TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 sie 2017, o 04:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 cze 2014, o 11:04 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 10:08
Posty: 676
Lokalizacja: Bongo
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D + Box
Witam wszystkich.
Moje auto dopadła pierwsza awaria ;-(
W poniedziałek w drodze do pracy zapaliły się kontrolki:
Obrazek
Obrazek

i auto przeszło na tryb serwisowy tj. 20km/h. Jakoś dokulałem do roboty by po 8h wrócić.
Auto odpaliło i jeździło normalnie, świecił się tylko Check, pomarańczowy wykrzyknik oraz pomarańczowy symbol ręcznego.

Po wpięciu do kompa wywaliło błędy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Generalnie mechanik posprawdzał auto wszystkie paramerty były ok żadnych wycieków czy innych niepokojących sygnałów. Wszystkie paramerty silnika, ładowanie, itp. w normie. Błędy wykasował i stwierdził że może gdzieś zalałem auto. Po skasowaniu błędów było ok ... kilka dni :-(
Dziś auto wzięła żona i ZONK znów to samo :-(
Czy ktoś wie lub spotkał się z takim problemem ???
Nie wiem czy ma to znaczenie ale przednie klocki są prawdopodobnie do wymiany, czy to może być przyczyną?
Będę wdzięczny za każdą sugestię.

_________________
Mój T27 Wagon

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2014, o 11:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 maja 2010, o 20:09
Posty: 14
Lokalizacja: G. Śląsk
Marka: AVE
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8
Miałem to samo. Pomogło naładowanie akumulatora!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2014, o 11:52 
Ten blad wystepuje praktycznie przy wszystkim. Ja proponuje podjechac na tester Toyoty. U mnie na uniwersalnym pokazywalo bzdury. W ASO okazalo sie ze jest potrzebna aktualizacja oprogramowania. Sprawdz tak glupie rzeczy jak np.zarowki. Nieswiecacy trzeci stop moze nawet wywolywac ten blad.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 cze 2014, o 12:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 10:08
Posty: 676
Lokalizacja: Bongo
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D + Box
OK dzięki za sugestie
Zacznę od naładowania aku i sprawdzenia żarówek i bezpieczników.
Przepalona żarówka może powodować takie cyrki ???
3 stop działa więc on chyba odpada.

_________________
Mój T27 Wagon

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2014, o 12:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, o 21:46
Posty: 483
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Subaru
Model: Outback
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.5i boxer, CVT
Ja mam radę, która powinna pomóc: nigdy nie odblokowuj ręcznego na wyłączonym silniku. Zaciągnąć można, ale przy odblokowywaniu napięcie czasem spada poniżej pewnego pułapu i na czujniku ręcznego pojawia się błąd, że nie do końca się odblokował. Tal przynajmniej było u mnie. Od kiedy zacząłem go odblokowywać tylko przy pracującym silniku, problem zniknął. Z tym, że ja mam automat i w ogóle rzadko zaciągam ręczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2014, o 13:55 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 10:08
Posty: 676
Lokalizacja: Bongo
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D + Box
KN napisał(a):
Ja mam radę, która powinna pomóc: nigdy nie odblokowuj ręcznego na wyłączonym silniku. Zaciągnąć można, ale przy odblokowywaniu napięcie czasem spada poniżej pewnego pułapu i na czujniku ręcznego pojawia się błąd, że nie do końca się odblokował. Tal przynajmniej było u mnie. Od kiedy zacząłem go odblokowywać tylko przy pracującym silniku, problem zniknął. Z tym, że ja mam automat i w ogóle rzadko zaciągam ręczny.



Ale błędy wywala w czasie jazdy.
O ty odblokowywaniu będę pamiętać KN
Styl jazdy itp. od roku mam nie zmienne czemu dopiero teraz wali błędy ???

