TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 sie 2017, o 18:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 615 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 maja 2017, o 21:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 495
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
i za słabo wkręcone też mogą narobić bałaganu, klucz dynamometryczny oraz jakie kol wiek pojęcie to podstawa przy takich robotach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2017, o 09:37 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1930
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
wymian świec w T27 jest co 120tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2017, o 09:41 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9399
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 492
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Sprawdzałeś w książeczce czy piszesz z głowy?
Raczej co 90....

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2017, o 09:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 221
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
Poza tym to 120tys. dotyczy Pb czy LPG?
pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2017, o 16:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 216
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
Witam.
Jestem umówiony na jutro na montaż instalacji lpg w jednym z polecanych na forum lpg warsztatów.
Miałem mieć następujące komponenty: tech224, kme tur, barracudy 130, alex ultra, butla 680x270.
Gazownik właśnie zmienił mi sterownik na kme nevo - ponoć wolą...
Pytanie - czy jest to zmiana w jakiś sposób dla mnie niekorzystna, czy oba są równie dobre i nie warto się zastanawiać?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2017, o 21:08 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2017, o 13:31
Posty: 31
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 benzyna/lpg
Shadow napisał(a):
Witam.
Jestem umówiony na jutro na montaż instalacji lpg w jednym z polecanych na forum lpg warsztatów.
Miałem mieć następujące komponenty: tech224, kme tur, barracudy 130, alex ultra, butla 680x270.
Gazownik właśnie zmienił mi sterownik na kme nevo - ponoć wolą...
Pytanie - czy jest to zmiana w jakiś sposób dla mnie niekorzystna, czy oba są równie dobre i nie warto się zastanawiać?
Pozdrawiam

Absolutnie nie będzie stanowić to dla Ciebie różnicy. Najważniejsze jest prawidłowe ustawienie instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 09:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 paź 2009, o 23:14
Posty: 184
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 2ZR
Pierwsze 10tys z zestawem :
- wtryskiwacze: Dragon
- reduktor: KME SILVER
- sterownik: LPG TECH 224
- zbiornik: 630x225 53L
- filtr Perfect Blue

Średnie spalanie 9L/100km czekać na kolejne 10tys ;) wszystko działa bardzo ładnie, ceny gazu spadają tylko jeździć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 09:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 221
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
maro21 napisał(a):
Pierwsze 10tys z zestawem :
- wtryskiwacze: Dragon
- reduktor: KME SILVER
- sterownik: LPG TECH 224
- zbiornik: 630x225 53L
- filtr Perfect Blue

Średnie spalanie 9L/100km czekać na kolejne 10tys ;) wszystko działa bardzo ładnie, ceny gazu spadają tylko jeździć ;)


Wszystko fajnie czy tylko czemu taka mała butla? :-)
Co do cen LPG to we Wrocku jakoś nie chcą spadać 2.12zł/l :nie:

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 10:01 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1930
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Radzymin stacja Lotos: 1.99 w niedzielę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 10:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 221
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
Student22 napisał(a):
Radzymin stacja Lotos: 1.99 w niedzielę.


No i jeszcze mówią że tym na wschodzie jest gorzej... :-D

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 10:14 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1930
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
A sa stacje, że jeszcze taniej u tzw. p.Jasia. za np. 1.92


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 10:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 221
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
Student22 napisał(a):
A sa stacje, że jeszcze taniej u tzw. p.Jasia. za np. 1.92


Takie stacje to omijam szerokim łukiem, nawet jakby za darmo nalewali :)

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2017, o 16:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 paź 2009, o 23:14
Posty: 184
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 2ZR
Butla mała bo chciałem zachować półkę plastikową dodatkowo szkoda mi było amortyzatorów bo często jeżdżę w 4 osoby. Butla starczy mi na jakieś 450km autostrady i ponad 550km normalnej trasy... wiem zależy od nogi :D
Zawsze tankuję na Orlenie - Kraków(1,99zł), Rzeszów (1,92zł), Jasło (2,05zł) - to ceny z ostatniego tygodnia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2017, o 17:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 495
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
Karus napisał(a):
Student22 napisał(a):
Radzymin stacja Lotos: 1.99 w niedzielę.


No i jeszcze mówią że tym na wschodzie jest gorzej... :-D


Mińsk Mazowiecki Bliska 1,85 BP 1,89 ceny z początku tygodnia. taki mały OT :-D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 20:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 paź 2014, o 17:58
Posty: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
Koleżanki i koledzy. Przymierzam się do założenia LPG do mojej Avki T27 1.8 automat z 2011 roku. I tu mam pytanie. Co będzie lepszym wyjściem: lubryfikacja czy dotrysk benzyny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 20:35 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
a po diabła jedno i drugie?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 20:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 paź 2014, o 17:58
Posty: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
carsik napisał(a):
a po diabła jedno i drugie?


Pytanie brzmi" czy założyć lubryfikację czy może dotrysk paliwa, bo i taka możliwość jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 21:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2016, o 22:19
Posty: 383
Pochwały: 26
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZRFAE, 1.8
Dotrysk paliwa zdecydowanie jeżeli już chcesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 21:32 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Rambo72 napisał(a):
carsik napisał(a):
a po diabła jedno i drugie?


Pytanie brzmi" czy założyć lubryfikację czy może dotrysk paliwa, bo i taka możliwość jest.


ja pytam po co jedno czy drugie do tego silnika. Co chcesz osiągnąć?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 21:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 paź 2014, o 17:58
Posty: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
carsik napisał(a):
Rambo72 napisał(a):
carsik napisał(a):
a po diabła jedno i drugie?


Pytanie brzmi" czy założyć lubryfikację czy może dotrysk paliwa, bo i taka możliwość jest.


ja pytam po co jedno czy drugie do tego silnika. Co chcesz osiągnąć?



Chcę jak najlepiej dla tego silnika. Poprzednią T25 miałem z lubryfikacją, ale ktoś mi zaproponował bym założył lepiej dotrysk paliwa. Ot i cała filozofia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 21:54 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
całkowicie zbędne. Komponenty maja być dobre i prawidłowe wystrojenie. Nic więcej do szczęścia temu silnikowi nie jest potrzebne.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 22:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 paź 2014, o 17:58
Posty: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
Czyli bez lubryfikacji i bez dotrysku benzyny. Tak zrozumiałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 00:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sty 2015, o 22:19
Posty: 213
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna CVT
dobrze zrozumiałeś


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 07:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 221
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
Rambo72 napisał(a):
Chcę jak najlepiej dla tego silnika. Poprzednią T25 miałem z lubryfikacją, ale ktoś mi zaproponował bym założył lepiej dotrysk paliwa. Ot i cała filozofia.


W silniki w T25 i T27 to dwa różne silniki. W T25 mogłeś mieć założoną lubryfikację bo tam nie było hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego i są tacy którzy twierdzą, że lubra pomaga chronić gniazda zaworowe. W T27 już jest hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego więc lubryfikacja czy dotrysk benzyny jest zbędny.

pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 07:40 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1930
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Dotrysk paliwa to opcja w dobrych sterownikach np. Staga i się to ustawia programowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 09:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 paź 2014, o 17:58
Posty: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
Wszystko jasne, Dziękuje i Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 10:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 sty 2014, o 20:40
Posty: 212
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 Pb 3 ZR FAE
Student22 napisał(a):
Dotrysk paliwa to opcja w dobrych sterownikach np. Staga i się to ustawia programowo.
w jakim celu stosuj e się dotrysk paliwa ? Bo nie jest to wzięte z niczego, tylko spełnia określone zadanie. No i co to znaczy dobry sterownik, bo z Twojej wypowiedzi ktoś może wysnuć teorię, że Stag ma tylko niektóre sterowniki dobre, inne są do doopy, ne wspominając już o innych producentach.
Swoją drogą to jest bardzo kiepskie rozwiązanie, tam gdzie się je stosuje. W silnikach Toyot T27 nie ma takiej potrzeby. Co do lubryfkacji, to albo trzeba wierzyć, że spełnia swoje zadania na podstawie jakiś opracowań, albo udawać, że jej ne ma i zapomnieć. Dziś wszystkie zakłady montują lubryfikację. Płyn jest tani, uzupełnianie bardzo rzadkie. Ni mogę powiedzieć, że lubryfikacja spełnia swoje zadania w silnikach Toyoty lub czy nie spełnia. Trzeba by było zdjęć głowice w dwóch egzemplarzach o zbliżonych przebiegach. W jednym z zainstalowaną, w drugim bez. Inaczej to wróżenie z fusów. Czytałem artykuły, że działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 12:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 221
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
XVS napisał(a):
Student22 napisał(a):
Dotrysk paliwa to opcja w dobrych sterownikach np. Staga i się to ustawia programowo.
w jakim celu stosuj e się dotrysk paliwa ? Bo nie jest to wzięte z niczego, tylko spełnia określone zadanie. No i co to znaczy dobry sterownik, bo z Twojej wypowiedzi ktoś może wysnuć teorię, że Stag ma tylko niektóre sterowniki dobre, inne są do doopy, ne wspominając już o innych producentach.
Swoją drogą to jest bardzo kiepskie rozwiązanie, tam gdzie się je stosuje. W silnikach Toyot T27 nie ma takiej potrzeby. Co do lubryfkacji, to albo trzeba wierzyć, że spełnia swoje zadania na podstawie jakiś opracowań, albo udawać, że jej ne ma i zapomnieć. Dziś wszystkie zakłady montują lubryfikację. Płyn jest tani, uzupełnianie bardzo rzadkie. Ni mogę powiedzieć, że lubryfikacja spełnia swoje zadania w silnikach Toyoty lub czy nie spełnia. Trzeba by było zdjęć głowice w dwóch egzemplarzach o zbliżonych przebiegach. W jednym z zainstalowaną, w drugim bez. Inaczej to wróżenie z fusów. Czytałem artykuły, że działa.

Dotrysk paliwa stosuje się głównie w przypadku silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa by chłodzić wtryskiwacze benzynowe które są umieszczone w głowicy. Niektórzy słyszałem, że stosują dotrysk Pb w silnikach bez hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego by zmniejszyć temp. spalania chwilowo - nie wiem czy to pomaga.
Nie prawda, że wszystkie zakłady montują lubrę bo akurat najlepszy obecnie zakład we Wrocku nie montuje domyślnie lubry - mi nic takiego nie zaproponowali z resztą w przypadku T27 to zbędne jest.
pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 12:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 03:53
Posty: 118
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
Jaki waszym zdaniem jest najlepszy reduktor do 1.8 T27 ? Mam teraz stag AC r01 i przejechane 120 tys niby Ok ale od początku jak jest około 30 * to przegrzewa gaz , reduktor zamontowany jest za silnikiem . Ze względu na przebieg chce kupić nowy i myśle czy jest coś lepszego ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 12:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 221
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
Leoart napisał(a):
Jaki waszym zdaniem jest najlepszy reduktor do 1.8 T27 ? Mam teraz stag AC r01 i przejechane 120 tys niby Ok ale od początku jak jest około 30 * to przegrzewa gaz , reduktor zamontowany jest za silnikiem . Ze względu na przebieg chce kupić nowy i myśle czy jest coś lepszego ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Mam ten sam reduktor co ty i nie mam żadnych problemów z gazem. Mój umiejscowiony jest gdzieś pod akumulatorem więc może jego umiejscowienie jest u ciebie problemem?

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 615 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda