TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 sie 2017, o 05:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 kwi 2015, o 00:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2012, o 21:31
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków / Żagań (lubuskie)
Pochwały: 16
Marka: toyota
Model: Avensis T22 sedan
Rocznik: 1999
Silnik: D4D 2.0
Hej. Koledzy, mam problem. Chcę kupić przyczepkę a w moim t22 w dowodzie mam wpisane, że przyczepka może mieć tylko 500kg (pole O2) a niesttey większość przyczepek ma dmc 750kg (ja moge mieć akurat 625 ale to i tak za dużo). I teraz pytanie - co z tym fantem robić? Może już ktoś z Was miał taki dylemat... dodam ze masa rzeczywista na pewno nie przekroczy 500kg tej przyczepki, no ale przyczepka w dowodzie bedzie miała 625 a w dowodzie t22 mam 500 wpisane i lipa...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2015, o 05:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20374
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
500kg to strasznie malo, sa takie malutkie przyczepki o takim dmc. W polu O2 podana jest jednak masa przyczepki bez hamulca, jezeli kupisz przyczepke z hamulcem (pole O1) to ma ona juz dmc 1300kg. Tyle przepisy... pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2015, o 08:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2012, o 21:31
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków / Żagań (lubuskie)
Pochwały: 16
Marka: toyota
Model: Avensis T22 sedan
Rocznik: 1999
Silnik: D4D 2.0
No tak, ale przyczepka z hamulcem jest więsza i dużo droższa a ja potrzebuje taką 205cm dł i bez hamulca. Czy z tym cos sie da zrobic (zwiększyć moze jakoś dmc)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2015, o 08:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20374
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Albo do diagnosty i zwiekszyc dmc auta (trudniej) albo do diagnosty i zmniejszyc dmc przyczepki (ponoc przy nowych idzie to dogadac i dostaje sie od razu papiery z mniejszym dmc). Patrzac na hamulce w t22 nie dzwie sie ze dmc jest tylko 500kg. Pozostaje tez opcja olac, ale to moze byc klopotliwe jak sie cos stanie. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2015, o 10:00 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6921
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Powyzej 500 kg DMC tylko przyczepa z hamulcem najazdowym.

Mozesz przed zakupem tej przyczepy 625kg pogadac z diagnosta, czy ci ja przerobi w papierach na 500kg, ale pamietaj ze 600 juz nie bedziesz nia ciagal.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2015, o 10:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2012, o 21:31
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków / Żagań (lubuskie)
Pochwały: 16
Marka: toyota
Model: Avensis T22 sedan
Rocznik: 1999
Silnik: D4D 2.0
Będę woził max 400kg, więc nie powinno być problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2015, o 12:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20374
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Przyczepy waza ok. 120 kg, wiec jestes wtedy z 400kg+/- w prawidlowym przedziale. Obnizenie DMC nie powinno byc klopotem. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda