TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 sty 2017, o 06:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 sty 2014, o 23:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 sty 2014, o 02:17
Posty: 61
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
ok niech będzie opiszę trochę wrażeń.
Mam STAG 4 qbox na wtryskach hana zielone.
Aktualnie robię dopiero pierwszy zbiornik i jak narazie nie czuję różnicy w jeździe na Pb/LPG.

W sumie bez LPG pojeździłem 2 tyg i może jeszcze nie czuję dobrze tego autka ale naprawdę przyjemnie się podróżuje na LPG.
Butla w kole 53 litry, wchodzi ok 44.
Na szczęście zmieściły się te przegródki które są pod podłogą przy tym zbiorniku LPG.
Samochód parkuję na parkingu pod blokiem, temperatura 8-10 stopni i na LPG przerzuca mi max po 2 minutach, także ledwo wyjadę na zewnątrz i już jedzie na LPG.

Aktualnie na zbiorniku mam przejechane 350 km: 200 (miasto) + 150 (trasa) i średnia jest 10,5 LPG/100 km
w sumie tyle :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2014, o 23:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lut 2014, o 11:44
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
Witam. Jestem tu nowy i nie chcę kopać czyjegoś tematu swoimi problemami, ale proszę o pomoc. Czytam wszędzie, aż do fazy oczopląsu, aby zdecydować się wreszcie jaką to wybrać instalację lpg do mojego nowego nabytku Toyoty Avensis 1.8 T25 z 2005 r. Przyznam się, że mam problem jak w bajce A.Fredry: Osiołkowi w żłobie dano... Obdzwoniłem okolicznych "Gaziarzy" o dobrej renomie wg wiedzy użytkowników i mojej i zaproponowali mi –każdy co innego, a mianowicie:
1) Instalacja LPG z lubryfikatorem za 2900
Zestaw Exclusive Line OBD S48 I-PLUS ARCO 4 cyl.
sterownik STELLA OBD S48
z wtryskiwaczami I-PLUS ARCO
2) BRC CZAKRAM kpl. z lubryfikatorem c. 3000
3) Parownik Zavoli Zeta, wtryski Hana, sterownik z OBD + lubryfikator c. 3000
4) Inst. LEVATO, wtryski Levato Smart KP, sterownik z OBD + lubryfikator c.2750
VIALLE i PRINS to instalacje super do mego autka wg ich opinii, ale nie na nasze wszędobylskie badziewiaste LPG. Jeden szczery powiedział, że bez względu na wybór i tak po 150tys.km trzeba robić głowicę (za 1-1,5tys.zł),a różnica pomiędzy instalacjami to 2-3tys.zł) więc czy warto pchać się w instalację za 6 klocków?
Po treści Waszych wypowiedzi uważam, ze niektórzy z Was posiadają większą wiedzę w tych sprawach jak sami instalatorzy, dlatego proszę o pomoc w wyborze i komentarz. Jestem posiadaczem Audi B4 z motorem ABT i 12 lat temu założyłem instalację gazową przy stanie 131tys.km. Dzisiaj mam 316520 km czyli na gazie zrobiłem ponad 185tys. te problemy przy nowym aucie to dla mnie kosmos więc pomóżcie jak macie ochotę i czas. Ja dwa lata temu wymieniłem sobie sam reduktor a Instalator LPG wymienił mi zbiornik bo skończyło się dopuszczenie UDT. Filterki wymieniam jak wyczuwam że traci moc i tyle. Zima lato palę na gazie, a w zbiorniku mam paliwo dla mokrej pracy pompki, na którym nawet kosiarka nie chce palić bo co kilka lat spuszczam, żeby było świeże. Więc każda konstruktywna pomoc w wyborze instalacji będzie mile widziana .
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2014, o 00:02 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 sty 2014, o 02:17
Posty: 61
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
Miałem to samo :)
Poczytałem na tym forum gazowników że mam w Lublinie dobrego fachowca więc pojechałem do Niego i zdałem się na Niego 100%.

Nic więcej nie powiem bo to dopiero moje początki na LPG w AVE :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2014, o 01:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 mar 2008, o 18:10
Posty: 157
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: Avensis t27 wagon
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzol
Ja zadecydowałem że to gazownik ma zadecydowac o instalacji a nie ja. W koncu to on się na tym zna. Jak na razie mega zadowolenie. Wiem tylko ze mam z OBD i wfyski barrscuda. Zreszta malo mnie to inteesuje skoro dziala bez zasrtrzeżeń....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2014, o 01:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 mar 2008, o 18:10
Posty: 157
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: Avensis t27 wagon
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzol
Wtryski oczywiście he he...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2014, o 07:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 444
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
czupi napisał(a):
wfyski barrscuda


barakuda :-D dobre bo polskie ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2014, o 19:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 mar 2008, o 18:10
Posty: 157
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: Avensis t27 wagon
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzol
Ciężko się wybiera grubymi paluchami te literki w telefonie......


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2014, o 08:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lut 2014, o 11:44
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
Też jestem zdania, że gazownik wie lepiej, ale mój problem polega na tym, że każdy "Gazownik"z którym rozmawiałem proponuje mi co innego i twierdzi, że to najlepsze rozwiązanie (każda myszka swój ogonek chwali). Ten który założył mi 12 lat temu w Rzeszowie do Audika instalację ELPIGAZ (byłbym kłamcą, gdybym złe słowo powiedział na tą instalację) proponuje mi jakąś Stellę. Dlatego mam ból do głowy.
Dziękuję kolegom za dotychczasową pomoc i poświęcony czas.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2014, o 10:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 mar 2008, o 18:10
Posty: 157
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: Avensis t27 wagon
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzol
Każdy proponuje taką instalkę którą mu jest najłatwiej dostroić mam wrażenie. I tak moim zdaniem różnica jest tylko w kwestii trwałości poszczególnych elementów. Jeżeli będą one dobrane z odpowiednim zapasem (np. parownik ) reszta w rękach gazownika i komputera. Ja mam instalację z OBD, która współpracuje z komputerem samochodu. Zdecydowałem się na taką po opiniach znajomych którzy twierdzą że poza początkowym strojeniem więcej gazowników nie widzieli i jak na razie u mnie też się to sprawdza. Po 2 ts kilometrów powoli zapominam na jakim paliwie jeżdżę, oczywiście poza tą chwilą kiedy płacę za paliwo na stacji :-).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2014, o 09:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lut 2014, o 11:44
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
Dziękuję kolegom że zechcieli mi pomóc.
Pozdrawiam Wszystkich właścicieli Toyotek
Nowicjusz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, o 14:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2013, o 14:52
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
Witajcie,

no to już trochę pojeździłem na tej mojej instalacji. Raport z przejechanych kilometrów wygląda tak, że średnio trasa 90% i 10% miasto - średnio 22zł za przejechane 100km. Tankowany gaz po 2,51zł

100% miasto - 30zł - przejechane 130km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 20:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
Witam.

Od niedawna posiadam Toyotę Avensis 1,8.
Kupując ją planowałem założenie gazu do niej.
Oczywiście jestem nowym forumowiczem,czytałem wcześniejsze posty i nadal nie mogę się zdecydować jaką założyć instalację gazową.

Doradźcie którą instalację powinienem do niej założyć.
Średnio jeżdżę 20 tyś rocznie km.
W pewnym warsztacie zaproponowano mi takie opcje instalacji gazowych :

1. instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej IV generacji z
elektroniką sterująca polskiej firmy LPGTECH system TECH - 324 OBD
reduktorem Zavoli Zeta S i wtryskiwaczami LPGTECH Dragon.
Koszt całkowity to 3000 zł.
Cena obejmuje:
- zbiornik toroidalny w miejsce koła (we wnękę w bagażniku),
- system lubryfikacji gniazd zaworowych Flash Lube z ręczną regulacja
dawki,
- tankowanie gazu w ilości niezbędnej do uruchomienia instalacji,
- gwarancję na okres 24 miesięcy.

2. instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej IV generacji z
elektroniką sterująca polskiej firmy AC system Stag 4 Qbox z reduktorem
AC
R01 i wtryskiwaczami AC W01.
Koszt całkowity to 2800 zł.
Opcje do instalacji AC Stag:
- wtryskiwacze Hana H2000/EG2000/H2001 - 400 zł
- - wtryskiwacze LPGTECH Dragon - 400 zł
Cena obejmuje:
- zbiornik toroidalny w miejsce koła (we wnękę w bagażniku),
- system lubryfikacji gniazd zaworowych Flash Lube z ręczną regulacja
dawki,
- tankowanie gazu w ilości niezbędnej do uruchomienia instalacji,
- gwarancję na okres 24 miesięcy.

3. instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej IV generacji
włoskiej firmy Landi Renzo system Omegas z reduktorem Landi Renzo LI02
i wtryskiwaczami Landi Renzo/MED.
Koszt całkowity to 3400 zł.
Cena obejmuje:
- zbiornik toroidalny w miejsce koła (we wnękę w bagażniku),
- system lubryfikacji gniazd zaworowych Flash Lube z ręczną regulacja
dawki,
- tankowanie gazu w ilości niezbędnej do uruchomienia instalacji,
- gwarancję na okres 24 miesięcy.

4. instalację sekwencyjnego wtrysku gazu V generacji w fazie ciekłej
holenderskiej firmy Vialle system Liquid Si.
Koszt takiej instalacji wynosi około 5000 zł (zależny jest od
kompletacji,kursu Euro i wielkości zbiornika - do ustalenia przy
oględzinach
pojazdu).
System na zamówienie - realizacja około 14 dni.
Cena obejmuje:
- zbiornik toroidalny w miejsce koła (we wnękę w bagażniku),
- tankowanie gazu w ilości niezbędnej do uruchomienia instalacji,
- gwarancję na okres 24 miesięcy lub 100000 km przebiegu w zależności co nastąpi pierwsze.

Proszę,doradźcie.
Pozdrawiam.
gruby1870


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 23:58 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
z powyższego polecam 3

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 08:08 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1428
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
A ja polecam wariant 4 - to jest najlepszy zestaw dostępny na rynku z wtryskiem w fazie ciekłej - bez parwownika i dużych przeróbek w aucie, a poza tym nie musisz odwiedzać gazowników, system jest praktycznie bezobsługowy.
Ja widziałem oferty na początku roku za 4000 PLN i za taką kasę naprawdę warto - negocjuj cenę !!!

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 15:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
Dzięki panowie za podpowiedzi.
Poczekam jeszcze może ktoś coś ciekawego podpowie.Ogólnie mam już pewną koncepcję,ale na razie nie będę mówił.

Alien_obcy : a czy czasem ta instalacja V generacji nie działa na zasadzie 20% benzyny-80% gazu?
Oczywiście nie chodzi o to że żałuję na paliwo tylko o to kiedy ta instalacja by się zwróciła.Inna sprawa że warsztat na który się decyduję jest faktycznie może i droższy,ale podobno najlepszy w moim mieście.

Vmaxxx : być może i nie jest dobre dla auta gazowanie go,ale na pewno bardziej ekonomiczne jeżeli się dba o auto.Dlatego wybierałem benzyniaka żebym mógł "sam" zadecydować jaką mam założyć instalację gazową.A do diesla raczej robię za mało kilometrów żeby mi się to opłacało.

Fredek : a czy w tej instalacji,którą poparłeś można byłoby coś zmienić żeby ją jeszcze trochę dopieścić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 17:08 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1428
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
gruby1870 napisał(a):
Alien_obcy : a czy czasem ta instalacja V generacji nie działa na zasadzie 20% benzyny-80% gazu?
Oczywiście nie chodzi o to że żałuję na paliwo tylko o to kiedy ta instalacja by się zwróciła.Inna sprawa że warsztat na który się decyduję jest faktycznie może i droższy,ale podobno najlepszy w moim mieście.

To mylisz instalacje gazowe dedykowane dla silników z bezpośrednim wtryskiem np: TSI - tam dotryskuje paliwa.
W przypadku tej instalacji, to nawet odpala od razu na gazie na zimnym silniku i zużycie paliwa jest zminimalizowane w porównaniu do instalacji poprzednich generacji - poczytaj artykuły, które umieściłem w poprzednich postach ...

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 21:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
Tak własnie myślałem,że te instalacje są do tych z bezpośrednim wtryskiem.W toyotach chyba można do tych 2.0 4D montować jak dobrze kojarzę.
I myślałem że to są te instalacje właśnie V generacji i one po prostu do mojego silnika mogą być za dobre i nie potrzebne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 22:43 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1428
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
Nadal nie zrozumiałeś do silników TSI zwtryskiem bezpośrednim, to jest inny model instalacji z Vialle to LPdi (ta sama zasada wtrysku w fazie ciekłej, ale inne rozwiązanie wtrysków), które kosztują ok. 8000 PLN.
Wersja VIALLE LiquidSI są dedykowane do silników z wtryskiem pośrednim - poczytaj najpierw więcej materiałów na ten temat:
http://autonagaz.com.pl/liquidsi/wp-content/uploads/autoswiat.jpg
http://autonagaz.com.pl/liquidsi/wp-content/uploads/autoswiat-1.jpg
http://www.vialle.com.pl/index.php?str=2&lang=pl
http://gazeo.pl/lpg/nowe-produkty/Vialle-LiquidSi-ciekla-rewolucja,artykul,7228.html

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 22:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
alien_obcy.
Rozumiem,tylko nie umiem wytłumaczyć poprawnie.
Czytałem na różnych forach,stronach itp zanim zdecydowałem się na Avensisa.Dlatego wybrałem 1,8 a nie jakiś inny silnik.
Chyba mnie przekonujesz coraz bardziej do tej instalki V generacji.Chociaż chciałem założyć Staga.
Poza tym autko ma już trochę nakręcone kilometrów więc nie chciałbym za bardzo ingerować w silnik,układ chłodzenia itd.A ta instalka jest chyba bardziej bezpieczna dla silnika(zawory,uszczelka).
Do soboty będę się zastanawiał jeszcze i wtedy pojadę i się umówię na termin i na konkretną instalację.
Co do ceny to tak jak pisałem wcześniej niestety sporo kosztuje być może i przepłacam,ale to jedyny warsztat któremu ufam w Łodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 22:53 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1428
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
Jak założysz tą wersję to chętnie to zobaczę na żywo i będziesz miał u mnie darmową weryfikację korekcji wtrysków + pochwałę na forum :-)
Ja sam zbieram kaskę na te lpg, ale czekam na nowe wtryski, które obsłużą więcej koni, a jest to potrzebne w moim Matrixie :-)

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 23:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
spoko:)
Z Łodzi do Warszawy nie jest daleko.Jak będzie gazik to będzie można śmignąć tanio :)
Tylko czas oczekiwania będzie spory bo sprowadzić ją muszą z Holandii.Około 2 tygodnie będę czekał.
Mam nadzieję że będzie się opłacało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2014, o 23:05 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1428
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
To dziwne, bo jest już dystrybutor w Kielcach - ja dzwoniłem do nich i można to zrobić prawie od ręki u nich na miejscu, a ten warsztat jest sprawdzony i chłopaki przeszkolone w temacie.
Może tam zadzwoń i pogadaj, może lepiej się wybrać do Kielc?
Zakład Montażu
ul. Pakosz 53
25-046 Kielce
tel/fax: +48 41 362-00-29
email: ltapakosz@op.pl

http://autonagaz.com.pl/liquidsi/dystrybutor/

Walcz o zniżkę z forum TOYOTA :-)

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2014, o 12:52 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
gruby1870 napisał(a):
Fredek : a czy w tej instalacji,którą poparłeś można byłoby coś zmienić żeby ją jeszcze trochę dopieścić?


masz top półkę w temacie IV generacji + dobre zestrojenie instalacji i masz wypasiony temat
Landi Renzo potrafią ogarnąć i 200 tys km

gruby1870 napisał(a):
Tylko czas oczekiwania będzie spory bo sprowadzić ją muszą z Holandii.Około 2 tygodnie będę czekał.

hmmm no to pięknie, jak coś Ci padnie w instalacji też będziesz czekał 2 tygodnie na np. wtrysk, że już o reklamacji i poważniejszych rzeczach nie wspomnę...

osobiście na tym etapie dostępności V generacji oraz różnicy w cenie ja bym tej instalacji nie wybrał... ale wiadomo kto bogatemu zabroni :-D

a też chciałbym zobaczyć jak taka V generacja spisze się bezawaryjnie chociaż przez tyle czasu co LR.. szczerze w to wątpię...

ale montuj, ktoś musi robić za królika doświadczalnego prawda kolego alien :chytry:

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2014, o 16:16 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3021
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 117
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: mułowaty
Nie pakuj się w V gen, ale to moje zdanie - szkoda pieniędzy i ewentualnych nerwów.
Kiedyś będziesz chciał sprzedawać - ja bym nie kupił takiego wynalazku.
Boję się i już.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2014, o 00:13 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1428
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
A ja jestem zwolennikiem techologii zwiększających efektywność pracy silnika na lpg (tym bardziej, że jest on już sprawdzona w Holandii przez wiele lat, w tym nowym wariancie zoptymalizowali koszty sprzętu - pozmieniali głównie konstrukcje pompy i zintegrowali ze standardowymi zbiornikami) i tym bardziej bezobsługowych, aby minimalizować ryzyko roboty "pseudo" fachowców.
No, ale nie ma to jak się wychowało na starym sprzęcie i można klepać do końca życia, bo klienci i tak wrócą w ramach serwisu, a z nowym już nie bardzo - no nie Fredek?
Ale i tak jest wolność i każdy decyduje sam.
Dodatkowo tak jak pisałem wcześniej części są dostępne od ręki u dystrybutora w Kielcach.

A i jeszcze b. ważna rzecz - pomyśl, jak będziesz sprzedawał to ten zestaw stosunkowo łatwo zdemontujesz i nie musisz nic sztukować pod maską, bo w tej instalacji nie ma przeróbek ukł. chłodzącego i powinieneś móc łatwo go sprzedać na aledrogo ...

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2014, o 23:29 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
alien_obcy napisał(a):
No, ale nie ma to jak się wychowało na starym sprzęcie i można klepać do końca życia, bo klienci i tak wrócą w ramach serwisu, a z nowym już nie bardzo - no nie Fredek?


jasne, dla Twojej wiadomości to lubię nowinki i z chęcią w nie inwestuję i testuję, jak chcesz przykładu to powiem Ci że miałem LPGTech pod maską jak wielu jeszcze nawet nigdy nie słyszało o tej firmie, że już o warsztatach montujących nie wspomnę ale... uważam że pakowanie się w coś co jest na zamówienie za 2 tygodnie i nie ma najmniejszego sensu ekonomicznego i technicznego (w razie awarii jakoś nie widzę rzeki warsztatów które ogarną V , przynajmniej na chwilę obecną, jasne przecież można zamówić z Kielc) jest dla mnie po prostu nieporozumieniem i zbędną kłodą pod nogi

ale doradzić żeby ktoś ( przeciętny użytkownik auta ma odpalić, zatankować, przejechać z punktu A do B, a nie szukać serwisu i części gdzieś w Polsce) wpakował worek kasy w wynalazek (na chwilę obecną, owszem za dwa trzy lata będzie powszechne jak IV i jakość gratów wzrośnie) a potem jak będzie sprzedawał auto ma to sobie wymontować i sprzedać na allegro... za ile 30% ceny..? no soory ale zajechało jakąś farsą i wiesz co ja jakoś tego nie kupuję...

a co z wbitym w dowód LPG ..? może ma nie wbijać sobie instalki..? a może ma wyprać dowód przed sprzedażą..?
ehhh

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2014, o 23:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1428
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 79
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
Fredek - bez obrazy, ale jakbym się zajmował zakładaniem lpg, to tą wersję już bym miał u siebie, a tak nie przekonujesz mnie do tego, że lubisz nowinki.
Jak sam mówisz, że niewiele jest warsztatów, które się tym zajmują, to chyba jest dla Ciebie nisza, którą może warto zagospodarować ??? Mówię, to nie złośliwie, tylko chciałbym, żeby w końcu ktoś tym się zajął profesjonalnie.
Jak zrobisz pierwszą instalkę to daj znać i mam nadzieję, że zmienisz zdanie ;-)

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2014, o 00:43 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3021
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 117
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: mułowaty
alien_obcy napisał(a):
bez obrazy, ale jakbym się zajmował zakładaniem lpg, to tą wersję już bym miał u siebie
Tak, bo łatwe pieniądze leżą na ulicy - wie to każdy, kto ma firmę i biuro.
Bez urazy, ale może niech rynek sam zdecyduje, kiedy wszyscy zaczną zakładać V gen...
Jeśli IV gen jest tańsza przy zakładaniu i jest szansa, żeby długo sprawowała się bez zarzutu, bo wielu użytkowników może to potwierdzić, a w razie ewentualnych problemów jest szansa, by w rozsądnych pieniądzach i rozsądnym czasie usunąć usterkę, to po co przepłacać?
alien_obcy napisał(a):
Ale i tak jest wolność i każdy decyduje sam.
I tutaj pełna zgoda :ok:.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2014, o 19:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 20:02
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 ZZT251 (E)
Co do instalki jeszcze nie zdecydowałem się.
Do tego pojawił mi się inny nie zidentyfikowany jeszcze problem :(
Żonka pojechała do koleżanki poza Łódź i już nie wróciła autem. Zgasiła i już nie mogła odpalić,rozrusznik normalnie kręcił i żadnej innej reakcji.Żadnych niewłaściwych sygnałów ani palących się kontrolek,nic :( Jutro będzie podpięty komputer to może coś więcej będę wiedział.Poszukam dzisiaj w nocy w pracy na forum co ewentualnie może być nie tak,ale ogólnie jest normalnie załamka :(
A co do instalacji to raczej bym nie zdejmował jej do sprzedaży auta,uważam to za dziwne zachowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2014, o 20:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 mar 2010, o 08:43
Posty: 146
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1zz 1.8 benzyna
Dochodzi paliwo? Jest iskra na świecach? To jest do sprawdzenia bez komputera w 15 minut.Alarm/immobilizer powiedział cześć pracy?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda