TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 paź 2017, o 17:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 mar 2016, o 15:20 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 mar 2016, o 12:57
Posty: 46
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27FL2015
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8 2ZE-FAE LPG BRC
Student22 napisał(a):
Nie mam V, nie wiem nawet z czego to się składa poza pompą , zbiornikiem, kompem i centralką wiec nie wiem jak oprzyżądowanie mogło wpłynąć na szarpanie.

Co do oprzyrządowania to można je obejrzeć na przykładzie tej instalacji: http://www.abart.com.pl/Galeria/Toyota/Avensis-III-Kombi-1.8-Valvematic a w szczegółach tu: http://www.abart.com.pl/Instalacje-Montowane/VIALLE-LiquidSi

Próbowałem się skontaktować z firmą Abart, żeby się dowiedzieć, czy jest to jedna z tych nieudanych instalacji ale nie udało się. Może w tym przypadku działa poprawnie, nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2016, o 15:39 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1951
Pochwały: 11
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Jak widać panowie się wwiercali z wtryskiwaczami w plastikowy kolektor czyli nie uzyskali efektu zwiekszenia mocy oraz nie uzyskali:
" ...przy tak zamontowanych wtryskiwaczach wykorzystuje się efekt schładzania mieszanki paliwowo-powietrznej, dzięki któremu lepiej wypełniana jest komora spalania. Dzięki temu zwiększa się sprawność silnika spalinowego i w niektórych przypadkach można osiągnąć większą moc zespołu napędowego na gazie LPG niż na benzynie..."

A to slogan:
"...Dodatkową zaletą rozprężania gazu w układzie dolotowym silnika jest obniżenie temperatury komory spalania, co ma niebagatelne znaczenie w zasilaniu gazowym silników z nieutwardzonymi gniazdami zaworowymi"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2016, o 15:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:35
Posty: 87
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
Czytam Was z zaciekawieniem, szczególnie, że informacji o V gen. stosunkowo niewiele, poza sloganami, co trafnie wypunktowałeś Student22.
Emjot, konkluzją chyba nie jest to, że się nie da, tylko kto montuje. Na forum LPG to zdanie odmienione jest chyba przez wszystkie przypadki ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2016, o 15:49 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1951
Pochwały: 11
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Przeczytałem cały wątek z proponowanego forum, to jakieś leszcze, a temat z deklem powala na kolana.
Mało widać z tej instalacji, co najważniejsze nie pokazali, wlew gazu to sobie sam mogę złożyć w tym miejscu.

Mój gazownik zestroił Ave w 20 min, na trasie wiem bo byłem przy nim....
Przy każdym serwisie jest przejażdżka i sprawdzanie czy nic się nie rozjechało w parametrach.
W odniesieniu do owej wiedzy to Ave T27 1.8 pięknie się gazuje, nawet bez wiedzy na samej auto-kalibracji będzie jeździć i nie szarpać , choć nie polecam tej ścieżki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2016, o 12:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 224
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
Ma ktoś może jakieś doświadczenia/ opinie na temat dc auto Chrcynno koło Nasielska? Mam dość blisko, a gość ma dosyć dobre opinie na forum bmw...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2016, o 17:51 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 506
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
A na forum lpg ma słabe opinie:
http://lpg-forum.pl/mazowieckie-t1197-120.html

Załóż w klinika lpg

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2016, o 08:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 224
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
pit1979 napisał(a):
A na forum lpg ma słabe opinie:
http://lpg-forum.pl/mazowieckie-t1197-120.html

Załóż w klinika lpg



Dzięki, też to czytałem (po tym, jak zadałem pytanie).

Chyba będzie właśnie klinika lpg.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2016, o 09:18 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Shadow napisał(a):
pit1979 napisał(a):
A na forum lpg ma słabe opinie:
http://lpg-forum.pl/mazowieckie-t1197-120.html

Załóż w klinika lpg


Dzięki, też to czytałem (po tym, jak zadałem pytanie).

Chyba będzie właśnie klinika lpg.

Pozdrawiam

Daleko nie masz do:
http://www.nowotczynski.com.pl/

A będziesz Pan zadowolony :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2016, o 12:18 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1951
Pochwały: 11
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Ja robiłem u Jarka , jest ok. polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 05:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 224
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
No, właśnie po lekturze lpg-forum miałem 3 typy: p. Nowotczyński, klinika lpg i auto wojownicy (kol. Nikodem - tu wiem, że opinie różne). Faworytem był p. Jarek, tylko później 120 km na przeglądy...
No, ale to będzie ktoś z tej trójki, a raczej pewnie z pierwszej dwójki.
Trochę mi namieszało forum bmw z dc auto, ale tą opcję jednak odpuszczę.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2016, o 10:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lut 2014, o 08:48
Posty: 387
Pochwały: 4
Jedź do Nowotczyńskiego, będziesz zadowolony.

_________________
Using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2016, o 00:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 cze 2011, o 12:00
Posty: 14
Lokalizacja: Olsztyn
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8 benzyna
Witam :-)

Mam pytanie: czy do Avensis 2004 r., 2000 cm3, 147 KM można zainstalować GAZ ??

Pewnie dla wielu z Was ten model to już przeżytek, jednak proszę o pewne odpowiedzi.

Pozdrawiam :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2016, o 12:23 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1364
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 36
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Jak jest bez D4 to można.
Z D4 też można, ale jest z jakimś udziałem benzyny.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2016, o 12:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:00
Posty: 17
Marka: skoda
Model: fabia
Rocznik: 2020
Silnik: 1.4 mpi
Witajcie. Kupilem i zalozylem.
Verso 1.8 manual

Zalozylem BRC 32 bez lubryfikacji
Zaptogramowany zostal (na moje zyczenie) dotrysk benzyny (ile? Nie wiem) przy spelnieniu dwoch warunkow (oboroty powyzej 3.5 i obciazeniu silnika)

Przeczytalem wszystkie fora i obdzwonilem gazownikow z calego kraju. Kazdy mowi co innego wiec i tu na forum nielubiane brc (bo drozsze, bo gorsze, bo inne, bo nie polskie) pewnie bedzie zjechane.

Zrobilem dopiero z 2k wiec tyle co nic.
Spostrzezenia: mocy jakby troche ucieklo
Spalanie:
Miasto 11,5-12 PB
Trasa 6,5 - 7 pb i ok. 8gazu.

Ostatnia trasa: 200km, srednia predkosc 70. Spalilo na calej trasie ok.13.75 l lpg

Pozdro

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2016, o 15:01 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1364
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 36
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
A po co Ci ten dotrysk PB?
Po co LPG jak ma jechać też na PB?

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2016, o 22:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ten caly dotrysk to koniecznosc przy wtrysku bezposrednim paliwa, ale tutaj takowego brak. Jakie jest jego uzasadnienie tego dotrysku? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2016, o 00:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2016, o 11:14
Posty: 291
Lokalizacja: BL
Pochwały: 52
Marka: Mazda
Model: 6 GL 2.5 SkyPassion
Rocznik: 2017
Silnik: 2488 SkyActiv-G
pp100 napisał(a):
Witajcie. Kupilem i zalozylem.
Verso 1.8 manual

Zalozylem BRC 32 bez lubryfikacji


1. Tak jak piszesz, krytyka BRC jest i jest słuszna, bo zdecydowanie najlepiej w chwili obecnej sprawują się AGIS lub KING/AEB. Żadnych półśrodków w postaci Staga czy innych.

2. Jakie podzespoły masz wrzucone (wtryski, reduktor)? Oby nie od BRC.

3. Dlaczego nie założyłeś lubryfikacji, szczególnie, gdy jeździsz Toyotą?

Od razu uprzedzę skąd te moje pytania, a no stąd, że od prawie 20lat montujemy LPG do aut i żal mi patrzeć na to, co dzieje się w reszcie kraju poza naszym województwem, bo ceny są z kosmosu, większość zakłada Staga i płaci za niego jak za zboże, a jest to najtańsza elektronika na rynku, albo BRC, za które przepłaca zupełnie bezsensownie.

_________________
Obrazek

My life is like UaaaaaaaaaaaU


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2016, o 09:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:00
Posty: 17
Marka: skoda
Model: fabia
Rocznik: 2020
Silnik: 1.4 mpi
Mam troche w nosie czy zaplace 2500 czy 3000 wazne zeby dobrze chodzilo.

1. Krytyka byc musi bo dzieli temu maja prawo bytu zaklady montujace brc
2.Nie wiem co mam w srodku ale domyslalm sie ze jest to wszystko od brc. Mam juz jedno auto (6 lat i 90 tys na brc 24) i co? Dziala! A ze mogloby lepiej dzialac i mniej lpg zuzywac itp. Tez mam gdzies czy spali mi 7 czy 7.3 lpg.
3. Bo jest mnosteo przykladow z rynku ukazujacych ze lubra jest zbedna. Nie do konca w to wierze. Slyszalem i czyfalem ze stosowanie specyfiku TuneUp duzo lepiej dziala ( w sensie po prostu dziala) a ze drozszy to juz inna bajka


Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2016, o 20:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2016, o 11:14
Posty: 291
Lokalizacja: BL
Pochwały: 52
Marka: Mazda
Model: 6 GL 2.5 SkyPassion
Rocznik: 2017
Silnik: 2488 SkyActiv-G
Skoro jest Ci obojętne, czy zapłacisz 2500 czy 3000zł, to powiem szczerze, że jak zapłacisz 3000zł za ten zestaw to dla mnie bezsens. Za 2500-2600zł masz świetny zestaw z elektroniką Agis lub AEB/KING, wtryskami Barracudami, reduktorem np. Zavoli S lub Gold, sportowym zaworem tankowania itp.

Przy ówczesnych instalacjach wymagane jest, chociażby ze względu na wtryskiwacze, zakładanie odstojnikowego filtra fazy lotnej. Ciekawe, ile zakładów to robi?

Ad.2. Dobrze podkreśliłeś, 6 lat robi sporą różnicę. Aktualnie żadna obecna elektronika na rynku nie posiada tylu funkcji i ustawień, pozwalających gazownikowi właściwie dograć mapy, czasu, korekty itp. Co z tego, że ustawią Ci to "na postoju"? Zrobią autokalibrację? Wyjedź tym na drogę i poustawiaj BRC tak, żeby nie było spadków mocy, żeby nie spalało 3-5l LPG więcej niż PB. Myślisz, że jest to niemożliwe, aby auto na LPG jeździło tak samo jak na PB i paliło przyzwoicie?

Skoro ktoś zakłada LPG to celem oszczędności, a takie 3-5l LPG x 1,60zł/100km to już jakiś koszt jest.

Ad.3. Dobra lubra to podstawa, jak się leje byle co i niewłaściwie ustawia kropelkowanie, to potem efekty są jakie są.

_________________
Obrazek

My life is like UaaaaaaaaaaaU


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2016, o 22:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 699
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
No dobrze, ale po co ta lubryfikacja? Co ona daje i jak działa, tak króciutko? Dlaczego ma, przy dobrze założonej i wystrojonej instalacji coś dawać?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2016, o 07:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2011, o 22:41
Posty: 387
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 15
Marka: Toyota
Model: Aensis II
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 B+G
makmarc napisał(a):
pp100 napisał(a):
Witajcie. Kupilem i zalozylem.
Verso 1.8 manual

Zalozylem BRC 32 bez lubryfikacji


1. Tak jak piszesz, krytyka BRC jest i jest słuszna, bo zdecydowanie najlepiej w chwili obecnej sprawują się AGIS lub KING/AEB. Żadnych półśrodków w postaci Staga czy innych.

2. Jakie podzespoły masz wrzucone (wtryski, reduktor)? Oby nie od BRC.

3. Dlaczego nie założyłeś lubryfikacji, szczególnie, gdy jeździsz Toyotą?

Od razu uprzedzę skąd te moje pytania, a no stąd, że od prawie 20lat montujemy LPG do aut i żal mi patrzeć na to, co dzieje się w reszcie kraju poza naszym województwem, bo ceny są z kosmosu, większość zakłada Staga i płaci za niego jak za zboże, a jest to najtańsza elektronika na rynku, albo BRC, za które przepłaca zupełnie bezsensownie.


Co myślisz o instalacji zenith? tak się chyba nazywa albo jakis bluebox? pytanie dotyczy ogółu nie ave t27


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2016, o 08:35 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:35
Posty: 87
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
carsik napisał(a):
... ale po co ta lubryfikacja? ...
Przyłączam się do tego pytania. Widzę, że co zakład, to inna opinia. Jeden z instalatorów powiedział, że musi zainstalować, a ja mogę sobie zdecydować czy będę używał czy nie.
To jego zdanie było ostatnim w naszej rozmowie ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2016, o 10:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:00
Posty: 17
Marka: skoda
Model: fabia
Rocznik: 2020
Silnik: 1.4 mpi
O tym wlasnie mowie. Nikt nie wie po co to jest. Podobno dziala na....itp its ale nikt nie jest w stanie tego udowodnic.
Jezeli chodzi o tuneup to jeden z instalatorow namawia do tego wlascicieli subaru i mowie ze cos w tym jakby bylo i jakby dzialalo

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2016, o 12:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2016, o 11:14
Posty: 291
Lokalizacja: BL
Pochwały: 52
Marka: Mazda
Model: 6 GL 2.5 SkyPassion
Rocznik: 2017
Silnik: 2488 SkyActiv-G
pawelk napisał(a):
Co myślisz o instalacji zenith? tak się chyba nazywa albo jakis bluebox? pytanie dotyczy ogółu nie ave t27


Na pewno jest lepsza od Staga, ale na polskim rynku nie przyjęła się zbyt dobrze, są częste problemy, ponieważ potrafi gubić ustawienia, podobnie jak Stag, co skutkuje częstymi regulacjami.

Lubryfikacja, ale ta, w której stosowany jest dobrej jakości olej, jest potrzebna w niektórych markach i modelach aut, np. Toyota, Ford, Mazda, Honda. Gaz ma wyższą temperaturę spalania niż PB, przez co mogą szybciej wypalać się gniazda zaworowe. Gdy auto pracuje na LPG, niektóre elementy narażone są na szybsze zużycie, auto wtedy nie dostaje paliwa, w który są niezbędne uszlachetniacze i środki ochronne. W gazie nie ma, stąd konieczność stosowania lubry. Dostarczany lubryfikator osiada na ścianka smarując je i chroniąc przed wysoką temperaturą. Koszt ok 150zł, więc nie duży w porównaniu do całej instalacji i ewentualnych problemów, gdy jej nie ma. Dozowanie to kropelka na ok. 25sek, zbiorniczek 400ml, który jest montowany w spokojności wystarcza na 10000-12000km, czyli tyle co prawidłowa wymiana filtrów gazowych. Zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi, a pomóc pomoże.

_________________
Obrazek

My life is like UaaaaaaaaaaaU


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2016, o 20:10 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 699
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
makmarc napisał(a):

Gaz ma wyższą temperaturę spalania niż PB,


o ile stopni?

Jak olej z lubryfikacji ma smarować zawory wydechowe?

który stag gubi ustawienia?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2016, o 20:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2011, o 22:41
Posty: 387
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 15
Marka: Toyota
Model: Aensis II
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 B+G
mi stag4 ani razu przez 70kkm nie stracił ustawień


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2016, o 21:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:00
Posty: 17
Marka: skoda
Model: fabia
Rocznik: 2020
Silnik: 1.4 mpi
Makmarc ... 150zl koszt lubry? Chyba nie elektronicznej i co za metoda 1kropla na 25sekund.

Wybacz, ale przestan macic ludziom w glowach o nawet ja jako laik wiem ze wypisujesz ludziom bzdury. Tym samym niewazne jak pracuje mi silnik ile obrotow ma, a Ty zawsze ustawisz 1 kropla na 25 sekund? Ponadto dolaczam sie do pytan mojego poprzednika a skierowanych do Ciebie

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2016, o 18:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2016, o 22:19
Posty: 426
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZRFAE, 1.8
Z tego co pamiętam to chyba lubrę dozuje się 12 kropel na 1 minutę i to się ustawia na biegu jałowym a kropelki zaciągane są podciśnieniem występującym w kolektorze dolotowym. Wraz z dodaniem gazu (otwarciem przepustnicy) podciśnienie maleje a przy pełnym otwarciu przepustnicy (gaz w podłodze) jest równe ciśnieniu atmosferycznemu. Czyli im silnik bardziej obciążony tym mniej magicznej lubry dostaje. Ot cała prawda dawno już odkryta tylko nie do wszystkich jeszcze dotarło że to jest zwykłe g...o. :hahaha:
Miałem lubrę w poprzednim samochodzie i miałem przez nią problemy i stwierdzenie " na pewno nie zaszkodzi" jest nieprawdziwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2016, o 09:52 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1951
Pochwały: 11
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Panowie z tego co widzę to kolega Makmarc robi czarny pijar konkurencji pisząc w większości jakieś bzdety w większości pochodzące ze sponsorowanych artykułów z portali typu ONET.

Lubra ... np. 12 kropli na 4tys/obr to jest co 333.33 obr/kropla oleju dodawana do komory spalania - na co ona może pomóc, bo na pewno nie obniży temperatury w komorze, chyba że spalanie oleju dodatkowo zasyfi świece zapłonową....
ponadto do smarowania elementów ciernych jest olej w obiegu silnika - w przypadku T27 dość specjalistyczny.

Całe szczęcie każdy ma swoją opinie na ten temat.... i jest wybór wykonawców :hahaha:
Pozdrawiam kolego ze specjalistycznego zakładu LPG :glupek:

Kolego Makmarc poproszę o ofertę na LPG w T27 z wyszczególnieniem wszystkich elementów: ile będę musiał zapłacić a pytam dlatego że za trzy miesiące pewnie sprzedam swoją i kupię nową T27 ( ceny u konkurencji znam na tzw. dziadowskim STAGU) a ostatnio jak zakładałem jechałem 140km do zakładu wiec do Łomży też mam podobnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2016, o 10:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 230
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
Student22 napisał(a):
Kolego Makmarc poproszę o ofertę na LPG w T27 z wyszczególnieniem wszystkich elementów: ile będę musiał zapłacić a pytam dlatego że za trzy miesiące pewnie sprzedam swoją i kupię nową T27 ( ceny u konkurencji znam na tzw. dziadowskim STAGU) a ostatnio jak zakładałem jechałem 140km do zakładu wiec do Łomży też mam podobnie.


Chcesz montować LPG do nowej T27 FL2015 ?? ciekawe czy tam już czegoś nienakombinowali w tym silniku bo podobno coś "zoptymalizowali" w zakresie spalania. Lepiej wybadaj temat wcześniej.

ps. jak będziesz sprzedawał swoją Ave i masz kombi to daj znać :-)

pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda