zl..., 300zl to czyste zdzierstwo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2012, o 12:50 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
hmmm, to ciekawe, ale jakie znaczenie ma wielkość auta?

takie rzeczy robię ze względu na wymiany zawiasów...

cena ZAWSZE (w LDZ) zalezna jest od tego co można regulować, a nie jakiej wielkości autem się przyjedzie...
np. toyota z tyłu ma regulację pochylenia kół, honda czegoś takiego nie ma - na stałe... i tu już jest różnica w cenie...

do tego, jeśli ktoś przyjedzie autem chociażby na samych sprężynach obniżających to już pod serie się nie łapie...

dlatego, mimo wszystko musi być ktoś kto ma o tym jakieś pojęcie... obstawiam, że 95% warsztatów na chwilę obecną w ogóle nie ma danych np T27...

było tak za każdym razem jak zakładałem gwint... w T25 i w civicu FD.
za każdym razem mówiono że to "za świeże" auta aby mieli dane w kompie... i nie była to sytuacja w jednym, 3, 5 czy 10 serwisach....
zawsze organizowałem wersje papierowe, które służyły jako wzorcowe, punkt wyjścia do ustawienia zawiasu....

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2012, o 08:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 sie 2011, o 10:29
Posty: 234
Lokalizacja: Lublin
Marka: Avensis
Model: t25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 dizel
Cytuj:
hmmm, to ciekawe, ale jakie znaczenie ma wielkość auta?


Trudno to zgadnąć,tak samo jak wymiana opon w samochodzie dostawczym np. 17 i w osobowym też 17,a cena nie jest taka sama,a się zdaje że różnic nie ma.

Co do programu Avensis T-27 to już go dawno mają w tej firmie o której pisałem,jak firma ma legalne oprogramowanie i współpracuje z producentem urządzeń i oprogramowania to ma wszystko na bieżąco,dlatego ten zakład polecam.
Jeszce jedno jeżeli stwierdzą że nic nie trzeba korygować,to nic się nie płaci i też wydrukują wykres.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2012, o 09:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2012, o 12:38
Posty: 546
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0VVTiD4 1azfse
Ja dzisiaj jadę na ustawianie geometrii do Toyoty (Radość) jako że pracuje od nich 6km.
Dzwoniłem i mają jakąś promocje.
Sprawdzenie i ustawienie za 161 PLN
Nie jest to mało ale oni powinni to zrobić najlepiej
Przy okazji powiedzieli że posłuchają czy zaworów nie trzeba ustawić, mają popatrzeć czemu olej śmierdzi benzyną i podpiąć pod komputer.
Podobno gratis :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2012, o 13:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 lis 2010, o 00:16
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Na początku września kontrolowałem geometrię w norauto w Markach. Komputer pokazał, że wszystko jest OK i żadne normy dla mojej T22 kombi nie są przekroczone. Teraz, przy wymianie opon na zimowe okazało się, że obydwie na tylnej osi są strasznie zdarte. Po prostu do wyrzucenia. :bojesie: Dotyczy to obydwu kół, a najgorsze zużycie było po zewnętrznych stronach.
Przednie, mimo że w tym samym wieku, okazały się w znacznie lepszym stanie.
Nie wydaje mi się prawdopodobne, żeby od września geometria, która była OK, tak się zepsuła.
Uczciwie jednak muszę wspomnieć, że przed geometrią wymieniany był jeden amortyzator. No, ale gdyby w związku z tym było coś nie tak, to chyba zużywałaby się mocniej tylko jedna opona, a tu dwie są ścięte. I przecież kontrola nie wykazała problemów z ustawieniem kół.
Jak sądzicie - co może być powodem takiego niepokojącego zużycia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2012, o 13:45 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1950
Pochwały: 11
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Złe kąty pochylenia.
Zrobili kiepsko zbieżność z geometrią.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2012, o 10:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2009, o 15:09
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Citroen
Model: C4 New Exclusive
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 HDi (110KM)
Ja jeżdżę tutaj http://www.dobrucki.com.pl/
Jak miałem Avena też tam jeździłem, jest tam jedna osoba, która zajmuje się tylko geometrią.
Facet ma o tym pojęcie, byłem z moim nowym Citroenem C4 bez danych w kompie ustawił idealnie (zweryfikowane potem w ASO).
Zbieżność trzeba kontrolować przynajmniej raz do roku - wystarczy wpaść w dziurę i wszystko może się rozjechać.

_________________
Pozdrawiam,

Mariusz

Była: Toyota Avensis T25 2.0 D-4D (116KM) 2004r


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 14:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 lis 2010, o 00:16
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Student22 napisał(a):
Złe kąty pochylenia.
Zrobili kiepsko zbieżność z geometrią.

No właśnie nic nie robili, po komputer pokazał, że ustawienia są w normie.
A co do wiarygodności pomiaru, to chyba jakiejś nadzwyczajnej wiedzy nie trzeba posiadać. Stawia się auto na stanowisku, w komputerze wybiera rodzaj badanego samochodu i spokojnie czeka na wyniki. Można oczywiście założyć, że samo stanowisko pomiarowe jest uszkodzone i daje błędne wyniki pomiarów. No nie wiem :help:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2012, o 02:43 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 11:46
Posty: 564
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T 22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE 1.6
rzaba123 napisał(a):
Student22 napisał(a):
Złe kąty pochylenia.
Zrobili kiepsko zbieżność z geometrią.

No właśnie nic nie robili, po komputer pokazał, że ustawienia są w normie.
A co do wiarygodności pomiaru, to chyba jakiejś nadzwyczajnej wiedzy nie trzeba posiadać. Stawia się auto na stanowisku, w komputerze wybiera rodzaj badanego samochodu i spokojnie czeka na wyniki. Można oczywiście założyć, że samo stanowisko pomiarowe jest uszkodzone i daje błędne wyniki pomiarów. No nie wiem :help:


To co komputer pokazuje a co jest w rzeczywistości.. W sumie dobry diagnosta powinien zbadać sprawę . Ja miałem podobną sprawę z przednimi kołami - komputer pokazał odchyłkę na lewym kole o 2 stopnie bodajże ale panowie nie wnikali - pomiar to pomiar .
Wszystko jest ok można jeździć.. Do czasu.. okazało się że miałem zamontowany niewłaściwy sworzeń lewego wahacza ( sam wyczaiłem - zgrzyt przy skręcaniu - o dziwo żaden serwis nie potrafił tej usterki znaleźć , aż w końcu wziąłem autko na lewarek zdjąłem koło i od razu zobaczyłem że haczy śrubą..)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2012, o 11:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 lis 2010, o 00:16
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
kihel napisał(a):
To co komputer pokazuje a co jest w rzeczywistości.. W sumie dobry diagnosta powinien zbadać sprawę . Ja miałem podobną sprawę z przednimi kołami - komputer pokazał odchyłkę na lewym kole o 2 stopnie bodajże ale panowie nie wnikali - pomiar to pomiar .
Wszystko jest ok można jeździć.. Do czasu.. okazało się że miałem zamontowany niewłaściwy sworzeń lewego wahacza ( sam wyczaiłem - zgrzyt przy skręcaniu - o dziwo żaden serwis nie potrafił tej usterki znaleźć , aż w końcu wziąłem autko na lewarek zdjąłem koło i od razu zobaczyłem że haczy śrubą..)

Rozmawiałem z mechanikiem i jego zdaniem komputer pokazuje zbieżność statyczną. Ta może być OK. Ale zbieżność dynamiczna to zupełnie inna sprawa. Jesli np. są luzy na wahaczach (lub jakaś inna przyczyna) w czasie jazdy zbieżności nie ma.
Dzisiaj jadę, żeby zajrzeli pod auto. :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2012, o 11:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
Colto napisał(a):
Ja jeżdżę tutaj http://www.dobrucki.com.pl/
Jak miałem Avena też tam jeździłem, jest tam jedna osoba, która zajmuje się tylko geometrią.
Facet ma o tym pojęcie, byłem z moim nowym Citroenem C4 bez danych w kompie ustawił idealnie (zweryfikowane potem w ASO).
Zbieżność trzeba kontrolować przynajmniej raz do roku - wystarczy wpaść w dziurę i wszystko może się rozjechać.



Potwierdzam. 4 lata tylko tam z geometrią. Pan Sylwester robi tylko to. Sporo załóg sportowych ustawia u niego zawieszenia do zawodów. Nie robi na pałę tylko zawsze wybada temat i doradzi. Kwestia umówienia się i poczekania 1-2 dni. Szczerze polecam.

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2013, o 15:16 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
p0lish napisał(a):
Colto napisał(a):
Ja jeżdżę tutaj http://www.dobrucki.com.pl/
Jak miałem Avena też tam jeździłem, jest tam jedna osoba, która zajmuje się tylko geometrią.
Facet ma o tym pojęcie, byłem z moim nowym Citroenem C4 bez danych w kompie ustawił idealnie (zweryfikowane potem w ASO).
Zbieżność trzeba kontrolować przynajmniej raz do roku - wystarczy wpaść w dziurę i wszystko może się rozjechać.



Potwierdzam. 4 lata tylko tam z geometrią. Pan Sylwester robi tylko to. Sporo załóg sportowych ustawia u niego zawieszenia do zawodów. Nie robi na pałę tylko zawsze wybada temat i doradzi. Kwestia umówienia się i poczekania 1-2 dni. Szczerze polecam.


Dzięki za namiary. Umówiłem się na jutro ;-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2013, o 18:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 23:16
Posty: 185
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Marka: toyota
Model: avensis T27 wagon
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 d-4d 2AD-FHV
Kontrola geometrii nie wymaga żadnych cudów komputerowych.Wystarczy komplet dobrych ,nieuszkodzonych projektorów ,o ktore trzeba troche zadbac.
człowiek jest wazny,aby był uczciwy i z głowa.Sam kilka lat w DL robiłem taka robotę.Trzeba sprawdzic luzy na łozyskach,przegubach i sworzniach.
Auto trzeba pokiwac ,aby sie ułożyło.Trzeba wiedziec ,czy dany model mierzy sie z obciązeniem,czy nie.
Trzeba sprawdzic ,czy felgi sa niepogięte,czy koła nie mają bocznego bicia.
Zbieżnosc trzeba zawsze regulować z obu stron.
W avenie jest z tyłu multilink.trzeba tez regulować zbieznosc.
Trzeba też wiedziec co mozna wyregulować ,a co się nie da ,bo wahacz lub podluznica zostały odkształcone.
Aven na szczescie nalezy do aut,ktore maja dosc sztywne elementy zawieszenia i nie jest latwo odksztalcic je na dziurach.
Po 90000 sam skontrolowałem swoje auto i nie stwierdzilem zadnych odksztalcen.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2013, o 11:28 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
No i muszę zweryfikować swoją poprzednią opinię...
Czy można ustawiać geometrię w momencie gdy na przedniej osi (łożysko) jest luz?
Zostałem naciągnięty?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2013, o 10:32 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 lis 2010, o 00:16
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
longjohn napisał(a):
Kontrola geometrii nie wymaga żadnych cudów komputerowych.Wystarczy komplet dobrych ,nieuszkodzonych projektorów ,o ktore trzeba troche zadbac.
człowiek jest wazny,aby był uczciwy i z głowa.Sam kilka lat w DL robiłem taka robotę.Trzeba sprawdzic luzy na łozyskach,przegubach i sworzniach.
Auto trzeba pokiwac ,aby sie ułożyło.Trzeba wiedziec ,czy dany model mierzy sie z obciązeniem,czy nie.
Trzeba sprawdzic ,czy felgi sa niepogięte,czy koła nie mają bocznego bicia.
Zbieżnosc trzeba zawsze regulować z obu stron.
W avenie jest z tyłu multilink.trzeba tez regulować zbieznosc.
Trzeba też wiedziec co mozna wyregulować ,a co się nie da ,bo wahacz lub podluznica zostały odkształcone.
Aven na szczescie nalezy do aut,ktore maja dosc sztywne elementy zawieszenia i nie jest latwo odksztalcic je na dziurach.
Po 90000 sam skontrolowałem swoje auto i nie stwierdzilem zadnych odksztalcen.

Chyba łatwiej trafić szóstkę w totka, niż na takiego mechanika jak Ty.
Po wizycie u polecanego tu fachowca byłem zadowolony, bo w przeciwieństwie do innych, którzy robili coś (lub nie) z geometrią w mojej Ave, do pomiarów i ustawiania zastosował przemyślny trick - wrzucił na fotel kierowcy ciężarek zrobiony z baniaka po wodzie, który miał imitować mój ciężar.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2013, o 21:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 23:16
Posty: 185
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Marka: toyota
Model: avensis T27 wagon
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 d-4d 2AD-FHV
W warsztacie w Berlinie były na wyposażeniu worki po 20 kg obszyte ładenym materiałem,które sie ładowało do samochodu coby go obciążyć.
W niektórych wypadkach ładowalismy do auta po kilkanascie takich worków z piaskiem. Najwazniejsza była dokładnosc.
Własciciel pilnował i dbał o to,aby regulacje były dokładne.Niemniej nikt by nie przyjął auta z luzami na łożyskach końcówkach drążka itp
Fakt tez taki,że takie wady likwidowało sie od ręki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2014, o 02:45 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1824
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 147
Marka: Lexus
Model: IS 250 F Sport
Rocznik: 2012
Silnik: 4GRFSE
Panowie odgrzeje kotleta, jak to jest z geometrią z tyłu w t25? Ustawili mi niedawno całą geometrie ale widac ze tylne lewe kolo jest doslownie ustawione na skos, poki co nie tnie opon ale łożysko juz zaczelo huczec, jak to sie tam ustawia? na gornym wahaczu? mechanik twierdzi że tego kąta sie nie da skorygowac - dodam że to anglia, tu nic nie wiedza i nic nie umieja, ale wole wiedziec czy na pewno da sie to ustawic?

_________________
Części Avensis T22, Avensis T25 - priv


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2014, o 20:16 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Jak pojechałem do ASO zrobić geometrię w promocyjnej cenie 88zł to robili tylko przód...z tyłem nic a nic nie robili.Może na tym polegała ta promocjaże tylko przód ??? :-D

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2014, o 22:25 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Ksinko123 napisał(a):
Panowie odgrzeje kotleta, jak to jest z geometrią z tyłu w t25? Ustawili mi niedawno całą geometrie ale widac ze tylne lewe kolo jest doslownie ustawione na skos, poki co nie tnie opon ale łożysko juz zaczelo huczec, jak to sie tam ustawia? na gornym wahaczu? mechanik twierdzi że tego kąta sie nie da skorygowac - dodam że to anglia, tu nic nie wiedza i nic nie umieja, ale wole wiedziec czy na pewno da sie to ustawic?

Sprawdź sobie czy nie masz uszkodzonego tego drążka:
http://www.avensisklub.pl/avensis-t25-z ... vt3698.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2014, o 22:33 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1824
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 147
Marka: Lexus
Model: IS 250 F Sport
Rocznik: 2012
Silnik: 4GRFSE
Dzieki za podpowiedz Bandzur, na szczescie wszystko w zawieszeniu ok. Byłem dzisiaj z powrotem tam gdzie robili mi geometrie. Dzwonilem do ASO i upewnilem sie ze regulacje na tyle są dwie (zbieżnośc - drążki, pochył - mimośrody na gornej łapie). Wrocilem do partaków, pokazalem im schemat z toyodiy, pokazalem zapasową śrube regulacyjna ktora mi zostala po remoncie zawiechy jak również pod autem pokazalem co i jak maja ustawnic (no k%!a debile, kompletne zero) oczy w słup, pojecia nie mieli ze tam sie w ogole cos ustawia, garsc przeprosin i darmowa regulacja w ramach dokonczenia ustawiania geometrii. Jedyn słowem akcja zakonczyla sie super, ale walniete przez ich niedopatrzenie łożysko juz musze sobie kupic sam. Lewe koło było odchylone na 3,5 stopnia, prawe o dziwo w granicach...

_________________
Części Avensis T22, Avensis T25 - priv


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2014, o 22:37 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 506
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
Jakie powinny być poprawne wartości bo ostatnio na diagnostyce wyszło mi z przodu +2, tył +3.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda