TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis
Teraz jest 17 wrz 2019, o 02:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 sie 2019, o 16:43 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2016, o 13:05
Posty: 49
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: pick-up
Rocznik: 2000
Silnik: 3.6
Posiadam moduły domykania szyb i auto składania lusterek oraz emulatory do auta Toyota Avensis
Pomogę w montażu.

https://youtu.be/h1ycsg1BBwY
https://youtu.be/o7wYKYYfyN0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2019, o 16:47 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 lip 2019, o 00:09
Posty: 50
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 3ZR-FAE 2.0 benzyna
A masz może emulator do kierunkowskazów ?
Jaka cena za emulator szyb i lusterek ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2019, o 13:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sie 2019, o 00:27
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0benz
Witam
Jak cena poszczególnych modulow i ile za montaż?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, o 07:10 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2016, o 13:05
Posty: 49
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: pick-up
Rocznik: 2000
Silnik: 3.6
Po więcej info zapraszam na stronę YACCON.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, o 07:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 lip 2019, o 00:09
Posty: 50
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 3ZR-FAE 2.0 benzyna
Właśnie mnie uprzedziłeś z odpowiedzią.
Wczoraj kupiłem właśnie u Ciebie moduł składanych lusterek (numer aukcji ........311) hehe ;)
I najfajniejsze jest to, że nie otwiera się lusterko po otwarciu auta, lecz dopiero po zapłonie - fajna rzecz której nie miałem w poprzednim moim aucie, bo tam lusterka rozkładały się od razu.

Pytanie czy posiadasz moduł kierunkowskazów (3 mignięcia) ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, o 07:53 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2016, o 13:05
Posty: 49
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: pick-up
Rocznik: 2000
Silnik: 3.6
Niestety nie.
Mam tylko moduły lusterek, szyb i emulatory sondy.
Dzięki za zakup...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2019, o 14:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sie 2019, o 00:27
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0benz
Czy ktoś montowal ten moduł składania lusterek w T29?
Niby to lifting T27 więc instalacja i sterowanie lusterek powinno być to samo.
Przed zakupem wolałbym wiedzieć czy będzie działać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2019, o 21:29 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 lip 2019, o 00:09
Posty: 50
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 3ZR-FAE 2.0 benzyna
Jestem po wczorajszym montażu sterownika do lusterek w wersji zimowej (z dodatkowym wyłączeniem składania lusterek, aby nie zniszczyć silniczków jak przymarzną). Postępowałem z instrukcją, jednak miałem kilka pytań i kolega YACCO1 pomógł telefonicznie ekspresowo, także polecam jak najbardziej.
Wg. instrukcji jest kilka punktów, które należy pomierzyć przed wpięciem w instalację inteligentnego modułu, a otwory na piny w kostkach są małe, dlatego użyłem igły (może być szpilka) i następnie pomiar multimetrem.
Kolejny krok podczas montażu - zalecam zakup gumek termokurczliwych w sklepie elektronicznym, albo internet, bo to co jest w marketach, najmniejsza średnica 2mm jest za duża, a tu potrzebujemy 0,5mm lub max 1mm.
Dodatkowa uwaga, aby wiązkę kabli, która jest do sterowania lusterkami lekko szarpnąć spinkę, która ją zapina i jest przypięta pod schowkiem - będziemy mieli lepszy dostęp podczas lutowania.

Poniżej kilka zdjęć z pomiarów i instalacji i wskazuję miejsca w których się wpinamy, ponieważ załączone zdjęcia były trochę za małe - sugestia, aby może przesyłać automatycznie do zakupującego większe zdjęcia :)
Nie załączam instrukcji, bo jest to własność autora - jest dołączana do modułu.

Jak coś działa i jest proste w montażu, a do tego ma przystępną cenę, to jak najbardziej pochwalam i reklamuję, aby innym się przydała opinia.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2019, o 12:37 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2016, o 13:05
Posty: 49
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: pick-up
Rocznik: 2000
Silnik: 3.6
Dzięki za polecenie...
Czyli +12v w Avensis po lifcie jest w innym pinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2019, o 18:15 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 20:47
Posty: 67
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD–FTV, 2.0 D
franekhdmail.com napisał(a):
Jestem po wczorajszym montażu sterownika do lusterek w wersji zimowej

Chcąc schować moduł(pudełko) gdzieś pod deską - to kable nie będą za krótkie, czy trzeba przedłużać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2019, o 18:51 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 lip 2019, o 00:09
Posty: 50
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 3ZR-FAE 2.0 benzyna
Są wystarczające, nic nie przedłużyłem. Kable maja ok 25-30cm nie mierzyłem. Najlepiej centralkę umieścić w połowie drogi pomiędzy kostką od sterowania lusterkami, a punktem masowym na słupku przednim drzwi (da nam to w sumie ok 50/60cm) .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2019, o 18:54 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 lip 2019, o 00:09
Posty: 50
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 3ZR-FAE 2.0 benzyna
YACCO1 napisał(a):
Dzięki za polecenie...
Czyli +12v w Avensis po lifcie jest w innym pinie.


Tak dokładnie, tak jak masz w instrukcji informację o pomierzeniu napięć przed montażem, to trzeba najpierw wykonać, aby dobrze funkcjonowało składanie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: auto.com.pl | motostat.pl | Polska Jazda