TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis
Teraz jest 17 wrz 2019, o 02:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 paź 2012, o 22:33 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5773
Lokalizacja: Zambrów/Łomża
Pochwały: 396
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 2.0 D4D 124KM
pisałeś kamyk...pisałeś :-D

_________________
Kod:
https://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/94228

„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2012, o 22:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 19:21
Posty: 232
Lokalizacja: Chorzów
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-cat 177KM
Niedawno naprawiałem swój bo sobie zdechł. Za mostek prostowniczy zapłaciłem 100zł u mechanika co robi alternatory - a że chciałem mieć zrobiony na już to powiedział co mam zrobić i " wypad bo mam od cholere roboty "

fabryczny mostek ma 6 diód a ten co mi dał jest na 12 diodach.

Powiedział że ile w życiu robił alternatorów Toyot to ani razu nie wymieniał regulatora ani szczotek bo to jest niedozajechania a ten nowy mostek jest konkretny i gwarantuje iż go nie zajade


Nie powiem jakie było napięcie wcześniej bo nie sprawdzałem - tyle że teraz jest na wolnych 14.2V i rozrusznik nigdy tak nie zapierdal..... jak teraz wiec aku raczej był niedoładowany

_________________
____________________________________________________________
Pomogłem? Prosze o <plusik> nic to nie kosztuje ►
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2012, o 22:43 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2983
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
no to sorry za "powtorke z rozrusznika"... ale duzo ludzi daje sie nabrac( po co kupowac uzywke jak nowy kosztuje prawie tyle samo) co do szczotek i regulatora cos w tym jest mialem kiedys camry babcie 2.2 ma alternator na wierzchu auto mialo prawie 1mlnkm najechane jak pojechalem po "szczotki do camry" bo starte do 0 mialem to mowili ze niemozliwe ze starlem szczotki w starej toyocie ale jak dowiedzieli sie ze licznik pokazuje takie cyfry to byli juz spokojniejsi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 11:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
Koledzy, sprawdziłem dziś w aucie swoim (1.6i) i kolegi (1.8i) jak zachowuje się ładowanie.
Otóż na właczonym silniku ładowanie to około 14,3V (czyli 100% prawidłowe). Ale w momencie kręcenia kierownicą napięcie to spada do około 12,6V-12,7V - widać nawet jak przygasają światła. Macie tak samo w swoich VVTi?
Druga sprawa (jeśli nie chcecie odpowiadać to OK, przejdę do wątku o akumulatorze): po wyłączeniu silnika napięcie na akumulatorze mam na poziomie 12,6V (czyli 100% prawidłlowe), ale po włączeniu świateł mijania spada ono dość szybko (wystarczy kilkanaście sekund) do poziomu 12V. Tak powinno być?

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 12:13 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7245
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 890
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Jest już wątek o tym, dokleiłem.
Uprasza się szanownych podróżnych o poszukanie istniejących wątków przed założeniem nowego.


Masz wspomaganie elektrycznie, więc napięcie przysiada. Nie wiem czy aż tyle powinno przysiadać, niech zmierzą u siebie inni z takim wspomaganiem.
Szybko spada, bo pewnie aku już nie nowy. Zauważ też że na początku szybko przysiada, a potem już duuużo wolniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 13:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
piokli
dzięki swojej interwencji włożyłeś mój "problem" w miejsce, które przez większość niezainteresoiwanych tematem będzie pominięta.
Zwróć uwagę, że mój "problem" dotyczy konkretnego modelu (T25) i konkretnego silnika (1.6i / 1.8i z serii ZZ-FE) - bo tylko tu występuje wspomaganie elektryczne... Stąd przede wszystkim wziął się dokładny opis co do modelu i silnika usuniętym w temacie...
No ale niech tam, niech zginie moje pytanie...

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 13:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20621
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie ma roznicy jakie to jest auto, i niestety kolego ale jestes z tego znany ze nigdy nie szukasz, i ciagle dublujesz tematy. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 13:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
wrc, rozumiem, że użytkownicy T25 2.0i tudzież starszych T22 mogą spokojnie podać mi spadek napięcia podczas kręcenia kierownicą?

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 14:25 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7245
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 890
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Mogą podać, jeżeli zmierzą w innej Avce z wspomaganiem elektrycznym i jeżeli będzie im się chciało podawać.
Nie ma sensu zakładać kilka równoległych wątków o spadkach napięcia i ładowaniu.
Powielanie istniejących wątków nie wpływa na zwiększenie, ani zmniejszenie chęci udzielania Ci odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2012, o 15:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 12:13
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa / Radzymin
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 3ZZ-FE / 1.6VVTi
Ale wpływa na to, że czytający po samym temacie wie, czy dany wątek może go zainteresować.
Dobra, nie rozwijam tematu... Może ktoś konstruktywnie odpowie na mój "problem"...

_________________
Moja "babcia" pali tylko tyle: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 11:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 lis 2012, o 11:19
Posty: 10
Lokalizacja: Oborniki
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 2,0 D4D
Witam wszystkich serdecznie!

Jestem tutaj nowy więc może najpierw napisze o moim "starszym kochanym cacku" :hahaha:
Avensis 2.0, D4D, 2000 rocznik.
Mam też pytanie w tym temacie....
Ok pół roku temu wymieniałem alternator, jak go zwano... "biały orzeł", ponoć :brewki: długo czekałem aż uda się go załatwić. W warsztacie twierdzili że jest nowy 9ok niech tak będzie)- nie w tym problem, zakładali go na stary akumulator.
Teraz zakupiłem akumulator nowy i orientacyjnie sprawdzałem jego ładowanie i wyczytuje iż powinno być w graniacach 14-15V.
Na moim wskazuje ponad 18V, więc strasznie za dużo chyba, czy coś jest z regulatorem?
Czego to może być przyczyna, że ustawiali na starym akumulatorze? Czy zakup nowego mógł mieć na to wpływ? Co może się stać jak jest tak dużo ponad 18V?

Czy ktoś mógłby poradzić coś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 11:39 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7245
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 890
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Sprawdź innym miernikiem czy na pewno dobrze zmierzyłeś te 18V.
18V do DUŻO za dużo.
Będzie gotował się akumulator i szybko padnie, będą palić się żarówki, może paść coś z elektroniki w samochodzie.
Za wysokie napięcie robi alternator, a winny jest regulator napięcia alternatora - do wymiany

Alternator działa tak samo, nie zależnie czy podłączysz stary czy nowy, duży czy mały akumulator.
Stary akumulator nie miał wpływu na "ustawienie" alternatora.
Za wartość napięcia generowanego przez alternator odpowiada elektroniczny układ - regulator napięcia alternatora, jest on nieregulowalny, ustawiony na stałe na etapie produkcji.

Reasumując, jeżeli jesteś pewien, że masz w instalacji 18V, to nie uruchamiaj silnika, ale szybko wymień regulator napięcia alternatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 19:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 lis 2012, o 11:19
Posty: 10
Lokalizacja: Oborniki
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 2,0 D4D
Dziękuje za odpowiedź.
Opis sprawił iż wystraszyłem się problemami z elektroniką w aucie i od razu po przeczytaniu postu, jak tylko wyszedłem z pracy - po drodze wjechałem do serwisu gdzie pomierzyli dokładnie i wyszło przy odpalonym silniku 14,44V. Jak tylko dodawałem mu włączając kolejno urządzenia to lekko spadało, ale po sekundach wracało do tego głównego pomiaru 14,4V.
Jak się okazuje mój miernik sprawił tylko zamieszanie i sporo nerwów.

Dziękuje uprzejmie i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 19:30 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7245
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 890
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Czyli masz idealne napięcie :ok:
Zainwestuj 15zł w nowy miernik ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2012, o 08:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2009, o 13:39
Posty: 322
Lokalizacja: ok. Konina
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: T22 2,0 +T27 1,8
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2000
Silnik: 3SFE 2.0 LPG
DARAKA83 napisał(a):
Jak się okazuje mój miernik sprawił tylko zamieszanie i sporo nerwów.

Często dzieje się tak gdy w mierniku bateria "dogorywa" . Wymień bateryjkę i jeszcze raz sprawdź ! Jeśli bez zmian ,to miernik do bani....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 19:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 10:37
Posty: 483
Lokalizacja: Szkocja
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVTI benzyna
Panowie , doradźcie od czego mam zacząć szukania problemu ??? Zamontowałem DRL-y z modułem który reaguję na skok napięcia , niestety u mnie w aucie przy kręceniu kierownicą , włączaniu podgrzewania szyby , czasem przy ruszaniu , a nawet podczas zmiany biegu na drugi , przy niższych obrotach światła gasną na około 1-2 sec , dlaczego jest taki spadek napięcia ???

Moje pomiary:

Napięcie na zgaszonym silniku: 12,21V
Napięcie na zapalonym silniku: 13,88V
Napięcie przy włączonym wspomaganiu: >12,88V

Moduł sterujący zapalaniem świateł DRL , wyłącza światła przy około 13V i mniej , według mojego miernika , wynika z tego że wyżej wymienione czynności które powodują wyłączenie świateł obniżają napięcie poniżej 13V.

_________________
Moja prezentacja T25 , T22 i CARINA - video klip na YouTube. Zapraszam!
viewtopic.php?f=63&t=13622


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 20:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20621
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
12,21 to troche malo...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 20:18 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2983
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
wykluczajac uszkodzony miernik to akku w temp ok zera powinno miec ponad 13v... 12.2v to malo, na chodzacym tak ok 14.5v ( wiadomo na wolnych przy wlaczonej szybie i dmuchawie moze byc lekko nizej)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 20:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 10:37
Posty: 483
Lokalizacja: Szkocja
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVTI benzyna
Dzięki Panowie , wiem od czego zacząć , fajnie się składa też , że na jutro umówiony jestem z kolegą na wspólne mycie naszych wozów :-D , a że kolega jeździ tym samym modelem to będę mógł pomierzyć napięcie i ewentualnie przelożyć aku.

Miłego weekendu :piwo:

_________________
Moja prezentacja T25 , T22 i CARINA - video klip na YouTube. Zapraszam!
viewtopic.php?f=63&t=13622


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2013, o 15:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 21:53
Posty: 29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 D-Cat
Właśnie jestem po naprawie alternatora... z dnia na dzień sie spsuł, "wydoił" ako etc. - jak się okazało brak ładowania 0,20 róznicy. Czy D-Cat nie ma żadnej sygnalizacji takiej usterki? Ako wymieniłem (przy zakupie aso wieściło jego koniec) i przy okazji sprawdziłem napięcie, ale gdyby nie to padł by i drugi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2013, o 12:25 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 24 maja 2011, o 00:40
Posty: 12
Lokalizacja: Zabrze
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 7A-FE1.8 benzyna+gaz
Witam,kupiłem dzisiaj akumulator centra futura 53 Ah 540A,zmierzyłem ładowanie alternatora miernikiem i wyszło na wolnych obrotach 13volt przy włączonych światłach i wentylatorze na max,a na wysokich obrotach pokazuje 14,10 volt czy prąd ładowania nie jest za mały na wolnych obrotach?czy też regulator napięcia ogranicza prąd ładowania dlatego,że akumulator jest nowy i w pełni naładowany?Akumulator po zgaszeniu silnika pokazuje 12,85volt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2013, o 17:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:23
Posty: 138
Lokalizacja: WO
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: D4d
Za mały prąd ładowania. Powinno być 14,5. To idealna wartość. Stary czy nowy akumulator nie ma to żadnego znaczenia.
Być może stary akumulator też byłby ok choć przy takim napięciu był permanentnie niedoładowany.
BTW najpierw sprawdzenie ładowania, pobór prądu, sprawdzenie połączeń, klem itp a na końcu zakup akumulatora.
tak po prostu jest taniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2014, o 20:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 gru 2011, o 20:48
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 7a-fe Benzyn-gaz
Witam, mam problem z ładowaniem, otóż podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka akumulatora, dojechałem do domu około 50km. Zmierzyłem miernikiem napięcie na zgaszonym silniku i wyszło 12.02v po uruchomieniu silnika spadło do 11,89v. Czy padł alternator czy regulator napięcia, a może jakiś przekaźnik od alternatora? Dzień wcześniej wymieniłem silniczek wycieraczek przednich używany bo mój strasznie głośno pracował, jadąc dziś wycieraczki pracowały non stop bo deszcz padał. Czy może mieć to coś wspólnego z alternatorem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2014, o 20:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20621
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Zbyt niskie napiecie ladowania. Pierwszy podejrzany to alternator. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2014, o 20:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 gru 2011, o 20:48
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 7a-fe Benzyn-gaz
Zastanawia mnie to, że po uruchomieniu silnika napięcie powinno się podnieść a nie spaść, czytając wcześniejsze posty nawet z uszkodzonym regulatorem napięcia powinno być przynajmniej 13v a u mnie spadło poniżej 12v, tak jakby może jakiś przekaźnik padł?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2014, o 21:05 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 gru 2011, o 20:48
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 7a-fe Benzyn-gaz
Może ktoś wie gdzie znajduje się przekaźnik alternatora t22 1.8 7a-fe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2014, o 21:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20621
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Uruchom jeszcze 5x a napiecie bedzie bardziej spadalo. Czemu? No przeciez akumulator sie coraz bardziej rozladowuje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2014, o 21:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 gru 2011, o 20:48
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 7a-fe Benzyn-gaz
Czyli mógł paść regulator napięcia? I czy wymiana silniczka wycieraczek miał wpływ na usterkę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2014, o 21:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20621
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Przez internet przeciez nikt ukladu elektrycznego w aucie nie sprawdz i nie powie co dokladnie powinno byc zrobione, i jaki/czy jest jakis zwiazek z tym sliniczkiem i naprawa ktora przeprowadziles. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2014, o 21:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 gru 2011, o 20:48
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 7a-fe Benzyn-gaz
Dzięki we wtorek jadę do elektryka. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: auto.com.pl | motostat.pl | Polska Jazda