_________________
Mój T27 Wagon

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2014, o 20:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 629
Pochwały: 79
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
KN napisał(a):
Ja mam radę, która powinna pomóc: nigdy nie odblokowuj ręcznego na wyłączonym silniku. Zaciągnąć można, ale przy odblokowywaniu napięcie czasem spada poniżej pewnego pułapu i na czujniku ręcznego pojawia się błąd, że nie do końca się odblokował. Tal przynajmniej było u mnie. Od kiedy zacząłem go odblokowywać tylko przy pracującym silniku, problem zniknął. Z tym, że ja mam automat i w ogóle rzadko zaciągam ręczny.


Przecież on niema problemu z hamulcem ręcznym tylko z układem wtryskowym P0093, co to za bajzel w pierwszych postach zdjęcia wam porobił a takie głupoty piszecie :nonono:

Komputer silnika przechodzi w tryb awaryjny i ogranicza moc silnika, bo wykrył usterkę i zrywa połączenie z komputerem hamulca ręcznego i dlatego ten komunikat o hamulcu ręcznym. :jezyk:

P0093 to jest najważniejszy kod w twoim przypadku reszta to śmieci :fajka: do sprawdzenia masz Wtryski pompę paliwa z zaworem SCV listwa zasilająca z zaworem upustowy filtr paliwa, jakość paliwa w zbiorniku. :diabel:
Ogólnie gorszego lub kosztownego kodu nie mogłeś trafić. :-(

Pierwsze, co bym zrobił to odłączył box, bo widzę, że masz w podpisie

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2014, o 21:33 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 54
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Check Parking Brake System wywala chyba przy każdym błędzie :hahaha:
Mój T27 już po 400 km od wyjazdu z salonu nie odpalał, gasł na postoju i co gorsza w czasie jazdy :wow:
Swoją drogą jak samochód gaśnie w czasie jazdy 140 km/h, to można się lekko zes...tresować :-D
Trzy razy w ASO i w ramach gwarancji (za trzecim razem) wymieniono jakiś przekaźnik.
Nie wnikałem jaki bo myślałem, że już po sprawie, a po tygodniu samochód znów zgasł!
Na szczęście od tygodnia jest OK, więc na razie nie robię afery.
Jak znów zaczną się cyrki, to nie ręczę za siebie :baseball:

U mnie najczęściej pojawiały się błędy P0351, P0352, P0353 i P0354 czyli cewki.
Jakby ktoś pytał, to ich wymiana nie pomogła :wleb:
Na zmiany z Check Parking Brake System pojawiało się Check Power Steering System.
Mam wrażenie, że w ASO nie doszli do końca co było przyczyną :nuda:

Obrazek


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2014, o 22:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 10:08
Posty: 676
Lokalizacja: Bongo
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D + Box
Sprawdziłem akumulator, pod napięciem wyszło że jest ok.
Żarówki wszystkie działają.
Pojechałem u mechanika wykasować błędy.
Wpiął się tym razem jakimś innym urządzeniem i poza tym co ostatnio wyszedł błąd:

Obrazek

Poza tym co wcześniej, wyszło jeszcze coś rozkalibrowane z odstępem zacisków hamulca ręcznego czy coś w tym rodzaju.
Tak czy siak skalibrowało się i mechanik powiedział że może to to :sciana:

temp123 napisał(a):
Przecież on niema problemu z hamulcem ręcznym tylko z układem wtryskowym P0093, co to za bajzel w pierwszych postach zdjęcia wam porobił a takie głupoty piszecie :nonono:

Komputer silnika przechodzi w tryb awaryjny i ogranicza moc silnika, bo wykrył usterkę i zrywa połączenie z komputerem hamulca ręcznego i dlatego ten komunikat o hamulcu ręcznym. :jezyk:

P0093 to jest najważniejszy kod w twoim przypadku reszta to śmieci :fajka: do sprawdzenia masz Wtryski pompę paliwa z zaworem SCV listwa zasilająca z zaworem upustowy filtr paliwa, jakość paliwa w zbiorniku. :diabel:
Ogólnie gorszego lub kosztownego kodu nie mogłeś trafić. :-(

Pierwsze, co bym zrobił to odłączył box, bo widzę, że masz w podpisie


temp123 dzięki za słuszną uwagę.
Też obstawiam że to może BOX dlatego przełączyłem z 6 na 4 program.
Ale na próbę wyłączę go całkiem.
Co do paliwa to 3 ostatnie tankowania były na stacji LOTOS bo zazwyczaj to był Orlen czy Shell

MaŁy_RaDeK a myślałem że to tylko auta używane a tu takie kwiatki w nowym aucie :-(

_________________
Mój T27 Wagon

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 12:21 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 10:08
Posty: 676
Lokalizacja: Bongo
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D + Box
temp123 miałeś racje to wina boxa.
Po odłączeniu na 2 tyg. był spokój, jak tylko włączyłem wywaliło błąd.
Teraz pozostaje ustalić przyczynę dlaczego ???
Przez 8 miesięcy było ok, może należy go zestroić albo... usunąć z auta, a może to wina paliwa ???

_________________
Mój T27 Wagon

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 15:54 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 629
Pochwały: 79
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Tak to jest z elektronicznymi urządzeniami jedno działa 3lata drugie 3miesiące niema na to reguły ogólnie te urządzenie nie pracuje w najlepszych warunkach gorąco wilgoć zimno warunki pod maska szybko się zmieniają mam nadzieję, że producent to przewidział najważniejsze, że samochód jeździ a nie stoi u mechanika.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 21:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 10:08
Posty: 676
Lokalizacja: Bongo
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D + Box
Jednak moja radość była przedwczesna :-(
Dziś przy wyłączonym boxie choinka na desce i 20 km/h :wsciekly:
Cały czas po głowie chodzi mi paliwo bo na drugi dzień od tankowania zaczęło mi walić błędy.
Musze zatankować na Shellu jakiś V-Power i zobaczymy :niewiem:
Czy powinienem zmienić również filtr paliwa? Czy to może mieć związek ???

_________________
Mój T27 Wagon

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2014, o 18:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 10:08
Posty: 676
Lokalizacja: Bongo
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D + Box
Nie odpisywałem od razu bo chcialem mieć pewność ale winne było paliwo. Od kiedy tankuje na Shellu nie wywala błędów zmieniłem dodatkowo filtr paliwa i jak ręką odjąć. Wychodzi na to że stacja Lotos to ZŁO dla mojej ave

_________________
Mój T27 Wagon

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2014, o 14:44 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9389
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 492
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
A box już wrócił na pokład?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2014, o 21:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 10:08
Posty: 676
Lokalizacja: Bongo
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D + Box
Tak wczoraj go wpiąłem, bo dla pewności usunąłem go całkowicie.
Przez te dwa dni zrobiłem trochę kilometrów i wszystko działa top-top :ok:
Auto w końcu jedzie jak należy :szatanek: :auto:

_________________
Mój T27 Wagon

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2015, o 15:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 10:59
Posty: 15
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Wczoraj i mnie to spotkało. Zajechałem z rana pod biuro i gdy już zaparkowałem i miałem wyłączać silnik, nagle zaświecił się ten komunikat. Sprawdziłem ręczny ale działał bezproblemowo. Zgasiłem silnik i odpaliłem auto ale komunikat nadal był na konsoli. Sprawdziłem lampki stopu - wszystkie ok. Po 8h odpaliłem auto i nadal ten sam komunikat. W drodze do domu mam kawałek ekspresówki więc sprawdziłem czy straci moc przy większej prędkości, ale auto pracowało normalnie i ile wcisnąłem tyle miałem na zegarku. W baku miałem już niewiele paliwa (od kilkudziesięciu kilometrów już tylko dwie kreski) więc wracając do domu wskoczyłem na stację i zalałem pod korek. Po przejechaniu kilkuset metrów komunikat zniknął! Żeby dmuchać na zimno umówiłem się z mechanikiem od japońskich aut na dziś. Mechanik podpiął się do kompa i żadnego śladu po błędach nie znalazł. Stwierdził, że być może tak właśnie auto zareagowało na małą ilość paliwa w baku (mimo, że jednak 2 kreski nadal miałem na wskaźniku). Jeśli więc ktoś będzie miał ten komunikat i w baku mało paliwa, proponuję dolać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2015, o 20:09 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 629
Pochwały: 79
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Pewnie miał jakiś słaby tester który nie miał opcji odczytu kodów w historii lub jakiś kod który oznacza bagno i nie chciało mu się grzebać oby nie wrócił :fajka:

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2015, o 23:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lis 2009, o 11:41
Posty: 27
Lokalizacja: WZ
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Podobno elektryczny ręczny to bolączka nowej Ave - zawiesza się (: zabrudzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2015, o 14:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 4 gru 2015, o 13:24
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 Dcat
Witam,

wczoraj spotkalo mnie to samo. Poranny rozruch, 5m i info o hamulcu. W bledach m.in 0093. Reset bledow i bez problemu ok 30 km. Dzis ponownie, rozruch i objaw ten sam. Wizyta w serwisie i ASO stwierdzilo ze byc moze pompa i wtryski do wymiany :wow: bo podobno pompa w tej wersji miala jakas wade. Zdjalem tez Boxa ale nie sadze ze to powod bo mam nastawy naprawde minimalne.

Poza tym komunikatem bledu nic innego nie znalezli. Zastanawiam sie co tobic bo generalnie to juz gruba aryleria finansowa.

Chcialem dopytac czy komus czyszczenie EGR pomoglo? Jerry - czy po zalaniu innego paliwa blad nie wrocil ( ja zawsze leje Verve na tej samej stacji)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2015, o 14:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 4 gru 2015, o 13:24
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 Dcat
Witam,

wczoraj spotkalo mnie to samo. Poranny rozruch, 5m i blad hamulca recznego + VSC. W bledach m.in p0093. Reset bledow w ASO i bez problemu ok 30 km. Dzis ponownie, rozruch i objaw ten sam. Dzis ASO stwierdzilo ze byc moze pompa i wtryski do wymiany (72k przejechane) :wow: bo podobno pompa w tej wersji miala jakas wade.
Poza tym komunikatem bledu nic innego nie znalezli. Zastanawiam sie co tobic bo generalnie to juz gruba aryleria finansowa.

Chcialem dopytac czy komus czyszczenie EGR pomoglo? Jerry - czy po zalaniu innego paliwa blad nie wrocil ( ja zawsze leje Verve na tej samej stacji)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2015, o 19:55 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 629
Pochwały: 79
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Najlepiej zacząć od najtańszej opcji spuścić paliwo wymienić filtr paliwa na nowy zalać pewnie paliwo sprawdzić czy pomogło jak nie oddać wtryskiwacze do sprawdzenia wymienić uszkodzone.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 gru 2015, o 10:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sty 2015, o 22:19
Posty: 213
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna CVT
lub naładować aku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2016, o 20:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2016, o 20:34
Posty: 269
Lokalizacja: 022
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Yaris II TS
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 2ZR-FE
Odgrzebię kotleta - czy ten komunikat może się też wiązać ze spadkiem napięcia? Auto kumpla stało trochę i dziś taki komunikat. Przelot niespełna 77 kkm w D-4D i takie coś. Auto chodzi normalnie, ręczny działa jak należy...
Wygląda to tak:
Obrazek

_________________
Był Yarek po sanatorium: viewtopic.php?f=64&t=23282
a jest Yarosław Drugi TS: viewtopic.php?f=66&t=24090&p=470319#p470319


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2016, o 10:13 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9389
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 492
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Tak u mnie to były pierwsze oznaki padającego aku.
Po kilku rozruchach powinno zniknąć.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2016, o 21:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2016, o 20:34
Posty: 269
Lokalizacja: 022
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Yaris II TS
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 2ZR-FE
Zabójczo celny komunikat w takim razie - nie ma co, się postarali :hahaha: . Dzięki pafcio za info.

_________________
Był Yarek po sanatorium: viewtopic.php?f=64&t=23282
a jest Yarosław Drugi TS: viewtopic.php?f=66&t=24090&p=470319#p470319


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2016, o 17:32 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2015, o 11:35
Posty: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D4D
I mnie spotkał ten problem. Choinka na wyświetlaczu, komunikat, dziwne ograniczenie mocy... Pomogło odłączenie akumulatora na 20 minut. Ku przestrodze, u mnie problem powstał z powodu mojej "niefrasobliwości" (żeby nie nazywać tego bardziej dosadnie). Postanowiłem po raz kolejny spróbować montażu żarówek dziennych LED, produkcji chińskiej. Nie wiem czy to wina gapiostwa polegającego na tym że przy montażu LEDa nie wyłączyłem zapłonu, czy po prostu te LEDy są trefne. Tak czy inaczej to one były przyczyną buntu mojej Avki.
Ku przestrodze, nie wstawiajcie gówna do auta, bo Wam w taki sam sposób podziękuje.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2017, o 23:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 mar 2017, o 22:30
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A u mnie takie cyrki :wow: :wow: .. Zaczelo sie rano @ pierwsze zdjecia , potem zniknelo ( zdjecie 3 ). A wieczorem znowu to samo :wow: :jacipokaze: . Pojechalem do mechaniorow zdjagnozowali co na 5 zdj ... To jest blad czujnika walka rozrzadu rzad 1 , a drugi blad to : blad polozenia kierownicy czy cos takiego. Panowie skasowali blad i mnie wypuscili na miasto ( nie zainkasowali za to $ ) ale niestety po kilku godzinach znowu to samo. Akumulator nie ma nawet roku , a panowie z warsztatu tez nawet to sprawdzili czy jest dobre ladowanie .

Bede bardzo wdzieczny za pomoc :help: :-D :dance:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2017, o 00:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 mar 2017, o 22:30
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
A czy ktoś chociaż może mi polecić jakiegoś zaufanego pana od elektroniki z okolic Wawy :help: :help: :help: :help: :help: . To pojawia sie i znika a nikt nie wie o co chodzi :wow: :wow: . A juz zaczyna mnie to draznic bo ja tym samochodem zarabiam :auto: :auto: :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2017, o 23:38 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 629
Pochwały: 79
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Kody wskazują na uszkodzony valvematic na rosyjskich stronach trochę piszą na ten temat.
Z tego co się orientuje na mieści mało osób to robi jeśli nie masz namiaru na człowieka który pracuje w toyocie i dorabia w domu to lepiej do serwisu z tym jedź części z rynku wtórnego trudno dostępne mogą być trudności z dobraniem numeru części .

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2017, o 18:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 mar 2017, o 22:30
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
temp123 napisał(a):
Kody wskazują na uszkodzony valvematic na rosyjskich stronach trochę piszą na ten temat.
Z tego co się orientuje na mieści mało osób to robi jeśli nie masz namiaru na człowieka który pracuje w toyocie i dorabia w domu to lepiej do serwisu z tym jedź części z rynku wtórnego trudno dostępne mogą być trudności z dobraniem numeru części .


Pojezdzilem po elektrykach no i jestem do jednego z nich umowiony na wtorek . U mnie dzieja sie szopki jak zapala sie check wchodzi w tryb awaryjny jak go zgasze i zapale ( przy ladnej pogodzie ) to samochod dobrze jedzie wszystko dziala jak nalezy mimo wyswietlajacych sie komunikatow , a jak pada deszcz no to juz nie jedzie wcale do 2000 obrotow i ni chu... wiecej . Dwoch elektrykow podpielo sie jakimis lepszymi kompami i posprawdzali rozne parametry i obaj twierdzili ze jest gdzies wiazka uszkodzona . Mam zalozona instalacje gazowa a do tego jeszcze jet podpieta kasa fiskalna ( taxi ) gdzies tu jest problem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda