TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 lis 2018, o 05:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 sie 2017, o 21:45 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 706
Pochwały: 90
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Dawid wlkp napisał(a):
Witam panowie mam podobny problem jak wy wszyscy w avensis mianowicie choinka na zegarach. Męcze się z toyotą 2miesiące 20km/h podróż nad Polskie morze w 1strone ok w 2 tryb awaryjny 100km/h. Czasem choinka na zegarach zaginie na dzień by potem powrócić z podwojoną mocą. Pomijając ASO udałem się w Koninie do 2 elektromechaników m/ O to następujące błędy 1magika:
P1047 -Obwód wartości przyuczenia sterownika VALVEMATIC
-Bieżący
P264A -Obwód czujnika położenia siłownika dźwigienki zaworowej A rząd 1
-Bieżący
P1047 -Obwód B1 wartości przyuczenia sterownika VALVEMATIC
-Historia
P264A -Obwód czujnika położenia siłownika dźwigienki zaworowej A rząd 1
-Historia

Proszę o pomoc :help: w zlokalizowaniu usterki bo na dzień dzisiejszy moja avka mnie wykańcza :sciana: :nuda:


te kody były opisywanie na forum wystarczy użyć wyszukiwarki viewtopic.php?f=21&t=24209&p=472037&hilit=P1047#p472037 tanio nie będzie pozdrawiam

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2017, o 09:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
Dawid wlkp napisał(a):
Rasta trochę jestem zielony w tym co piszesz możesz mi trochę jaśniej które to linki i sprężynki. Czekam za odp dzięki z góry


....... końcówki linek hamulca ręcznego, przesmarowałem cały mechanizm. na kanale , niech druga osoba załącza hamulec a zobaczysz jak pracują linki i sprężyna, w moim przypadku widać było różnicę , lewa strona mniej zaciskała linki hamulca, wystarczyło zamienić sprężyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2017, o 13:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 36
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Dawid wlkp napisał(a):
Witam panowie mam podobny problem jak wy wszyscy w avensis mianowicie choinka na zegarach. Męcze się z toyotą 2miesiące 20km/h podróż nad Polskie morze w 1strone ok w 2 tryb awaryjny 100km/h. Czasem choinka na zegarach zaginie na dzień by potem powrócić z podwojoną mocą. Pomijając ASO udałem się w Koninie do 2 elektromechaników m/ O to następujące błędy 1magika:
P1047 -Obwód wartości przyuczenia sterownika VALVEMATIC
-Bieżący
P264A -Obwód czujnika położenia siłownika dźwigienki zaworowej A rząd 1
-Bieżący
P1047 -Obwód B1 wartości przyuczenia sterownika VALVEMATIC
-Historia
P264A -Obwód czujnika położenia siłownika dźwigienki zaworowej A rząd 1
-Historia

Proszę o pomoc :help: w zlokalizowaniu usterki bo na dzień dzisiejszy moja avka mnie wykańcza :sciana: :nuda:


Twoja usterka nie ma związku z awarią hamulca. Jest pochodną usterki systemu valvmatic silnika. Pytanie na jakim oleju jeździ auto? czy była kiedykolwiek robiona płukanka silnika? Naprawa pewnie będzie droga, ale może da się jej uniknąć. Odrazu napisz że nie mam auta z valvmatic ale starszy model z Dual VVTi wiec moge się mylic. Wg mnie usterka spowodowana jest zacinającym się mechanizmem valvmatic i tam należy szukać problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2017, o 21:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 sie 2017, o 21:23
Posty: 5
Lokalizacja: Konin
Marka: Toyota
Model: t27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzna 147km
greg6.7 napisał(a):
Dawid wlkp napisał(a):
Witam panowie mam podobny problem jak wy wszyscy w avensis mianowicie choinka na zegarach. Męcze się z toyotą 2miesiące 20km/h podróż nad Polskie morze w 1strone ok w 2 tryb awaryjny 100km/h. Czasem choinka na zegarach zaginie na dzień by potem powrócić z podwojoną mocą. Pomijając ASO udałem się w Koninie do 2 elektromechaników m/ O to następujące błędy 1magika:
P1047 -Obwód wartości przyuczenia sterownika VALVEMATIC
-Bieżący
P264A -Obwód czujnika położenia siłownika dźwigienki zaworowej A rząd 1
-Bieżący
P1047 -Obwód B1 wartości przyuczenia sterownika VALVEMATIC
-Historia
P264A -Obwód czujnika położenia siłownika dźwigienki zaworowej A rząd 1
-Historia

Proszę o pomoc :help: w zlokalizowaniu usterki bo na dzień dzisiejszy moja avka mnie wykańcza :sciana: :nuda:


Twoja usterka nie ma związku z awarią hamulca. Jest pochodną usterki systemu valvmatic silnika. Pytanie na jakim oleju jeździ auto? czy była kiedykolwiek robiona płukanka silnika? Naprawa pewnie będzie droga, ale może da się jej uniknąć. Odrazu napisz że nie mam auta z valvmatic ale starszy model z Dual VVTi wiec moge się mylic. Wg mnie usterka spowodowana jest zacinającym się mechanizmem valvmatic i tam należy szukać problemu.

Jak zakupiłem auto to po dobrych 2 miesiącach wymieniłem na olej pełen syntetyk castrol. Jak by nie było to wtedy zaczął wywalać błąd Check Parking Brake System VSC system. Czy to był błąd? Płukanki silnika żadnej nie robiłem może to pomóc?
1200zł używany :glupek: ale wolałbym uniknąć tego drogiego osprzętu. Jak wyciągnę wtyczke valvematic i włoże spowrotem to auto ma moc na 24godziny. :swirek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2017, o 15:35 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 36
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Producent ma mniejsze znaczenie jak klasa lepkości. Toyota bez powodu nie wymyśliła ze te silniki maja jeździć na oleju 0W20. Pytanie czy taki olej jest zalany?. Ja bym jednak zastosował solidną płukankę silnika. Najlepiej taka którą można wlać do silnika i przejechać kilka kilometrów z rożnymi obrotami silnika. Olej castrola nie ma zbyt dobrej renomy na tym forum, ale auris 1.6 zrobił ok 80k na castolu i ma się dobrze.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2017, o 21:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 sie 2017, o 21:23
Posty: 5
Lokalizacja: Konin
Marka: Toyota
Model: t27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzna 147km
greg6.7 napisał(a):
Producent ma mniejsze znaczenie jak klasa lepkości. Toyota bez powodu nie wymyśliła ze te silniki maja jeździć na oleju 0W20. Pytanie czy taki olej jest zalany?. Ja bym jednak zastosował solidną płukankę silnika. Najlepiej taka którą można wlać do silnika i przejechać kilka kilometrów z rożnymi obrotami silnika. Olej castrola nie ma zbyt dobrej renomy na tym forum, ale auris 1.6 zrobił ok 80k na castolu i ma się dobrze.

Sprawdziłem przed chwilą i zalany jest olejem Castrol 0W-30. Ale czy to by mogło mieć taki wpływ ??? Panowie najlepsze w tym błędzie sterownika valvematic jest to że dzisiaj cały dzień jeżdzi auto sprawne bez żadnych kontrolek między zegarami, a jutro czy pojutrze kolejne dni z kontrolkami i trybem awaryjnym ??? :smutas:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2017, o 21:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 706
Pochwały: 90
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
0W30 jest jak najbardziej akceptowalny do tego silnika wiec nie masz, co drążyć tematu oleju, bo to szkoda czasu i gotówki. Zespół Valcematic jest zarazem jednostką sterującą i mechanizmem wykonawczym, który komunikuje się z komputerem silnika za pośrednictwem trzech kabli. Jeśli masz takie przebłyski jednodniowe to raczej nie jest wina wiązki tym bardziej, że to jest komunikacja cyfrowa jakiekolwiek uszkodzenie generowałoby taki śmietnik, na desce byś zobaczył dyskotekę łącznie z zamkniętą szafą na postoju wszystko i tak zmierza do jednego punktu albo serwis.


Pochwały przyznane za post: 2

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sie 2017, o 06:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 sie 2017, o 21:23
Posty: 5
Lokalizacja: Konin
Marka: Toyota
Model: t27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzna 147km
Wszystko wskazuje na uszkodzony valvematic zamawiam. Jak wymienie opisze jak sytuacja wygląda. Pozdraiwam i dzięki za pomoC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sie 2017, o 11:49 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 36
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Nie uważam że olej 0W30 jest niewłaściwy do tego silnika. Wg mnie przyczyną awarii jest zbyt duży opór w mechanizmie przesuwania wałka pośredniego połączony ze spadkiem sprawności silnika który tym steruje. Bazując na moim doświadczeniu wiem że dokładne wypłukanie silnika + zmiana oleju na 0w20 + zastosowanie modyfikatora tarcia drastycznie poprawia warunki pracy wałka pośredniego a tym samych mechanizm ma lżej przesuwać wałek wzdłużnie podczas pracy silnika. Koszt wymiany płynów jest stosunkowo mały w stosunku do kosztu wymiany mechanizmu, który używany kosztuje 1k. W którymś poście Dawid wlkp pisze że problem pojawił się po zmianie oleju. Ja bym zaczął od tego a wymianę mechanizmu potraktował jako naprawę ostateczną. Oczywiście mogę się mylić, ponieważ mam doświadczenie z silnikiem Dual VVTi gdzie sterowanie mechanizmu jest obsługiwane hydraulicznie a nie elektrycznie jak w nowszym modelu. Ale wiem również jakie zmiany nastąpiły w pracy silnika po zastosowaniu w/w kuracji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 19:56 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
rasta :) napisał(a):
.... w moim przypadku wystarczyło oczyszczenie, przesmarowanie linek + zamieniłem sprężyny zaciskowe prawą na lewą .... i jest cacy ! :ok:


Dopisało Ci szczęście :ok:
U mnie check parking breake system 1800km od domu i jeszcze do tego czeka przeprawa promowa 8h - bez ręcznego :niewiem:
Nie dało się zwolnić ręcznego z przycisku, pozostało ponad 500 obrotów kluczykiem - wbrew pozorom szybko poszło, kręci się tylko z lewej strony.
Tylko pozostał błąd i komunikat, podczas jazdy upierdliwie brzęczał, pomogło wyjęcie bezpiecznika od ręcznego i nie brzęczy. Odłączanie aku nie kasuje niestety błędu. Teraz świeci się błąd, ale przynajmniej nie brzęczy że ręczny zaciągnięty.
Nie mam gdzie na wyspie skasować tego błędu, ani pobawić się jak to opisał rasta.
Macie jakiś pomysł co można jeszcze zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2017, o 19:44 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
Jeśli ktoś jak ja wpadły na pomysł wyciągnięcia bezpiecznika od ręcznego, to uprzedzam że traci się też tempomat j nie podpowiada zmian biegów. Ciekawe co mi jeszcze odłączyło....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2017, o 19:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 706
Pochwały: 90
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
E-PKB ten bezpiecznik wyciągnąłeś?
Wiesz już co się stało że hamulec przestał funkcjonować ?

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2017, o 21:44 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
temp123 napisał(a):
E-PKB ten bezpiecznik wyciągnąłeś?
Wiesz już co się stało że hamulec przestał funkcjonować ?


Tak - dokładnie ten.
Nie wiem co się stało - dopiero w piątek wjeżdżamy na prom powrotny do domu. Tzn. potem jeszcze spory kawałek jazdy.
Jeżdżę póki co z dwoma kontrolkami i informacją o sprawdzeniu hamulca postojowego, ale przyjmniej nie bimba mi sygnał.
Martwi mnie tylko przejazd promem - przez 8h będzie go bujać - myślicie że pozostawieniu na biegu styknie?
Naprawiać będę w domu - zanim zdecyduję się na wydanie majątku w ASO, to skasuję błąd ELMem, i przeczyszczę linki jak rasta.
Na pewno dam znać. Może komuś się kiedyś przyda (czego nikomu nie życzę, zwłaszcza na dalekim urlopie).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2017, o 22:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 706
Pochwały: 90
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Z pozostawieniem na biegu bym nie ryzykował jak zniszczysz innym auta to możesz mieć spore problemy zwłaszcza zagranicą chyba, że masz dobre ubezpieczenie
Najlepiej kawałek kołka i zabezpieczyć jak na zdjęciu jeden koniec na pedał hamulca drugi do fotela kierowcy i dosunąć żeby wcisnął się hamulec i dobrze to robić na odpalonym silniku żeby wspomaganie hamowanie działało i do tego można na biegu zostawić. Pamiętaj żeby odkręcić klemę ujemną od akumulatora żeby światła stop akumulatora nie rozładowały.
Najlepiej przetrenuj na sucho.
Obrazek


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2017, o 23:30 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
Dziękuję - bardzo dobry pomysł!
Ubezpieczenie mam, ale po co mi potem zwyżki ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2017, o 12:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
Jeszcze jedna sprawa - co myślicie :
czy jeśli uda mi się lokalnie znaleźć kogoś kto skasuj mi błąd, to czy jeśli nie będę dotykał ręcznego to ten błąd już nie wyskoczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2017, o 13:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
..... ten błąd skasujesz tylko w ASO , lub jak ktoś ma oprogramowanie Toyoty. ..... już to przerabiałem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2017, o 17:47 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
rasta :) napisał(a):
..... ten błąd skasujesz tylko w ASO , lub jak ktoś ma oprogramowanie Toyoty. ..... już to przerabiałem


O kurcze...
Zwykły ELM tego nie ruszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2017, o 09:17 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
Pozwolę sobie opisać koniec (?) tej historii:
Wagon na promie (po rozmowie z gościem z obsługi) został tylko na biegu, plus zabezpieczyłem podstawkami dwa przednie koła.
Morze było spokojne, więc szczęśliwie nic nie poobijało.
Co najlepsze - podczas drogi powrotnej, po zatankowaniu, kilku zgaszeniach i odpaleniach silnika, błąd zniknął i się nie pojawił. Już tak raz było, więc nie robiłem sobie nadziei że przeszło, ale po powrocie do Polski odważyłem się zaciągnąć ręczny i błąd nie wrócił a ręczny normalnie działa.
Do ASO i tak podjadę, choćby z powodu przegrzania przednich hamulców i twardego hamulca po dłuższym postoju, to przy okazji niech sprawdzą co mogło rozboleć postojowy.
W sumie to można by całą sytuację podsumować zdaniem - ehh, ta elektronika...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2017, o 20:09 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
Niestety, koniec historii nastąpił dopiero dzisiaj.
Ręczny ponownie odmówił posłuszeństwa, i to w ASO podczas wymiany tarcz i klocków hamulcowych.
Werdykt - wymiana całego urządzenia sterującego hamulcem postojowym. Koszt bez rabatów - 3500zł + 850zł robocizna.
Żyć nie umierać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 08:24 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1954
Pochwały: 12
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Właśnie maiłem to napisać , wcześniej czy późnej i tak [CENZURA].
ASO o tym wie i ma to gdzieś. Klient i tak zapłaci. Wada konstrukcyjna silnika od ręcznego.

Poprawiono to dopiero w 2012r, wcześniejsze modele narażone na ten wydatek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 10:28 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9596
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
A sprawdzałeś jak zaciski u Ciebie wyglądają?


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 13:52 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1954
Pochwały: 12
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Pafcio , jakie zaciski.....
każde ASO w Polsce wie, że ten silnik leci w modelu 2009-2011. a Toyota udaje, że nie ma problemu bo drogie cholerstwo.
Już dawno powinna być na to akcja serwisowa ale nie będzie bo po co.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 14:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
..... i u mnie wszyscy stawiali na elektronikę w puszkę hamulca :glupek: ... ja bym sprawdził zaciski, ... widziałem moje po rozmontowaniu ;-( , regeneracja 800 zł i już wszystko cacy :cfaniak: , jak jesteś z Wawy to mogę dać kontakt do mojego mechanika , on już to przerabiał i wie co i jak, ma kogoś kto naprawia elektryczne hamulce . rasta-502244589


Pochwały przyznane za post: 2

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 14:33 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9596
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Tak jak napisał rasta. @martinez07 looknij na nie bo to nic nie kosztuje i możesz wsadzić się w niepotrzebne koszty.

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 18:15 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
Dziękuję za podpowiedzi.
Zacisków nie rozbierałem, ale robiło to teraz ASO gdy wymieniali komplet hamulców przód i tył. Przynajmniej tak twierdzą.
Do Warszawy niestety za daleko, ale dziękuję za kontakt.
Zadzwonię i może uda się na telefon chociaż naprowadzić jak to sprawdzić, zanim człowiek poleci w koszty.
Napisałem też do TMP prośbę o ich dobrą wolę w tym przypadku, ale nie robię sobie zbyt dużych nadziei, bo auto właśnie przekroczyło 180tys.km.
No ale zobaczymy. Może przyjmą to klatę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 18:53 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 765
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
komunika check parking brake system nie oznacza tak naprawdę nic. Sytuacja z dzisiaj, avensis z tym komunikatem, w systemie błąd dotyczący kalibracji g sensora. Po kalibracji błąd zniknął a auto pojechało "naprawione".

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 20:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
U mnie wyskoczył bład C13A5, byłem dzisiaj jeszcze w innym warsztacie. Ci z kolei o kalibracji nie mają pojęcia, a ASO jak to ASO - wymiana.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 20:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sty 2015, o 22:19
Posty: 286
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna CVT
carsik napisał(a):
komunika check parking brake system nie oznacza tak naprawdę nic. Sytuacja z dzisiaj, avensis z tym komunikatem, w systemie błąd dotyczący kalibracji g sensora. Po kalibracji błąd zniknął a auto pojechało "naprawione".


Święta racja, mi też ten komunikat wyskoczył jak kuna czy jakaś inna bestia pogryzła przewód paliwowy i brakowało ciśnienia cy cuś. Przewód wymieniony i błędów brak ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2017, o 20:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 765
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
no to żadna kalibracja nie pomoże. Trzeba chyba rozebrać puchę od ręcznego.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda