TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 sie 2017, o 06:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 mar 2012, o 11:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2012, o 08:59
Posty: 496
Lokalizacja: głogów
Marka: toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 benzyna
każdy silnik może jeździć na gazie jest to tylko kwestia doboru instalacji i przedewszystkim zestrojenia komputerów ustawienie odpowiedniej mapy silnika w kompie od lpg. ja 10 lat jeździłem na gazie i ostatnie moje auto to alfa romeo, która ponoć kompletnie do gazu się nie nadaje, ja nie miałem problemu bo instalacja była odpowiednia.

w toyocie jest jedynie problem z tym że nie ma hydraulicznej regulacji zaworów i to trzeba kontrolować poza tym nie widze przeciwskazań.

ja się nie zdecydowałem na lpg w swojej avensis ponieważ ona naprawdę mało pali, przy przeliczaniu opłacalności pamiętaj że auto na lpg też potrzebuje benzyny do rozgrzania.

alfą po mieście za 100zł robiłem 270 km
avensis ok 230 km
różnica mała

w trasie różnica jest już większa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 20:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
proszę o vvti pisać :papa:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2012, o 10:18 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1928
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Wielki inkwizytor się obudził, strach się bać.
A na poważnie to co tu pisać.
Temat wyczerpał sie po trzech postach. Wiemy że VVTi się nie sypie od LPG i tyle.
Ja zawsze problem jest w gazownikach bo nie wiedzą co robią a potem CHECK się zapala.
Rozmawiałem wczoraj z Nowotczyńskim (miało boć szybko a rozmowa trwała 40min)
:wow: taką wiedzę ma ten gościu.

Tylko robić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2012, o 15:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 22:26
Posty: 142
Lokalizacja: Ostróda-Morąg-Elbląg
Marka: TOYOTA
Model: T-25 sedan
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8 benzyna
A gdzie mieszka ten "magik" ? Panowie, może ktoś zadowolony zakładał gaz w Olsztynie, Elblągu, Morągu czy okolicach ? :nie:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2012, o 21:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
galtom napisał(a):
Stagi sa fajne. Z ww. sam brablym Premium - po pierwsze odpada tzw. regulacja u gazownika (bo komputer gazu pracuje tak jak komp benzyny i adaptuje sie na biezaco - nie na sztywno)


kolego wiesz o czym piszesz?? :chytry:

co to znaczy: bo komputer gazu pracuje tak jak komp benzyny i adaptuje sie na biezaco ??
możesz rozwinąć tą bardzo ciekawą teorię???

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, o 08:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 lis 2008, o 16:34
Posty: 104
Lokalizacja: Katowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE + LPi
STAG-300 premium jest pierwszym na rynku sterownikiem idealnie synchronizującym pracę samochodowej insta-
lacji gazowej ze wskazaniami komputera benzynowego. Sterownik wtrysku gazu STAG-300 premium, w pełni odpo-
wiada wymaganiom technologicznym współczesnych silników, zapewniając ich trwałość, bezawaryjną eksploatację, bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Wtrysk gazu w przypadku instalacji ze sterownikiem STAG-300 premium jest zawsze precyzyjnie dobierany do
wskazań komputera benzynowego oraz warunków pracy i obciążenia silnika. Wpływ na skład mieszanki ma nie tylko
informacja o czasie wtrysku benzyny (jak w innych sterownikach gazowych), ale jest on ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego. Dzięki temu silnik zasilany gazem pracuje dokładnie tak jak w trakcie
spalania benzyny.

Zastosowanie STAG-300 premium, zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie
osiągów, gwarantowanych przez producenta samochodu. Wykonane testy w pojazdach wyposażonych w samo-
chodową instalację gazową ze sterownikiem STAG-300 premium nie wykazały żadnego negatywnego wpływu tej
instalacji na szybkość zużywania się części mechanicznych i podzespołów elektronicznych silnika. Ponieważ STAG-300 premium dostosowuje wtrysk gazu do bieżących korekcji sterownika benzynowego, zmniejsza w ten sposób ryzyko powstania usterek związanych z niedokładną ręczną kalibracją systemu. Instalacja wyposażona w STAG-300 premium jest perfekcyjnie wyregulowana i znacznie rzadziej wymaga ingerencji serwisu.


http://www.ac.com.pl/pl/produkt/296/stag-300-premium


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, o 16:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 08:07
Posty: 210
Lokalizacja: śląsk
Marka: toyota
Model: avensis kombi
Rocznik: 1999
Silnik: 3s-fe
włącze się w temat, mam ave 98 rok na LPG silnik 3sfe, nic sie nie dzieje, nic, czyt, NIC!! oczywiscie pełna sekwencja, ale na sterowniku ACME(czyt. Diego), elastyczność jazdy-wzorowa, spalanie ok 8,5l na 100, przy dobrych wiatrach ok 7,5l a jak mam dobry dzień i niską date to i 10l ;)

nie jest to prawdą że stag sam sie ustawia, jak każdy system elektromechaniczny czasem wymaga regulacji, wystarczy ze czujnik złapie jakiś błędny odczyt i zacznie się reakcja łańcuchowa, ja co wymianę filtró LPG tj ok 30tys reguluje u dobrego, zaufanego gaziarza , od czasu do czasu wymysli mi nową mape :)

a co do VVT-I wiem tylko tyle, że instalacja LPG musi być z najwyższej półki, zero półśrodków, napewno wtryskiwacze muszą być wysokiej jakości, z szybkim czasem rozwierania, tak żeby gazownik potrafił w odpowiedni sposób ustawić dawkowanie, dodatkowo przed założeniem LPG trzeba sprawdzić kondycje silnika, bo jeśli jest już kiepsko to gaz nic nie usprawni,

dodatkowo oprócz standartowej obsługi całej instalacji trzeba co 50tys, jak da rade to co 30tys sprawdzać luz zaworowy bo chyba jak dobrze pamiętam VVTI ma mechaniczne kasowniki luzu,

to wszystko trzeba spełnić żeby nie było kuku, VVTI nie lubiom gazu ale nie znaczy to ze sie nie da, ostatecznie jak gaz jest zkaszaniony, silnik niedoserwisowany, a w połączeniu z miekkimi stopami głowicy i ceramicznymi gniazdami zaworowymi i wyższa temperatura spalania LPG kończy sie tym że prowadnica wbija się w korpus głowicy i trza ją reanimować-tyle to ja wiem...ale może sie myle

_________________
Obrazek
Moje T22 na glebie!!
SPRZEDAM BIAŁE FELGI RONAL R38, SUPER OPONY, NISKA CENA-RARE IMPORT PARTS!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, o 21:42 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
galtom napisał(a):
STAG-300 premium jest pierwszym na rynku sterownikiem idealnie synchronizującym pracę samochodowej insta-
lacji gazowej ze wskazaniami komputera benzynowego. Sterownik wtrysku gazu STAG-300 premium, w pełni odpo-
wiada wymaganiom technologicznym współczesnych silników, zapewniając ich trwałość, bezawaryjną eksploatację, bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Wtrysk gazu w przypadku instalacji ze sterownikiem STAG-300 premium jest zawsze precyzyjnie dobierany do
wskazań komputera benzynowego oraz warunków pracy i obciążenia silnika. Wpływ na skład mieszanki ma nie tylko
informacja o czasie wtrysku benzyny (jak w innych sterownikach gazowych), ale jest on ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego. Dzięki temu silnik zasilany gazem pracuje dokładnie tak jak w trakcie
spalania benzyny.

Zastosowanie STAG-300 premium, zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie
osiągów, gwarantowanych przez producenta samochodu. Wykonane testy w pojazdach wyposażonych w samo-
chodową instalację gazową ze sterownikiem STAG-300 premium nie wykazały żadnego negatywnego wpływu tej
instalacji na szybkość zużywania się części mechanicznych i podzespołów elektronicznych silnika. Ponieważ STAG-300 premium dostosowuje wtrysk gazu do bieżących korekcji sterownika benzynowego, zmniejsza w ten sposób ryzyko powstania usterek związanych z niedokładną ręczną kalibracją systemu. Instalacja wyposażona w STAG-300 premium jest perfekcyjnie wyregulowana i znacznie rzadziej wymaga ingerencji serwisu.


http://www.ac.com.pl/pl/produkt/296/stag-300-premium


zacytowanie ulotki ze strony producenta to lekkie nieporozumienie :niewiem: :niewiem:
myślałem że piszesz tu coś na podstawie własnych doświadczeń a nie wyssanych z palca cudnych teorii marketingowych, które trzeba mocno podzielić przez współczynnik tego co rzeczywiście jest niezbędne wręcz konieczne do właściwej pracy STAG 300 premium

słyszałeś o strojeniu na korekty??
a gdzie korekta po temperaturze tą też sam sterownik zrobi??
to podstawy do tego żeby auto jeździło właściwie na LPG właściwie to nie znaczy że nie zapala checka, bo sam fakt że check się nie świeci to nie znaczy że auto jest wystrojone na LPG jak powinno a właściwego strojenia może dokonać tylko ktoś kto ma pojęcie, sterownika jeszcze takiego nie wymyślili a już na pewno nie STAG

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, o 22:24 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
trzymajmy się tematu, bo póki co LPG ma dużo wrogów, ale nikomu vvti nie zniszczyło ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 09:03 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
Ad@mus napisał(a):
nie jest to prawdą że stag sam sie ustawia, jak każdy system elektromechaniczny czasem wymaga regulacji, wystarczy ze czujnik złapie jakiś błędny odczyt i zacznie się reakcja łańcuchowa, ja co wymianę filtró LPG tj ok 30tys reguluje u dobrego, zaufanego gaziarza , od czasu do czasu wymyśli mi nową mapę :)


mapę się zbiera a nie wymyśla ;-)

Ad@mus napisał(a):
a co do VVT-I wiem tylko tyle, że instalacja LPG musi być z najwyższej półki, zero półśrodków, napewno wtryskiwacze muszą być wysokiej jakości, z szybkim czasem rozwierania, tak żeby gazownik potrafił w odpowiedni sposób ustawić dawkowanie, dodatkowo przed założeniem LPG trzeba sprawdzić kondycje silnika, bo jeśli jest już kiepsko to gaz nic nie usprawni,


nie ma co przesadzać nie jest to aż tak wymagający silnik np HANA już bezproblemowo obsłuży ten silnik

Ad@mus napisał(a):
dodatkowo oprócz standartowej obsługi całej instalacji trzeba co 50tys, jak da rade to co 30tys sprawdzać luz zaworowy bo chyba jak dobrze pamiętam VVTI ma mechaniczne kasowniki luzu,


vvti ma szklanki to regulacja ręczna ( nie wszystkie vvti mają szklanki są vvti i na płytkach) ,
mechaniczne - to popychacze hydrauliczne te regulują się same


wrc napisał(a):
trzymajmy się tematu, bo póki co LPG ma dużo wrogów, ale nikomu vvti nie zniszczyło ;-)

nie znam jeszcze i nie miałem styczności z autem, a już na pewno VVTI które zostało zniszczone przez LPG, pod warunkiem że LPG jest właściwie wyregulowany i serwisowany na bieżąco,

z vvti 2002 1,8 LPG z wypalonym zaworem i owszem ale w tym przypadku powodem było niezastosowanie się do ogólnych zasad eksploatacji. Nie wiem czy od samego początku było auto źle ustawione, ale w momencie kiedy klient trafił do mnie to auto nie chodziło na jeden cylinder. Powód 140 tys na LPG, w tym okresie 3 wymiany filtrów brak jakiejkolwiek regulacji (właściciel sam wymieniał filterki bo to żadna filozofia przecież, pytany o regulację .... a na co panie regulacja) + poważny błąd w zakresie montażu instalacji - ogólnie dramat.

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2012, o 16:34 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 maja 2010, o 10:58
Posty: 64
Lokalizacja: LDZ
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22FL
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVTi 129KM
Moje VVTi zrobilo 24tys na gazie i jest ok. BRC Sequent 24 + LUBE. Jak pojechalem na wymiane filtrow po 20tyś to byłem zdziwiony. Po podłączeniu do komputera auto trzymalo parametry zaprogramowane podczas zakładania instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2012, o 12:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2010, o 15:21
Posty: 373
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 3S-FE
Ad@mus napisał(a):
spalanie ok 8,5l na 100, przy dobrych wiatrach ok 7,5l a jak mam dobry dzień i niską date to i 10l ;)

nie chce robić OT, ale zawsze jak czytam takie wpisy to się zastanawiam czy ja mam zepsuty silnik, instalację czy swoją nogę :niewiem: . Mi moje 3S-FE nigdy nie zeszło poniżej 9l a średnia jak w obrazku poniżej.

_________________
Aven kombi + LPG BRC Seguent
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2012, o 21:07 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 15:16
Posty: 76
Lokalizacja: Dolnośląskie
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
Zatem wszem i wobec uprzejmie donoszę, że 3 garnek, zawory wydechowe, obydwa, poszły gniazda zaworowe w pisdu, remont głowicy -> 700 zł + uszczelki i robocizna 1100 zł razem ... ale ale :) po 110 tys km na gazie !, wyliczone oszczędności 19 tys zł (benzyna->gaz) ... zakłądałem że stanie się to po 150 tys przebiegu, no ale zaszło o rok wczesniej. Mechanik mi m powiedział, ze jak pojawi się nadpał na gnieździe ,,, to potem idzie szybko rach ciach. W zeszłym roku ten gar nie wymagała regulacji i szklanka miała firmową wielkość. Nie opłaca się ? ... opłaca ... acha - corolla 1.4 VVti :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2012, o 21:42 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
dzyniol napisał(a):
Zatem wszem i wobec uprzejmie donoszę, że 3 garnek, zawory wydechowe, obydwa, poszły gniazda zaworowe w pisdu, remont głowicy -> 700 zł + uszczelki i robocizna 1100 zł razem ... ale ale :) po 110 tys km na gazie !, wyliczone oszczędności 19 tys zł (benzyna->gaz) ... zakłądałem że stanie się to po 150 tys przebiegu, no ale zaszło o rok wczesniej. Mechanik mi m powiedział, ze jak pojawi się nadpał na gnieździe ,,, to potem idzie szybko rach ciach. W zeszłym roku ten gar nie wymagała regulacji i szklanka miała firmową wielkość. Nie opłaca się ? ... opłaca ... acha - corolla 1.4 VVti :)



:ok: konkretne podejście do tematu, widać że jest strata ale i widzi kolega zyski / oszczędności jakie poczynił

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 10:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
1100 zl plus koszt montazu instalacji plus jej serwis kontra 19 tys. zl oszczednosci, wybor wydaje sie jasny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 12:57 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1928
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Szczególnie że sam samochód wart jest 15tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 13:24 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 15:16
Posty: 76
Lokalizacja: Dolnośląskie
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
wyliczone oszczędności podałem jako oszczedności, czyli po amortyzacji instalacji, która zwróciła się po 18 tys km. Koszt instalacji 2600. Corolla 1.4 2005 jest trochę więcej warta niż 15 tys .... koszty serwisowania instalacji, śmieszą mnie takie stweirdzenia ... że 80 zł więcej roczny przegląd kosztuje ? że raz w roku wydam 150 zł na regulację i sprawdzenie luzów zaworowych ... po prostu koszty powalające ... ale dalej płaćcie za benzynku .. płaćcie ... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 13:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
by prawidłowo policzyć koszty należy policzyć wszystkie jakie powstaną ;-) , ze rachunek jest jednoznaczny nie ma dyskusji, obecnie nie ma tańszej opcji jak gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 16:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Teściowi w 1,4 VVTi padła corolla po 60 tys gazu. Ale nie sprawdzał zaworów i nie reagował na kontrolkę silnika jak się świeciła.
Mnie interesuje czy ktoś jest na VVtI po regulacji zaworów. Ile wymieniał szklanek, jakie były luzy na zaworach? Bo nikt się nie zgłasza to przyczyna że były duże lub trzeba było robić głowicę?

_________________
ALLIANZ ubezpieczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 16:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Rzadko się to zdarza, jak już to kojarzę konieczność wymiany pojedynczych szklanek na zaworach wylotowych, we wpisach użytkowników vvti na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 16:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2009, o 20:06
Posty: 23
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
Toyota jest pierwszym japońcem którego mam zagazowanego tp STAG-300 premium na listwie hana koszt montażu to 2800zł + lublifikator 120zł =2920zł. Przejechałem już 15000 km i powiem tak auto jedzie całkiem całkiem różnicy pomiędzy benzyna a gazem nie widzę spalanie jest przy mojej jeździe miasto B-9l G-12l trasa B-7l G-10 a czasami to i 13l wychodzi i tak jestem zadowolony tylko wyskakuje mi często czek ,a gazownik go kasuje i powiada ze to sondy szaleją ze spalinami ile w tym prawdy nie wiem.Może ktoś ma podobny przypadek to poproszę o podpowiedz co z tym zrobić :swirek:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 18:18 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1928
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Gazownik partacz i nic więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 18:32 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
pio-ps napisał(a):
Może ktoś ma podobny przypadek to poproszę o podpowiedz co z tym zrobić :swirek:


Właściwie wyregulować i będzie po temacie. Sondy nie wariują tylko odczytują pewnie niewłaściwy skład mieszanki, stąd check.
Wiesz jakie błędy wyskakują??

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2012, o 17:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2009, o 20:06
Posty: 23
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
Byłem dzisiaj żeby skasować błędy bo znowu wyskoczył czek ,
gazownik podłączył się pod kompa skasował i po robocie nadal nie zna przyczyny.
Komunikat błędu był taki :

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2012, o 20:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
pio-ps napisał(a):
Byłem dzisiaj żeby skasować błędy bo znowu wyskoczył czek ,
gazownik podłączył się pod kompa skasował i po robocie nadal nie zna przyczyny.
Komunikat błędu był taki :

Obrazek


Umiera katalizator, za słaba wydajność
Rada:
- Wymiana - drogo
- Emulator sondy - znacznie taniej

Jak on ma jasno wywalony błąd i nie zna przyczyny to chyba pojęcie ma znikome :chytry: ZMIEŃ GAZOWNIKA

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 19:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2009, o 20:06
Posty: 23
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
Emulator sondy na allegro 70 zł tylko się zastanawiam czy gazownik będzie wiedział co z nim zrobić hahahahah :hahaha:
No i czy na pewno to pomorze , a nie będzie jakiś ubocznych skutków. :swirek:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 21:16 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
pio-ps napisał(a):
Emulator sondy na allegro 70 zł tylko się zastanawiam czy gazownik będzie wiedział co z nim zrobić hahahahah :hahaha:
No i czy na pewno to pomorze , a nie będzie jakiś ubocznych skutków. :swirek:


No na gazownika twojego to bym nie liczył :-D bo jeszcze ci zemuluje tą przed katem :hahaha:

Oszukasz sondę, która niucha czy masz dobry katalizator, nie bierze ona udziału w sterowaniu ECU.
Jak byś chciał emulator daj znać, mam dużo taniej niż na alledrogo i jeszcze w dodatku kątowy :brewki:

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2012, o 15:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2009, o 20:06
Posty: 23
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
FREDEK napisał(a):
No na gazownika twojego to bym nie liczył :-D bo jeszcze ci zemuluje tą przed katem :hahaha:

Oszukasz sondę, która niucha czy masz dobry katalizator, nie bierze ona udziału w sterowaniu ECU.
Jak byś chciał emulator daj znać, mam dużo taniej niż na alledrogo i jeszcze w dodatku kątowy :brewki:


Czy katalizator mam sprawny czy nie nie wiem :niewiem: check wyskakuje teraz nawet jak na benzynie jadę.
Przykład : :wazup:
Jechałem trasę skończył się gaz przełączyło się na benzyne i po 10 km wyskoczył check i jak tu się nie wkurzać.. :jacipokaze:
Ale do kiedy zamontowałem gazu zaczęło się kopać tak to śmigał jak ta lala.
A dało by rady samemu zamontować ten emulator i co to za emulator kątowy :swirek:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2012, o 16:51 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6914
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
pio-ps napisał(a):
co to za emulator kątowy :swirek:

rurka zgięta pod kątem :-D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2012, o 23:46 
pio-ps napisał(a):
Toyota jest pierwszym japońcem którego mam zagazowanego tp STAG-300 premium na listwie hana koszt montażu to 2800zł + lublifikator 120zł =2920zł.


'lubryfikator jest tak potrzebny jak z zającowi dzwonki przy jajkach podczas polowania.'


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda