TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 wrz 2017, o 03:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 sie 2008, o 10:41 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 15:16
Posty: 77
Lokalizacja: Dolnośląskie
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
Elpigaz ma już instalacje LPG dla silników FSI volkswagena, dzwoniłem, testują tojotowski system D4, mam nadzieję, że da rade :

http://www.elpigaz.com/?p=/pl/menu/5/11/index

.... gaziarz mój mówił, ze Elpigaz ma dobre instalacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2009, o 00:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2009, o 19:54
Posty: 5
Lokalizacja: WLKP.
Witam !!! czy może ktoś już wie czy przez ten rok zmieniło sie coś jeśli chodzi o inst. gaz. do silników 2,0 D4??? Chcę kupić AVE z 2003 roku właśnie z takim silnikiem i chciałbym do niej założyć gazownie a brak możnosci jej zainstalowania dyskwalifikuje ten motor u mnie !!!! :help:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2010, o 10:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 mar 2009, o 11:17
Posty: 281
Lokalizacja: Mława
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1AZ-FSE 2.0 benzyna
podbijam temat może ktoś coś wie o instalacji gazowej do 2.0 vvti :) a może ktoś już to zamontował czekam na informacje :)

_________________
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Avensis


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2010, o 21:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 cze 2010, o 20:01
Posty: 1
Lokalizacja: Opole
Lpg Avensis 2.0 VVT-i D4 - da się założyć czy nie bo różne informacje na ten temat do mnie docierają. Jak tak to jaka instalacja i gdzie najlepiej.....?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2010, o 23:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 22:46
Posty: 111
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE 1.6/110KM
Fizycznie da sie założyć, ale efekty będą opłakane (skutki technologi bezpośredniego wtrysku benzyny) i nie praktykuje się LPG w silnikach D4. Na forum znajdziesz dokładniejsze wyjaśnienie co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2010, o 15:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 15:08
Posty: 5
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
Wita,

Od 3 miesięcy mam testową instalację firmy KME z silnikiem 1AZ-FSE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2010, o 15:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 mar 2009, o 11:17
Posty: 281
Lokalizacja: Mława
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1AZ-FSE 2.0 benzyna
daniels72 napisał(a):
Od 3 miesięcy mam testową instalację firmy KME z silnikiem 1AZ-FSE


I co możesz powiedzieć po trzech miesiącach testowania ? - jak silnik sie sprawuje, co to za instalacja itp - zdradź więcej szczegółów.

_________________
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Avensis


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2010, o 17:12 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
KME pracuje też nad instalcją dla silników FSI.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 12:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 15:08
Posty: 5
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
Silnik 1AZ-FSE to FSI, na instalacji przejechałem już 8-9 tyś wszystko jest OK
Spalanie 9-10 l gazu i 1,4 l benzyny na 100 km cykl mieszany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 12:09 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3056
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 123
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
Ile kosztuje taka instalacja?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 12:20 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 14 lip 2008, o 06:21
Posty: 1389
Lokalizacja: Dobra / Szczecin
Pochwały: 23
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FSE
A jak wyglądają luzy na zaworach?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 12:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 15:08
Posty: 5
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
Panowie,

Nie każdy silnik D4 VVTI jest z bez pośrednim wtryskiem i można założyć instalację tylko z lubryfikacją koszt około 2,5 tyś w KME 3 tyś

[ Dodano: 2010-06-10, 12:31 ]
NIE ma żadnych luzów na zaworach, testowa instalacja kosztowała 1 tyś zł.
Odnośnie spalania - ja mam auto z automatem, manual powinien palić mniej.
Jeżeli jesteście zainteresowani to spytam o możliwość instalacji w poniedziałek
będę rozmawiał z kolesiem z KME


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 13:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20382
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
daniels72 napisał(a):
NIE ma żadnych luzów na zaworach
rozwin prosze, bo to ciekawe co piszesz ...
szklanki popychaczy maja 35 klas rozmiarowych (13751) http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2005_T ... _1302.html wiec temat luzow ewidentnie takze tutaj moze zaistniec ...

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 13:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2130
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
wrc napisał(a):
daniels72 napisał(a):
NIE ma żadnych luzów na zaworach
rozwin prosze, bo to ciekawe co piszesz ...
pozdr :-D


Błagam wrc nie proś o wyjaśnienia :hihihi: sorry za OT
Ciekawe jak by silnik pracował bez określonego luzu zaworowego?
Jacyś geniusze w tym KME

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 13:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
daniels72 napisał(a):
Nie każdy silnik D4 VVTI jest z bez pośrednim wtryskiem

Dokładniej - nie każdy silnik 2.0 VVT-i jest D4. To "D" oznacza właśnie bezpośredni wtrysk, a silnik 2.0 VVT-i "nie-D4" był stosowany np. w Ave Verso.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 13:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20382
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Portal napisał(a):
Dokładniej - nie każdy silnik 2.0 VVT-i jest D4. To "D" oznacza właśnie bezpośredni wtrysk, a silnik 2.0 VVT-i "nie-D4" był stosowany np. w Ave Verso.
dokladnie tak, ostatnio dyskutowalismy o tym tutaj: http://avensis.info/viewtopic.php?t=7519
czyli silnik 1AZFSE vs. 1AZFE
jozef01 napisał(a):
Błagam wrc nie proś o wyjaśnienia sorry za OT
Ciekawe jak by silnik pracował bez określonego luzu zaworowego?
no dobre, dobre, ale dzis jest 30 stopni w cieniu wiec trzeba odpuscic :cfaniak:

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2010, o 13:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 15:08
Posty: 5
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
Sorki

Za "NIE ma żadnych luzów na zaworach" sądziłem, że chodzi o wypalanie się gniazd

Jeżeli chodzi o fachowców z KME to przekazali kilka silników VW i Toyoty do testów Politechnice Łódzkiej na 100 tyś km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2010, o 22:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 22:48
Posty: 2
Lokalizacja: google
Witajcie, przymierzam się do zakupu Avensisa T25. Nie jestem jakimś specjalistą w dziedzinie motoryzacji aktualnie mam Golfa 3 kombi na 1 wtrysku z LPG. Auto na gazie chodzi genialnie!
Generalnie cały czas rozważałem zakup T25 z silnikiem 2.0 D4D gdyż ktoś mi naopowiadał bajek, że Toyota nie lubi gazu. Przejrzałem sporo artykułów i widzę że Panowie chwalą gazik :)

Teraz moje pytanie gdyż nie znam się na seryjnych oznaczeniach silników Toyoty i chcę prosić was o radę, który silnik będzie najlepszy do zagazowania...
Za jakim powinienem się rozglądać ?
Pod jakim względem z pkt widzenia LPG różnią się silniki 2.0 147KM i 2.0 150 KM?
Być może przekonam się do silników benzynowych Toyoty :)
Dziękuję , pozdrawiam
Radek

_________________
Kupię Avensiskę najlepiej w Elblągu lub okolicach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2010, o 22:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20382
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
jw. praktycznie nie wystepuje mozliwosc przerobienia na gaz silnika 2.0 w T25
radioel napisał(a):
Pod jakim względem z pkt widzenia LPG różnią się silniki 2.0 147KM i 2.0 150 KM?
silnik 2.0 byl jeden, z tego co pamietam ten 147 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2010, o 10:58 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 31 lip 2007, o 11:09
Posty: 56
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: 3SFE 2,0
Ja mam z 2000r toyke t22 128 KM gaz sekwencja i co mi wiadomo to póki co to jeden z najlepszych silników do zagazowania :ok: a spala mi 8.5l w cyklu mieszanym :auto: .

_________________
Piter_r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2010, o 07:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20382
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
piter_r napisał(a):
Ja mam z 2000r toyke t22 128 KM gaz sekwencja i co mi wiadomo to póki co to jeden z najlepszych silników do zagazowania
ale my tu piszemy o dwulitrowym silniku z wtryskiem bezposrednim 1AZFSE a nie o jego poprzedniku 2.0 128 3SFE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2010, o 08:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
kamyk napisał(a):
natterr napisał(a):
Ale to LPG to chyba nie do diesla?

niee sprzedam klekoty i jak mi wyjdzie plan to bd pierwszym ktory zagazuje t27 ( na forum) chyba ze sie nie przyznaja... tylko na razie zera w kieszeni mi sie nie zgadzaja!

Masz już plan, jak zagazować Valvematica ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2010, o 09:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2130
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
Portal napisał(a):
kamyk napisał(a):
natterr napisał(a):
Ale to LPG to chyba nie do diesla?

niee sprzedam klekoty i jak mi wyjdzie plan to bd pierwszym ktory zagazuje t27 ( na forum) chyba ze sie nie przyznaja... tylko na razie zera w kieszeni mi sie nie zgadzaja!

Masz już plan, jak zagazować Valvematica ???

Landi Renzo posiada system do Valvematica.

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2010, o 09:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
jozef01 napisał(a):
Landi Renzo posiada system do Valvematica.

No to pozostaje czekać na pierwszą recencję - kamyk, forumowi użytkownicy LPG liczą na Ciebie :-D .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2011, o 17:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 gru 2010, o 02:57
Posty: 58
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sedan
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 Benzyna
Trochę odkopuję, ale może coś się ruszyło w temacie zagazowania Ave 2.0 VVT-i D4 ?
Myślę powoli nad tym posunięciem, a nadal nic konkretnego nie mogę znaleźć.
Jeździ już ktoś na jakiejś instalce ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2011, o 20:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20382
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Jogi7777 napisał(a):
Trochę odkopuję, ale może coś się ruszyło w temacie zagazowania Ave 2.0 VVT-i D4 ?
Myślę powoli nad tym posunięciem, a nadal nic konkretnego nie mogę znaleźć.
Jeździ już ktoś na jakiejś instalce ?

nic się nie ruszyło, dodatkowo się okazało ze nie każda benzyna się do takiego wehikułu nadaje...
viewtopic.php?f=1&t=10048


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2011, o 00:05 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 gru 2010, o 02:57
Posty: 58
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sedan
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 Benzyna
Ehhh, jest internet, amfetamina, ludzie latają w kosmos, klonują owce a w 2.0 VVT-i D4 nie można założyć gazu ....
Jakiś absurd stulecia ... :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2011, o 00:12 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
no tak bywa bo jaki interes ma tojota w tym ze Ty bedziesz taniej jezdzil. jakbysmy zyli w normalnym kraju i normalnie zarabiali to kazdy by normalnie zajechal na stacje i normalnie zatankowal, i bak paliwa kosztuje wtedy 2-3 godziny pracy a nie 2-3 dni... trzeba kupic t22 w tym starym motorze tak gaz pasuje jak zloto


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2011, o 10:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20382
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
moze i absurd stulecia, moze i kraj nienormalny, nie ma znaczenia, mnie bardziej interesuje po co ktos kupuje auto ktorego nie da sie zagazowac a potem chce to robic, przeciez kolejnosc jest odwrotna, sprawdzam czy to sie da zrobic i potem kupuje takie auto gdzie to jest mozliwe, wystarczylo 1.8 vvti kupic i by sie LPG zalozyc dalo

pozdr :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2011, o 11:57 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 gru 2010, o 02:57
Posty: 58
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sedan
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 Benzyna
W momencie zakupu nie myślałem jeszcze poważnie o gazie. Jak się nie da założyć to trudno, będę śmigał na benie. Jakaś duża tragedia dla mnie to nie jest, choć nie ukrywam, że jeśli ceny benki będą szły w górę może nie być wesoło...
Poza tym do końca bym się wahał czy zakładać instalację, kultura pracy 2.0 VVT-i jest bardzo wysoka według mnie i z drugiej strony szkoda grzebać w takim silniczku. Nie zmienia to faktu, że wybór jakiś mógłbym mieć :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda