TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 25 lut 2017, o 01:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 sie 2016, o 10:42 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Karus , dzięki zapytam w serwisie, jeżeli się da to tak model 1.8 lub 2.0 kwestia ceny salonowej, montuję od razu po wyjechaniu z salonu.
W sobotę w Toyocie przekonywano mnie abym poczekał ze sprzedażą swojej na nowy model AVE - który już ave nie będzie.
Ma być silnik 2.5l hybryda - to samo co w RAV. itd....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2016, o 11:12 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3086
Pochwały: 321
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Student22 napisał(a):
pytam dlatego że za trzy miesiące pewnie sprzedam swoją i kupię nową T27 ( ceny u konkurencji znam na tzw. dziadowskim STAGU) a ostatnio jak zakładałem jechałem 140km do zakładu wiec do Łomży też mam podobnie.

@Student22 nie eksperymentuj w Mławie negocjuj rabat wynikający z faktu montażu trzeciej instalacji LPG u Nowotczyńskiego ;-)
Czy miałeś jakieś problemy z instalacjami tam zamontowanymi w swoich T27?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2016, o 14:25 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Bandzur , Jarek dostał ode mnie z polecenia kilku klientów różne marki - wszyscy zadowoleni, mam z nim dobre układy.

Obecnie przebieg 95tys.LPG - awarii brak
Wymieniono dwa wtryskiwacze Hannah, jeden na gwarancji drugi zaczął się przycierać przy 75tys., koszt 75zł - powodów nie analizuję , wyrzucam i daję nowy.
Problemy - tak jeden, przy parowniku KME Silver ( zamontowany pod półką akumulatora ) ciekł mi delikatnie płyn chłodniczy na oringu kolanka, tak ok. 250ml na 40-50tys/km , problemem były naprężone węże poprzez zbyt wysokie/bliskie zawieszenie parownika pod półką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2016, o 17:49 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1327
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
makmarc napisał(a):
sportowym zaworem tankowania itp.
.


Co to jest? :chytry:

:hahaha:

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2016, o 18:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sty 2015, o 22:19
Posty: 161
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna CVT
dziadek_tadeusz napisał(a):
makmarc napisał(a):
sportowym zaworem tankowania itp.
.


Co to jest? :chytry:

:hahaha:

No to chyba taka naklejka na deklu jak się nakleja na klapkę wlewu paliwa(też sportowy efekt) :glupek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2016, o 08:09 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Panowie , też po przeczytaniu tego postu nawet szukałem tego wlewu bo ekspertem nie jestem tylko użytkownikiem , mówię co to za ustrojstwo, wykonany z Carbonu itd.? normalnie szok.... nic nie znalazłem :bojesie: :hahaha: :glupek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2016, o 10:38 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 mar 2016, o 12:57
Posty: 41
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27FL2015
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8 2ZE-FAE LPG BRC
Wracając do tematu LPG, to wymieniłem u siebie sprężyny z tyłu na takie od kombi. Po założeniu butli w miejscu koła zapasowego (na oko jakieś 55 kg z wsadem) tył zrobił się strasznie miękki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2016, o 11:01 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
I tego właśnie szukam, u mnie te 60kg sporo obniżyło dupę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 19:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 gru 2014, o 19:23
Posty: 9
Marka: Avensis
Model: T27 plus 2xVectra C
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8
Karus napisał(a):
Chcesz montować LPG do nowej T27 FL2015 ?? ciekawe czy tam już czegoś nienakombinowali w tym silniku bo podobno coś "zoptymalizowali" w zakresie spalania. Lepiej wybadaj temat wcześniej.


W przyszłym tygodniu montuję instalację w Avce kombi MY 2016 silnik 1.8. Tylko muszę w serwisie żeby nie stracić gwarancji. Po założeniu powiem co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 21:43 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3086
Pochwały: 321
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
wal21 napisał(a):
Karus napisał(a):
Chcesz montować LPG do nowej T27 FL2015 ?? ciekawe czy tam już czegoś nienakombinowali w tym silniku bo podobno coś "zoptymalizowali" w zakresie spalania. Lepiej wybadaj temat wcześniej.


W przyszłym tygodniu montuję instalację w Avce kombi MY 2016 silnik 1.8. Tylko muszę w serwisie żeby nie stracić gwarancji. Po założeniu powiem co i jak.


Napisz jaki koszt i jakie graty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 08:17 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Graty tanie, koszty duże jak to w serwisie .
Ponadto serwis nie montuje , tylko prowadzi samochód do zaprzyjaźnionego zakładu LPG i bierze 100% za pośrednictwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2016, o 15:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2016, o 15:21
Posty: 10
Marka: Avensis
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 benzyna
Cześć, nie chciałem zakładać nowego wątku, skoro jest taki temat więc podepnę się do Was:)
Chciałbym założyć LPG moim Avensis (1.8 147KM 2012r), a że się nie znam ni cholery to podbijam tu.
Moglibyście coś poradzić, co będzie pasować? Szukałem w sieci, ale natłok informacji jest duży i pomyślałem, że z pewnością mi więcej poradzicie, niż wujek google.
Z góry dziękuję ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2016, o 22:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2010, o 02:12
Posty: 154
Lokalizacja: M.M
Pochwały: 2
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8PLPG/Pb
U mnie wygląda to tak:
Sterownik KME NEVO PRO (bardzo dobrze ogarniają Valvematica )
Wtryskiwacze Baracuda 115 ( Jedne z najlepszych obecnie na rynku )
Reduktor KME TUR.( podobno najbardziej niezawodny i odporny na syf w gazie reduktor ).
Super to działa w Naszych silnikach,ale podkreślę - co by super działało to musi być do tego zestawu kumaty gazownik który wystroi to na korekty w CL-u i na AFR w OL.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2016, o 07:48 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Od syfu w gazie są filtry a nie reduktor, ponadto wymiana reduktora na nowy to koszt ok. 160zł.

Ja mam to od 4 lat:
Stag ISA 300 premium
Parownik: KME Silver
Wtryski: Hannah zielone
Filtry: KME
Węże: PVC 8mm
Butla 59l.
Centralka przełącza przy 36st.C


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2016, o 14:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2016, o 15:21
Posty: 10
Marka: Avensis
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 benzyna
bato napisał(a):
kumaty gazownik który wystroi to na korekty w CL-u i na AFR w OL.


:wleb: nie zrozumiałem nic :help:

Filtry chyba trzeba wymieniać co jakiś czas prawda? Tak na logikę.

A moglibyście pokrótce powiedzieć, dlaczego akurat takie instalacje założyliście? Tylko tak prostym językiem do prostego człowieka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2016, o 14:16 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Tak filtry się wymienia , ja co 10tys. wszystkie dwa do kosza - koszt 60zł.

bo Polskie,
bo dobre,
nie tanie,
serwis ogólnie dostępny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2016, o 14:36 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1327
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Student22 napisał(a):
Od syfu w gazie są filtry a nie reduktor, ponadto wymiana reduktora na nowy to koszt ok. 160zł.

Ja mam to od 4 lat:
Stag ISA 300 premium
Parownik: KME Silver
Wtryski: Hannah zielone
Filtry: KME
Węże: PVC 8mm
Butla 59l.
Centralka przełącza przy 36st.C


Teoretycznie filtr jest od syfu, ale życie pokazuje, że i tak syf zbiera się reduktorze :niewiem:

BTW, po co masz faro 8? W Avensisie zbędne, a podnosi koszt :brewki:

Filtry najlepiej razem z olejem co 10kkm.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 08:14 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Tadeusz
Do tematu trzeba podejść zdroworozsądkowo czego niektórym brakuje przy zakładaniu LPG, a jak już założą to zapominają o serwisie na długie lata.
Jeżeli nawet parownik padnie to po jakim czasie: 7-10 lat, za 160-200zł kupujemy nowy.
Faro - żadne koszty, taki standard i nic innego nie brałem pod uwagę, a 100zł w tą czy tamą stronę mam to gdzieś.
Ja obecnie na paliwie jestem do przodu ok. 30tys. i sobie chwalę a żeby nie ostatnia "dobra zmiana w narodzie " było by jeszcze piękniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 11:14 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1327
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Student22 napisał(a):
Tadeusz
Jeżeli nawet parownik padnie to po jakim czasie: 7-10 lat, za 160-200zł kupujemy nowy.

Mówmy o kilometrach. Ale masz rację. Chociaż bywają droższe reduktory :brewki:
Student22 napisał(a):
Ja obecnie na paliwie jestem do przodu ok. 30tys. i sobie chwalę a żeby nie ostatnia "dobra zmiana w narodzie " było by jeszcze piękniej.

Ciii!!! Nie chwal się ile zaoszczędziłeś, bo jeszcze cena pójdzie w górę, bo trzeba będzie dać Rydzykowi ze 20 milionów, czy jakiś helikopter składny w Polsce kupić :hahaha:
Student22 napisał(a):
Tadeusz

Piotrek jestem :-D

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 13:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2016, o 15:21
Posty: 10
Marka: Avensis
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 benzyna
Student22 napisał(a):
Tak filtry się wymienia , ja co 10tys. wszystkie dwa do kosza - koszt 60zł.

bo Polskie,
bo dobre,
nie tanie,
serwis ogólnie dostępny.


Spoko, dzięki za konkret odpowiedź :)
Ale chodzi o patriotyzm, czy polskie są porównywalne z zagranicznymi?

Student22 napisał(a):
syf zbiera się reduktorze


Jaki syf? Z gazu, w sensie zanieczyszczenia które są w zbiorniku na stacji?

dziadek_tadeusz napisał(a):
jestem do przodu ok. 30tys.

WOW :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 13:29 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1784
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Piotrek spoko.
Nie wiem jak u was ale u mnie w centrum całkiem niedawno LPG było po 1,47zł cena szok, obecnie ok. 1,87-1,98.

Dla mnie ok. 10 lat to ok. 200tys/km tylko w ciężkich warunkach bo 70% to miasto.
Nie chodzi o patriotyzm tylko o fachowców.
W gazie, tygodniowo przetaczam przez instalację ok. 50l, zawsze coś zostanie na filtrze tak samo jak z Pb czy ON, nawet w gazie ziemnym masz filtry.
Na filtrach się nie oszczędza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 20:15 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1327
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Student22 napisał(a):
Piotrek spoko.
Nie wiem jak u was ale u mnie w centrum całkiem niedawno LPG było po 1,47zł cena szok, obecnie ok. 1,87-1,98.


Z tego co pamiętam to tankowałem na południu kraju po 1,41...ale weszło 500+ i muszę się do tego dokładać.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 14:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2016, o 15:21
Posty: 10
Marka: Avensis
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 benzyna
A o co chodzi z "korekty w CL-u i na AFR w OL." ?

A co do cen gazu, to jak tak dalej pójdzie, to się zaraz przestanie opłacać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 14:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 sty 2014, o 20:40
Posty: 205
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 Pb 3 ZR FAE
bez przesady. Jeździłem samochodem zasilanym gazem jak jego cena latem sięgała ok 2 zł, a zimą 240-250 i sie opłacało.
Pękło na avce 45 tysięcy na LPG :-). Jedynie wymiana filtra .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 21:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2010, o 02:12
Posty: 154
Lokalizacja: M.M
Pochwały: 2
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8PLPG/Pb
Silniki Valvematic mimo że posiadają jakieś tam podciśnienie w kolektorze ssącym , najlepiej je stroić na korekty (czyli odwzorować pracę silnika na podstawie jego własnych korekt które wprowadza podczas pracy na benzynie).
W skrócie to jeżdżąc na gazie sterownik silnika powinien mieć takie same jak na benzynie.
Czasami także przy mocnym obciążeniu sterownik silnika przechodzi w tzw pętle otwartą i wtedy przydaje się sonda szerokopasmowa aby ustawić skład mieszanki paliwowej.
W razie wątpliwości zapraszam na'' forum lpg ''. Naprawdę można się sporo dowiedzieć i podszkolić w temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 22:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 174
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Marka: Seat_Toyota
Model: Toledo & Avensis
Nadwozie: inne
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6 AKL_1.8 2ZR
Student22 napisał(a):
Tadeusz
Do tematu trzeba podejść zdroworozsądkowo czego niektórym brakuje przy zakładaniu LPG, a jak już założą to zapominają o serwisie na długie lata.
Jeżeli nawet parownik padnie to po jakim czasie: 7-10 lat, za 160-200zł kupujemy nowy.
Faro - żadne koszty, taki standard i nic innego nie brałem pod uwagę, a 100zł w tą czy tamą stronę mam to gdzieś.
Ja obecnie na paliwie jestem do przodu ok. 30tys. i sobie chwalę a żeby nie ostatnia "dobra zmiana w narodzie " było by jeszcze piękniej.


Partactwo to jest największy problem branży LPG w PL, jest masa zakładów a tylko może 5% to zakłady nie robiące fuszerki. W takim Wrocławiu gdzie jest b. dużo firm zakładających LPG do samochodów to tak na prawdę na LPG forum tylko dwa zakłady są polecane (moim zdaniem o jeden za dużo...), reszta to loteria, raz im się uda a drugim razem nie. O serwisie to ludzie nie słyszeli, zakładają instalację, zapominają o czasowej wymianie filtrów i tankują na najtańszych stacjach bo jest parę groszy tanie a to że przejeżdzają mniej kilometrów na tym gazie to już nie widzą, to że takie LPG zasyfia filtry i skraca żywotność np. wtrysków to nikt nie patrzy. Jeżdżę na LPG on 2009 roku i co mogę pocieszającego powiedzieć że jakość LPG w Polsce rośnie jest już na prawdę dobrze na stacjach sieciowych, nie ma co narzekać.

ps. na LPG przejechałem dotychczas 120 tys. km, nie wiem ile zaoszczędziłem ale na pewno jest to wielokrotność wartości mojego samochodu :)

pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 22:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 174
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Marka: Seat_Toyota
Model: Toledo & Avensis
Nadwozie: inne
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6 AKL_1.8 2ZR
Student22 napisał(a):
Tadeusz
Do tematu trzeba podejść zdroworozsądkowo czego niektórym brakuje przy zakładaniu LPG, a jak już założą to zapominają o serwisie na długie lata.
Jeżeli nawet parownik padnie to po jakim czasie: 7-10 lat, za 160-200zł kupujemy nowy.
Faro - żadne koszty, taki standard i nic innego nie brałem pod uwagę, a 100zł w tą czy tamą stronę mam to gdzieś.
Ja obecnie na paliwie jestem do przodu ok. 30tys. i sobie chwalę a żeby nie ostatnia "dobra zmiana w narodzie " było by jeszcze piękniej.


Partactwo to jest największy problem branży LPG w PL, jest masa zakładów a tylko może 5% to zakłady nie robiące fuszerki. W takim Wrocławiu gdzie jest b. dużo firm zakładających LPG do samochodów to tak na prawdę na LPG forum tylko dwa zakłady są polecane (moim zdaniem o jeden za dużo...), reszta to loteria, raz im się uda a drugim razem nie. O serwisie to ludzie nie słyszeli, zakładają instalację, zapominają o czasowej wymianie filtrów i tankują na najtańszych stacjach bo jest parę groszy tanie a to że przejeżdzają mniej kilometrów na tym gazie to już nie widzą, to że takie LPG zasyfia filtry i skraca żywotność np. wtrysków to nikt nie patrzy. Jeżdżę na LPG on 2009 roku i co mogę pocieszającego powiedzieć że jakość LPG w Polsce rośnie jest już na prawdę dobrze na stacjach sieciowych, nie ma co narzekać.

ps. na LPG przejechałem dotychczas 120 tys. km, nie wiem ile zaoszczędziłem ale na pewno jest to wielokrotność wartości mojego samochodu :)

pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2016, o 12:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2016, o 15:21
Posty: 10
Marka: Avensis
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 benzyna
bato napisał(a):
W skrócie to jeżdżąc na gazie sterownik silnika powinien mieć takie same jak na benzynie.


Czy chodzi Ci o tzw. "mapy"? Gadałem z jednym gościem który się zna trochę i mówił coś o jakichś mapach paliwa i gazu czy coś takiego, że trzeba je zgrać.
Rozumiem, że im bardziej są zgrane, tym lepiej?

XVS napisał(a):
Pękło na avce 45 tysięcy na LPG :-). Jedynie wymiana filtra .

To jest bardzo dobra wiadomość :)

Karus napisał(a):
reszta to loteria, raz im się uda a drugim razem nie.

Ale jak to? Co może pójść nie tak, przecież monter chyba wie, co trzeba zrobić, nie? Aż tak źle bywa?

Karus napisał(a):
tankują na najtańszych stacjach bo jest parę groszy tanie

To chyba w naszym narodzie tyczy się wszystkiego. Wiesz, ziarnko do ziarnka... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2016, o 12:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 174
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Marka: Seat_Toyota
Model: Toledo & Avensis
Nadwozie: inne
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6 AKL_1.8 2ZR
Karus napisał(a):
reszta to loteria, raz im się uda a drugim razem nie.

Cytuj:
Ale jak to? Co może pójść nie tak, przecież monter chyba wie, co trzeba zrobić, nie? Aż tak źle bywa?


Przez prawie 8 lat użytkowania na samochodu na LPG trafiłem na naprawdę różnych gazowników bywało tak ze wiedza ( a w zasadzie niewiedza) była jaka była...
byli nawet tacy co filtra gazu nie potrafili wymienić tylko wkładali to co mieli akurat pod ręką... jest masa partactwa a partactwo w przypadku LPG może dużo kosztować pieniędzy i nerwów bo zawsze mechanik zwala na gazownika a gazownik na mechanika i tak trwa ciuciubabka.

pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2016, o 12:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2016, o 15:21
Posty: 10
Marka: Avensis
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 benzyna
Kurczę, przerażające z tym partactwem, co piszesz :(
Ja tak miałem jak robiłem kiedyś remont, że majster mówił coś w stylu "kto to panu tak spier*****", więc to chyba niezależnie od branży ta ciuciubabka...

Ktoś z Was miał jeszcze takie doświadczenia? A może dla odmiany jakieś fajne przygody z LPG? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda