TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 16 sie 2018, o 09:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 maja 2018, o 15:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sty 2011, o 01:25
Posty: 1
Lokalizacja: sssss
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8 oraz 1.6
Drodzy Koledzy,

mam następujący problem - posiadam 2 sztuki Avensisa T27 (oba rok 2010) - silnik 1.6 przebieg 260 tys oraz 1.8 przebieg 80 tys.
Tymi samochodami jeździ się jakby były to zupełnie innej klasy auta - oczywiście na korzyść 1.8 (jak jadę 1.8 to buzia mi się sama uśmiecha, a jak jadę 1.6, to myślę - co za dno...). Pomijając kulturę pracy silnika, wygląd wewnętrzny, wyposażenie, jest jedna rzecz, która mi nie daje spokoju: W wersji 1.6 z większym przebiegiem, układ kierowniczy chodzi zdecydowanie luźniej... W 1.8 jak przekręce kierownicę, to za chwilę od razu wraca na swoje miejsce, mogę prowadzić auto jednym palcem, a w 1.6 niestety nie. Układ kierowniczy chodzi luźno, kierownica nie wraca tak szybko do pierwotnego położenia. Pewnie chodzi o przebieg i zużycie jakich części, tylko jakich? Czy może chodzić o ciśnienie w pompie? Będę wdzięczny za wszystkie pomysły, które pozwolą mi na przywrócenie auta do stanu z fabryki... Przebiegu się nie zmieni, ale może da się coś poprawić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2018, o 22:06 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2012, o 15:44
Posty: 76
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 Premium
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 valvematic 147km
Regeneracja maglownicy. Podjedź na sprawdzenie na stację diagnostyczną.

_________________
Pozdrawiam
Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2018, o 22:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 03:53
Posty: 144
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
lubiekawe napisał(a):
Drodzy Koledzy,

mam następujący problem - posiadam 2 sztuki Avensisa T27 (oba rok 2010) - silnik 1.6 przebieg 260 tys oraz 1.8 przebieg 80 tys.
Tymi samochodami jeździ się jakby były to zupełnie innej klasy auta - oczywiście na korzyść 1.8 (jak jadę 1.8 to buzia mi się sama uśmiecha, a jak jadę 1.6, to myślę - co za dno...). Pomijając kulturę pracy silnika, wygląd wewnętrzny, wyposażenie, jest jedna rzecz, która mi nie daje spokoju: W wersji 1.6 z większym przebiegiem, układ kierowniczy chodzi zdecydowanie luźniej... W 1.8 jak przekręce kierownicę, to za chwilę od razu wraca na swoje miejsce, mogę prowadzić auto jednym palcem, a w 1.6 niestety nie. Układ kierowniczy chodzi luźno, kierownica nie wraca tak szybko do pierwotnego położenia. Pewnie chodzi o przebieg i zużycie jakich części, tylko jakich? Czy może chodzić o ciśnienie w pompie? Będę wdzięczny za wszystkie pomysły, które pozwolą mi na przywrócenie auta do stanu z fabryki... Przebiegu się nie zmieni, ale może da się coś poprawić?


Wspomaganie jest elektryczne i progresywne czasami w różnych wersjach różnie działa jak nie ma luzu to może być ze silnik się kończy .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda