TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 paź 2017, o 19:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lut 2013, o 12:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2010, o 20:26
Posty: 14
Lokalizacja: Wieluń
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 DCAT
Podpinam się pod temat, avensis na 18" rzekomo tak mają. Dostałem właśnie zgłoszenie o akcji serwisowej w związku z regulacją nakrętek zawieszenia. Jeśli to nie usunie ściągania pozostaje pozew zbiorowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2013, o 13:56 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
p0lish napisał(a):
4 lutego mam umówionego rzeczoznawcę z TMP
w zanadrzu jeszcze znajomych mechaników w 2 ASO - WAW/BYD
będę informował co i jak w wiarę rozwoju sytuacji

I co ciekawego w tej sprawie powiedział rzeczoznawca z TMP?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2013, o 16:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
na razie nawet nie raczył zadzwonić :)
zgłosiłem do kierownika serwisu w Carolinie i spokojnie czekam na konkrety

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 19:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
Dzisiaj obejrzał auto pan z TMP
Stwierdził, że auto ściąga w prawo, zgodnie z nachyleniem drogi.
Na moje pytanie - dlaczego tylko Avensis tak robi a nie żadne inne auto nie potrafił odpowiedzieć.
Za tydzień jestem umówiony na następny serwis - mają próbowac inne opony, oszukać zbieżność.

Zobaczymy jak im to pójdzie.

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 19:10 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
p0lish napisał(a):
Stwierdził, że auto ściąga w prawo, zgodnie z nachyleniem drogi.

Jaja sobie, kurczę, robią!!!

p0lish napisał(a):
mają próbowac inne opony, oszukać zbieżność.

Inne opony? Why not? Można spróbować. Ale oszukiwać zbieżności (cokolwiek to znaczy) to ja bym nie próbował. Są fabryczne parametry i przy tych parametrach auto nie powinno ściągać.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 19:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
p0lish napisał(a):
Dzisiaj obejrzał auto pan z TMP
Stwierdził, że auto ściąga w prawo, zgodnie z nachyleniem drogi.
Na moje pytanie - dlaczego tylko Avensis tak robi a nie żadne inne auto nie potrafił odpowiedzieć.
Za tydzień jestem umówiony na następny serwis - mają próbowac inne opony, oszukać zbieżność.

Zobaczymy jak im to pójdzie.

znajdz odcinek o malym ruchu, ktory dokałdnie po tej samej stronie mozna przejechac w obu kierunkach, jak auto bedzie sciagac w dwie rozne strony w obu przejazdach to chyba geometrie drogi mozna wykluczyc...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 20:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 lut 2013, o 20:09
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Witam wszystkich,
mam taki sam problem ze ściąganiem w prawo, mój samochód ma przejechane 40tyś km
po zmianie kół na zimowe ściąganie w prawo jest bardziej odczuwalne wręcz przy prędkości od 100km/h
trzeba cały czas kontrować kierownicą tor jazdy co na trasie jest bardzo męczące.
Byłem kilka razy w serwisie i po ostatniej wizycie (dwa razy ustawiana geometria)
stwierdzili że to wina wadliwych opon, a geometria została ustawiona "optymalnie" ???
W dniu dzisiejszym ( pogoda dopisała) zmieniłem koła na letnie i co ?
i to samo, auto ściąga w prawo z tym,że trochę słabiej.
Ściąganie nasila się podczas przyśpieszania.
Jutro chyba podjadę do ASO i zostawię im auto to już będzie czwarty raz na tą samą usterkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 20:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2012, o 15:20
Posty: 222
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AZ-FSE
p0lish napisał(a):
mają próbowac inne opony, oszukać zbieżność.


z tym "oszukaniem zbieżności" to nie daj się wrobić bo po kilku tysiącach km będziesz miał opony zużyte niesymetrycznie. Co do geometrii drogi to fakt ma ona wpływ jeśli jej nachylenie będzie zbyt duże (czyli powyżej 2,5 %) ale będzie też czuć to na kierownicy tak jakby chciała sama skręcić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 21:07 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
m-alex napisał(a):
Witam wszystkich,
mam taki sam problem ze ściąganiem w prawo, mój samochód ma przejechane 40tyś km
po zmianie kół na zimowe ściąganie w prawo jest bardziej odczuwalne wręcz przy prędkości od 100km/h
trzeba cały czas kontrować kierownicą tor jazdy co na trasie jest bardzo męczące.
Byłem kilka razy w serwisie i po ostatniej wizycie (dwa razy ustawiana geometria)
stwierdzili że to wina wadliwych opon, a geometria została ustawiona "optymalnie" ???
W dniu dzisiejszym ( pogoda dopisała) zmieniłem koła na letnie i co ?
i to samo, auto ściąga w prawo z tym,że trochę słabiej.
Ściąganie nasila się podczas przyśpieszania.
Jutro chyba podjadę do ASO i zostawię im auto to już będzie czwarty raz na tą samą usterkę.

Piszesz ze masz Avensisa z 2012r. czy jest to auto po liftingu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 21:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 lut 2013, o 20:09
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Bandzur napisał(a):
m-alex napisał(a):
Witam wszystkich,
mam taki sam problem ze ściąganiem w prawo, mój samochód ma przejechane 40tyś km
po zmianie kół na zimowe ściąganie w prawo jest bardziej odczuwalne wręcz przy prędkości od 100km/h
trzeba cały czas kontrować kierownicą tor jazdy co na trasie jest bardzo męczące.
Byłem kilka razy w serwisie i po ostatniej wizycie (dwa razy ustawiana geometria)
stwierdzili że to wina wadliwych opon, a geometria została ustawiona "optymalnie" ???
W dniu dzisiejszym ( pogoda dopisała) zmieniłem koła na letnie i co ?
i to samo, auto ściąga w prawo z tym,że trochę słabiej.
Ściąganie nasila się podczas przyśpieszania.
Jutro chyba podjadę do ASO i zostawię im auto to już będzie czwarty raz na tą samą usterkę.

Piszesz ze masz Avensisa z 2012r. czy jest to auto po liftingu?



TAK to jest model po liftingu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 21:48 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
A już miałem nadzieję ze w T27 FL problem ten nie występuje a tu niestety też się pojawia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 22:23 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Zaczynam się bać. Choć u mnie - odpukać - na razie się nic nie dzieje.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 22:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
U kogo sie nie dzieje to sie raczej nie zacznie, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 22:42 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
eeee wiem ze to niefachowe i nie po to sie wydaje sto kola +- zeby auto sciagalo, ale wystarczy zajechac do normalnego warsztatu gdzie robili geometrie w autach powypadkowych najlepiej na starych urzadzeniach bez problemu sie okaze co tam sie nie zgadza, jak buda prosta i kola w jednej linii to musi jechac prosto.... mialem pare aut skladanych z dwoch ( przod z podloga part one, tyl z dachem part two) laczenie na slupkach przednich, blacharz na wsi ustawial geometrie i zbieznosc na listwy i sznurki, a na diagnostyce wszystko wychodzilo na zielono czyli w normie....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2013, o 09:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
Panowie - oszukać geometrię można w zakresie, który nie będzie ciachał opon.
Toyota ma swoje normy i raczej się ich kurczowo trzymają.
Ja daję im kolejną szansę. Jeżeli sobie nie poradzą to jadę do Chodzenia na Puławską, tam jest łebski szef serwisu.
Jeżeli nic nie zdziałają to biorę niezależnego rzeczoznawcę i jedziemy z tematem od strony prawnej.

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2013, o 11:27 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Jak pisze mech z toyoty "te typy tak mają (T 27) ,kombinacji tyle było robionych że szok,ale niestety co jakis czas się trafi taki dziad ,że sciąga i już ,opony ,geometria,wyważanie ,przekladanie kól po 10 razy i dalej sciąga,oczywiscie tylko przy przyspieszaniu,żeby było dobrze? nie wiadomo co zrobić,ja oczywiście wiem ,ale to nie jest lekarstwo ,tylko oszukane zrobienie geometrii ,czyli nie zalecane,jak znajdzie sie rozwiązanie to dam znać pozdrawiam"
viewtopic.php?f=22&t=9359&p=205139#p205139


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2013, o 11:38 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
A i jeszcze takie info:"podczas jazdy ściąga w lewo albo w prawo zależnie od tego, w którą stronę zostawiłem skręcone koła na parkingu... efekt zalezy od czasu pozostawienia skreconych kol (im dluzej, tym bardziej sciaga, jak zostawie skręcone w drugą strone to efekt się niweluje). Sprawdzalem kilka razy z rzedu zostawiajac na noc raz skrecone w lewo, raz w prawo - za kazdym razem pozniej podczas jazdy sciago dokladnie w te sama strone. Geometria tip-top sprawdzana juz chyba ze 4 razy. Efekt powtarzalny, ASO tez potwierdza, ze jest wlasnie tak jak piszę. Jak się pilnuję i zostawiam z prostymi kołami to jeżdzi dobrze - prosto i nie sciaga. Sciaganie potrafi byc dosc silne (przy wolnym toczeniu potrafi skrecic kierownice nawet o 30stopni, nie trzeba przyspieszac zeby to zaobserwowac)
Wczesniej bylo robione zawieszenie lewy-przód po kolizji (oczywiscie w ASO)...

Ktos juz mial taki problem? ASO twierdzi, ze nie maja pojecia co sie dzieje, chca pisac reklamacje do Toyoty, tamci na razie pytaja czy byla zrobiona kalibracja punktu zero (cokolwiek to jest)... "
http://www.avensisklub.pl/avensis-t27-2 ... vt2643.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2013, o 13:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2010, o 19:33
Posty: 208
Lokalizacja: Wielkopolska
Pochwały: 12
Marka: Toyota
Model: T27 Wagon, GT86
Nadwozie: inne
Rocznik: 2012
Silnik: FA20D
Dobrze, że mam dość wąski garaż i zawsze muszę wjechać idealnie prosto i tak koła siłą rzeczy zostawić :) Dzięki temu może problem ściągania jest mi obcy ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2013, o 16:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
i co nie da sie z tym nic zrobic ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2013, o 18:32 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Trzeba mieć "szczęście" żeby aż dwa takie auta trafić.
"przedstawiam Wam nasz problem, może innych klubowiczów ten temat zainteresuje, a jednocześnie sobie wzajemnie pomożemy. Według naszych informacji jest to problem nie tylko naszych dwóch aut, ale większej ilości, serii produkcyjnej.
W listopadzie 2009 roku zakupiliśmy dwa auta marki Toyota Avensis Wagon 2.0 w najbogatszej wersji Prestige. Od samego początku, po odbiorze, auta wykazywały podczas jazdy mocne ściąganie, skręcanie w prawo. Serwis Toyoty wielokrotnie naprawiał te auta, ale bezskutecznie i w czerwcu tego roku Toyota Motor Poland wymieniła nam jedno auto na nowe. Pomimo wielokrotności napraw drugiego auta, do dnia dzisiejszego nie została usunięta wada fizyczna w drugim aucie. Wobec nieusunięcia wady w tym aucie, a raczej niemożności jej usunięcia w ogóle, w dniach 16 i 25 października 2012 r. po uprzednich rzekomych i pozornych naprawach wady fizycznej dokonanych w Serwisie odmówiliśmy odbioru tego auta, który pozostaje obecnie na terenie Serwisu. Odmowa odbioru samochodu poprzedzona była testowymi jazdami w obecności Kierownika Działu Obsługi Klienta oraz rzeczoznawcy motoryzacyjnego i biegłego sądowego Sądu Okręgowego. W wyniku przeprowadzonych jazd testowych na odcinku 20 km, stwierdzona ponad wszelką wątpliwość, iż samochód, mimo przeprowadzonych napraw w dalszym ciągu mocno ściąga w prawo, stwarzając przy tym zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dwie ostatnie bezskuteczne naprawy wady fizycznej tkwiącej w samochodzie potwierdzone przez Pana biegłego, który na powyższe okoliczności sporządził dwie notatki znajdujące się w posiadaniu Serwisu oznaczają, że odbiór tego wadliwego auta przez nas jest po prostu niemożliwy. Naszym zdaniem Toyota popełniła jakiś błąd konstrukcyjny w modelu przed liftem. Nie jest normalne, aby w modelu nowym prawie trzyletnim (tak było w pierwszym aucie) wymieniać zawieszenie przednie, tylne, układ kierowniczy, a przede wszystkim płytę podłogową , której opracowanie i wdrożenie do produkcji wiąże się z poważnymi wydatkami. Każdy producent opracowuje płytę podłogową na lata, a tym bardziej nie zmienia jej przy okazji liftu. Samochód, który otrzymaliśmy po wymianie to całkiem inne auto . Prowadzi się lekko w zakrętach jest neutralny i oczywiście jedzie prosto można jechać po dziurach ,a auto utrzymuje kierunek"
http://www.avensisklub.pl/avensis-t27-w ... vt3235.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2013, o 21:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
Ok jest apdejt.
Dzisiaj umówiłem się na 7 rano w CCC na 2 już naprawę.
Kazali przywieźć moje letnie opony, na których nie zauważyłem ściągania.
Plan ustalony - ustawiamy zbieżność wedle zaleceń kolesia z TMP, który ze mną jeździł, sprawdzamy inne opony.
Przyjeżdżam na kontrolę o 11 - auto zachowuje się do ok 80km/h lepiej a powyżej bez zmian. Gul mi skacze. Koleś z serwisu cały czas powtarza jak mantrę - one tak mają, tak juz jest, krzywe drogi. Na szczęscie serwisant, który ze mną jeździł i robił testy na innym kompelcie opon [ta sama marka i model] stwierdza, że to na bank wina opon. Ani razu nie podniosłem głosu i wytłumaczyłem, że może ja jestem debilem i się czepiam, ale stać mnie na biegłego sądowego, który zdecyduje co jest a co nie jest NORMALNE.
Chcą zrobić zamianę opon na próbę, ale mam pokryć koszty - 210pln. Tylko ich wyśmiałem i poprosiłem o wytłumaczenie jak idiocie - płacę 70k za auto na gwarancji z programu Pewne Auto. Kupuje i montuje u was opony i za to płacę. Serwisant stwierdza, że winne są opony, jest to 3 próba naprawy auta. W końcu znaleźli kozła ofiarnego - komis. Ok 3h siedzę i czekam aż zrobią swoje.
Po 4h dostaje auto na testy. Po dosłownie 300m widzę, że to jest inny samochód. Depczę w opór, jedzie prosto. Przy 60, 80, 120, 180. Nie ważne czy z gazem w podłodze czy na lekko otwartej przepustnicy. Skręca tak samo w lewo i prawo. Nie faworyzuje żadnej strony.
Po 20km jazdy testowej wracam, podpisuje, że jest ok. De facto nie mam obecnie zarzutów do tego jak auto sie prowadzi.
Co zostało zrobione - wymuszona geometria, inna śruba do ustawienia kątów pochylenia. 2 ustawienia blisko skrajnych dopuszczanych przez TMP. Mam zapewnienie, że nie tracę gwarancji na opony, nie będzie cięło, wszystko zgodnie z zaleceniami TMP. Dodatkowo zamiana opon prawo-lewo. Opony kierunkowe więc musieli od nowa nabijać na felgi.
Na chwilę obecną prowadzi sie bez zarzutów. W przyszłym tyg będzie znowu z 1300-1500km to zdam relację jakby coś sie zmieniło.

Podsumowując - walczcie o swoje. Jeżeli jesteście czegoś pewni idziecie za ciosem. Liczcie się z wzięciem biegłego rzeczoznawcy. Nie kryjcie się z tym. ASO będzie na Was wywierało presje. Olać ich. Ja straciłem całe 2 dni pracy i na szczęście mało nerwów bo auto służbowe.
Unikacjcie jak ognia Carolina Car Company. Banda naciągaczy, krętaczy, leni. Gdyby nie ten ostatni serwisant, który stwierdził, że to na bank opony pewnie bym się z nimi nadal bujał. TFU!

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2013, o 11:27 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3192
Pochwały: 329
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Widać że jak chcą to potrafią, tylko szkoda że tak późno to pokazali i tyle czasu i nerwów straciłeś.Ciekawe czy po jakimś okresie problem znowu nie wróci i czy faktycznie tych opon nie będzie cięło.
A na jakich oponach jeździsz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2013, o 12:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
opony mam najtańsze jakie były, chyba jakiś firestone
jestem z nich bardzo zadowolony
tylko na lodzie nie dają rady :hahaha:

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2013, o 13:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9429
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
p0lish wszystko gra?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2013, o 10:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
póki co jest ok
powyżej 140 nadal schodzi z toru jazdy, ale to ułamek tego co był
zobaczymy co będzie przy zmianie na letnie

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2013, o 13:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 lut 2013, o 20:09
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Powiedz co się dzieję po wymianie opon na letnie jaka auto sie zachowuje?
U mnie na zimowych oponach tak ustawili geometrie, że było jak cie mogę, ale teraz jak zmieniłem koła na letnie
to znowu ciągnie w prawą stronę, nie jestem znawcą ale wydaje mi się że to nie jest normalna sytuacja że
po zmianie kół na sezon konieczne jest majstrowanie przy geometrii !!!????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2013, o 15:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
Jeździ tak samo jak na zimowych.
Nie jest idealnie bo nigdy tak nie było, ale jest w granicach mojej tolerancji
Po zmianie na letnie nic nie grzebali w geometrii.
Robiłem serwis i zmianę opon w Toyota-Chodzeń w Piasecznie
Po przejściach z debilami w Carolinie to tam aż nie wierzyłem, że ASO od ASO aż tak może sie różnic

to tak jakby porównać gówno do twarogu....

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2013, o 14:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 21:00
Posty: 315
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Dziś zadzwoniłem do ASO aby umówić się pa przegląd ( obsługę ) . Podczas rozmowy z pracownikiem ASO wspomniałem że ściąga mnie w prawo a on mi odpowiada że trzeba będzie sprawdzić geometrię a to kosztuje 200zł . Ja mu mówię że auto jest na gwarancji a on odpowiada że to niema znaczenia , bo mogłem autem wpaść w dziurę więc o co chodzi ???? na co jest gwarancja ????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2013, o 15:04 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2013, o 23:27
Posty: 46
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Oczywiście gwarancja nie obejmuje ustawienia geometrii ( o ile to powód ściagania a ich jest wiele ) ale cena 200zł jest zawyżona - na stronie toyoty są podane ceny i w Warszawie geometria to ok. 120zł w mniejszych miejscowościach ok 90zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2013, o 17:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
geometria, wywazanie kol, prostowanie felg czy zuzycie klockow hamulcowych nie podlegaja gwarancji


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda