TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis
Teraz jest 5 gru 2019, o 21:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 892 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 mar 2019, o 16:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 358
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
jackassZSW napisał(a):
reduktor ok chodz wolałbym KME Tur, ale gazownicy montujacy STAG-a wsadzaja reduktory z zestawu bo to konstrukcja STAG / AC

Proponowałem gazownikowi by wsadził mi KME Tur i powiedział, że mógłby ale ostatnio mają dużo reklamacji na te reduktory i jednak nie upierałem się przy KME.

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2019, o 19:05 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1547
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Pewnie więcej zarobi na sprzedaży ACR01 ;)

Też wolę KME od AC, ale z AC też da się żyć.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2019, o 19:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 189
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
różne gadki gadaja gazownicy, ogólenie Tur to prostsza konstrukcja bardziej odporna na polskie brudne lpg. Ale jak głównie to wsadza to niech mu bedzie

mówic ze nie trzeba sciagac kolektora tez będą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2019, o 20:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 358
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
jackassZSW napisał(a):
różne gadki gadaja gazownicy, ogólenie Tur to prostsza konstrukcja bardziej odporna na polskie brudne lpg. Ale jak głównie to wsadza to niech mu bedzie

mówic ze nie trzeba sciagac kolektora tez będą

To najlepsi spece od lpg we Wrocku i wiedzą raczej co mówią. Jak się uprzesz to ci zainstaluja co chcesz.
Kolektor miałem ściągany do wiercenia- dokumentacja zdjęciowa z widoczną rejestracją.
Co do brudnego lpg w Polsce to tez już mit. Jeżeli tankujesz na markowych stacjach to po 15 tys km filtr fazy ciekłej jest prawie czysty a pamiętam, że jeszcze 10 lat temu potrafił być czarny od brudu.
Pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2019, o 21:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 189
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
zależy jaki masz filtr, jak jest czyty to moze jest słaby i przepuszcza syf dlatego czysty najlepszy odstojniowy albo KME włókno szklane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2019, o 22:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 358
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
jackassZSW napisał(a):
zależy jaki masz filtr, jak jest czyty to moze jest słaby i przepuszcza syf dlatego czysty najlepszy odstojniowy albo KME włókno szklane

Odstojniowy to faza lotna a ja pisałem o filtrze fazy ciekłej. Filtr fazy lotnej to mam puszkę aluminiową i nigdy nie zdecydowałem się jej rozciąc i zobaczyc czy jest dużo syfu - pisze tu o moim drugim samochodzie bo przy toyocie mam wszystko gdzies pod akumulatorem i nic nie widać co tam jest.

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2019, o 14:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 189
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
ciekłej to jest tam aby byc chyba tylko , co taki filterek za 2zł ma zbierac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2019, o 14:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 358
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
jackassZSW napisał(a):
ciekłej to jest tam aby byc chyba tylko , co taki filterek za 2zł ma zbierac

No własnie kiedyś jak byl brudny gaz to zbierał bardzo dużo.

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2019, o 09:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 paź 2009, o 23:14
Posty: 201
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 2ZR LPG
Karus napisał(a):
jackassZSW napisał(a):
zależy jaki masz filtr, jak jest czyty to moze jest słaby i przepuszcza syf dlatego czysty najlepszy odstojniowy albo KME włókno szklane

Odstojniowy to faza lotna a ja pisałem o filtrze fazy ciekłej. Filtr fazy lotnej to mam puszkę aluminiową i nigdy nie zdecydowałem się jej rozciąc i zobaczyc czy jest dużo syfu - pisze tu o moim drugim samochodzie bo przy toyocie mam wszystko gdzies pod akumulatorem i nic nie widać co tam jest.

W moim wypadku obydwa filtry wymieniam:
- fazy lotnej co 10 tys. km - mam rozkręcaną obudowę
- fazy ciekłej co 20 tys.km - ostatnio po tankowaniach na Auchan/Tesco miałem sporo opiłków a teraz zmieniłem stacje na Orlen/BP-drożej ale zobaczymy co na filtrze jest


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2019, o 15:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 358
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR
maro21 napisał(a):
Karus napisał(a):
jackassZSW napisał(a):
zależy jaki masz filtr, jak jest czyty to moze jest słaby i przepuszcza syf dlatego czysty najlepszy odstojniowy albo KME włókno szklane

Odstojniowy to faza lotna a ja pisałem o filtrze fazy ciekłej. Filtr fazy lotnej to mam puszkę aluminiową i nigdy nie zdecydowałem się jej rozciąc i zobaczyc czy jest dużo syfu - pisze tu o moim drugim samochodzie bo przy toyocie mam wszystko gdzies pod akumulatorem i nic nie widać co tam jest.

W moim wypadku obydwa filtry wymieniam:
- fazy lotnej co 10 tys. km - mam rozkręcaną obudowę
- fazy ciekłej co 20 tys.km - ostatnio po tankowaniach na Auchan/Tesco miałem sporo opiłków a teraz zmieniłem stacje na Orlen/BP-drożej ale zobaczymy co na filtrze jest


Ja instalacje w toyocie serwisuje tam gdzie zakładałem i fazy ciekłej wymieniają mi co 10 tys a lotnej co 20 tys. W drugim samochodzie najczęściej sam wymieniam filtry.
Nigdy nie tankuje na marketowych stacjach czy no name. 90% to orlen i filtry są czyste po tych 10 czy 15 tys.
Tankowanie na tanich stacjach się nie opłaca bo wychodzi drożej - samochód takiego paliwa pali więcej.
Pzdr

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 18:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 kwi 2019, o 15:39
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
Witam. Mam w planach zagazować Toyotę Avensis III, 1,8 - 147 KM, 2011 rok. Byłem dziś w trzech warsztatach w Białymstoku i oto co mi zaproponowali:

1 Stag:
- reduktor AC - R01
- wtryskiwacze AC - W02 (nie mogę za bardzo rozczytać co mi pani napisała)
- sterownik Stag 4 Q box plus
-----------------------------------------

2.Stagmag:
- reduktor Zavoli "n"
- wtryskiwacze LPG tech Yeti
- sterownik Stag Q box 4 plus

-----------------------------------------------
3 Auto Łukasz:
- reduktor Zavoli lub Shark 1500
- wtryskiwacze Yeti lub Barracuda
- sterownik stag 4 Qnext+

Co sądzicie o tych zestawach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 18:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 189
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
brałbym nr 3 na Barracudach i Shark-u , Poprosiłbym o wtryskiwacze montowane pojedyńczo, demontaż kolektora do nawiertów i strojenie na trasie w każdej partii obrotów bez podlewania benzyna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 18:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 03:53
Posty: 188
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
Mam 1 i nie narzekam 200 tys zrobione o dziwo wtryski działają dalej :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 19:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 189
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
zdecydowanie lepsze sa AC W03 poziom Barracud i można je czyscic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2019, o 11:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2019, o 07:20
Posty: 21
Marka: Opel
Model: Astra
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 1.7 isuzu
Witam.
Dziś rano odebrałem mojego avensisa od gazownika.
Graty:
-sterownik stag-qbox
-wtryskiwacze ac W03 BFC
-reduktor AC R01 250
-zbiornik 75l

Poki co zdążyłem tylko wrócić autem od gazownika ale mam tekie szybkie pytanie:
Zauważyłem że podczas jazdy na gazie zmniejsza mi się zasięg na benzynie i jedna poziom paliwa na wskaźniku opada(znikła jedna kreska).
Czy to jest normalne?
Czy nie odetnie mi dopływu paliwa jak dojdzie do zera?
Jakie są wasze doświadczenia w tej kwestii?

Pozdrawiam

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2019, o 19:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2016, o 22:19
Posty: 698
Pochwały: 53
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZRFAE, 1.8
Zapytaj gazownika czy ustawił ci dotrysk paliwa i od jakiego momentu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2019, o 20:09 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2019, o 07:20
Posty: 21
Marka: Opel
Model: Astra
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 1.7 isuzu
Miało być bez dotrysku. Mam skrzynie cvt i obroty rzadko przekraczają 3,5 tys obrotów.
Myślałem że może potrzebny jest jakiś emulator poziomu paliwa ale na forum nie znalazłem na ten temat żadnych informacji.
Poki co zrobiłem coś koło 30km.
W Renault miałem tak że paliwo schodzili że zbiornika ale tylko na wskaźniku i co jakiś czas się resetowal do właściwego stanu.


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2019, o 08:44 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1547
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Na pewno masz ACW03 BFC? Jak tak to po co?

Może z tą jedną kreską to zbieg okoliczności, Avensis nie potrzebuje emulatora poziomu PB.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2019, o 09:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2019, o 07:20
Posty: 21
Marka: Opel
Model: Astra
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 1.7 isuzu
dziadek_tadeusz napisał(a):
Na pewno masz ACW03 BFC? Jak tak to po co?

Może z tą jedną kreską to zbieg okoliczności, Avensis nie potrzebuje emulatora poziomu PB.
No tak mi powiedziała pani wydająca samochód. Powiedziała że są mniejsze i dzięki temu się zmieszczą pod pokrywa silnika. One są chyba jakieś wzmocnione czy coś takiego. Reduktor też mam do 250 koni.
Zapewniono mnie ze na tych podzespolach wszystko będzie śmigać a zapas mocy podzespołów nie wpływa na zużycie lpg.
Dodam że cena instalacji nie uległa zmianie.

Nie jestem mechanikiem i nie znam się na tym. Mam podstawowa wiedzę zaczerpnienta z internetu.

Załączam zdjęcie wtryskiwaczy.

Będę wdzięczny za każdą opinie.

Poki co nie miałem za bardzo okazji pojeździć tylko wczoraj odebrałem auto i dziś do pracy dojechałem.
Wczoraj jak zatankowalem gaz to kasowalem licznik przebiegu i średniego zużycia paliwa.
Poki co w miarę pokonywanych kilometrów spada zasięg pokazywany przez komputer.
Obrazek

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2019, o 10:47 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2016, o 22:19
Posty: 698
Pochwały: 53
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZRFAE, 1.8
Zasięg będzie spadał bo wyliczany jest ze sterowania wtryskiwaczami. Natomiast wskaźnik paliwa powinien spadać wraz z realnym zużyciem benzyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2019, o 11:04 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 852
Lokalizacja: GT4 Belgia
Pochwały: 32
Marka: TOYOTA
Model: Corolla Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2011
Silnik: 2AD
LemonR napisał(a):
Zasięg będzie spadał bo wyliczany jest ze sterowania wtryskiwaczami. Natomiast wskaźnik paliwa powinien spadać wraz z realnym zużyciem benzyny.


Nieprawda. We wszystkich autach steruje tym centralna jednostka nadwozia. Co jakiś czas weryfikuje swoje wskazania o położenie pływaka w zbiorniku. Niezależnie czy to Renault czy Toyota. Tak stan jest wskazywany z teoretycznego zużycia po czasach wtryskiwaczy. Ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2019, o 11:10 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2016, o 22:19
Posty: 698
Pochwały: 53
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZRFAE, 1.8
Nie wiem co masz na myśli ale, zasięg wskazywany w kilometrach leci w dół bez względu na czym jadę LPG czy benzyna, natomiast wskaźnik paliwa w zbiorniku (ten słupkowy) zachowuje się normalnie, czyli spada w dół wraz z realnym użyciem paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2019, o 11:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 189
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
wtryskiwacze rozumiem ale po co tu AR01 -250KM ? skoro wersja 150 obrabia wolnossace 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2019, o 11:18 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2019, o 07:20
Posty: 21
Marka: Opel
Model: Astra
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 1.7 isuzu
jackassZSW napisał(a):
wtryskiwacze rozumiem ale po co tu AR01 -250KM ? skoro wersja 150 obrabia wolnossace 180KM
Tak mi w warsztacie zasugerowali. Ja się na tym nie zam więc zdałem się na specjalistów.
Może to mieć jakiś negatywne wpływ na silnik albo spalanie?

Co do wskaźnika paliwa to pewnie zbieg okoliczności że jedna kreska zniknęła bo na benzynie miałem jakiś 160km od tankowania.
Nie dawało mi to spokoju więc napisałem na forum;)

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2019, o 12:30 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1547
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Olomoto napisał(a):
Może to mieć jakiś negatywne wpływ na silnik albo spalanie?


Żadnego wpływu.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2019, o 11:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 189
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
wpływu nie ma ale jest droższy wiec dziw ze taki załozyli


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2019, o 12:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 sie 2019, o 08:49
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8 benzyna
Witam.
Zanoszę się z kupnem auta z myślą o LPG (budżet ok 30kpln) Po wstępnej lekturze internetów padło na Toyotę Avensis t27 z powodów, które mam nadzieję, że potwierdzicie lub rozwiejecie wątpliwości... bo naczytałem się tyle, że wszystko mi się miesza a piszący po forach nie ułatwiają często porzecząc sobie wzajem choćby w nazewnistwie...
Od początku
Generalnie priorytetem jest możliwie największa bezawaryjność, solidność i małe koszty w późniejszym użytkowaniu zestawu który wybierzemy

1. Czy silniki Valvematic to to samo co VVti?
bo wyczytałem tu na forum, że w t27 każdy silnik 1.6, 1.8, 2.0 to Valvematic, jest dobry do gazu z hydrauliczną regulacją luzów a VVti to zło (gorszy do gazu)
Jednak czytam w opisach ogłoszeń sprzedaży np
"TOYOTA AVENSIS KOMBI T27 z najlepszym silnikiem benzynowym w tym modelu 1.8VVTi-147KM
W końcu wszystkie benzyniaki w t27 są Valvematic czy są też VVti albo sprzedający nie wie co sprzedaje i wpisuje?

2. Zakładając że wszystkie to te dobre Valvematic to czy usiłować szukać 2.0 których jest mniej na rynku czy 1.8 też jest ok?
Na papierze różnica w ilości koników jest mała 147vs152 - czy jest jeszcze coś istotnego co przemawia za 2.0?

3. Można znaleźć autka z zamontowaną instalacją najczęściej BRC. Taniej wyjdzie ewentualny remont instalacji czy lepiej szukać tylko Pb i zakładać nową?

4. Sporo wątków ma swoje lata a technika idzie do przodu...
O jakiej instalacji mam teraz rozmawiać z gazownikiem? Chciałbym wiedzieć czego chcę i potrzebuję żeby nie dostać tego co akurat lubi/potrafi założyć gazownik...

5. Czy możecie polecić instalatora w promieniu powiedzmy 150km od Opola?

Dziękuję from the mountain za wszelkie rzeczowe rady.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2019, o 13:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 paź 2016, o 19:00
Posty: 22
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzyna
Wszystkie t27 mają siniki Valvematic, jak ktoś pisze w ogłoszeniu coś innego to pisze bzdury. Nadają się one do gazu, sam przejechałem już około 80 tys na LPG, która sam założyłem. Szukaj silnika 1.8 lub 2.0 (choć ten podobno jedzie tak samo a więcej pali) bo 1.6 to już za słaby będzie, choć to pewnie kwestia temperamentu kierowcy. Auta te są trochę zacofane, ale osobom które je kupują to nie przeszkadza bo mają inne zalety.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2019, o 17:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2017, o 21:17
Posty: 416
Lokalizacja: Podkarpacie/ DE
Pochwały: 15
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
Magiwb napisał(a):
Witam.
4. Sporo wątków ma swoje lata a technika idzie do przodu...
O jakiej instalacji mam teraz rozmawiać z gazownikiem? Chciałbym wiedzieć czego chcę i potrzebuję żeby nie dostać tego co akurat lubi/potrafi założyć gazownik...


Mi w 2017 roku proponowano następujący zestaw:

sterownik STAG Q-Box basic
reduktor STAG ACR-01 150 PS
wtryskiwacze Hana Gold o wydatku Hany zielonej, czyli bez dysz
filtr gazu Poliester FL-03P
zbiornik 680x225 67l (wlew pod klapką)
Przełącznik AC LED-400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2019, o 15:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 sie 2019, o 08:49
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8 benzyna
nettwork napisał(a):
Magiwb napisał(a):
Witam.
4. Sporo wątków ma swoje lata a technika idzie do przodu...
O jakiej instalacji mam teraz rozmawiać z gazownikiem? Chciałbym wiedzieć czego chcę i potrzebuję żeby nie dostać tego co akurat lubi/potrafi założyć gazownik...


Mi w 2017 roku proponowano następujący zestaw:

sterownik STAG Q-Box basic
reduktor STAG ACR-01 150 PS
wtryskiwacze Hana Gold o wydatku Hany zielonej, czyli bez dysz
filtr gazu Poliester FL-03P
zbiornik 680x225 67l (wlew pod klapką)
Przełącznik AC LED-400


Tylko proponowano czy założyłeś taki zestaw? W sensie wszystko gra i buczy tak że możesz polecić?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 892 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: auto.com.pl | motostat.pl | Polska Jazda