TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 29 cze 2017, o 09:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 cze 2010, o 11:35 
Witam,

Postanowiłem zrobić u nich rozrząd w mojej T22 - Serwis Dobrych Cen nie jest tragiczny dla robocizny z paskiem (564zl) a reszta elementów moja.

Dziś zostawiłem u nich auto po raz 3 ponieważ cały czas jest "coś". Za pierwszym razem mało zawału nie dostałem jak zobaczyłem temp. silnika/oleju na czerwonym polu! Co się okazało? Panowie nie wlali mi odpowiedniej ilości płynu do układu chłodzenia. Do dolania były 2 litry! Nie wiem jakiej klasy są tam mechanicy, ale skoro układ ma pojemność x a weszło x-2 to warto się zainteresować co się dzieje, że może trzeba układ odpowietrzyć...

W tym miejscu jeszcze jedno "ale". Doliczono mi płyn chłodniczy (8X zł) bez informacji. Nie muszę się na tym znać - nie wiedziałem, że wymiana pompy = wymiana płynu. Jak bym został poinformowany, może zakupiłbym sam, nieco taniej... A tak to zostałem postawiony przed faktem dokonanym i płać pan...

Płyn dolany, ale słyszę odgłosy, które wcześniej spod maski nie dochodziły. To jakiś świerszcz, to jakiś pisk... Pasek od wspomagania/klimy wcześniej nie piszczał, teraz "jest tylko do wymiany". Świerszcza Pan nie słyszy... Niech będzie - podjechałem z nowym paskiem, panowie założyli, zainkasowali, od razu poszedł też ten od alternatora "na wszelki wypadek".

Przestało piszczeć, ale świerszcz z każdym kilometrem coraz głośniejszy... Już się ludzie na ulicy oglądali, taki to był hałas. Dziś auto ponownie, po 3 godzinach "diagnostyki", Panowie stwierdzili, że to pasek od wspomagania/klimy się wyciąga i mogą mi wymienić na oryginalny bo ten się do niczego nie nadaje. Jak to możliwe, że nowy pasek (Gates) mógł się tak wyciągnąć po raptem 50km? Nie zgodziłem się na wymianę - jeśli faktycznie pasek jest taki do d... to pojadę do sklepu, gdzie go kupiłem. Ciekawe czy dziś mnie skasują na jakąś kasę w związku z odkryciem. W ogóle w razie czego idzie coś załatwić ze sklepem? Jaka jest jego odpowiedzialność za towar?

Mechanicy to jedno, ale jakość obsługi w salonie też dziwna. O ile na początku było miło, o tyle teraz jestem klientem co stroi fochy i kreci nosem (tak mnie traktują). Rozmowa telefoniczna dot. paska zakrawała już na opryskliwość. Że nie wspomnę, o różnym traktowaniu klientów - w poczekalni z 4-5 osób, a jednej Pani podaje kawkę... Ja rozumiem, że nie kupuję tam nowego wozu (w sumie nie wiem czy ten Pan kupował), ale to był zwykły brak kultury.

Jedno jest pewne - po odebraniu auta, więcej tam moja noga nie postanie.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 cze 2010, o 12:19 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 970
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
Niestety tak to juz u nas przewaznie jest. Jestes tylko klientem, ktory u nich zostawi ok 600zl - a nie takim, na ktorym zarobili sprzedajac mu auto. Szkoda tylko, ze to pokazuja w tak dotkliwy sposob. W sumie normalna rozmowa z klientem nic nie kosztuje. A tez kawa jak sie czeka 3h to nie extra wydatek. A klient zadowolony potem poleci taki serwis.
Egzekwuj co twoje.
Powodzenia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2010, o 13:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20343
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
EdekZKK napisał(a):
Jak to możliwe, że nowy pasek (Gates)
po czesci jest to tez wina czesci, bando tak nie robi, oryginal tez nie...
EdekZKK napisał(a):
W tym miejscu jeszcze jedno "ale". Doliczono mi płyn chłodniczy (8X zł) bez informacji.
jezel byla to wymiana rozrzadu z pompa wody no to jest oczywista oczywistosc ze plynu uleci :cfaniak:
EdekZKK napisał(a):
Mechanicy to jedno, ale jakość obsługi w salonie też dziwna.
zglosic TMP, szybko sie kulturka poprawia...
EdekZKK napisał(a):
Panowie nie wlali mi odpowiedniej ilości płynu do układu chłodzenia. Do dolania były 2 litry!
odpowietrzanie trwa, a nikomu nie chcialo sie go robic, ewidentne dziadostwo...
EdekZKK napisał(a):
Jedno jest pewne - po odebraniu auta, więcej tam moja noga nie postanie.
i na to kazdy tam w aso liczy, wiele aso nie lubi "weteranow' naprawiac, wola nowe auta gdzie sie wymiania filtry, plyny i klocki ;-)

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2010, o 15:24 
natterr napisał(a):
A klient zadowolony potem poleci taki serwis.

Dokładnie. A tak nie dość, że nie poleci to jeszcze odradzi. Jeszcze, żeby od strony serwisu (mechanicznie) wszystko było super to człowiek by przeżył... Ponadto salon to salon - po nowe auto przejdę się gdzie indziej.

wrc napisał(a):
po czesci jest to tez wina czesci, bando tak nie robi, oryginal tez nie...

I licz tu na uczciwość. W sklepie zapytałem o jakiś lepszy to gość powiedział, że ten jest bardzo dobry... :-( Od alternatora też mam Gates i nie świszczy...

wrc napisał(a):
jezel byla to wymiana rozrzadu z pompa wody no to jest oczywista oczywistosc ze plynu uleci :cfaniak:

Pierwszy raz w życiu to robiłem, nie wiedziałem. Ponadto umawiając się na usługę podsumowałem robotę i koszty i zapytałem czy będzie coś jeszcze, Pan na to, że nie. Nawet fachowcowi zdarza się jak widać zapomnieć...

wrc napisał(a):
i na to kazdy tam w aso liczy, wiele aso nie lubi "weteranow' naprawiac, wola nowe auta gdzie sie wymiania filtry, plyny i klocki ;-)

Może i tak, ale takie podejście do klienta się zemści. Dziś jeżdżę "weteranem", następny pewnie też będzie używka, ale w końcu dojrzeję (czyt. zarobię ;-)) do nowego krążownika. Wtedy na 100% do nich nie pójdę (zwłaszcza, że w KRK mamy ANWĘ cieszącą się nieco lepszą opinią).

Pozdr.


P.S. Auto odebrałem, pasek naciągnęli, mnie nie ;-) Zobaczymy jak się będzie kręcił... Z drobiazgów - kierownica zdecydowanie bardziej "trzeszczy" niż przed wymianą rozrządu (bez wymiany paska i po wymianie paska co miało pomóc).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2010, o 17:12 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1797
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
Ja swego czasu też narzekalem na obsluge ASO Toyota ale cieszcie sie że nie serwisujecie w ASO KIA Tarnów... tam to dopiero jest obsuga klienta... uwierzcie że Toyota ma jakieś procedury a KIA to tragedia.
powodzenia

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2010, o 18:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20343
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
EdekZKK napisał(a):
Dziś jeżdżę "weteranem"
mam nadzieje ze terminu "weteran" nie zrozumiales negatywnie, ale jak pewnie sam widziales w aso staly glownie "lisingi" i "flotowce" do 3 lat

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2010, o 15:54 
wrc napisał(a):
EdekZKK napisał(a):
Dziś jeżdżę "weteranem"
mam nadzieje ze terminu "weteran" nie zrozumiales negatywnie, ale jak pewnie sam widziales w aso staly glownie "lisingi" i "flotowce" do 3 lat

pozdr :-D

W żadnym razie :-) W kategoriach ASO to faktycznie dziadek :-)

W temacie - po wczorajszym naciąganiu, dziś znów "świerszczy". Masakra... Zastanawia mnie, czy jest inna możliwość niż tylko naciągający się pasek. Zrobiłem raptem 25km od wczoraj... Jest możliwe, że "naciąg" jest do bani? Śruba nie trzyma czy coś? Nie skreślam kichowatości paska (choć dziś Pan w sklepie bił się w pierś, że to górna półka ;-)), ale aż tak się wyciąga?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2010, o 19:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1803
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: d-4D
moze nie tyle wyciaga co paski oryginalne/bando
1. maja minimalnie inna rozstaw rowków
2. sa wykonane z jakiegos lekko włochatego materiału, a nie samej gumy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 cze 2010, o 16:14 
Dziś dzwoniła do mnie Pani z ASO z zapytaniem o jakość usługi i obsługi. Opowiedziałem jej co i jak. Przeprosiła za kolegę i obiecała z nim porozmawiać :) Na koniec dodała, że może dzwonić jeszcze ktoś z TMP, i że jakbym ocenił ich najwyżej to byłaby zobowiązana bo dostają za to punkty :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 cze 2010, o 17:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20343
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
EdekZKK napisał(a):
i że jakbym ocenił ich najwyżej to byłaby zobowiązana
wolisz wyjsc z ta pania na lody czy moze dostac karte rabatowa, bo parcie maja z gory spore, wiec faktycznie jak powiesz ze bylo ok (a przeciez nie bylo) to pani bedzie baardzo zobowiazana...
i zacytuje sam siebie: :cfaniak:
wrc napisał(a):
zglosic TMP, szybko sie kulturka poprawia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2010, o 01:35 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T25FL > T27FL2
Rocznik: 2016
Silnik: 2ZR-FAE
do mnie tez zawsze dzwonia, tyle ze z anwy z pytaniem o opinie i o to co powiem TMP ale z TMP nie dzwonili nigdy.

A gdyby zadzwonili, to chyba nie powiedzialbym calej prawdy, bo jednak do aso jeszcze pewnie sie wybiore i wtedy moze byc roznie. Wiem ze to moze troche dziwnie brzmi, ale roznie to niestety bywa.

A z innej beczki, ktos wie z jakiego powodu Sowier przestal byc dealerem/aso toyoty w Krakowie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 cze 2010, o 18:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 sie 2007, o 11:05
Posty: 6
Lokalizacja: Gdów
EdekZKK napisał(a):
Witam,

Jedno jest pewne - po odebraniu auta, więcej tam moja noga nie postanie.


Po tym jak mnie chcieli stuknąć na wymianę pompy ABS (2,5 kzł bez "dodatków") w moim Yarisie mam do nich delikatnie mówiąc uraz. Sprawę załatwiło zresetowanie czujników (porada z okolic modelu Carina) i przemycie styków na czujnikach. Błąd raportowany przez komputer pokładowy. ABS działa od roku bez problemów. Szkoda, że ja nie miałem telefonu z TMP, pewnie dlatego, że nie pojechałem do nich zrobić pompy ;-)

Radzę unikać ich jak ognia. Prze nich "muszę" ;-) jeździć do dawnego dealera Toyoty z Nowego Sącza, tam mi takich numerów nie wycinają.

_________________
--
9laz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2010, o 19:05 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
mlody02 napisał(a):
Ja swego czasu też narzekalem na obsluge ASO Toyota ale cieszcie sie że nie serwisujecie w ASO KIA Tarnów... tam to dopiero jest obsuga klienta... uwierzcie że Toyota ma jakieś procedury a KIA to tragedia.
powodzenia


Jaka cena auta taka i obsługa - cudów nie ma...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2010, o 15:43 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1797
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
Ciekawe co cena auta ma do obsługi? Chcesz powiedzieć że jak klient ma np Toyote Yaris to jest inaczej traktowany niż klient z Toyotą Avensis?
Zresztą popatrz w cennik KIA to sie lekko zdziwisz. :)
Po prostu pracuje tam burak który pozjadał wszystkie rozumy i nastawia klienta negatywnie do serwisu. Właśnie z racji takiej obsługi nie kupił bym KIA w Tarnowie.

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2010, o 18:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20343
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
anabolo napisał(a):
Jaka cena auta taka i obsługa - cudów nie ma..
to nie ma nic do rzeczy, generalizowanie, nic wiecej...
jak widzisz takze toyocie zdarza sie klienta zle potraktowac, choc generalnie to ta marka ma akurat wysokie standardy obslugi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2010, o 19:18 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 54
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
EdekZKK napisał(a):
że może dzwonić jeszcze ktoś z TMP, i że jakbym ocenił ich najwyżej to byłaby zobowiązana bo dostają za to punkty

Słyszałem o tych "punktach"...
Dla każdego ASO to bardzo ważna sprawa.
Jak ASO traktuje Cię jak zło konieczne/przygłupa/itp. to mały "donosik" do TMP na pewno da im do wiwatu ;-)
Najważniejsze to zapamiętać nazwisko osoby, która źle Cię potraktowała :jacipokaze:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2010, o 21:38 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
wrc napisał(a):
anabolo napisał(a):
Jaka cena auta taka i obsługa - cudów nie ma..
to nie ma nic do rzeczy, generalizowanie, nic wiecej...
jak widzisz takze toyocie zdarza sie klienta zle potraktowac, choc generalnie to ta marka ma akurat wysokie standardy obslugi


Wg mnie ma - w tojocie płaci się za obsługę, bo ceny części w ASO znamy przecież - owszem w każdej grupie znajdzie się wyróżnik z lepszą bądź gorszą opinią. Z ciekawszych serwisów bardzo dobre opinie ma Skoda, choć to nie najwyższa półka. Dla porównania byłem zniesmaczony nieco poziomem np Citroena - do Toyoty nie miał porównania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2010, o 21:55 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1797
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
Jeżeli już mowa o serwisach i cenach części to ASO ogólnie jest drogie. Renault ma bardzo drogi serwis, peugeot również i tutaj Toyota nie jest odosobniona swoimi cenami za usługi lub części.
Toyota ma swoje procedury które działają na naszą korzyść i uwierz mi że ja byłem tak samo traktowany przez obsługę Toyoty jak pani która przyjechała Rav4 i jej sie spieszyło pomimo to, że ona zakupiła auto u nich w salonie. Mój samochód warty 12 tys zł (mam nadzieję :) ) kontra jej Rav 4 prawie nówka .

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2010, o 22:12 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
mlody02 napisał(a):
Toyota ma swoje procedury które działają na naszą korzyść i uwierz mi że ja byłem tak samo traktowany przez obsługę Toyoty jak pani która przyjechała Rav4 i jej sie spieszyło pomimo to, że ona zakupiła auto u nich w salonie. Mój samochód warty 12 tys zł (mam nadzieję :) ) kontra jej Rav 4 prawie nówka .


Ale ja miałem na myśli bardziej jakość samych aut, a nie cenę w aktualnej chwili- sam z obsługi Toyoty w Lubinie byłem i jestem zadowolony, bo odpisują nawet na maile w sprawie części (a nie wszystkie ASO się kwapią - np w Opolu) - raz jedynie na czym się zawiodłem, to odbiór zamówionych części - na serwisie był jeden pan (było to chyba po 16), który nie mógł mi wydać towaru, bo on się tym nie zajmuje, a ludzie od serwisu już poszli do domu - wg mnie głupota, no ale cóż... musiałem jechać drugi raz extra do aso.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2010, o 22:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20343
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
anabolo napisał(a):
Ale ja miałem na myśli bardziej jakość samych aut, a nie cenę w aktualnej chwili

tak jakos(c) aut toyoty jest wprost szokujaca, ale tutaj zawezmy rozwazania do jakosci aso Nowak w Krakowie, bo sie temet troche rozmyl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2010, o 13:57 
Na zakończenie przygody z Inter Car, miałem wczoraj telefon z TMP :cfaniak:

Ocena była taka jak usługa (chyba nawet zbyt łagodna). Najlepsze było jednak pytanie "czy życzę sobie, żeby ocena dotarła do ASO jako imienna, nie anonimowa". Po sek. zastanowienia, "nie, może jeszcze będę tam musiał kiedyś jechać" :jezyk:


Góra
  
 
PostNapisane: 24 mar 2012, o 01:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2012, o 01:31
Posty: 1
Lokalizacja: Kraków
Marka: Avensis
Model: T25
Rocznik: 2008
Silnik: 1.8 benzyna
Witam Wszystkich w moim pierwszym poście.

EdekZKK napisał(a):
... Jedno jest pewne - po odebraniu auta, więcej tam moja noga nie postanie.


Też chcę dorzucić swoje dwa grosze:

W zeszłym roku oddałem samochód do malowania w serwisie gwarancyjnym Inter Car Nowaka na Zakopiance.
Sprawa była prosta po wgnieceniu na parkingu: prawe tylne drzwi do wymiany, tylne nadkole do wymiany, przednie prawe do malowania. Wszystko na ubezpieczenie.

Cena bardzo duża (chociaż to interesowało ubezpieczyciela).
Wymalować, wymalowali nawet ok, jednak:

- Auto odebrałem z niepodłączonym tylnym prawym reflektorem (po reklamacji doszli ...).
- Wymieniony przycisk okna w prawych przednich drzwiach (działa kiedy ma dobry humor).
- Wymieniony zamek w lewych tylnych drzwiach - nie zamyka na centralnym, ewidentnie było tam grzebane (tym doj....li).

Dodatkowo nie uznali na gwarancji wymiany szybki zegarów, która zaczęła pękać w trzech punktach zaraz po zakupie. Trzeba było zapłacić, niby pierdoła, ale podejście do klienta...

Wszędzie bym się spodziewał takich numerów, ale nie w firmowym serwisie, w aucie które nie miało 30 tys. przebiegu.

Nie, nie byłem wykłucać się o te jaja, od prawie roku muszę ręcznie zamykać zamek tylnych lewych drzwi przed włączeniem alarmu. Teraz na wiosnę coś z tym zrobię.

Pozdrawiam na przyszłość.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2012, o 13:15 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T25FL > T27FL2
Rocznik: 2016
Silnik: 2ZR-FAE
w krakowie to w ogole jakas masakra.

Mnie w anwie zniszczyli auto ale co do IC zakopianska nie mam wiekszych zastrzezen bo bylem pare razy.
Z wiekszymi tematami jezdze do Katowic MG Centrum, ktore moge z czystym sumieniem polecic.

Tyle ze to roznie bywa, wszystko zalezy od problemow. Jak sie nic nie dzieje to kazde aso jest ok, jak sie cos zacznie to wtedy mozna sie przekonac gdzie nie warto jezdzic.
Mam za soba kilkanascie duzych napraw, wiec mam spore doswiadczenie w tym temacie (niestety)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda