TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 19 paź 2017, o 14:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 maja 2017, o 22:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 maja 2017, o 18:51
Posty: 7
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 diesel
Visitor1230 napisał(a):
Ten blad wystepuje praktycznie przy wszystkim. Ja proponuje podjechac na tester Toyoty. U mnie na uniwersalnym pokazywalo bzdury. W ASO okazalo sie ze jest potrzebna aktualizacja oprogramowania. Sprawdz tak glupie rzeczy jak np.zarowki. Nieswiecacy trzeci stop moze nawet wywolywac ten blad.

U mnie ten blad wyskoczyl po tym jak rozkladalem lusterka i niechcaca jedno przyblokowalem i tak zaotawilem na jakis czas w garazu.
Dzien pozniej drugie lusterko rozlozylo sie w druga strone , nie zatrzymalo sie w punkcie ktorym powinno.
Bledow nie moge wykasowac , czy jest jakis sterownik odpowiedzialny za prace lusterek? Moze doszlo tam do jakiegos zwarcia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2017, o 20:55 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 maja 2017, o 19:26
Posty: 1
Marka: Avensis
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Witam,
przez miesiąc walczyłem z tym problemem. Podmieniałem listwę wtryskową, bo na niej znajduje się regulator ciśnienia paliwa, sprawdzałem czujnik SCV na pompie....
Winowajca okazał się sterownik wtrysków. Numer katalogowy: 89871-20080 (dotyczy Avensis T27 2.0 D4D 2009).
Może komuś się to przyda i zaoszczędzi dużo cennego czasu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2017, o 21:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 197
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
... i mnie dopadło .... :( , czytam wasze posty, ale u mnie wywala błąd tylko na postoju tylko gdy zaciągnę ręczny ( świecą kontrolki i ręczny nie działa) ............. ? najpierw : "check parking brake system" a po chwili " release parking brake" jutro umówiłem sie na 14:00 w ASO , samo podłączenie do kompa 170zł , do tej 14 może znaję przyczynę .... qwa.... a w niedzielę jadę do Chorwacji ....

.... hamulec postojowy nie trzyma!


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2017, o 13:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2017, o 17:22
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1ADFTV
Cześć pytanie, czy wiesz czy trzeba sterownik programować? Padł mi i chciałbym kupić używkę.


endrjub napisał(a):
Witam,
przez miesiąc walczyłem z tym problemem. Podmieniałem listwę wtryskową, bo na niej znajduje się regulator ciśnienia paliwa, sprawdzałem czujnik SCV na pompie....
Winowajca okazał się sterownik wtrysków. Numer katalogowy: 89871-20080 (dotyczy Avensis T27 2.0 D4D 2009).
Może komuś się to przyda i zaoszczędzi dużo cennego czasu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2017, o 21:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
Witam.
Mi również wyświetlał się dziś komunikat "check parking brake system" na zmianę z "check vsc system". Auto jak na razie odpala i jeździ normalnie (odpukać). Jestem 500 km od domu i strach pomyśleć, gdybym miał się kulać 20km/h... Akumulator wymieniałem w tym roku. W przyszłym tygodniu muszę to sprawdzić u jakiegoś mechanika - polecicie kogoś ogarniętego z Warszawy? Czy raczej jechać do aso? Oni jednak nie zawsze wszystko ogarniają :) Jeżeli aso - to może jakieś konkretne? Mam silnik 2.0 benzyna i lpg.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 09:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
Shadow napisał(a):
Witam.
Mi również wyświetlał się dziś komunikat "check parking brake system" na zmianę z "check vsc system". Auto jak na razie odpala i jeździ normalnie (odpukać). Jestem 500 km od domu i strach pomyśleć, gdybym miał się kulać 20km/h... Akumulator wymieniałem w tym roku. W przyszłym tygodniu muszę to sprawdzić u jakiegoś mechanika - polecicie kogoś ogarniętego z Warszawy? Czy raczej jechać do aso? Oni jednak nie zawsze wszystko ogarniają :) Jeżeli aso - to może jakieś konkretne? Mam silnik 2.0 benzyna i lpg.
Pozdrawiam


Panowie, podpowie ktoś? ASO czy może polecicie jakiś ogarnięty warsztat?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 09:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 197
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
Shadow napisał(a):
Shadow napisał(a):
Witam.
Mi również wyświetlał się dziś komunikat "check parking brake system" na zmianę z "check vsc system". Auto jak na razie odpala i jeździ normalnie (odpukać). Jestem 500 km od domu i strach pomyśleć, gdybym miał się kulać 20km/h... Akumulator wymieniałem w tym roku. W przyszłym tygodniu muszę to sprawdzić u jakiegoś mechanika - polecicie kogoś ogarniętego z Warszawy? Czy raczej jechać do aso? Oni jednak nie zawsze wszystko ogarniają :) Jeżeli aso - to może jakieś konkretne? Mam silnik 2.0 benzyna i lpg.
Pozdrawiam


Panowie, podpowie ktoś? ASO czy może polecicie jakiś ogarnięty warsztat?
Pozdrawiam




"Zakręt" po prawej stronie jest tam serwis samochodów francuskich Renault , mój mechanik ma tam kogoś znajomego który podobno jest specem od elektroniki i ogarnia moduły hamulców elektronicznych .............. , ale wszystko będę wiedział po powrocie z urlopu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 09:51 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
No weź dowiedz się teraz :jezyk:
Jak jesteś na urlopie więc pewnie nie masz nic do roboty i się nudzisz :hahaha:

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 10:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
pafcio napisał(a):
No weź dowiedz się teraz :jezyk:
Jak jesteś na urlopie więc pewnie nie masz nic do roboty i się nudzisz :hahaha:


Pafcio, jeżeli to w kontekście mojej wypowiedzi, to mnie źle zrozumiałeś.
Po prostu - jeżeli się czegokolwiek i kiedykolwiek dowie, to jeżeli będzie miał ochotę - niech wrzuci na forum. Przyda się - jak nie mnie, to komukolwiek innemu.
Chyba jasnym jest, że urlop rzecz święta i jest cała masa ciekawych rzeczy do roboty.
To, że ja muszę sprawę ogarnąć szybko, to inna rzecz i jakoś sobie (być może) poradzę :)
Pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 10:27 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Nie no, to był żarcik w stronę rasty ;-) :ok:
Nudzi się pewnie na tym urlopie no chyba że roni jakiś remoncik ;-)

Sorry. Poniedziałkowa głupawka mnie dopadła :jezyk: :wariat: :swirek: ,

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 10:28 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 11 maja 2011, o 13:04
Posty: 66
Lokalizacja: Szczawno Zdrój
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8 benzyna
Jak jesteś na dolnymśląsku lub będziesz przejeżdżał to zadzwoń do toyoty Lubin tam jest super elektryk. Tylko musisz się wcześniej umówić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 10:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
O ile się nie mylę, to jest w Chorwacji...
Jeszcze jedno. To, że się zastanawiam nad alternatywą do aso nie wynika z mojego skompstwa (koszt to 200 pln brutto) tylko z tego, co dziać się ma dalej. Być może zdiagnozują usterkę za pierdylion pln i będę się zastanawiał co dalej, albo nie znajdą nic. Dlatego wolałbym trafić od razu do kogoś ogarniętego. Ale pewnie skończy się na diagnozie w aso.
A Ty pafcio gdzie sprawdzałeś swój (pisałeś, że to był objaw padającego aku)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 10:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
1975maniek napisał(a):
Jak jesteś na dolnymśląsku lub będziesz przejeżdżał to zadzwoń do toyoty Lubin tam jest super elektryk. Tylko musisz się wcześniej umówić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



Dzięki, ale jestem z okolic Warszawy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 10:44 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Shadow napisał(a):
O ile się nie mylę, to jest w Chorwacji...
Jeszcze jedno. To, że się zastanawiam nad alternatywą do aso nie wynika z mojego skompstwa (koszt to 200 pln brutto) tylko z tego, co dziać się ma dalej. Być może zdiagnozują usterkę za pierdylion pln i będę się zastanawiał co dalej, albo nie znajdą nic. Dlatego wolałbym trafić od razu do kogoś ogarniętego. Ale pewnie skończy się na diagnozie w aso.
A Ty pafcio gdzie sprawdzałeś swój (pisałeś, że to był objaw padającego aku)?


Padający aku to jedno ale skorodowane zaciski to drugie. Ja regenerowałem jeden zacisk a @2pac ostatnio drugi.
Amelinium się utlenia i cieknie płyn hamulcowy. Może komp widzi ubytek płynu i wywala błąd?
Jak za późno się zareaguje to niestety zacik nie nadaje się już do regeneracji i trzeba kupić nowy...
U mnie ogarnął to WiP serwis na Heliotropów.

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 11:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
pafcio napisał(a):
Shadow napisał(a):
O ile się nie mylę, to jest w Chorwacji...
Jeszcze jedno. To, że się zastanawiam nad alternatywą do aso nie wynika z mojego skompstwa (koszt to 200 pln brutto) tylko z tego, co dziać się ma dalej. Być może zdiagnozują usterkę za pierdylion pln i będę się zastanawiał co dalej, albo nie znajdą nic. Dlatego wolałbym trafić od razu do kogoś ogarniętego. Ale pewnie skończy się na diagnozie w aso.
A Ty pafcio gdzie sprawdzałeś swój (pisałeś, że to był objaw padającego aku)?


Padający aku to jedno ale skorodowane zaciski to drugie. Ja regenerowałem jeden zacisk a @2pac ostatnio drugi.
Amelinium się utlenia i cieknie płyn hamulcowy. Może komp widzi ubytek płynu i wywala błąd?
Jak za późno się zareaguje to niestety zacik nie nadaje się już do regeneracji i trzeba kupić nowy...
U mnie ogarnął to WiP serwis na Heliotropów.


Diagnostykę komputerową również WiP serwis?
Jeszcze jedno. Serwisowałeś tam ave? Byłeś zadowolony? Może warto rozważyć wykonywanie przeglądów zamiast w aso, w końcu auto po gwarancji.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 11:19 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Chyba nie bo ich tester wszystkiego nie pokazuje ale możesz spróbować. Albo do Carsika podjedź. Może on coś pomoże.

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 11:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
Dzwoniłem przed chwilą, co prawda mają tester uniwersalny i nie jest pewien czy się połączy, ale ma spróbować - w razie czego koszt to tylko 50 pln.
Co do drugiej części - serwisowałeś tam auto? Zadowolony?
Jest gdzieś na forum kontakt do kolegi carsik?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 11:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Tak. Serwisowałem tam Avena i kolega Hondę. Fachowo i rzeczowo.
Kontakt ma w podpisie
"www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki."

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 14:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
No i jestem po diagnostyce. Uczucia mieszane. Niby błędy wykasowane i mam jeździć, ale... Na początku problem z połączeniem testera (CDiF/3) z silnikiem. Jak się udało, to wywaliło:
1) Jakiś błąd ze zbyt długim rozruchem- nie zanotowałem, ponoć nic istotnego - wywalony;
2) C1201 - błąd systemu wspomagania hamowania (tak wyświetliło) - jak samochód normalnie jeździ i hamuje, a kontrolki się ponownie nie zapalą, to jeździć. Generalnie - ponoć usterka do zdiagnozowania przez elektronika;
3) P0420 - system katalizatora. Mam auto z lpg, więc może to. Z kolei jak sie Pan dowiedział, że dopiero 6kkm, to stwierdził, że to nie to. Powiedział, że mam do wyboru 2 opcje - wymiana kata (kilka tys. zł za oryginał - wtf?) lub jakaś przedłużka, która ponoć oszukuje sygnał z sondy. Jak wspomniałem, że czytałem na forum, że może złe paliwo - potwierdził, że być może to. Ponoć na Orlenie (gdzie tankuję) to shit. W każdym razie mam wyjeździć to co mi zostało w baku, zalać najdroższe w Shellu (ponoć ma jakieś właściwości czyszczące) i obserwować. Na razie nie jeździć na lpg...
Na koniec dowiedziałem się, że toyoty gazu nie lubią i najlepiej w trasy jeździć na benzynie :)
Generalnie to jeździć i obserwować...

Co myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 14:44 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Szybko działasz ;)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017, o 14:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
Szybko, bo chciałbym, żeby w aucie było wszystko ok. Przyzwyczaiła mnie do tego corolla - jest z 2005 roku i od 8 lat i 160kkm zero problemów...
Wracając do ave - wyczytałem, że błąd p0420 może być też spowodowany złą mieszanką lpg. Dzwoniłem do klinikalpg - potwierdzili. Generalnie wyjeżdżę benzynę, zaleję lepszą (?) i jadę na sprawdzenie. Jak nie - to emulator sondy lub korekta parametrów pracy - nowego kata mam nadzieję jeszcze nie potrzebuję.
Bardziej mnie martwi C1201 - może ktoś doradzi???

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2017, o 20:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 668
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
C1201 Moduł ABS VSC zgłasza że jest usterka w module silnika w twoim przypadku p0420 niska skuteczność katalizatora


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2017, o 22:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 225
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
temp123 napisał(a):
C1201 Moduł ABS VSC zgłasza że jest usterka w module silnika w twoim przypadku p0420 niska skuteczność katalizatora


Na razie po wykasowaniu 200 km i nic się nie świeci. Jestem umówiony do gazownika na regulację - podobno p0420 to może być źle wyregulowana instalacja lpg lub też słabe paliwo (oczywiście oprócz katalizatora). Na razie wyjeździłem do zera benzynę orlenowską i zalałem v power na shellu. Może to jednak to...
Co do c1201 to po cichu liczę, że się nie powtórzy, bo to już chyba grubsza sprawa.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2017, o 22:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 668
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Nie rozumiesz ten kod(c1201) zawsze występuje w module ABS VSC, jeśli w komputerze silnika zapisuje się kod błędu czy to p0420 czy p1047 i odsyła do komputera silnika, bo tam wystąpiła usterka jednym słowem to jest kod informującym i odsyłającym do sterownika silnika jego się nie diagnozuje, on nie jest twoim problem tylko p0420.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2017, o 17:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2016, o 10:37
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0 D4D
Witam, podczas jazdy kilka dni temu pojawił się taki komunikat, po zgaszeniu i odpaleniu na nowo komunikat pozostał lecz nie wyświetla już kontroli ESP i Check Engine (pozostał tylko wykrzyknik i symbol hamulca i komunikat Check Parking Brake System). Oddałem samochód do mechanik ana wymiana tylnych tarcz i klocków gdyż już się kwalifikowały do wymiany). Po wymianie komunikat pozostał, mój mechanik posiada tylko program auto-data gdzie wyświetla komunikaty: c1346 - kalibracja położenia zerowego czujnika skoku sprzęgła - niewykonana. Proszę o wypowiedzi jeśli ktoś miał takie objawy w swojej Ave, moja to T27 D4D rocznik koniec 2011.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2017, o 21:47 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 668
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Jak sam kod mówi trzeba wykonać kalibracje i obejrzeć dokładnie tylni układ hamulcowy pod kontem poprawności działania zacisków, bo ten kod sam z siebie nie występuję?

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2017, o 19:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2016, o 10:37
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0 D4D
Problem usunięty, kalibracja wykonana koszt 190zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2017, o 21:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 sie 2017, o 21:23
Posty: 5
Lokalizacja: Konin
Marka: Toyota
Model: t27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzna 147km
Witam panowie mam podobny problem jak wy wszyscy w avensis mianowicie choinka na zegarach. Męcze się z toyotą 2miesiące 20km/h podróż nad Polskie morze w 1strone ok w 2 tryb awaryjny 100km/h. Czasem choinka na zegarach zaginie na dzień by potem powrócić z podwojoną mocą. Pomijając ASO udałem się w Koninie do 2 elektromechaników m/ O to następujące błędy 1magika:
P1047 -Obwód wartości przyuczenia sterownika VALVEMATIC
-Bieżący
P264A -Obwód czujnika położenia siłownika dźwigienki zaworowej A rząd 1
-Bieżący
P1047 -Obwód B1 wartości przyuczenia sterownika VALVEMATIC
-Historia
P264A -Obwód czujnika położenia siłownika dźwigienki zaworowej A rząd 1
-Historia

Proszę o pomoc :help: w zlokalizowaniu usterki bo na dzień dzisiejszy moja avka mnie wykańcza :sciana: :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2017, o 14:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 197
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
.... w moim przypadku wystarczyło oczyszczenie, przesmarowanie linek + zamieniłem sprężyny zaciskowe prawą na lewą .... i jest cacy ! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2017, o 16:18 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 sie 2017, o 21:23
Posty: 5
Lokalizacja: Konin
Marka: Toyota
Model: t27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzna 147km
Rasta trochę jestem zielony w tym co piszesz możesz mi trochę jaśniej które to linki i sprężynki. Czekam za odp dzięki z góry


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda