TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 lis 2017, o 22:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 paź 2010, o 21:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
Proszę o niezamykanie, bo wbrew pozorom temat wcale nie jest jednym z tych, który "już był"...

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2010, o 23:02 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2008, o 19:47
Posty: 1150
Lokalizacja: ESI
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: Kierownica z lewej
A masz już założone LPG, czy robisz rekonesans przed montażem?

_________________
Forever Young


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2010, o 00:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 maja 2010, o 21:14
Posty: 15
Lokalizacja: Londyn
Ja jestem na forum, ale mi LPG nie zniszczyło silnika.
temat faktycznie dziewiczy ale dla mnie bomby nie ma.
napisz co ci doskwiera?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2010, o 10:18 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20411
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
co znaczy zniszczyl?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2010, o 18:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
szoker2, nic mi nie doskwiera, bo nie mam LPG. Chcę poznać kogoś, komu przy niewielkim przebiegu "klęknął" VVTi i jest przekonany, że zużycie silnika było wynikiem pracy na LPG (wypalone zawory, zapieczone wtryski, padnięta uszczelka pod głowicą, itp.)...

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2010, o 19:11 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
Agamek12 napisał(a):
że zużycie silnika było wynikiem pracy na LPG (wypalone zawory, zapieczone wtryski, padnięta uszczelka pod głowicą, itp.)...

takie przekonanie maja z reguly ci ktorzy nigdy nie mieli auta z lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2010, o 22:54 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2009, o 13:37
Posty: 76
Lokalizacja: Białystok
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1ZZ-FE + LPG
Dużo ludzi sieje taką propagandę ale niestety żadnego udokumentowanego przypadku zniszczenia silnika gazem nie znalazłem. Piszą te dyrdymały pewnie z zazdrości bo na LPG jeździ się o połowę taniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2010, o 07:32 
Online
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2160
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 98
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
http://forum.toyotaklub.org.pl/index.ph ... 592.0;wap2
http://www.grupy.banzaj.pl/Jaka,cena,za ... 09_03.html

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2010, o 16:07 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2009, o 13:37
Posty: 76
Lokalizacja: Białystok
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1ZZ-FE + LPG
Równowartość trzech tankowań benzyny i jeździmy dalej! :jezyk: :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2010, o 21:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
Cóż... osoby, których silniki VVTi zasilane LPG wciaż są w stanie idealnym lub nie pracują na LPG nie są adresatami tego tematu... Ale dziękuję za troskę.

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2010, o 10:01 
Online
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2160
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 98
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
OT,
Agamek12
Fajną nasz chłopie retorykę.
To tak jakbyś się zapytał, czy picie wódy szkodzi wątrobie, robiąc założenie że absolutnie NIE SZKODZI.
I na końcu stwierdził, że każda wątroba alkoholika jest w stanie IDEALNYM.

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2010, o 15:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 23 maja 2009, o 11:58
Posty: 126
Lokalizacja: Bialy
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 + LPG
jozef01 napisał(a):
OT,
Agamek12
Fajną nasz chłopie retorykę.
To tak jakbyś się zapytał, czy picie wódy szkodzi wątrobie, robiąc założenie że absolutnie NIE SZKODZI.
I na końcu stwierdził, że każda wątroba alkoholika jest w stanie IDEALNYM.


hmm w sumie to chyba nie ma tu żadnego założenia, tylko ciekawość co może się stać (zniszczyć) przez użytkowanie LPG i komu to się przydarzyło . Mnie to też ciekawi, bo używam LPG. Podejrzewam, że silnik jakoś się niszczy, ale także chciałbym usłyszeć to od kogoś, komu to się stało, a nie od siostry kolegi, która ma chłopaka.... ale to już OT

_________________
1ZZFE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2010, o 21:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
jozef01 napisał(a):
OT,
Agamek12
Fajną nasz chłopie retorykę.
To tak jakbyś się zapytał, czy picie wódy szkodzi wątrobie, robiąc założenie że absolutnie NIE SZKODZI.
I na końcu stwierdził, że każda wątroba alkoholika jest w stanie IDEALNYM.


Ty też nie używasz LPG, wiec... :auto:

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2010, o 22:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20411
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Agamek12 napisał(a):
Ty też nie używasz LPG, wiec...
to ze ktos nie uzywa nie znaczy ze nie moze sie wypowiedziec, i ze nie ma nic do powiedzenia, tym bardziej ze w ten dosc nieladny sposob odpisales osobie ktora juz nie jedna toyota jezdzila i ma na ten temat naprawde duze pojecie....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2010, o 23:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
Dżizas... nie chcę wywoływać żadnej wojny, dlatego "temat mojego tematu" (wiem, masło maślane) jest dość precyzyjny... Proszę o wypowiedź w temacie (na marginesie: jest to sprawa, przy której pomagam swojemu dobremu znajomemu) JEDYNIE te osoby, które doświadczyły problemów z LPG w VVTi... Resztę opinii (osób bez problemów, takich którym się wydaje..., takich którzy mają siostrę której chłopak słyszał od kolegi z pracy ze jego brat...) traktuję jako OT.
Urażonych przepraszam.

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2010, o 22:05 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1120
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Ostatnio kolegi-kolega ;) sprzedawał swoją ave T25 z gazem V generacji (wtrysk ciekły) instalowaną w ASO Toyoty - przelatane 80 tys na LPG, regulacje szklanek oczywiście były, ale dlaczego chce się pozbyć auta sami się domyślcie ;) Fakt faktem paliła gazu praktycznie tyle samo co benzyny. Komuś jeszcze z 20-30 tys posłuży pewnie ;d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2010, o 20:50 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 maja 2010, o 10:58
Posty: 64
Lokalizacja: LDZ
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22FL
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVTi 129KM
Agamek12, brawo za pomysl na temat. Jak sam widzisz w necie jest wielu "specjalistow od gazu" ale jakos nikt nie doswiadczyl tego na wlasnej skorze. To sa po prostu ploty, ktore ludzie powtarzaja. Sam zalozylem gaz do VVTi i sobie smigam. Pamietacie jak kiedys mowili ze antyperspiranty powoduja raka bo nie przepuszczaja potu, albo uzywanie nokii 3210 powoduje raka, nie mowiac juz o koncu swiata w 2000 roku ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2010, o 21:45 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 14 lip 2008, o 06:21
Posty: 1416
Lokalizacja: Dobra / Szczecin
Pochwały: 23
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FSE
tak tylko vvti 1.8 znajdz opinie tych co zalozyli do 2.0

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2012, o 11:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 22:26
Posty: 142
Lokalizacja: Ostróda-Morąg-Elbląg
Marka: TOYOTA
Model: T-25 sedan
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8 benzyna
Bardzo dobry wątek w dzisiejszych czasach ! Ktoś się odważy, ostrzeże ? To dla wszystkich "benzynowców". Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2012, o 23:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 463
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Ciekawy wątek, osobiście na LPG zrobiłem dotychczas 21.000 km, instalacja z lubryfikacją. Spalanie 8l/100 km.
Planowane sprawdzenie zaworów - w kwietniu. Obecny przebieg - 63.000 km.
Jak dotychczas, żadnych niespodzianek. Oby tak dalej.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2012, o 23:31 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
Ja mam 1.8 vvti gaz założyłem pół roku temu - zrobiłem jakieś 4tysiaki i odradzam. Silnik dusi się , kaszle , kicha. Nawet maty grzejne poszły mi w lusterkach i przednia lampa jest zaparowana. To wina gazu jak nic. A kolega mo powiedział że silnik mi pada i zostało mu jakieś 500km życia tak więc odradzam gaz bo to morderstwo. :brewki:

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 09:40 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 23:27
Posty: 1396
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 4
Śpioch napisał(a):
Nawet maty grzejne poszły mi w lusterkach i przednia lampa jest zaparowana. To wina gazu jak nic.

Coś w tym jest. Jak w domu gotuje na gazie, to też czasami szyba mi zaparowuje. :-D

_________________
Piszę poprawnie po polsku, a przynajmniej się staram.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 11:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 22:26
Posty: 142
Lokalizacja: Ostróda-Morąg-Elbląg
Marka: TOYOTA
Model: T-25 sedan
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8 benzyna
No a tak szczerze, nic nie możecie napisać ? Jaka instalacja, kto zakładał, plusy, minusy ? Gdyby ktoś na forum potrzebował drwin czy idiotyzmów to wchodziłby na KWEJKA czy DEMOTY. Tu nie o to chyba chodzi ? Dla niektórych to temat oczywisty, dla niektórych - nie. Pomóżcie się zdecydować, podpowiedzcie. Pozdro !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 12:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 lis 2008, o 16:34
Posty: 104
Lokalizacja: Katowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE + LPi
Temat bardzo ciekawy i tez jestem zainteresowany.
Wniaskujac z liczby negatywnych wypowiedzi LPG i VVTi 1.8 nie sa sobie wrogie.
Moje doswiadczenie z Toyotami i LPG nie sa wielkie ale zawsze to cos wiec pozwole sobie wtracic 3 grosze.

1. Moj Tesc jezdzi Prewvia 4x4 z 94 r. - na sekwencji LPG zrobil juz tym autem w okolicy 250 tys km (auto zbiza sie do prebiegu 500). Do njiedawan zero problemow, teraz na LPG nie jezdzi. Wszystko wskazuje na to, ze listwa wtryskow i/lub reduktor wyzionely ducha. Silnik chodzi ladnie i nic sie nie dzie.

2. Sam mialem "zwykla" Previe z sekwencja LPG (wtryski Matrix HD, reduktor Zavoli Zeta S + Stag4) - na sekwencji zdazylem zrobic ok. 50 tys km i musialem wymienic silnik. Poszla glowica w dwoch miejscach i przekladka sinika byla prostsza.

W obu wypadkach (podobnie jak w VVTi) trzeba regulować zawory (i z nimi nie bylo w Previi klopotu). Koszt podkladek to 10 zl szt i nie ma porblemu z dostepnoscia jak i dostepem do nich w silniku.

Pytanie: czy ktos z Was juz regulowal zawory w swoim 1.8 VVTi? Jak to wyglada jesli chodzi o koszt czy tez zakup plytek we wlasnym zakresie? Co ile Toyota zaleca sprawdzenie luzu zaworowego w tym silniku? Przyjmuje sie, ze z uwagi na wyzsza temp. spalania gazu oraz jego "suchość" czynność taka należy wykonywać o połowę częściej. W przypadku Previi przy normalnym uzytkowaniu luz kontroluje sie co 100 tys km (zatem niezbyt czesto) w prypadku jazdy na LPG co 50 tys.

3. Toyota Camry V6 - rok pordukcji 93. Od ponad 200 tys na LPG o ile wiem, zadnych problemow z silnikiem (jezdzil nia moj Tesc potem znajomi, i nzajomi znajomych - nie doszly do nas zadne zle wiadomosci poza tym, ze cala juz zardzewiala).

4. Avensis T22 2.0 z automatem (ja milem liftbacka bez LPG, znajoma kombi z LPG - II lub III generacja - mieszalnikowa - oba z auta z roku 98). Jej auto nadal jezdzi z ta instalacja (sprzedala wspolnym znajomym w zelszym roku). Na LPG zrobila w okolicy 180 tys (auto ma teraz jakies 360) i z silnikiem nie bylo klopotu.

Jednak jezdzac jej autem czulo sie olbrzymia roznice w mocy i dynamice. Moja chodzila cicho i przyjemnie... jej miala (na oko) 30-40KM mniej. Nie wiem na ile to efekt przebiegu, zuzycia silnika, czy tez marnej instalacji (gdy Ona zakladala sekwencjie nie bylo albo byly strasznie drogie). Z inf. od mechanika wiem, ze powodem mniejszej mocy mogla byc tzw. "zewzka" - mniej paliwa i powietrza dostaje sie do silnika, stad mniejsza moc. Ale generalnie auto jechalo i nic sie nie dzieje z nim do dzis.

ZATEM: ciezko jest demonizowac LPG jako taki. na 100% wazna jest jakosc komponentow instalacji i jej dobry montaz. Sa silniki gdzie ryzyko awarii jest wieksze (patrz Previa z delikatna glowica) i mniejsze (chyba 1.8 VVTi, stare 2.0 w Ave I i stare V6 Toyoty - z Camry/Lexusow, itd).

Ja jesli 1.8 kupie (a chyba to jednak bezpieczniejsza opcja niz 2.0 D4d) sadze, ze LPG zaloze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 12:20 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1952
Pochwały: 12
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Matt , masz zbyt małe spalanie LPG.
Proponował bym regulację , powinna palić ok. 10l.
Wypalisz gniazda zaworowe ze względu na zbyt ubogą mieszakę.

A co do zestawów to Ja preferuję STAGA i proponował bym takie mieszanki:

Zestaw 1 :
STAG 300 Premium MINI KIT / HANA H2000 A+ niebieski / KME Gold Turbo
1. Sterownik / kontroler wtrysku gazu Stag Premium 4 cylindry - 1 sztuka
2. Okablowanie / wiązka emulatora z wtyczkami typu Europa (Bosch) - 1 komplet
3. Reduktor KME Gold Turbo - 1 sztuka
4. Wtryskiwacze HANA H2000 A+ niebieski 4x1 + rozdzielacz - 1 komplet
5. Czujnik ciśnienia /podciśnienia Mapsensor - 1 sztuka
6. Przełącznik diodowy /panel sterowania z pełnym wskazaniem gazu - 1 sztuka
7. Czujnik temperatury reduktora - 1 sztuka
8. Czujnik temperatury gazu - 1 sztuka
9. Sensor pełnego wskazania rezerwy gazu - 1 sztuka
10. Buzzer - 1 sztuka
11. Zespół filtra gazu - 1 sztuka
12. Trójnik podciśnienia- 1 sztuka
13. Drobne akcesoria montażowe - 1 komplet
14. Oprogramowanie - 1 sztuka
15. Schemat podłączenia- 1 sztuka
16. Książeczka gwarancyjna - 1sztuka
17. Adapter Stag OBD II / EOBD - 1 sztuka
Cena: 1459 Złoty
Oraz:
18. 650/H220/56LZTW Zbiornik toroidalny Grodków Cena: 355 Złoty
19. Wielozawór h.220/225mm/30/super/komplet dowolnej średnicy z wewnętrznym króćcem przyłączeniowym o nachyleniu 30 stopni dla wielozaworu Cena: 199 złoty
Razem ok. 2100zł.


Zestaw 2 :

1, Sterownik - Stag 4 Plus / E8 67R014903, E8110R004904 / 4 cylindry - 1 sztuka
2. Okablowanie / wiązka emulatora z wtyczkami Europa / Bosch - 1 komplet
3. Reduktor KME Gold Turbo- 1 sztuka
4. Wtryskiwacz HANA H2000 (A+ niebieski)-wtyk Nippon Denso - 4 sztuki
5. Czujnik ciśnienia / mapsensor - 1 sztuka
6. Przełącznik diodowy / panel sterowania z pełnym wskazaniem gazu - 1 sztuka
7. Czujnik temperatury reduktora - 1 sztuka
8. Czujnik temperatury gazu - 1 sztuka
9. Sensor pełnego wskazania rezerwy - 1 sztuka
10. Buzzer - 1 sztuka
11. Zespół filtra gazu - 1 sztuka
12. Trójnik podcisnienia - 1 sztuka
13. Drobne akcesoria montażowe - 1 komplet
14. Oprogramowanie - 1 sztuka
15. Schemat podłączenia - 1 sztuka
16. Książka gwarancyjna - 1 sztuka
Cena: 1150 złoty

Oraz:
17. 650/H220/56LZTW Zbiornik toroidalny Grodków Cena: 355 Złoty
18. Wielozawór h.220/225mm/30/super/komplet dowolnej średnicy z wewnętrznym króćcem przyłączeniowym o nachyleniu 30 stopni dla wielozaworu Cena: 199 złoty
Razem : ok. 1700zł

Zestaw 3 :

1. Sterownik Stag 300 ISA2 E8 67R014289, E8110R004534 / 4 cylindry - 1 sztuka
2. Okablowanie / wiązka emulatora z wtyczkami Europa / Bosch - 1 komplet
3. Reduktor KME Gold Turbo - 1 sztuka
4. Wtryskiwacz HANA H2000 (A+ niebieski)-wtyk Nippon Denso
5. Wtyczki do przeróbki na wtryskiwacze Hana - 4 sztuki
6. Rozdzielacz gazu na 4 wtryski - 1 sztuka
7. Czujnik cisnienia / mapsensor - 1 sztuka
8. Przełącznik diodowy / panel sterowania z pełnym wskazaniem gazu - 1 sztuka
9. Czujnik temperatury reduktora - 1 sztuka
10. Sensor rezerwy - 1 sztuka
11. Buzzer - 1 sztuka
12. Zespół filtra gazu - 1 sztuka
13. Drobne akcesoria montażowe - 1 komplet
14. Oprogramowanie - 1 sztuka
15. Schemat podłączenia - 1 sztuka
16. Książka gwarancyjna - 1 sztuka
Cena: 1220 złoty
Oraz:
17. 650/H220/56LZTW Zbiornik toroidalny Grodków Cena: 355 Złoty
18. Wielozawór h.220/225mm/30/super/komplet dowolnej średnicy z wewnętrznym króćcem przyłączeniowym o nachyleniu 30 stopni dla wielozaworu Cena: 199 złoty
Razem : ok. 1800zł

Montaż u gazownika ok. 500-600zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 12:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 lis 2008, o 16:34
Posty: 104
Lokalizacja: Katowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE + LPi
Stagi sa fajne. Z ww. sam brablym Premium - po pierwsze odpada tzw. regulacja u gazownika (bo komputer gazu pracuje tak jak komp benzyny i adaptuje sie na biezaco - nie na sztywno) a pod drugie, wlasnie dlatego ze mieszanka jest zawsze optymalna jest mneijsza szansa na wypalenie gniaz zaworowycyh przy zbyt ubiegiej mieszance - jazda na kropelce :-)

_________________
Pozdrawiam,
galtom
VPN - tak zmieniam IP i oglądam Hulu i BBC - dodatkowe informacje znajdziesz tu:hideipvpn.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 13:20 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1952
Pochwały: 12
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Ja ceny zestawów podałem aby była świadomość w narodzie ile bierze gazownik i ile kosztuje osprzęt bez ranbatów.
Nawet jeżeli płacę więcej to lubie wiedzieć za co.
Natomiast nie lubię jak ktoś mnie oszukuje i mówi że np. Wrtyskiwacz Hannah kosztuje 200zł jak Ja wiem że jego cena jest 85zł/brutto.
Z przedsatwionych kalkulacji wynika że polacy to złodzieje i że jak nie zarobia 100% to nie biorą roboty.
Montaż zestawu nr 2 u gazownika wacha się w granicach 2800-3300zł. :jacipokaze: i to jest chore w naszym kraju.
Tępić oszukańców.
Jak ktoś będzie chciał to podam namiar gdzie można samemu kupić całą instalację.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 20:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 463
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Student22 napisał(a):
Matt , masz zbyt małe spalanie LPG.
Proponował bym regulację , powinna palić ok. 10l.


Przed założeniem LPG Ave spalała ok. 6.5l/100 km benzyny.
Obecne spalanie mieści się w 20% normie.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 22:44 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
Teraz to temat robi się podobny do innych. Już jest na forum kto co poleca i jakie wrażenia.

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 11:04 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1952
Pochwały: 12
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Nie wiem jak ktoś w samochodzie 1400kg. może uzyskać 6.5 l spalanie jeżeli moja tyle pali na trasie.
Wynik 6.5l jest ok. dla D4D. Ktoś coś zalewa :nonono: .
A temat nie robi sie jak inny.
Nie ma osób którym LPG zniszczyło silnik, chyba że MATT będzie pierwszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda