TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis
Teraz jest 19 wrz 2019, o 14:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 851 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 sie 2019, o 18:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2017, o 21:17
Posty: 382
Lokalizacja: Podkarpacie/ DE
Pochwały: 15
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
Magiwb napisał(a):
nettwork napisał(a):
Magiwb napisał(a):
Witam.
4. Sporo wątków ma swoje lata a technika idzie do przodu...
O jakiej instalacji mam teraz rozmawiać z gazownikiem? Chciałbym wiedzieć czego chcę i potrzebuję żeby nie dostać tego co akurat lubi/potrafi założyć gazownik...


Mi w 2017 roku proponowano następujący zestaw:

sterownik STAG Q-Box basic
reduktor STAG ACR-01 150 PS
wtryskiwacze Hana Gold o wydatku Hany zielonej, czyli bez dysz
filtr gazu Poliester FL-03P
zbiornik 680x225 67l (wlew pod klapką)
Przełącznik AC LED-400


Tylko proponowano czy założyłeś taki zestaw? W sensie wszystko gra i buczy tak że możesz polecić?


Niestety nie udało mi się założyć intalacji LPG (termin miałem umówiony) gdyż w październiku 2017 zmieniły się przepisy w Niemczech dotyczące odbioru instalacji spoza DE :jacipokaze: :sciana: Podaję Ci tylko zestaw, który miał być montowany i który został mi zaproponowany przez jeden z polecanych warsztatów z lpg-forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, o 09:41 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 29 cze 2016, o 10:58
Posty: 38
Marka: TOYOTA
Model: T27 IIFL
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0 benzyna
Powiem tak z doświadczenia.
Miałem 1.8 i 2.0 aktualnie.
Silnik 1.8 na pewno będzie mniej palił. Gazu jakieś 1,5 litra mniej niż 2.0 automat ( może jest tak różnica że automat i 2.0)
Starsze wersje jeszcze wychodziły z 2.0 w manualu.
Powiem tak do około 100-120 km/h nie czuć różnicy. Różnicę zaczyna się czuć przy wyższych prędkościach.
1.8 z 120 na 5 i 6 biegu prawe w ogóle nie przyspiesza. Przy 120 km/h jak się chce szybko wyprzedzić to trzeba redukować z 6 na 4.
w silniku 1.8 przy 140km/h - obrotomierz już będzie w granicach ponad 3500 obrotów nawet pod 4tys.
w silniku 2.0 przy 140 km/h - obrotomierz jest w granicach 2500 obrotów.
Mówimy o jeździe po prostej drodze autostradą.
Jeśli nie zamierzasz dużo jeździć autostrada powyżej 140km/h to 1.8 wystarczy. Jeśli chcesz jeździć trasy to lepszym wyborem będzie silnik 2.0.
Zaznaczam że ani 1.8 ani 2.0 nie jest demonem prędkości te auta by super jeździły jakby miały 200 KM.
Za 30 tys zł będzie ciężko kupić coś sensownego.
Ale powiem tak jeśli komuś zależy na bezawaryjnej jeździe to polecam Toyote.
A tu możesz sobie zobaczyć jak to został zamontowane( to są zdjęcia Toyoty 1,8 której już nie mam - super autko było. Nowy właściciel na pewno jest super zadowolony :
toyota-avensis-1-8-valvematic-2012-by-silesia-cars-katowice-t58055.html?hilit=valvematic%202012

Samochód miał przejechane na gazie 85 tys i zero problemów.
Całkowity stan licznika przy sprzedaży to 170 tys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, o 17:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2017, o 21:17
Posty: 382
Lokalizacja: Podkarpacie/ DE
Pochwały: 15
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
lukikosa napisał(a):
A tu możesz sobie zobaczyć jak to został zamontowane( to są zdjęcia Toyoty 1,8 której już nie mam - super autko było. Nowy właściciel na pewno jest super zadowolony :
toyota-avensis-1-8-valvematic-2012-by-silesia-cars-katowice-t58055.html?hilit=valvematic%202012
s

Wrzucam link, bo coś zgubiłeś:
https://lpg-forum.pl/toyota-avensis-1-8 ... a3638869e8

To właśnie u nich miałem umówiony termin i to już wiem czyim samochodem się inspirowałem :ok: Robota wykonana zacnie :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, o 18:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 29 cze 2016, o 10:58
Posty: 38
Marka: TOYOTA
Model: T27 IIFL
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0 benzyna
Ja w tym warsztacie już 3 Avensisy robiłem. Mój -1, Teścia, i Teraz w marcu T27IIFL.
Z tego co wiem to Pan Michał robi z legalizacja na Niemcy. Wiem że robili takie auta na Niemcy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2019, o 22:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2017, o 21:17
Posty: 382
Lokalizacja: Podkarpacie/ DE
Pochwały: 15
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
lukikosa napisał(a):
Ja w tym warsztacie już 3 Avensisy robiłem. Mój -1, Teścia, i Teraz w marcu T27IIFL.
Z tego co wiem to Pan Michał robi z legalizacja na Niemcy. Wiem że robili takie auta na Niemcy.
Robili do października 2017... Jestem z nimi cały czas w kontakcie i póki co nic nie da się zrobić... :(

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 14:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 kwi 2019, o 18:20
Posty: 5
Lokalizacja: Dębica
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 benzyna 2ZR-FAE
Witam,
Jestem posiadaczem T27 1.8 2ZR-FAE 2012 rok z przebiegiem 213 tys. km i skłaniam się do założenia instalacji LPG, Dzwoniłem do 3 warsztatów (m.in do IKAR w Dębicy oraz Czakram Tarnów) i wszędzie mi proponują instalację BRC Sequent 32. W Tarnowie najtaniej proponują cena 2800zł plus 100zł za montaż we wlewie paliwa. Tylko kwestia lubryfikatora lub dotrysku benzyny. Mogą mi ustawić na początku z dotryskiem (to mi się wydaje najlepsza opcja, dotrysk powyżej 2500-3000zł obrotów) albo po dopłacie 600zł założenie lubryfikatora w poźniejszym czasie. Jakie są wasze opinie? Ten dotrysk lepiej spełnia swoje zadanie? (chociaż silnik z wtryskiem pośrednim..) Poprzednie auto z instalacją LPG również założoną w Tarnów Czakram miałęm bez lubryfikatora jeździłem 6 lat (zrobione ponad 100 tys na LPG ani razu w serwisie oprócz filtrow przegladów nie stał), Proszę o odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 15:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 152
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
dotrysk to druciarstwo, maja wystroi tak ze do konca obrotomierza pracuje na idealnej mieszance ale nie potrafia tego zrobic to stosuje dotrysk a nue po to sie zakłada lpg zeby paliwo tez spalało... Instalacje najlepiej stroic sonda AFR gazownik pewnie nawet nie bedzie wiedział co to jest... Lubryfikacja równiez zbedna nic nie pomaga. Samo BRC tez nie polecam bo drogie w serwisie i staszna jakosc montazu

Jedz do GZW w Zawada lub Multiserwis Niwiska , najlepsi w regionie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 20:43 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3591
Pochwały: 366
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Tomi_AA napisał(a):
Witam,
Jestem posiadaczem T27 1.8 2ZR-FAE 2012 rok z przebiegiem 213 tys. km i skłaniam się do założenia instalacji LPG, . Tylko kwestia lubryfikatora lub dotrysku benzyny.

W tym silniku te kwestie są zbędne i do niczego nie potrzebne a kasa na nie wydana to pieniądze wyrzucone w błoto :-D

Jak byś przeczytał ten wątek od początku to byś wiedział że:

temp123 napisał(a):
Silniki w T27 1,6 1,8 2,0 mają pośredni wtrysk paliwa, czyli wtrysk następie do kanału kolektora ssącego i hydrauliczna regulacje zaworów, czyli są idealnymi jednostkami do gazu (to nie WW TSI) słyszałem o silniku, który zrobił ponad 250tyś na gazie bez problemów dobrze zamontowana i wyregulowana sekwencja i będziesz zadowolony


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 21:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 354
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
Tomi_AA napisał(a):
Witam,
Jestem posiadaczem T27 1.8 2ZR-FAE 2012 rok z przebiegiem 213 tys. km i skłaniam się do założenia instalacji LPG, Dzwoniłem do 3 warsztatów (m.in do IKAR w Dębicy oraz Czakram Tarnów) i wszędzie mi proponują instalację BRC Sequent 32. W Tarnowie najtaniej proponują cena 2800zł plus 100zł za montaż we wlewie paliwa. Tylko kwestia lubryfikatora lub dotrysku benzyny. Mogą mi ustawić na początku z dotryskiem (to mi się wydaje najlepsza opcja, dotrysk powyżej 2500-3000zł obrotów) albo po dopłacie 600zł założenie lubryfikatora w poźniejszym czasie. Jakie są wasze opinie? Ten dotrysk lepiej spełnia swoje zadanie? (chociaż silnik z wtryskiem pośrednim..) Poprzednie auto z instalacją LPG również założoną w Tarnów Czakram miałęm bez lubryfikatora jeździłem 6 lat (zrobione ponad 100 tys na LPG ani razu w serwisie oprócz filtrow przegladów nie stał), Proszę o odpowiedzi.


Daj sobie spokój z tymi gazownikami i z BRC. Proponują ci lubryfikacje lub dotrysk bo BRC tego wymaga bez względu na silnik i jeżeli tego nie ma to nie uznaje gwarancji. Twoja toyota nie potrzebuje ani dotrysku ani lubryfikacji, która robi więcej szkód niż pożytku. Mam taki sam silnik jak ty, zwykłą polską instalkę LPGtech i wszystko śmiga od 50 tys jak należy. Wejdź na LPG forum i obczaj sobie polecane zakłady lpg w twojej okolicy a z BRC daj sobie spokój. Pomijam już fakt, że z serwisem BRC jest problem, bo nie wszyscy gazownicy mają soft diagnostyczny do tego.
Masz nawet cos w Dębicy https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 59132&z=10

Pozdrawiam

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2019, o 08:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sty 2015, o 22:19
Posty: 326
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna CVT
Ja swoją zakładałem w GZW, ale w Zbrosławicach. Zawada to ich filia czyli powinno być to samo. Jak narazie 50k przejechane i zero problemów. Bez żadnych wynalazków typu dotrysk czy lubra.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2019, o 17:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 paź 2009, o 23:14
Posty: 200
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 2ZR LPG
Ja polecę chłopaków z Przysiek - Zen System - koło Jasła
Swoją zrobiłem już ponad 80tys. km i spokój - wymiana filtrów i tankowanie
Tak jak każdy piszę, ważne jest dobre dostrojenie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 851 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: auto.com.pl | motostat.pl | Polska Jazda