TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 28 cze 2017, o 03:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 19:04 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2012, o 21:47
Posty: 58
Lokalizacja: świętokrzyskie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Witam

Fabrycznie podają 60 litrów. Tankuję zawsze do pełna w momencie gdy pokaże się rezerwa i przy obecnej cenie 5,9 pln wchodzi okolo 45 litrów. Wskaźnik pokazuje że jest mało paliwa, komputer pokazuje okolo 80 km do przejechania na tej rezerwie, a gdy tankuje i pistolet odbija wchodzi 45 litrów. Gdzie jest błąd ??


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 19:15 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Gdy komputer pokaże zasięg 0, to w baku jest jeszcze rezerwa na przejechanie około 100km, czyli 5-10 litrów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 19:17 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2012, o 21:47
Posty: 58
Lokalizacja: świętokrzyskie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
To wychodzi na to że rezerwa zapala mi się a ja mam 15 litrów paliwa , czyli na jakieś 200 km ??

Dziwne bo to pierwszy przypadek z jakim się spotkałem. Nigdy nie próbowałem jeździć do 0 km, bo bałem się że później będą kłopoty z układem wtryskowym .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 19:18 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Tak, na około 200km.
Bardzo dobrze, że tak się zapala, bo jazda "na oparach" jest nie zdrowa dla silnika (zapowietrzenie układu, osady z dna baku).
Możesz przejechać nawet do zasięgu 0 na komputerze i jeszcze trochę, ale warto wcześniej zatankować i nie jeździć tylko z kilkoma litrami ON w baku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 20:33 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 23:27
Posty: 1396
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 4
lolson28 napisał(a):
przy obecnej cenie 5,9 pln wchodzi okolo 45 litrów.

Może trochę głupie pytanie, ale czy kiedy paliwo było tańsze to wchodziło więcej? :-D

_________________
Piszę poprawnie po polsku, a przynajmniej się staram.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 21:27 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2012, o 21:47
Posty: 58
Lokalizacja: świętokrzyskie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
wojtekd3 napisał(a):
Może trochę głupie pytanie, ale czy kiedy paliwo było tańsze to wchodziło więcej? :-D


Racja, mój bład :glupek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 07:41 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1903
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Dokładnie jak wyżej.
Komp jest tak zaprogramowany że jak pokazuje zasięg "0" i pali sie rezerwa to wchodzi ok. 54l.
I wtedy zaczynamy spokojnie szukać stacji benzyniowej.
Co do jazdy z małą ilością paliwa ja bym powiedział, że jest wskazana a dla czego ? bo jak mamy 60 l paliwa to tak jak by była 2-3 osoba w samochodzie czyli 40kg wiecej - po co :hahaha: .
Jak mamy 20 l to tak jak by kierowca był trochę bardziej otyły - po świętach..

Zapowietrzenie układu dla dieslowców to inna bajka :hahaha: .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 08:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2090
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 90
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
Na komputerze można się nieźle oszukać. Ja wolę sugerować się kontrolką rezerwy niż ufać komputerowi.
Pamiętam jak wracałem z trasy i w momencie zapalenia się żółtej kontrolki tankowania komp pokazywał zasięg 170km.
Paliwa zabrakło mi po przejechaniu 101km, a komp pokazywał zasięg 69km. Auto zdechło kilka metrów przed dystrybutorem ON, jakimś cudem wturlałem się na stację benzynową, także przynajmniej uniknąłem dymania z kanisterkiem. Od tamtej pory nie używam komputera pokładowego.
Weszło 60l, tak wracając do tematu...

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 08:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:16
Posty: 274
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D4D
Ja nigdy nie wyjechałem paliwa do stanu zero na liczniku zasięgu ale on kompletnie źle pokazuje. U mnie jest podobnie jak u jozef01 Jak śmigam po mieście to od zapalenia się rezerwy mam jeszcze 100 km dystansu. Natomiast jak wczesniej jechałem trasę to ta wartość jest właśnie koło 160 km. Raz w zimie śmigałem jeden dzień na rezerwie (nie było czasu zatankować) i jak już jechałem do stacji to zabrakło mi ropy (jakeś 200 m przed :hahaha: ) mimo że komp pokazywał jeszcze 30 km. Może to przez ujemne temperatury - paliwo w zbiorniku było zamarźnięte i oszukało to kompa co do jego objętości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 08:51 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
Cytuj:
Bardzo dobrze, że tak się zapala, bo jazda "na oparach" jest nie zdrowa dla silnika (zapowietrzenie układu, osady z dna baku).


a ja nie bardzo rozumiem teorię odnośnie osadów z dna baku...
kumple jeździ ZAWSZE do ostatniej kropelki i jakoś nie ma to wpływu na auto (diesel oczywiście)

po pierwsze, od tego są filtry aby syf zbierać, a po drugie (co ważniejsze) czy masz 50L, czy 5L to i tak osad zawsze opada na dno, a jak odpalasz auto (np po nocy) zaciągasz właśnie z najniższego miejsca...

dlatego prosiłbym o jakieś uzasadnienie tej teorii, nie tylko stwierdzenie że "tak jest"...;)

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 09:41 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 mar 2011, o 14:54
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 SOL
Rocznik: 2001
Silnik: 2,0 D4D 1CDFTV
Przypadki pana jozef01 i Paweł_G mogły być spowodowane tym że zasięg na pailwie pozostałym w baku jest wyliczany z średniego zużycia paliwa ostatnich przejechanych 100km. Więc jest to obliczenia szacunkowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 09:44 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1903
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Tak jest bo na forach Wolkswagena tak piszą i już, to jest jak dogmat :hahaha: .
Generalnie wypowiadają sie ludzie którzy nigdynie widzieli układu zasysania paliwem wraz z filtrami i zbiornikiem.
Ponadto nikt nie mowi o fakcie że pompa paliwowa podaje wielokrotnie więcej paliwa niż silnik potrzebuje, reszta idzie na przelew czyli mamy nieustanne czyszczenie :brewki: .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 09:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 20:31
Posty: 2190
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pochwały: 56
Marka: TOYOTA
Model: Corolla E16
Rocznik: 2015
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 VVTi
Ja bym się raczej bardziej obawiał wody w baku niż tych osadów. Osad zatrzyma się na filtrze paliwowym, woda nie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 10:14 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Red_Point:
To nie teoria, ja nie upieram się że tak jest, to są moje spostrzeżenia. Nie trzeba tego udowadniać. Każdy robi jak chce z własnym samochodem.

Na pewno samochód z dużym przebiegiem może mieć jakieś osady w baku.
(wszędzie są osady, w silniku, w chłodnicy, w układzie wspomagania, w układzie klimatyzacji - dlaczego w paliwie miało by nie być ich wcale ? )
Na pewno dieslom nie służy powietrze w przewodach paliwowych bo wtedy jest gorsze smarowanie pompy i wtryskiwaczy, pompie HP trudniej ciśnienie uzyskać.
Na pewno dłuższe jeżdżenie z małą ilością paliwa w baku sprzyja skraplaniu się wody w baku.
Ze względu na powyższe spostrzeżenia wydaje mi się słuszne tankowanie (zawsze do pełna) gdy wskaźnik paliwa nie spadł jeszcze na zero (bez jeżdżenia "na oparach").

Red_Point napisał(a):
kumple jeździ ZAWSZE do ostatniej kropelki i jakoś nie ma to wpływu na auto (diesel oczywiście)

Jedyna pewność jest taka, że ten diesel kumpla cały czas jeździ.
Nie ma żadnej pewności, że nie skróciło to żywotności jego wtryskiwaczy i pompy HP.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 10:39 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
piokli o to właśnie mi chodziło...
to są TWOJE "przemyślenia" i TWOJA teoria...
chodzi mi tylko o styl w jaki to opisujesz...
piszesz że nie jest to zdrowe dla silnika... skąd to wiesz? przeprowadzałeś testy?rozbierałeś silnik po używaniu auta "na oparach" i bez, czy jak przedmówca napisał, naczytałeś się gdzieś na forach, albo co gorsza tak sobie "wydedukowałeś"...?

nie traktuj tego jako atak, tylko to była moja ciekawość, bo osobiście, co już napisałem, nie widzę różnicy...

co do zapowietrzania to z tym sie zgodzę, dlatego odnośnie "osadów" w cytowanej wypowiedzi to zostało POGRUBIONE
nie chciałem wyrywać z kontekstu Twojej wypowiedzi...
zgodzę się również ze skraplaniem wody, ale to już dłuższa rozmowa kiedy takie zjawisko występuje...;)

myślę że dalsza rozmowa na ten temat jest bez sensu, JA SIĘ NA TYM NIE ZNAM!!
niemniej jednak opisane powyżej nawet dla laika wydaje się być bezpodstawne...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 10:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:05
Posty: 171
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Verso Sol Plus
Nadwozie: inne
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147KM 2ZR-FAE
jak kupowałem dodatek do paliwa na Sokratesa w denso-diesel.pl to sprzedawca powiedział, że ważne jest żeby tankować olej do pełna już przy około 1/3 paliwa w baku i ja się tego trzymam bo to na pewno nie zaszkodzi.

_________________
Toyota Verso '09 1.8 147KM Obrazek
Honda Civic '00 1.4iS 90KM Obrazek
Moje poprzednie auta:
Toyota Corolla Verso '05, Toyota Avensis '99, Honda Civic 5D '95, Renault 19 5D '91, Skoda Felicja '99, Fiat Uno '94, Fiat 126p '87, VW Garbus '68, Fiat 126p '79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 12:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 20:31
Posty: 2190
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pochwały: 56
Marka: TOYOTA
Model: Corolla E16
Rocznik: 2015
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 VVTi
Panowie - z innej beczki. Mam w firmie ciągniki mające po kilkanaście lat. C360 np. Pojemność zbiornika to 65 litrów. Bywa, że przyjeżdżają na oparach i nic... Osad skutecznie zatrzymują filtry paliwowe http://www.google.pl/imgres?q=filtry+pa ... 4,s:0,i:75 i nie ma żadnych kłopotów z silnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 12:42 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Czyli podwójny system filtrowania paliwa w Ursusach, Jelczach, Starach jest wystarczający do wymagań ich silników.
Ciekawe czy wygląda to tak samo we współczesnych samochodach osobowych z pojedynczym filtrem paliwa.
A przy okazji pytanie OT, jak ursusy znoszą współczesne paliwo o obniżonej smarności?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 13:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 20:31
Posty: 2190
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pochwały: 56
Marka: TOYOTA
Model: Corolla E16
Rocznik: 2015
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 VVTi
Myślę, że dobrze. Nawet na BIO śmigają bez problemów tyle że częściej trzeba wymieniać filtry paliwowe. Powiem tak, jeśli naszpikowane elektroniką JD, Claasy, Manitou itp dobrze znoszą współczesny ON, to Zetory, Ursusy itp starsze maszyny tym bardziej. Np rozpylacze w C1224 padają tak mniej więcej po 2tyś MTG. Pada 1, czasem 2 sztuki. http://www.google.pl/imgres?q=rozpylacz ... 0,s:0,i:63
Koszt naprawy pompy paliwowej Zetora Z16145 (z turbem) to kilka set zł (z robocizną). A w samochodach osobowych sami wiemy jakie to koszty, z czego połowa elementów nie można zregenerować.

Co do podwójnego systemu filtracji paliwa - to samo jest w ciągnikach JD. Mamy dwa filtry paliwa. Ale już w Manitou czy Claasach filtr jest jeden. Tak jak w samochodach. Osobiście uważam, że lepszym rozwiązaniem jest system podwójny.

Jeśli jesteśmy przy osadach - w firmie 4 lata temu wstawiliśmy nowe dwu płaszczowe zbiorniki paliwowe. Są to dwu komorowe zbiorniki, 15tyś i 10tyś litrów. Panowie - nie macie pojęcia, jaki syf jest na dnie. Mimo, że paliwo jest dostarczane przez cysterny z filtrami, przy dystrybutorach są zamontowane filtry, a mimo to w bakach też jest syf, co wyłapują właśnie te dwa filtry paliwowe. Raz na rok wyciągam te filtry przy pistolecie dystrybutora i jestem w szoku. W Ursusie jak ten syf się dostanie to jakoś przepali, ale nie chciałbym być na miejscu posiadacza D-Cata któremu to coś się dostałoby się do pompo-wtrysków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 22:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
RG napisał(a):
Panowie - nie macie pojęcia, jaki syf jest na dnie. Mimo, że paliwo jest dostarczane przez cysterny z filtrami, przy dystrybutorach są zamontowane filtry, a mimo to w bakach też jest syf, co wyłapują właśnie te dwa filtry paliwowe. Raz na rok wyciągam te filtry przy pistolecie dystrybutora i jestem w szoku. W Ursusie jak ten syf się dostanie to jakoś przepali, ale nie chciałbym być na miejscu posiadacza D-Cata któremu to coś się dostałoby się do pompo-wtrysków.

Ten syf powstaje często już po dostawie, właśnie ze względu na bio dodatki wymuszone przez lobby rolnicze, problem w większym nasileniu występuje na statkach. Tyle w temacie OT.
Sam zbiornik w ave ma 60 litrow, ale po co z tego korzytsac do konca?

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 22:45 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
ja ta pojemnosc sprawdzilem podczas testu auto powiedzialo koniec jazdy, weszlo 56l, po minucie bujania i zaklec prawie 58l i moze jakby zastosowac podkladki najazdy krwezniki czy inne metody znane ze stacji granicznych kiedys to by i 60l weszlo! ale tak realnie jezdzimy az wskazowka zejdzie ponizej zera nie ruszy sie to 55l....w t25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 23:21 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 21:58
Posty: 765
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota_Mazda
Model: T22_BA
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE_Z5
RG napisał(a):
D-Cata któremu to coś się dostałoby się do pompo-wtrysków.

D-CAT ma pompowtryski?
kamyk napisał(a):
ja ta pojemnosc sprawdzilem podczas testu auto powiedzialo koniec jazdy, weszlo 56l, po minucie bujania i zaklec prawie 58l i moze jakby zastosowac podkladki najazdy krwezniki czy inne metody znane ze stacji granicznych kiedys to by i 60l weszlo! ale tak realnie jezdzimy az wskazowka zejdzie ponizej zera nie ruszy sie to 55l....w t25

Z całym układem paliwowym i filtrami będzie te 60l ;-) Poza tym nie wiem jak w dieslu ale w benzynę lepiej nie lać pod korek, ze względu na pochłaniacz oparów paliwa :-)

_________________
"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, o 18:57 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2012, o 22:32
Posty: 37
Lokalizacja: Szczecinek ZSZ
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: d4d 2,0
Swego czasu spotkałem się z opinią że nie wolno lać pod korek, dlatego że w baku powinno być trochę powietrza, jeżeli są koledzy znający temat proszę o opinie, może na forum jest już ten wątek ale go nie znalazłem, pozdrawiam :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, o 18:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
zalewasz az odbije i sie niczym nie martwisz :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, o 19:03 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2012, o 22:32
Posty: 37
Lokalizacja: Szczecinek ZSZ
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: d4d 2,0
wrc napisał(a):
zalewasz az odbije i sie niczym nie martwisz :cfaniak:

właśnie tak powinno być "wrc" ale zapuściłem temat i chciałbym się dowiedzieć czy takie zalewanie baku na max ma zły wpływ na układ paliwowy czy sam silnik? znam wielu którzy tak leją paliwo i tutaj w tym temacie przydałoby się trochę światła :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, o 19:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
zadnego negatywnego wplywu nie ma
kto lubi eco driving ten na bank na maksa nie zalewa, bo to przeciez 70kg zbednego balastu ;-), mozna z 20l w baku smigac :szatanek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, o 19:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 00:44
Posty: 243
Lokalizacja: Glasgow
Marka: toyota
Model: t25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0diesel d4d/1ADFTV
wrc napisał(a):
zadnego negatywnego wplywu nie ma
kto lubi eco driving ten na bank na maksa nie zalewa, bo to przeciez 70kg zbednego balastu ;-), mozna z 20l w baku smigac :szatanek:

wrc ja slyszalem znowu ze jak sie jezdzi na prawie pustym baku to sie woda skrapla... :-D

_________________
6,6l.-100km.
passat 1999r. 1.8 T sedan
vectra2004r. 1.9 CDTI kombi
accord2004r 2.0 B kombi
passat2006r. 2.0 D sedan
mondeo1997r. 1.8 B hatchback
vectra 2002r. 2.0 D sedan
passat 1998r. 1.8 B sedan
avensis 2007r. 2.0 D-4-D kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, o 19:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
tak to prawda, ale eco driving to sport ekstremalny :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, o 19:40 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2012, o 22:32
Posty: 37
Lokalizacja: Szczecinek ZSZ
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: d4d 2,0
dzięki za fajne odpowiedzi :ok: ale koledzy czy jest ktoś kto zna naprawdę temat? czy brak powietrza w baku ma jakiś wpływ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2012, o 19:52 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2012, o 17:40
Posty: 90
Marka: Toyota
Model: Avensis t22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0
Swojego czasu jezdzac vw polo tankowalem do pelna plus do odpowietrznika (kazde tankowanie) Nic sie nie dzialo oprocz tego ze robilem 150km wiecej na baku. W kazdym baku czy pelnym czy pustym i tak jest zasysane powietrze po odkreceniu korka, czasem bardziej czasem mniej ale zadnych ubocznych efektow napewno nie ma. Najwazniejsze zeby unikac jazdy na rezerwie.

_________________
- nowa zabawka na pokladzie DVD i 7" monitor.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda