TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 gru 2017, o 19:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

czy masz lubryfikator? która generacja?
tak 26%  26%  [ 27 ]
nie 38%  38%  [ 40 ]
2 gen. 7%  7%  [ 7 ]
4 gen. 30%  30%  [ 31 ]
Liczba głosów : 105
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 sie 2015, o 16:03 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 19:06
Posty: 98
Lokalizacja: Aleksandrów łódzki
Marka: toyota
Model: avensis t22
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8 vvti
Zgodze się z student22 mam lubryfikacje i to jest fakt że leci kiedy chce i jak chce mimo ustawiania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2015, o 12:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 gru 2015, o 19:14
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
Znalazłem w internecie taką pracę:
https://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i1/i4/i4/i2/i7/r14427/OleksykP_WplywZasilania.pdf
Te wyniki badań jednak wskazują, że dodatkowe smarowanie gniazd zaworowych ma sens.
Pytanie oczywiście na ile obiektywne są to badania, skoro były prowadzone przez przedstawiciela BRC.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 00:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 kwi 2015, o 20:24
Posty: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8 + Lpg
Ja mam lubryfikacje ale nie używałem i chyba się zemsciło, po 150kkm na gazie brak cisnienia na 2 cylindrach, majstry twierdzą że to wypalone gniazda i że trzeba szukać nowego motoru lub głowicy,
może jakaś podpowiedź?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 07:37 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 715
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
mfish napisał(a):
Ja mam lubryfikacje ale nie używałem i chyba się zemsciło, po 150kkm na gazie brak cisnienia na 2 cylindrach, majstry twierdzą że to wypalone gniazda i że trzeba szukać nowego motoru lub głowicy,
może jakaś podpowiedź?


robiłem już trochę silników z wypalonymi gniazdami w których lubryfikacja była i wcale nie czekały do 150kkm.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 07:43 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1952
Pochwały: 12
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Dokładnie, nie ma bata aby w T27 się wypaliły zawory po 150tys. to nie T25
Masz hydrauliczne kasowani luzów lura by nie pomogła , po prostu instalacja była źle zestrojona i palił za mało gazu - więc wypali zawory.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 08:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 sie 2016, o 13:40
Posty: 153
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1,8 automat
zawory i gniazda można wymienić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 19:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2017, o 21:17
Posty: 156
Lokalizacja: Podkarpacie/ DE
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
Na forum lpg-forum temat był już kilka razy poruszany oraz jeden z użytkowników udostępnił parę zdjęć po zdjemontowaniu kolektora z Forda Fokus 1,6 na lubryfikacji. Kilka fotek z tego forum od użytkownika kmkkrzys.
Jeśli ktoś chciałby coś więcej dowiedzieć o lubryfikacji to polecam dyskusję na forum lpg-forum pod tematem Kolektor po 2 latach na lubryfikacji....tfu...

Od siebie dodam, że z końcem października jestem umówiony w warsztacie na montaż instalacji gazowej i zakładam bez lubryfikacji. :fajka:


Autor postu otrzymał pochwałę

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2017, o 07:18 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1952
Pochwały: 12
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
:wow: :hahaha: :szatanek:
nareszcie komuś się chciało, brawo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2017, o 21:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 kwi 2015, o 20:24
Posty: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8 + Lpg
Możecie podpowiedzieć jeśli jest to jaka zależność pomiędzy ilością spalanego gazu (ustawieniem instalacji) a trwałością góry silnika?

Ja mam instalację STAG3000 i jak ją zakładałem 4 lata temu to gaziarz nie potrafił sobie poradzić z wypadaniem zapłonów podczas przyspieszania ( w chwili wciśnięcia pedału w podłogę auto kilka razy szarpnęło i dopiero zaczynało przyspieszać), wszystko zwalał na valvematic.
Problem sam usunąłem - rozwierciłem dysze od gazu ponad dwukrotnie na 3,5mm efekt był taki że średnie spalanie spadło z 11 na 9,6,
osiągi wzrosły, wyczuwalnie auto ma lepszego buta i bez problemu rozpędza się na autostradzie do maksymalnej prędkości a wcześniej było to niemożliwe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2017, o 21:47 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 715
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
mfish napisał(a):
Możecie podpowiedzieć jeśli jest to jaka zależność pomiędzy ilością spalanego gazu (ustawieniem instalacji) a trwałością góry silnika?

Ja mam instalację STAG3000 i jak ją zakładałem 4 lata temu to gaziarz nie potrafił sobie poradzić z wypadaniem zapłonów podczas przyspieszania ( w chwili wciśnięcia pedału w podłogę auto kilka razy szarpnęło i dopiero zaczynało przyspieszać), wszystko zwalał na valvematic.
Problem sam usunąłem - rozwierciłem dysze od gazu ponad dwukrotnie na 3,5mm efekt był taki że średnie spalanie spadło z 11 na 9,6,
osiągi wzrosły, wyczuwalnie auto ma lepszego buta i bez problemu rozpędza się na autostradzie do maksymalnej prędkości a wcześniej było to niemożliwe


to trochę partyzancka metoda. Od tego jest sonda AFR i strojenie na drodze. Jeśli AFR jest prawidłowy w każdym stanie pracy silnika (odpowiedni dla danego obciążenia) to można być spokojnym o głowicę. Różnica w temperaturach to około 50 stopni na plus dla LPG w stosunku do benzyny.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2017, o 21:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 kwi 2015, o 20:24
Posty: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8 + Lpg
trafiłem kiepskiego gaziarza ponieważ do tego problemu ściągnął fachowca w białych rękawiczkach z firmy stag, woziłem ich ponad 1,5 godziny i na dwa laptopy nie potrafili sobie z tym poradzić. Wkrętarka w rękach kreatywnego partyzanta pomogła ale tylko na 4 lata.
W najbliższej przyszłości będę zmieniał silnik podpowiedzcie proszę, czy próbować założyć mniejsze dysze (tak się składa że do rozwiercania poprosiłem o zamienne a oryginały mam w pudełku) i próbować komputerem to ogarnąć - może po 4 latach się nauczyli?

No i co z lubryfikacją, używać jej czy tak jak do tej pory - nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda