TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 19 paź 2017, o 14:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 lis 2011, o 15:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 15:18
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE 2.0
Ważna jest też jakość paliwa, u nas nie sprzedają 91 a w Niemczech tak.
Można używać paliwa lotniczego (100 oktanów) - przyrost mocy silnika o 30%, tylko jaki wpływ ma to na silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 15:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
wzrost ilości oktanów w paliwie wcale nie przekłada się na to co piszesz, nalej vpower 101 i zobaczymy czy będzie taki wzrost, samą 91 już chyba wycofano ze sprzedaży, zresztą to ze ja sprzedawano nie znaczy ze do aut ktore wymagają 98 się ja zalewało, to była benzyna dla starych fiest czy polo, gti 2.0 wymaga paliwa 98


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 16:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 20:31
Posty: 2190
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pochwały: 56
Marka: TOYOTA
Model: Corolla E16
Rocznik: 2015
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 VVTi
Ostatnio więcej RAV4 jeżdżę i objechałem z wielką przyjemnością nissana qashqai.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 16:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 12:08
Posty: 288
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.4 (2AZ-FSE)
Kostek40 napisał(a):
Można używać paliwa lotniczego (100 oktanów) - przyrost mocy silnika o 30%

:-D rewelacja

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 17:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 13:34
Posty: 353
Lokalizacja:
Marka: Audi
Model: A4 B6
Rocznik: 2009
Silnik: TDi 1.9 @ 210KM
Kostek40 napisał(a):
Ważna jest też jakość paliwa, u nas nie sprzedają 91 a w Niemczech tak.
Można używać paliwa lotniczego (100 oktanów) - przyrost mocy silnika o 30%, tylko jaki wpływ ma to na silnik.


Obrazek

_________________
Jest: Audi A4 1.9 TDI B6 @ 210-240KM (420-450Nm)

Było: Avensis T s e T s e 27
D4D 126KM (310Nm) @ 177KM (416Nm) // Orange Leather Interior // TTE Grill // Toyo Proxes T1-R + AEZ Yacht 18" + Eibach Pro Kit // Kenwood DNX5260BT + Clarion SWS 3013B + Blaupunkt EMA 260 // LED interior // Kenwood Rear Camera

Najbardziej doj...ne T27 na forum ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 17:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ten film się jeszcze przyda :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 20:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
wrc napisał(a):
moze byc, wiem jak 2,0 gti V idzie, nie daje szans ave, chyba ze kierownik z golfa zająca szukał a nie partnera do wyscigu moze byc, wiem jak 2,0 gti V idzie, nie daje szans ave, chyba ze kierownik z golfa zająca szukał a nie partnera do wyscigu ;-)


Golf 5 gti nie jest demonem predkosci i przyspieszen ale jakos jedzie - ave nawet 2.2+box na 200km nie ma z nim szans. Masa ave i dsg golfa zrobia swoje. Poza tym golf to benzyna, dluzej sie kreci, 100km/h osiaga na dwojce, ave na trojce wiec jedna zmiana wiecej a co za tym idzie stracony czas.

Co do nissana qashqai - jesli byl 1.5 dci - to silnik renowki - to nie jedzie nawet z gorki. Jesli benzyna z silnikiem nissana to juz zaczyna sie odpychac ale tylko w wersji 2.0. 1.6 to mul (przynajmniej dla mnie).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2011, o 21:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Dzisiaj znajomy sprowadzil ave t22 2.0 d4. Zrobilismy 3 proby z corolla 1zzfe. Niestety za kazdym razem mial plecy. Auto m,oze i fajnie jedzie ale niestety rocle nie daje rady. Potem byla proba z kadziem. Szkoda slow :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2011, o 20:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
czego sie spodziewasz po samochodzie za 10-15 tysiecy ktore ma 8-10 lat? za 10-15 to moze kupisz sportowca z 85 roku, o ile jeszcze nie jest zaliczany do aut zabytkowych bo wtedy 15tys to za mało


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2011, o 19:53 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
wczoraj wracając ze spota na wale miedzyszyńskim w strone pragi na wysokości afrykańskiej ze świateł małe ganianko z chlopaczkiem z volvo s40 (chyba 2010 rok) silnik 2.0 D3, mimo że było slisko szlismy równo potem zaczał odjezdzac, jak to diesel ;-)

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2011, o 00:33 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
czekam na pojedynek Avensis kontra Mechagodzilla ;-)

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, o 11:46 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
reVron napisał(a):
potem zaczał odjezdzac, jak to diesel


To nie tak, ze diesel potem odjezdza - sa diesle ktore nie odjezdzaja, sa kierowcy ktorzy nie maja pojecia o jezdzie. Gosc mogl miec program np na 16X KM i 38X NM i wtedy mozgles przegrac, w serii powinienes go objechac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2012, o 21:47 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
dzisiaj wracając ze spotu oczywiscie na wale, brałem się z nowym mondeo w diselu (bodajże one mają 2.0 150 KM)....jednak ford jest g...a wort :hahaha:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 07:30 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1950
Pochwały: 11
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Podoba mi się stronniczość wypowiedzi kolegi w wiara we własne umiejętności.
Zanim zaczniesz porównywać forda czy inne badziewie do swojej szybkiej Toyoty , wrzóć do kufra kilka worków z ziemniakamia aby zrównać wagę testowanych samochodów.
Potem ścigaj się na Bemowie a nie na mieście.
Powodzenia i wyobraźni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 08:48 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Ford z tym motorem pozamiat ave - taka jest prawda, co innego gdyby byl 1.6tdci 109km. Czy ten ktos wiedzial. ze sie scigacie??Moze Cie tylko podpuszczal a Ty dales sie sprowokowac??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 09:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ford jechal w trybie "dynamicznie i oszczednie" a ave sie scigala ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 10:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
a skąd wiesz ze to bylo 2.0 TDCI a nie 1.6? Nie wiesz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 11:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
Student22 napisał(a):
Podoba mi się stronniczość wypowiedzi kolegi w wiara we własne umiejętności.
Zanim zaczniesz porównywać forda czy inne badziewie do swojej szybkiej Toyoty , wrzóć do kufra kilka worków z ziemniakamia aby zrównać wagę testowanych samochodów.
Potem ścigaj się na Bemowie a nie na mieście.
Powodzenia i wyobraźni.


kolego a czyż bys cos miał do scigania sie na ulicy?? Nie pedzilismy w niewiadomo jakim ruchu ulicznym...sami na czerwonym, droga szeroka, prosta i pusta...
Na bemowie też czasami szaleje...ale po powstańców :diabel:

domyslam sie ze miał 2.0 bo jezdzilem fordem z 1.6 i to był traktor...
przy 140 sie zrownalismy wiec niewiem po co jest ta dyskusja...
skoro mowił ze na zielonym start...

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 11:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 mar 2007, o 18:36
Posty: 633
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Rav 4
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Valvematic
reVron napisał(a):
Student22 napisał(a):
Podoba mi się stronniczość wypowiedzi kolegi w wiara we własne umiejętności.
Zanim zaczniesz porównywać forda czy inne badziewie do swojej szybkiej Toyoty , wrzóć do kufra kilka worków z ziemniakamia aby zrównać wagę testowanych samochodów.
Potem ścigaj się na Bemowie a nie na mieście.
Powodzenia i wyobraźni.


kolego a czyż bys cos miał do scigania sie na ulicy?? Nie pedzilismy w niewiadomo jakim ruchu ulicznym...sami na czerwonym, droga szeroka, prosta i pusta...
Na bemowie też czasami szaleje...ale po powstańców :diabel:

domyslam sie ze miał 2.0 bo jezdzilem fordem z 1.6 i to był traktor...
przy 140 sie zrownalismy wiec niewiem po co jest ta dyskusja...
skoro mowił ze na zielonym start...

Nie wiem kolego czy się chwalisz czy się żalisz. Ale wybacz 140 w mieście lekkie przegięcie :tak: Ale Twój wybór.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 12:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
jasne, przy 140 sie zrownaliscie? mhm........ jakbys sie scigal z 150konnym mondeo o bys nie wiedzał co się dzieje bo by ci odjechal i to bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 14:53 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
radmik napisał(a):
reVron napisał(a):
Student22 napisał(a):
Podoba mi się stronniczość wypowiedzi kolegi w wiara we własne umiejętności.
Zanim zaczniesz porównywać forda czy inne badziewie do swojej szybkiej Toyoty , wrzóć do kufra kilka worków z ziemniakamia aby zrównać wagę testowanych samochodów.
Potem ścigaj się na Bemowie a nie na mieście.
Powodzenia i wyobraźni.


kolego a czyż bys cos miał do scigania sie na ulicy?? Nie pedzilismy w niewiadomo jakim ruchu ulicznym...sami na czerwonym, droga szeroka, prosta i pusta...
Na bemowie też czasami szaleje...ale po powstańców :diabel:

domyslam sie ze miał 2.0 bo jezdzilem fordem z 1.6 i to był traktor...
przy 140 sie zrownalismy wiec niewiem po co jest ta dyskusja...
skoro mowił ze na zielonym start...

Nie wiem kolego czy się chwalisz czy się żalisz. Ale wybacz 140 w mieście lekkie przegięcie :tak: Ale Twój wybór.


... i było mokro i ciemno.....jak ktos sie boi szybko jezdzic albo niezna swoich umiejetnosci to i 60 w miescie bedzie dla niego za szybko :hahaha:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 19:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
sorry, ale tak mowi kompletny idiota i osoba ktora nie powinna jezdzic na drogach publicznych.


jestes nieodpowiedzialnym czlowiekiem (powiedzial bym wiecej ale szanuję innych i nie będę uzywal brzydkich slow)

i wierz mi kiedyś się nadziejesz - mam nadzieje ze to nie bedzie pieszy albo inny samochod, w koncu drzew i latarni w Polsce nie brakuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 19:40 
Avensis wymiata wszystkie fury, niech inżynierowie Audi zaczną dopracowywac RS6, bo na rynek wchodzi poliftingowy model ulicznego killera, z najmocniejszym, dwulitrowym silnikiem benzynowym. :cfaniak:


Góra
  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 19:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 20:31
Posty: 2190
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pochwały: 56
Marka: TOYOTA
Model: Corolla E16
Rocznik: 2015
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 VVTi
Ostatnio miałem okazję popróbować się z pasatem. Nie wiem jaki miał silnik, podejrzewam, że 1.9 TDI (kombi, taryfa, jeden z najnowszych modeli). Do 80km/h pasat był lepszy, potem to ave zaczęła się rozkręcać i przy 110km/h już odpuściłem bo dalszy wyścig nie miał sensu.
Ale na autostradzie (niemieckiej) pościgałem się z 2.0TDi BMW X3. Muszę przyznać, że jak na swoje rozmiary i masę X3 ładnie szła. Niemiaszki wprawdzie byli przede mną od samego początku, bo pierwsi wjeżdżali na autostradę i musiałem trochę ich gonić ale przy 130km/h się z nimi zrównałem a potem przy 170 już stracili zapał do wyścigów ze mną. Choć pewnie od 0 do 100 nie miałbym szans z X3.

A tak na marginesie - już coraz rzadziej się w to bawię. Chyba wyrastam z tego. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 19:59 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Nigdy nie byłem fanem popisów czy jak kto woli porównywania osiągów. :nie:
Za bardzo chyba szanuję swoje życie i życie innych. :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 20:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
nie mam nic do ave t22, fajne auto. ale smieszą mnie ludzi ktorzy w starych autach, czy bardzo starych jeżdżą tak jak wariaci.

no sorry, ale jak kogos nie stac na nowsze lepsze auto to nie uwierze że lata mu to jakie spalanie ma auto - po prostu ktos się chce dowartosciowac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 20:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 mar 2007, o 18:36
Posty: 633
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Rav 4
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Valvematic
reVron napisał(a):
Student22 napisał(a):
Podoba mi się stronniczość wypowiedzi kolegi w wiara we własne umiejętności.
Zanim zaczniesz porównywać forda czy inne badziewie do swojej szybkiej Toyoty , wrzóć do kufra kilka worków z ziemniakamia aby zrównać wagę testowanych samochodów.
Potem ścigaj się na Bemowie a nie na mieście.
Powodzenia i wyobraźni.


kolego a czyż bys cos miał do scigania sie na ulicy?? Nie pedzilismy w niewiadomo jakim ruchu ulicznym...sami na czerwonym, droga szeroka, prosta i pusta...
Na bemowie też czasami szaleje...ale po powstańców :diabel:

domyslam sie ze miał 2.0 bo jezdzilem fordem z 1.6 i to był traktor...
przy 140 sie zrownalismy wiec niewiem po co jest ta dyskusja...
skoro mowił ze na zielonym start...

Miałem kolegę też byl taki kozak jak Ty. Dzięki nie mu niewinna osoba nie żyje zresztą on też. A co to nie było jaki to on dobry kierowca nie jest. Wiesz dla mnie po mieście to tak jeżdżą sorry nikogo nie obrażając ludzie niespełna rozumu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2012, o 20:41 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
To chyba podpucha ze strony reVrona. Prawda reVron? :brewki:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2012, o 09:03 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
antoni napisał(a):
ale smieszą mnie ludzi ktorzy w starych autach, czy bardzo starych jeżdżą tak jak wariaci


Czyli mam rozumiec, ze posiadajac prawie 350km w aucie z 91 roku jestem smieszny??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2012, o 09:15 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
filip_2011 napisał(a):
antoni napisał(a):
ale smieszą mnie ludzi ktorzy w starych autach, czy bardzo starych jeżdżą tak jak wariaci


Czyli mam rozumiec, ze posiadajac prawie 350km w aucie z 91 roku jestem smieszny??



napewno tak myslą i ze jestes dzieciak :hahaha:

ale sie denerwujecie haha...mogłem sie mylic mógł byc to silnik 2.0 tdci ale 116 konny bo tez takie były
człowiek się ścignie raz na ruski rok, na szerokiej prostej drodze od swiateł do świateł i już byście zagryzli :hahaha:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda