TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 26 cze 2017, o 07:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 maja 2012, o 19:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 cze 2009, o 22:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 kombi
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE 1.8 + LPG
pawkaj napisał(a):
Zrób lepsze zdjęcie nawiertów w kolektorze.

Jeśli możesz to tak jak pawkaj napisał wrzuć lepsze zdjęcia - może na jakiś zewnętrzny serwer w wyższej rozdzielczości aby móc się dobrze przyjrzeć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2012, o 20:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
meil12345 napisał(a):
Co prawda nie jestem jestem alfą i omegą w instalacjach gazowych ale wg. mnie za wysoko zamontowali Ci reduktor. Powinien być zainstalowany niżej - np. pod akumulatorem aby miał lepsze chłodzenie. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
dlaczego parownik ma być chłodzony? parownik jest grzany a nie chłodzony, przynajmniej tak w moich samochodach jest (ostal mi się jeden na parownikowym gazie)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2012, o 20:44 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Racja. Myślę, że meil12345 się przejęzyczył.
Reduktor powinien nagrzewać się jak najszybciej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2012, o 22:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 cze 2009, o 22:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 kombi
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE 1.8 + LPG
pawkaj napisał(a):
Racja. Myślę, że meil12345 się przejęzyczył.
Reduktor powinien nagrzewać się jak najszybciej.

O tym myślałem a napisałem jak napisałem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2012, o 21:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
pawkaj napisał(a):
Pompa wody może nie mieć siły z dostarczeniem płynu na taką wysokość i objawi Ci się to w słabszym ogrzewaniu.


Kolego co ma piernik do wiatraka? Ciekawa teoria, ale warto trochę praw fizyki poczytać. :chytry:

Jedyne co może się stać w sytuacji gdy parownik jest za wysoko to problem z tym że się nie odpowietrzy układ.

W wężach lub i samym parowniku będzie zalegać powietrze i przez to będzie zbyt mały przepływ cieczy, wskutek czego i złe dogrzewanie parownika który pobiera ciepło do odparowania LPG ciekłego w stan lotny.

W tym akurat aucie ponieważ układ ogrzewania nie jest zrealizowany na zaworze, a na klapie w mixerze powietrza w środku znacznie lepiej gdy parownik jest wpięty szeregowo w układ z nagrzewnicą wnętrza.

Co nie zmienia faktu, że w T22 idealnym miejscem na parownik jest przestrzeń pod aku.

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2012, o 18:04 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
FREDEK napisał(a):
pawkaj napisał(a):
Pompa wody może nie mieć siły z dostarczeniem płynu na taką wysokość i objawi Ci się to w słabszym ogrzewaniu.


Kolego co ma piernik do wiatraka? Ciekawa teoria, ale warto trochę praw fizyki poczytać. :chytry:

Skoro układ jest zapowietrzony to logicznym jest, że ogrzewanie będzie słabsze. Jak wtedy pompa wypchnie powietrze z układu? :chytry:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2012, o 18:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
pawkaj napisał(a):
FREDEK napisał(a):
pawkaj napisał(a):
Pompa wody może nie mieć siły z dostarczeniem płynu na taką wysokość i objawi Ci się to w słabszym ogrzewaniu.


Kolego co ma piernik do wiatraka? Ciekawa teoria, ale warto trochę praw fizyki poczytać. :chytry:

Skoro układ jest zapowietrzony to logicznym jest, że ogrzewanie będzie słabsze. Jak wtedy pompa wypchnie powietrze z układu? :chytry:


To że ktoś zrobi głupi montaż i założy parownik jako najwyższy punkt bez możliwości odpowietrzenia nie ma nic wspólnego z wydajnością pompy.

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, o 21:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 14:57
Posty: 156
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pochwały: 4
Marka: Avensis
Model: T22, sol+lpg
Rocznik: 1999
Silnik: 7A-FE
jak dotąd parownik tak zamontowany w niczym nie przeszkadza.
Po przeglądzie 30 min autko odpala jak wcześniej. problem był z przełącznikiem gazy dlatego tak długo kręcił przy odpalaniu. Pan po 5 minutach doszedł co było usterką. przyznał także ze to było niedopatrzenie małe z ich strony.
Ja ogólnie jestem zadowolony z usługi montażu, wiec i polecam tych ludzi. Pojechałem tak ponad 100k i nie żałuje, wiem też ze ludzie z dalszych odległości jadą tam założyć gaz.
Napisze jeszcze za około 2 tyg jak bedzie ze spalaniem, bo tez to jest poprawione :)

_________________
http://www.ekosprzatanie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2012, o 10:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 15:02
Posty: 4
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Carina E
Rocznik: 1997
Silnik: 7A-FE
Tak, jak pisałem wcześniej, "fachowcy" źle mi zamontowali wtryskiwacze (nie w te kanały kolektora). Po poprawkach przeszło gwałtowne szarpanie przy zmianie mieszanki, ale pojawiło się coś innego - delikatne poszarpywanie podczas jazdy na wysokich biegach (4, 5) z prędkościami do ok. 110 km/h. Macie jakieś pomysły? Najbardziej czuć to podczas jazdy na gazie, na benzynie nie jestem pewien. Wydawało mi się, że też czuję, ale może jestem przewrażliwiony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2012, o 14:28 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Wpierw bądź tego pewny. Teraz jest za wcześnie na odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lis 2012, o 18:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 15:02
Posty: 4
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Carina E
Rocznik: 1997
Silnik: 7A-FE
Potestowałem auto przez pół roku i 10 000 km. A tak serio to zapomniałem napisać :/
Wrażenia są następujące - szarpie podczas jazdy na gazie, jazda ze stałą prędkością, na 4 i 5 biegu w okolicach 2000-2300 rpm. Szarpanie powoli narasta. Jak dodam gazu to przechodzi, później znowu się pojawia. Po przełączeniu na benzynę znika, chociaż raz zdarzyło mi się również podczas jazdy na samej benzynie, ale w całkiem innych warunkach (autostrada, ok. 3000 rpm). Świece nowe (platyny), przepustnica wyczyszczona, przebić na przewodach nie widać (oryginalne).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2012, o 16:08 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Sprawdź czy nie masz pękniętej porcelanki na świecy. Nowe świece to takie które nie przejechały nawet metra.
Po kilku kilometrach mogą popękać Ci nawet wszystkie. :brewki:
Do sprawdzenia także aparat zapłonowy i cewka..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2012, o 22:58 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Avensis
Model: Verso
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 VVTI 150 KM
Szarpanie na gazie na sekwencji to typowy problem zlego wbicia sie w kolektor dolotowy.
Mam ave 1.8 1998 r na instalacji BRC 24. W kolektorze w dolotach sa klapki bodajze co 3 dolot. Jak gazownik wbije sie wtryskami na dolocie z klapka to bedzie problem z mieszanka i objaw to szarpanie. Trzeba wbic sie w kolnierz rozdzielajacy pomiedzy doloty i bedzie wszystko ok. Najprosciej trzeba znalezc fotke z kolektorem dolotowym na allegro albo poprosic o fotke sprzedajacego i wowczas widac te klapki.

Opisywalem ten problem tutaj bedac jeszcze pod loginem Charnas :)

Ja mam instalke od 4 lat, zrobilem ponad 80 tys. km. Mam lubryfikacje ale ja zlewam. Robie przeglad co 30 tys., wymiana filtra i ogolna regulacja, czasem zmiana programu pod zime. Auto przelacza mi sie po przekroczeniu 20 stopni, standardowo wiekszosc ma ustawienie po 40stopniach ale przy mrozach -10 mozna do roboty na benzynie dojechac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2012, o 10:15 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1902
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Ja sie zastanawiam jak Naturalny może polecać gości którzy poszli na łatwiznę montując:
1. parownik za wysoko, rączek nie chciało się pobrudzić mechanikom :hahaha:
2. dając listwę wtryskową , (po taniości)
3. dając długie węże od wtryskiwaczy do końcówek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2012, o 15:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2010, o 15:21
Posty: 373
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 3S-FE
harold74 napisał(a):
Szarpanie na gazie na sekwencji to typowy problem zlego wbicia sie w kolektor dolotowy.
Mam ave 1.8 1998 r na instalacji BRC 24. W kolektorze w dolotach sa klapki bodajze co 3 dolot. Jak gazownik wbije sie wtryskami na dolocie z klapka to bedzie problem z mieszanka i objaw to szarpanie. Trzeba wbic sie w kolnierz rozdzielajacy pomiedzy doloty i bedzie wszystko ok. Najprosciej trzeba znalezc fotke z kolektorem dolotowym na allegro albo poprosic o fotke sprzedajacego i wowczas widac te klapki.

Opisywalem ten problem tutaj bedac jeszcze pod loginem Charnas :)

Ja mam instalke od 4 lat, zrobilem ponad 80 tys. km. Mam lubryfikacje ale ja zlewam. Robie przeglad co 30 tys., wymiana filtra i ogolna regulacja, czasem zmiana programu pod zime. Auto przelacza mi sie po przekroczeniu 20 stopni, standardowo wiekszosc ma ustawienie po 40stopniach ale przy mrozach -10 mozna do roboty na benzynie dojechac :)


A jak ustawiłeś 20 stopni? Ja tez mam BRC sequent i można minimum 30 stopni tylko ustawić?

_________________
Aven kombi + LPG BRC Seguent
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2012, o 08:44 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Avensis
Model: Verso
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 VVTI 150 KM
Tak mi ustawili po podlaczeniu do kompa poprzez gniazdo diagnostyczne od instalacji. Moze to jakies przeklamanie ale sam widzialem ta temperature jak mi ustawiali.

_________________
e11 1998, ave verso 2.0 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2012, o 20:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Jak poznajecie te kanały w kolektorze?

parian napisał(a):
Pytanko odnośnie prawidłowego montażu wtryskiwaczy - wyczytałem gdzieś, że powinny być w kanałach 1,4,5,8 - czy to prawda?
Rozumiem, że kanały liczymy patrząc z przodu auta? Mi gazownik zamontował 2,4,5,7 i przy zmianie mieszanki czuję szarpnięcie, szczególnie na niższych biegach (2 i 3). Myślicie, że zły montaż wtryskiwaczy może być powodem?

_________________
ALLIANZ ubezpieczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2012, o 20:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Pompa wyrobi i to z naddatkiem, zobacz wysokość zbiornika wyrównawczego, kanałów w silniku i głowicy. Problem jest taki, że jest trochę za wysoko aby poprawnie sięodpowietrzać! i tu może być kłopot jeśli bąble powietrza się zatrzymają! Nie przełaczy na gaz bo będzie zimny reduktor. Z 10-15cm niżej i będzie pewnie.

pawkaj napisał(a):
meil12345 ma rację co do montażu reduktora. Powinien być zamontowany właśnie pod aku.
Jak dla mnie skreśla to tych gaziarzy jako fachowców.
Pompa wody może nie mieć siły z dostarczeniem płynu na taką wysokość i objawi Ci się to w słabszym ogrzewaniu. Może Ci się także później przełączać na gaz ponieważ reduktor nie będzie należycie dogrzany.
Jest prawie na poziomie pojemniczka wyrównawczego.

Zrób lepsze zdjęcie nawiertów w kolektorze.

_________________
ALLIANZ ubezpieczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2012, o 21:29 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
belgrano napisał(a):
Jak poznajecie te kanały w kolektorze?

parian napisał(a):
Pytanko odnośnie prawidłowego montażu wtryskiwaczy - wyczytałem gdzieś, że powinny być w kanałach 1,4,5,8 - czy to prawda?
Rozumiem, że kanały liczymy patrząc z przodu auta? Mi gazownik zamontował 2,4,5,7 i przy zmianie mieszanki czuję szarpnięcie, szczególnie na niższych biegach (2 i 3). Myślicie, że zły montaż wtryskiwaczy może być powodem?

Poczytaj sobie:
viewtopic.php?f=27&t=10578&start=25
viewtopic.php?f=72&t=5320&start=25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2012, o 17:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 maja 2011, o 12:01
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 7A-FE
Witam,

Piszę z prośbą o poradę i pomoc. Otóż posiadam instalację gazową BRC SEQUENT 24 w swojej Ave t22 1,8 7AFE 99r. Do tej pory tzn 15000km przebiegu na gazie instalacja sprawowała się bez zarzutu natomiast ostatnio byłem na przeglądzie instalacji po 15000km i zaczęły się problemy otóż na zimnym jeszcze silniku następuje przełączanie na gaz i w tym momencie obroty silnika zaczynają wariować spadają tak nisko(500 obr) że silnik gaśnie. Jeśli silnik jest już rozgrzany takiego problemu nie ma. Wydaje mi się że przed przeglądem przełączanie na gaz było tak ustawione że temp silnika była wyższa(+- 50stopni) niż to ma miejsce teraz(mniej ok 20 stopni)
PRoszę o poradę i pomoc co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2012, o 19:49 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
50 st. to dużo. Jaki masz poziom płynu chłodzącego?
Najlepiej jak do nich podjedziesz i powiesz co po wizycie u nich się narobiło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2012, o 22:56 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
Wróżką nie jestem ale jak coś pokićkali to niech poprawiają. :tak:
Jeśli temperatura płynu jest zbyt niska to nie będzie prawidłowego rozprężania gazu a co za tym idzie problemy. Podawanie nam temperatury "około" nic nie da bo to tylko około.
Jedź do gazownika i niech sprawdza co tam namieszali. :tak:

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 gru 2012, o 18:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 maja 2011, o 12:01
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 7A-FE
Witam,

Sprawdziłem poziom płynu chłodniczego i okazało się że był poniżej minimum. Czy to mogło być przyczyną moich kłopotów przy przełączaniu na gaz z benzyny(gaśnięcia silnika)?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:47 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Mogło, dlatego zapytałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2013, o 23:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 maja 2011, o 12:01
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 7A-FE
no i niestety znowu miałem dzisiaj problem ten sam objaw:
- po całonocnym postoju silnik najpierw oczywiście na benzynie sprawował się bez zarzutu a zaraz po przełączeniu na gaz zgasł(nagłe obniżenie obrotów tak jakby go coś dusiło) po rozgrzaniu silnika na benzynie i przełączeniu na gaz działał już prawidłowo. Na pewno pojadę do gazownika i zostawię tam samochód bo muszą go sprawdzić po długim postoju ale jestem ciekaw co to może być tym bardziej że nie zdarza się to za każdym razem po dłuższym postoju ale tak dwa razy w tygodniu.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2013, o 00:07 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
Kolejnym razem jak będzie taka akcja że auto zgaśnie - wysiadaj , podnieś maskę i dotknij parownika od gazu - zwróć uwagę czy jest zimny, ciepły czy gorący. :tak: Jak to zrobisz to wróć na forum i napisz bo tak to ni uja nie pomożemy. :tak:

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2013, o 10:53 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
robdob napisał(a):
Witam,

Piszę z prośbą o poradę i pomoc. Otóż posiadam instalację gazową BRC SEQUENT 24 w swojej Ave t22 1,8 7AFE 99r. Do tej pory tzn 15000km przebiegu na gazie instalacja sprawowała się bez zarzutu natomiast ostatnio byłem na przeglądzie instalacji po 15000km i zaczęły się problemy otóż na zimnym jeszcze silniku następuje przełączanie na gaz i w tym momencie obroty silnika zaczynają wariować spadają tak nisko(500 obr) że silnik gaśnie. Jeśli silnik jest już rozgrzany takiego problemu nie ma. Wydaje mi się że przed przeglądem przełączanie na gaz było tak ustawione że temp silnika była wyższa(+- 50stopni) niż to ma miejsce teraz(mniej ok 20 stopni)
PRoszę o poradę i pomoc co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.


jeśli obniżyli ci temperaturę przełączania na LPG to powinni też zrobić korektę po temperaturze reduktora

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2014, o 12:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 14:57
Posty: 156
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pochwały: 4
Marka: Avensis
Model: T22, sol+lpg
Rocznik: 1999
Silnik: 7A-FE
Student22 napisał(a):
Ja sie zastanawiam jak Naturalny może polecać gości którzy poszli na łatwiznę montując:
1. parownik za wysoko, rączek nie chciało się pobrudzić mechanikom :hahaha:
2. dając listwę wtryskową , (po taniości)
3. dając długie węże od wtryskiwaczy do końcówek.


Przejechałem ponad 60 tyś w 2 lata, robie przeglądy co 10 tys i nic sie ie dzieje.

Skoro poszłi na łatwizne i wszystko działa poprawnie to dlaczego mam nie polecać?
Jesli bede zakładał kolejna instalacje w drugim samochodzie to pojade właśnie tam.

_________________
http://www.ekosprzatanie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda