TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 cze 2017, o 00:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

czy masz lubryfikator? która generacja?
tak 26%  26%  [ 26 ]
nie 38%  38%  [ 38 ]
2 gen. 6%  6%  [ 6 ]
4 gen. 30%  30%  [ 30 ]
Liczba głosów : 100
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sie 2009, o 21:06 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 lip 2007, o 22:23
Posty: 72
Lokalizacja: Koszalin
Witojcie! :-D

Jakies 3 k km temu założyłem instalację gazową do T22 1,8 (stag 4, magic jet, zavoli zeta N) ale bez lubryfikacji.

1. Czy jest ona rzeczywiście potrzebna?
2. Jakie macie przebiegi na LPG?
3. Jakie macie zużycie płynu do lubryfikacji na 1000 km?
4. Jak często regulujecie zawory?

Proszę o podzielenie się uwagami.

Dzięki! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2009, o 22:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2009, o 22:22
Posty: 2
Lokalizacja: opolskie
Witom:)
Od 1,5 roku mam założoną instalacje IV gen. BRC seq24+ lubryfikacja. T221 7A-FE '98.
Przejechałem na LPG jakieś 45kkm. Niedawno byłem na ustawianiu zaworów w ASO. Była to pierwsza moja regulacja. Niestety 1 i 4 gniazdo wylotowe jest trochę wypalone. Potrzebna była regulacja tych 2 zaworów. W serwisie powiedziano mi, ze przy takim tempie zużywania się gniazd, przejadę jeszcze jakieś 100kkm. Wydaje się, że środek zwilżający nie dochodzi wszędzie równomiernie. Autko ma jakieś 240kkm, wiec chyba do tego czasu będzie już jakieś inne - w ostateczności wymiana głowicy lub silnika.
Jednym słowem, w moim przypadku lubryfikacja spowalnia wypalanie się gniazd, ale niestety nie zapobiega:( Zwiększyłem dawkę środka do 9 kropel/min. na biegu jałowym (było 7). Może coś pomoże...

Pozdrówki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: lubryfikacja
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 13:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 maja 2009, o 11:04
Posty: 32
Lokalizacja: Poznań
Marka: toyota
Model: T22 mk1 noFL
Rocznik: 2000
Silnik: 3S-FE LPG 2 gen
Zbliża mi sie 130 kkm na LPG bez nawilżania. Przed założeniem autko miało 43kkm (pewne). Gdy sprawdzałem ostatnio zawory (nieregulowane od nowego) miały jeszcze po 0,01-0,03mm zapasu z instrukcyjnego luzu. Dasz rade na sucho. :ok:

_________________
Uaz '78, Uaz '80, poldot '91, Ave '00 i wreszcie czyste ręce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 22:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 lip 2007, o 22:23
Posty: 72
Lokalizacja: Koszalin
Trimix - I dzięki za lekturę ale i tak wolę poznać opinie użyszkodników - praktyków Toyoto jeździków :jezyk:

Wojtek11 - I warto częsciej regulować zawory, słyszałem o opiniach że co 10 - 20k km powinno się je robić. Ile płaciłeś za regulację i gdzie robiłeś?

I taką rzecz jaką jeszcze zauważyłem to dużo czystszy olej na LPG, jestem 2k km po wymianie i olej jest bardzo czysty - normalnie juz by był mocno (ciemno) brązowy.
I tu rodzi się pytanie, czy mniej tego syfu powstaje czy nie jest on tak spłukiwany przez olej jak przy jezdzie na benie? Czy coś takiego zaobserwowaliście u siebie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2009, o 12:05 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 maja 2009, o 11:04
Posty: 32
Lokalizacja: Poznań
Marka: toyota
Model: T22 mk1 noFL
Rocznik: 2000
Silnik: 3S-FE LPG 2 gen
W ciągu ostatnich 3 lat byłem u kilku dobrych mechaników i każdy po podniesienu maski przy uruchomonym silniku mówił "przyjedź pan za rok". I tak po 3 latach sie wkurzyłem i kupiłem szczelinomierz i juz wiem, że zmarnowałem 8 pln. ;-).
A olej rzeczywiście bursztyn.

_________________
Uaz '78, Uaz '80, poldot '91, Ave '00 i wreszcie czyste ręce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2009, o 00:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 22:46
Posty: 111
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE 1.6/110KM
165 tys.- kontrola luzów (wszystko ok), montaż LPG IV bez lubryfikacji
185 tys.- kontrola luzów regulacja nieptrzebna
obecnie 195 więc jeszcze poczekam 10 tys. do następnej kontroli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2010, o 20:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 12:34
Posty: 14
Lokalizacja: Praszka
witam, założyłem instalację gazową gdy na blcie było 213kkm. Obecnie przejechałem 20kkm na gazie i jest OK (sprawdzałem luzy i są zgodne ze stanem sprzed założenia instalacji). Mam lubryfikator - bierze ok 0,8l/10kkm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2010, o 22:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2009, o 22:22
Posty: 2
Lokalizacja: opolskie
wojtek11 napisał(a):
Zbliża mi sie 130 kkm na LPG bez nawilżania. Przed założeniem autko miało 43kkm (pewne). Gdy sprawdzałem ostatnio zawory (nieregulowane od nowego) miały jeszcze po 0,01-0,03mm zapasu z instrukcyjnego luzu. Dasz rade na sucho. :ok:


Witam.
Zbliża się ponowne sprawdzanie luzów zaworowych. Nie za bardzo uśmiecha mi się jechać do ASO. Czy można gdzieś znaleźć zdjęcia, instrukcję jak sprawdzić luzy i ewentualnie je wyregulować we własnym zakresie?

Pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2010, o 13:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Po pierwsze lubryfikacja jest potrzebna jak jest tkz. miękka głowica i to tylko do nowszych samochodów. A i ustawienie luzów zaworowych musi być ręczne za pomocą szklanek lub płytek. Hydrauliczne raczej nie spotkałem się że potrzeba.
Ja osobiście w Corolli 1,4 miałem lubryfikację flash lube za pomocą płynu. W Avensis mam firmy Tunap dolewana do baku LPG raz na 10 000km. Oraz do benzyny co tankowanie. Luzy sprawdzę za 10 000 km w Corolli to dam znać. W Toyotach zaleca się tylko do silników VVTi 1,6 i 2,0 wg. BRC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2010, o 16:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20341
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
belgrano napisał(a):
W Toyotach zaleca się tylko do silników VVTi 1,6 i 2,0 wg. BRC
dziwne dane, a blizniaczy z motorem 1.6 vvti motorek 1.8 vvti juz ma jej nie potrzebowac?

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2010, o 21:01 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
belgrano napisał(a):
Po pierwsze lubryfikacja jest potrzebna jak jest tkz. miękka głowica i to tylko do nowszych samochodów. A i ustawienie luzów zaworowych musi być ręczne za pomocą szklanek lub płytek. Hydrauliczne raczej nie spotkałem się że potrzeba.
Ja osobiście w Corolli 1,4 miałem lubryfikację flash lube za pomocą płynu. W Avensis mam firmy Tunap dolewana do baku LPG raz na 10 000km. Oraz do benzyny co tankowanie. Luzy sprawdzę za 10 000 km w Corolli to dam znać. W Toyotach zaleca się tylko do silników VVTi 1,6 i 2,0 wg. BRC.


Ja się zastanawiam nad lubryfikacją do 1,6 4A-FE. O ile ssące zostały praktycznie bez zmian, tak po śmiesznych 22 tys na wydechowych jest masakra - przed instalacją wchodziło 0,3 a teraz na większości tylko 0,15 a na jednym jest zerowy. Płytki mają grubość średnio 2,90 - na niektórych jeszcze jeden szlif i będzie już poniżej minimalnej grubości zalecanej przez Toyotę, czyli 2,50mm. Przyznaję, że nie była to spokojna jazda...

Belgrano - możesz rozwinąć co to za sprytna lubryfikacja dodawana do baku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2010, o 13:18 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 maja 2009, o 11:04
Posty: 32
Lokalizacja: Poznań
Marka: toyota
Model: T22 mk1 noFL
Rocznik: 2000
Silnik: 3S-FE LPG 2 gen
Anabolo, a zawory Ci stukają (podparte) czy akustycznie bez zmian?

_________________
Uaz '78, Uaz '80, poldot '91, Ave '00 i wreszcie czyste ręce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2010, o 15:10 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
wojtek11 napisał(a):
Anabolo, a zawory Ci stukają (podparte) czy akustycznie bez zmian?


Nie zauważyłem różnicy-jedynie praca na jałowym się wyrównała. Z lubryfikacji zrezygnowałem - radzę kupić lepiej dobrej klasy listwę wtryskową (w ostateczności MagicJet - żadne shitowate valvteki, apache itd) i do tego reduktor, który nie jest dopasowany na styk do mocy silnika...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2010, o 09:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Ja na czasie będę sprawdzał w 1,4 vvti Corolla to dam znać jak się mają. Bo w Avce jeszcze trochę przede mną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2010, o 00:26 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3049
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 123
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: mułowaty
T25 1,8 VVT-i. BRC Fast bez lubryfikacji. Żadnych problemów z wypalaniem się gniazd zaworowych. Na ostatniej regulacji - po przebiegu 145 kkm (LPG od nowości) - jedna wymieniona płytka/szklanka/popychacz. Nie głosuję, bo nie bardzo znam się na generacjach instalacji LPG ;-) .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2011, o 20:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2008, o 18:36
Posty: 465
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Honda
Model: Accord
Rocznik: 2004
Silnik: K20A6
http://translate.google.de/translate?hl ... 23msg31537

pzdr

_________________
Obrazek

Toyota Avensis T22 kombi ->Honda Civic 5 Gen -> Subaru Justy 1.2 4WD -> Toyota Avensis T22 Sedan -> Honda Accord CL7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2011, o 09:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 22:46
Posty: 111
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE 1.6/110KM
denon2000 napisał(a):
165 tys.- kontrola luzów (wszystko ok), montaż LPG IV bez lubryfikacji
185 tys.- kontrola luzów regulacja nieptrzebna
obecnie 195 więc jeszcze poczekam 10 tys. do następnej kontroli.


Niby to ten wątek to stary kotlet, ale może komuś przyda się info do wyciągnięcia wniosków.

Kontrola luzów kilka dni temu przy stanie licznika 230 tys (czyli już 65k na gazie) - wszystko w normie.

W miedzyczasie miałem zmienione wtryski z Planijetów na OMVL niebieskie (te pierwsze zaczęły lać na bogato). Reszta jeśli chodzi o LPG bezproblemowa. Świece wymieniane co 20 kkm (denso).

Tutaj istotna uwaga: dbam o skład mieszanki, żeby nie było za ubogo na lpg. Wyjechanie gniazd związane jest głównie z zubażaniem mieszkanki. Na ubogiej niby jest fajnie, bo mało pali, a później jest zonk, że coś zeżarło głowice...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2011, o 16:36 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2008, o 10:34
Posty: 32
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: spalinowy
Instalacja BRC sequent24 z lubrą mech.


Po 23tys sprawdzone luzy na zaworach i:

na wydechowych 0,35
na dolotowych 0,25

- czyli wyniki górne podręcznikowe.

:-D :-D :-D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2011, o 22:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2010, o 18:32
Posty: 18
Lokalizacja: Lublin
Marka: Opel
Model: Zafira B
Rocznik: 2007
Silnik: Z19DT
silnik 3S-FE

sekwencja Zavoli, bez lubryfikacji. przejechane 40 tys. km, wszystko w porządku.
Przed montażem pytałem w różnych gazowniach, wszędzie słyszałem "Do tego silnika nie ma potrzeby"
I to się potwierdza :-)

pozdrv

_________________
Kiedyś vectra 1,7td, potem ave 2.0 z junkersem. Teraz zafira B 1.9 cdti 120KM

staty avensisa: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2011, o 14:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 maja 2008, o 04:30
Posty: 13
Lokalizacja: suwałki
Pochwały: 1
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum toyotki:D
Nosze sie z zamiarem zakupu AVE t22 i Pytanie mam nastepujące:
Jaki silnik??
Wchodzi w rachube:
1) 2.0 3S-FE(bodaj 128KM)
LUB
2) 2.0 VVVT-i (148KM:D)
Pragne dodac ze nosze sie z zamiarem montażu instalacji LPG i prosze o porade
1-czy warto-stosunek kosztów do zwrotu w przejechanych kilometrach
2-czy wspomniane t22 z 2.0 vvvt-i bedzie chodziło "bezpiecznie"(czyt. bez uszczerbku dla głowicy, reszty sinika. czy montaz instalacji z lubrykacja załatwi problem wypalającej sie głowicy) na LPG
bo nie chce kupic auta i popsuc go przez montaż LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2011, o 14:44 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Nie było silnika 2.0 148KM. Był 150 konny D4 w T22, 150 konny VVTi w Verso i 147 konny D4 w T25 i tylko do tego z Verso założysz gaz.

3S-FE bez problemu lata na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2011, o 12:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2010, o 14:39
Posty: 604
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Avensis_T27
Model: Sedan, po FL
Rocznik: 2016
Silnik: 2RT, 1,8 PB
Nie kup tylko silnika 2.0 D4, bo do niego nie założysz gazu... Znaczy, jak znajdzie się jakiś odważny to Ci założy, ale to wygeneruje Ci więcej problemów niż to warto.
Ogólnie silniki przez FLem łatwiej znosiły i były bardziej przyjazne gazowi. Silniki VVT-I po FLu już trochę bardziej są oporne, ale jeśli jest dobry gazownik, to dobierze Ci sprzęt, który będzie działał prawidłowo.

PS: odnośnie lubryfikacji, to u mnie jej nie ma od 5 lat, a samochód jeździ, fakt, że dużo nim się nie przejechało jakieś 40-50 tyś, ale jak ostatnio sprawdzałem zawory, to jeszcze były w granicy i nie trzeba było ich regulować.

_________________
Pozdrawiam Tomek

Obrazek
Moja poprzednia Avensis T22, sedan przed FL, Linea LUNA, 4A-FE 1,6 16V 110KM PB+LPG II GEN.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, o 19:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 19:34
Posty: 1
Lokalizacja: kraków
Marka: suzuki
Model: sx4
Rocznik: 2008
Silnik: 1,6
Witam serdecznie

Mam pytanie do Belgrano - czy sprawdzał Pan już luzy zaworowe? jeśli tak to proszę napisać co wyszło:) i czy wszystko w porządku. Pytam ponieważ też mam zamiar uzywac Tunapu i jestem ciekaw jakie sa jego skutki.
dziekuje

Pio


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2012, o 15:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Jak ktoś robił reg. w VVTi niech poda jakie ceny są za taką usługę?

_________________
ALLIANZ ubezpieczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2012, o 15:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, o 21:08
Posty: 246
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 2
Marka: Volkswagen
Model: Volkswagen CC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0 177 KM DSG sport
1000 pln zapłaciłem za regulacje zaworów w vvti w serwisie to jest max koszt z wymianą szklanek :tak:

_________________
Nawet najdłuższa rzeka wpada kiedyś do morza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2014, o 11:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 maja 2014, o 11:26
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2001
Silnik: 1,4 VVTi
Witam.
Do swojej Corolli założyłem gaz przy 178 kkm. Przy około 400 kkm zaczęła się nierówna praca silnika łącznie z wypadaniem zapłonu. 2x1000zł kasowanie luzów w ASO. Teraz przy 415 kkm wymieniłem gniazda zaworowe po za ASO (około 2000zł). Nigdy nie używałem oleju do ochrony gniazd pomimo tego że mam instalację do niego zainstalowaną.
Kupiłem teraz dla żony nowego Yarisa z instalacją LPG i tam jest system podawania oleju. Może więc jednak warto?

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2014, o 11:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 460
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Mam od początku, za ok miesiąc będę sprawdzał po raz drugi luzy zaworowe, przy przebiegu na LPG prawie 70 kkm.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2014, o 12:36 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1340
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
A co daje smarowanie zaworów ssących jak wypalają się wydechowe?

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2014, o 19:02 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1902
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Dobre samopoczucie że się łosia naciągnęło :hahaha: :glupek: :papa: na rozwiazanie które kapie kiedy chce i jak chce i nie wiadomo po co.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2014, o 21:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Tak.
Luz byl na 1 szklance i poszla na magnesów kę. Reszta ok.
piopio napisał(a):
Witam serdecznie


Mam pytanie do Belgrano - czy sprawdzał Pan już luzy zaworowe? jeśli tak to proszę napisać co wyszło:) i czy wszystko w porządku. Pytam ponieważ też mam zamiar uzywac Tunapu i jestem ciekaw jakie sa jego skutki.
dziekuje

Pio

_________________
ALLIANZ ubezpieczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda