TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 paź 2017, o 16:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 548 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 kwi 2014, o 20:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
Al2. Nie mam pojęcia co tam się stało.Nie byłem tam na miejscu ponieważ pracuję na nocki i w weekend i nie bardzo mam czas chęci i siłę.Jutro będę wiedział więcej.Nie chcę się tutaj rozpisywać bo to nie na temat.Jak coś to jutro założę osobny temat w odpowiednim miejscu.Też obstawiałem immo,ale nie wiem czy czasem auto by nie odpalało i gasło za chwilę a tu tylko kręci i nic.Zapłon,czujnik wału gdzieś wyczytałem,czy nawet słaby akumulator (niby się wszystko świeci i kręci,ale nie ma siły na odpalenie)Różne rzeczy wyczytałem.Zobaczymy jutro. Napewno dam znać co jest nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2014, o 22:53 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1430
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
gruby1870 - zacznij od podstawowych elementów, immo - zobacz, czy kluczyk nie wymaga wymiany baterii (albo podmień na drugi) i pozostałe elementy o których opisał kolega al2.
Na razie nie czepiaj się czujnika wału, bo tutaj z reguły wywala konkretny błąd. Błąd dot. immo możesz mieć i się nie wyświetli lampka.
Jeśli chcesz jechać na kompa, to tylko na IT2 i sprawdź status immo przy przekręconym kluczyku na ON - szkoda kasy na uniwersalny tester i do gościa, który nie ma pojęcia o Toykach ...

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2014, o 19:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
W tym tygodniu jadę do gazownika na "konsultacje" i wtedy zadecyduję jaki gaz założę.
Dzięki chłopaki za pomoc.
Aha,autko mi już jeździ :szatanek:
Okazało się że mam dodatkowe zabezpieczenie przeciwko złodziejom :fajka: i spadł z niego kabelek.Nie będę się rozpisywał się co i jak bo to moja sprawa(bez obrazy,ale nie wszyscy muszą wiedzieć o moich zabezpieczeniach) :-D W każdym razie pierdoła i już jest OK :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2014, o 20:47 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1430
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
gruby1870 - kup sobie dzisiejszy numer "Motoru" i poczytaj artykuł: "8 realnych problemów w autach z LPG".
A tutaj cytat z artykułu:
"Opowieści o zniszczonych silnikach pochodzą zwykle od tych, którzy oszczędzają na etapie montażu instalacji lub na jej późniejszej obsłudze. Praktyka wykazuje, że należy tego unikać."
Podlicz jeszcze koszty serwisowania (częstsze wizyty u gazownika) lpg IV + instalacja z lubryfikatorem gen. vs V gen. - wypisz sobie ile będzie Cię kosztował serwis jednego i drugiego rozwiązania, wstaw koszty zakupu i długoterminowo wyjdzie Ci co jest b. opłacalne.

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2014, o 08:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 kwi 2014, o 08:24
Posty: 1
Marka: toyota
Model: corolla verso
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvti
Witam mam toyote corolle Verso silnik taki jak w avensis 1.8 vvti 129km zamierzam zamontować gaz
Rozmawiałem z gazownikiem z okolicy, wielu znajomych montowało u niego gaz i są zadowoleni.
Zaproponował mi taka instalacje
elektronika lpgtech
reduktor silver lub zavoli zeta
wtryskiwacze dragon lub omvl
zbiornik troroidalny 45l
Cena coś kolo 2400zl Czy takie podzespoły są ok?? Ewentualnie proszę podajcie co wy byście polecali..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2014, o 08:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
zmień wtryski na barracudy lub hany a parownik weź KME silver

reszta przy poprawnym montażu będzie OK

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2014, o 23:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
alien_obcy przede wszystkim ciebie zmartwię,nie zakładam V generacji tylko IV do mojej avensiski.
Rozmawiałem z gazownikami tam gdzie będę zakładał instalację i jakoś nie specjalnie mnie przekonali do LPI.Zakładali takie,serwisowali i mieli z nimi do czynienia.Przestraszyli mnie trochę serwisem po końcu dwuletniej gwarancji,kosztami ewentualnych napraw,dostępnością serwisów i części do V generacji itp.
Co do IV generacji proponują polskie instalacje lpgtech lub staga ponieważ uważają że jakość podobna do landirenzo a koszty mniejsze.I z tymi instalacjami też mają spore doświadczenie.
Autko wstawiam do gazownika we wtorek rano na dwa dni.Zobaczymy jak to będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2014, o 08:29 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 sty 2014, o 02:17
Posty: 61
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
zobaczyłem to wkleiłem ;)
Wtrysk gazu w fazie ciekłej już za 4,5 tys. zł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2014, o 23:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
A więc tak,Od ostatniego razu sytuacja wygląda u mnie tak.
Założyłem Staga 4 qboxa,Na gazie mam przejechane około 5 tysięcy.
W tym momencie jest super,nic się nie dzieje,żadnej różnicy czy ty gaz czy benzyna.
Pali w okolicach 11-12 litrów gazu.
Nawet mechanik który mi sprzęgło wymieniał w tamtym tygodniu był pod wrażeniem założonej instalacji(jej jakości i fachowości warsztatu gdzie zakładałem).
NIE NARZEKAM TYLKO TANKUJĘ I JEŻDŻĘ I O NIC SIĘ NIE MARTWIĘ.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2014, o 00:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 maja 2014, o 21:44
Posty: 10
Pochwały: 2
Marka: TOYOTA
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 3S-FE
blonson napisał(a):


Artykuł robiony na zamówienie moim zdaniem nie jest w ogóle obiektywny. Pompa kosztuje 1000zł ,a reduktor w standardowej instalacji około 300zł i potrafi wytrzymać znacznie dłużej niż pompa. Regeneracja reduktora to 50-75zł i wykona ją każdy przeciętny facet który kiedyś trzymał klucz w ręku.
Skoro wtrysk ciekły nie ma wymiennych filtrów to co dzieje się z opiłkami metalu które wychwytują filtry w tradycyjnych instalacjach?
Smarowanie zaworów to mit często powtarzany przez pseudo mechaników i nie wiem czym mają być smarowane zawory w instalacji vialle jak w mojej puszce filtra po 10tys km jest kilka-kilkanaście kropel oleju.
Co do kiepskich zaworów w Fordach to mogę jedynie odesłać na forum LPG aby zainteresowani się przekonali, że w dobrze zrobionej i wystrojonej instalacji nie ma problemu z ich wypalaniem.
Jak ktoś robi instalacje u jakiegoś paprocha, których u nas nie brakuje na najtańszych wtryskach to później będzie miał głowicę do naprawy.

Takie instalacje nadają się tylko do aut z bezpośrednim wtryskiem paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2014, o 08:59 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 mar 2011, o 23:12
Posty: 87
Lokalizacja: Kozienice
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna lpg
zgadzam sie z powyzsza wypowiedzia na gazie zrobilem ponad 100tysi 2 razy filtr wymienialem i to tyle kosztow z exploatacja zwiazanych rzadko spalanie przekracza 10 litrow instalacja 3 lata temu mnie kosztowala niemal 3 tysie. Niedlugo mi sie caly samochod zwroci

w fazie plynnej tez jest filtr ale sporo zrozszy mialem kiedys viale


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2014, o 07:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 462
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Koledzy, luzy zaworowe sprawdzone po 70 kkm na LPG - dalej fabryczne :ok:

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2014, o 20:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1366
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 36
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
To nie możliwe, przecież LPG niszczy silnik tydzień po założeniu :hahaha:

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2014, o 10:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 wrz 2010, o 11:44
Posty: 130
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1.8 VVTi
matt28 napisał(a):
Koledzy, luzy zaworowe sprawdzone po 70 kkm na LPG - dalej fabryczne :ok:
Jak gaz jest dobrze wystrojony to tak jest. :p A że w Polsce jest mnóstwo partaczy to potem jest jaki to gaz zly.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2014, o 22:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 sie 2014, o 22:39
Posty: 4
Marka: kia
Model: ceed
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.4dohc
Witam
gruby1870 pls o info gdzie montowałeś swoją instalacje gazową, w którym serwisie. tez planuje założyć do swojego instalacje i niestety nie wiem gdzie. napaliłem sie nainstalacje V generacji i w Łodzi znalazłem 2 serwisy. niestety koszt to ok 5500.w koninie instalują za 4300 pln. czy ktos wie gzie w łodzi mozna jeszcze zainstalowac liquidsi?
pls o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2014, o 10:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lip 2013, o 22:05
Posty: 2
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
WITAM, od dwóch lat posiadam Avensis t25, 1.8, 2004r. kupiłem ją jak miała przejechane 104tys obecnie ma ok 134tys. obecnie zastanawiam się nad założeniem gazu, zrobiłem rozeznanie na moim terenie i ustaliłem u jednego z gazowników, który działa już kilka lat następujące koszta:

-brc sequent 24 - 2600 zł
-stag300plus - 2400 zł
-kme nevo - 2300 zł
-stag4 - 2000 zł.
-Agis - 1900zł

Proszę mi doradzić czy która z instalacji jest godna zainteresowania, co dopytać na co zwrócić uwagę??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2014, o 19:41 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 506
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
Wariant 2,3,4 tylko podałeś nazwy sterowników. Bardzo istotne są parametry reduktorów w tym przypadku musi być przynajmniej KME Silver lub ACR01 oraz wtryskiwacze Hana lub Barracuda. Kolejna ważna rzecz to ściągnięcie kolektora do nawiertów, oraz ogarnięty gazownik który wystroi instalacje w trasie a nie jak to ma miejsce w większości przypadków zrobi tylko autokalibracje oraz przegazówkę i skasuje pieniążki. Ceny są zbyt niskie żeby miało to być zrobione porządnie i na właściwych gratach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2014, o 22:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lip 2013, o 22:05
Posty: 2
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
Odpowiedz os fachowca :
1.instalacja brc- reduktor genius, wtryskiwacze brc, sterownik sequent 24
2.nie rozumiem pytania o kolektor
3.instalacja będzie ustawiana w sposób następujący: 1)kalibracja, 2)mapowanie podczas jazdy.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2014, o 21:49 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 506
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
qbanysa napisał(a):
Odpowiedz os fachowca :
2.nie rozumiem pytania o kolektor


Większość gazmenów nie ściąga kolektorów do nawiercenia wkrętek tłumacząc się że mają patenty zapobiegające wpadnięciu wiórów do środka co jest niezłą ściemą. W toyocie jest ten plus że kolektor jest plastikowy, syf który wpada do środka jest mniej groźny niż z kolektorów "metalowych" co nie zmienia faktu, że bez zdjęcia jest bardzo trudne podejście i wierci się tak jak wiertarka podejdzie a nie jak ma być poprawnie.

Ja osobiście instalacji BRC nie polecam a jeśli proponują Ci do tej instalki lubryfikację szybko zmień gazownika :-D

Załóż: sterownik stag QBOX, reduktor ACR01 150KM lub KME Silver, wtryski hana lub barrakuda. Jeśli dokona tego ogarnięty gazownik gwarantuje 100% sukcesu i zadowolenia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 00:54 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1366
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 36
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
A czemu nie zavoli zeta n?

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 20:11 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 506
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
dziadek_tadeusz napisał(a):
A czemu nie zavoli zeta n?


Nie miałem z nim styczności, ale słyszałem dużo pozytywnych opinii. Jakoś się go "tuninguje" poprzez wyciąganie sprężynek wtedy jeszcze lepiej hula.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2014, o 20:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 462
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
pit1979 napisał(a):
dziadek_tadeusz napisał(a):
A czemu nie zavoli zeta n?


Nie miałem z nim styczności, ale słyszałem dużo pozytywnych opinii. Jakoś się go "tuninguje" poprzez wyciąganie sprężynek wtedy jeszcze lepiej hula.


Mam u siebie założony, ponad 70 kkm i zero problemow.

A co do wtrysków, Barracudy to klony Hana, z tym iż wygląda na to że uczeń przerósł mistrza - jakość Hana ostatnio bardzo się pogorszyła, chociaż w moim przypadku po ponad 3.5 roku od założenia, czerwone Hany wciąż sprawują się dobrze.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2014, o 13:21 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
Najczęściej problemy pojawiają się z hanami niebieskimi bo są szybkie i się przegrzewają z tytułu 1,3 omowej cewki

na pozostałe hanki faktycznie nie ma co narzekać

A z Barracudami masz absolutną rację są szybsze, stabilniejsze

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2014, o 20:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1366
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 36
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
FREDEK napisał(a):

A z Barracudami masz absolutną rację są szybsze, stabilniejsze


Ciche, polskie :hahaha:

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2014, o 21:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
tiaa i ładniejsze bo takie napisy fajne mają

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2014, o 09:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 sty 2014, o 22:04
Posty: 5
Marka: tojot
Model: T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1.8 vvt-i
czytam, czytam i niby wszystko jasne, ale....

Stag300 vs Stag4

Jakie sa roznice w tych sterownikach ? Namawiaja mnie na 300 ze wzgledu na stabilnosc.

Pacjent T25 1,8 2005


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2014, o 10:47 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
_pat_ napisał(a):
Jakie sa roznice w tych sterownikach ?

http://www.ac.com.pl/pl/doc/313/charakt ... terownikow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2014, o 14:15 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 506
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
Najlepiej weź stag Qbox

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2014, o 21:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 sty 2014, o 22:04
Posty: 5
Marka: tojot
Model: T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1.8 vvt-i
Bandzur napisał(a):

Dzięki. Wynika z tego jedno, stag stagowi nie równy ;-)
pit1979 napisał(a):
Najlepiej weź stag Qbox

Tak chciałem i pewnie tak się zostanie.
p.Suski z Grodziska Maz. do którego mam najbliżej montowalby Lovato (2600,-) Stag w wersji premium wychodzi cos kolo 3000,-


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2014, o 06:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 gru 2014, o 06:25
Posty: 1
Marka: toyota
Model: avensis t27
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0pb
ja w swojej mam lpg tech 224 wtryski hana reduktor kme tur filtr odstojnikowy auto zap...ala jak tralala GT-AUTO jako jedyna firma w Płocku zaoferowała mi taki zestaw moze nie tanio 2600 ale poparli to odowiedimi argumentami , jak narazie jestem bardzo zadowolony montaż wykonany naprawde fachowo (trwał 2 dni) oczywiście kolektor był demontowany (sam widziałem ).
Zanim trafiłem do panów z gt-auto byłem w kilku innych zakładach i nie mogłem sie zdecydować az w końcu kolega mechanik mi właśnie ich polecił i teraz wiem juz dlaczego trzeba było u nich czekac 2 tyg na montaż a u innych już na jutro powiem tak opłacało sie czekać

Jeżeli szukacie gazownika w płocku to GT-AUTO mogę polecic z czystym sumieniem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 548 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda