TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 maja 2018, o 14:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 wrz 2013, o 20:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2010, o 20:26
Posty: 14
Lokalizacja: Wieluń
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 DCAT
Witam,

Ostatnio miałem problem z akumulatorem, rozładował się całkowicie, po sprawdzeniu nie było ładowania z alternatora przy wyłączonych światłach. Natomiast włączenie ksenonów znów przywracało ładowanie do ok 13V. Po wymianie akumulatora i ostatecznie również alternatora ładowanie jest ok 14V. Wymiana alternatora wymagała ponownego wyjęcia półosi, która była wymieniana z AC w ASO dwa miesiące temu i po jej wymianie wszystko było ok, żadnych stuków.

Auto miałem na gwarancji do 08/2013, a awaria alternatora pojawiła się 09/2013..:/ Kupiłem używany z allegro za 200zł i pojechałem do lokalnego mechanika.

Następnego dnia po odebraniu auta od mechanika zauważyłem dziwne podwójne stuknięci kierownicy przy skręcaniu w prawo, w lewo wszystko jest ok - jak dawniej. Podwójne stuknięcie występuje tylko podczas jazdy w prawy i w momencie gdy dodaje gazu. Gdy jadę dowolny zakręt w prawo np. hamując na parkingu nie słychać nic. Ruszając z maksymalnie skręconymi kołami w prawo słychać stuki, a gdy jadę szybciej w zakręcie o mniejszym promieniu niż maksymalne wychylenie kół hałas również jest wyczuwalny. Dodatkowo podcas skręcania w prawo znacznie bardziej wyczuwalna jest jak gdyby praca układu kierowniczego, czuć jak gdyby minimalne skoki, podczas gdy skręty w lewo są płynne jak wcześniej.

Wg mnie zaoszczędziłem i pojechałem do lokalnego mechanika, który:
1. Nie sprawdził sił w Nm z jaką powinien dokręcić wszystkie elementy zawieszania
2. Dokręcił wszystko "na oko" i według poprzednich ustawień - rzekomo pozaznaczał sobie, żeby dokręcić tak samo.

Czy rozmontowanie wszystkiego i dokręcenie ponownie z odpowiednimi siłami rozwiąże problem? Czy może warto tylko sprawdzić siły? Mam całą specyfikacje z TechDoc z zapisem wszystkich parametrów dla przedniego zawieszenia.

Bardzo proszę o pomoc i wskazanie co może być przyczyną.

P.S. Dzięki forum mam już GTS i Microcat, czekam na kabel i wszystkie błędy będę miał jak na dłoni. Dziękuję Wam za nieocenione źródło informacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2013, o 21:19 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2010, o 16:11
Posty: 1731
Lokalizacja: Kielce/Tomaszów Maz
Pochwały: 79
Marka: Toyota_Hyundai
Model: corolla / I30
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4/1.4
Miałem coś takiego w swoim IS250 pomogły blaszki pod klocki hamulcowe.

_________________
126px2(74-81)>ccx1(96new)>uno(97)>ford taurus(96new)>mercedes sec560(92)>peugeot406(02)>toyota land 100(01new)>vw polo n6(01)>alfa 147(03)>audi a4(03new)>lexus is250(06)>toyota corolla(07) trzymana jak chłop konia do dzisiaj>toyota avensis(10new) krzywe "H" i30(14) >na dziś Avensis 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2013, o 21:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2010, o 20:26
Posty: 14
Lokalizacja: Wieluń
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 DCAT
Masz na myśli skrzywioną tarczę i podczas skręcania klocki trą o tarcze i hamują?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, o 09:03 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2010, o 16:11
Posty: 1731
Lokalizacja: Kielce/Tomaszów Maz
Pochwały: 79
Marka: Toyota_Hyundai
Model: corolla / I30
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4/1.4
Raczej chodziło o luz w zacisku. U mnie wyglądało to tak że przy ruszaniu i skręconych kołach na max tylko nie pamiętam lewo czy prawo było słychać taki pojedynczy stuk. Serwis znał temat i w kilka minut było po sprawie.

_________________
126px2(74-81)>ccx1(96new)>uno(97)>ford taurus(96new)>mercedes sec560(92)>peugeot406(02)>toyota land 100(01new)>vw polo n6(01)>alfa 147(03)>audi a4(03new)>lexus is250(06)>toyota corolla(07) trzymana jak chłop konia do dzisiaj>toyota avensis(10new) krzywe "H" i30(14) >na dziś Avensis 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, o 11:44 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2013, o 10:52
Posty: 67
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D
Jezeli stuka przy skreconych kolach to ja bym stawial na polos.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, o 13:06 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2013, o 12:45
Posty: 96
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 D4D
Witam.
Jestem nowy na forum więc na wstępie chciałem się przywitać:).
Od marca tego roku jestem szczęśliwym posiadaczem:) avensisa wagon w dieslu rok 2012. Niestety jestem tego typu kierowcą, którego denerwują różne stuki i inne dźwięki spod maski (żona radzi żebym dawał sobie głośniej radio:)). Chciałem podłączyć się pod temat ponieważ w moim avenie kiedy skręcam najczęściej w prawo (mocny skręt poprzedzony hamowaniem) również słychać i delikatnie czuć stuknięcie na kole kierownicy, najczęściej kiedy już prostuje koła. Byłem w serwisie ale tam oczywiście stwierdzili, że wszystko w normie. To stuknięcie nie zawsze jest, najczęściej kiedy mocniej wchodzę w zakręt i poprzedzam to hamowaniem (zakręt min 90 stopni). Może jakieś sugestie. Dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, o 13:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2010, o 20:26
Posty: 14
Lokalizacja: Wieluń
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 DCAT
Półoś była wymieniana dwa miesiące temu w ASO. Po odebraniu auta nie było takich problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2013, o 18:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 mar 2013, o 11:46
Posty: 5
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 d-4-d
Tez od kilku dni slysze(czuje) lekki stukot na kierownicy przy maksymalnym skręcie....blaszki,klocki, luzy...za kilka dni zmieniam przednie klocki,bo zaczynają popiskiwać.Zobaczymy co to zmieni,dam znać.Pozdrawiam!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2013, o 11:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2010, o 20:26
Posty: 14
Lokalizacja: Wieluń
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 DCAT
Też ostatnio zauważyłem, że przednie klocki czasem piszczą, ale już nie chciałem się wychylać... za dużo mi hałasuje już w tym samochodzie i myślałem, że to tylko moja psychoza-maniakalna. Daj znać jak wyjdzie u Ciebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2013, o 09:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 08:57
Posty: 7
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2012
Silnik: 1,8 benzyna
Witam wszystkich, jestem nowy w marce TOYOTA no może nie taki nowy bo miałem 15 lat temu ale to całkiem inna bajka.
Borykam się z tym stuknięciem już od pewnego czasu i nikt nie jest w stanie mnie zrozumieć. Samochód ma przejechane 5000 km więc tyle co nic i szlak mnie trafia z tym puknięciem na kierownicy. Mam wrażenie, że w serwisie to już patrzą na mnie jak na wroga. Widzę po tym forum, że jednak coś jest na rzeczy. Ja już podejrzewałem łożysko amortyzatora od strony kierowcy, ewentualnie luz jakiś w kolumnie kierowniczej, gdzieś na regulacji kierownicy góra-dół od siebie do siebie. Nie mam pojęcia co tak stuka, raz w serwisie usłyszałem, że to klocek na prowadzeniu i jak będzie mi to przeszkadzało to wymienią prowadnicę klocków ale z góry mówią, że to wróci. Tylko czy klocek dawał by taki stuk na kierownicy? Panowie jeśli wiecie coś lub macie rozwiązanie problemu to czekam z niecierpliwością bo krew mnie zalewa i zaczynam być rozczarowany marką TOYOTA.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2013, o 09:16 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20512
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Jezeli maja jakies rozwiazanie co choc na chwile pomoze niech je zastosuja, bedzie wiadomo ze to to. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2013, o 08:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 08:57
Posty: 7
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2012
Silnik: 1,8 benzyna
Witam,
Wczorajsze spostrzeżenie oglądając zawieszenie co tam może pukać.
Zauważyłem, że w koło główki łącznika stabilizatora jest smar w kolorze białym. Czyżby wycisnął się z główki łącznika stabilizatora i to tam może być stuknięcie przy skręcie, które przenosi się na kierownicę? Czy spotkaliście się z takim wyciśniętym smarem z główki łącznika stabilizatora? Szczerze powiem, że nawet nie sądziłem że tam może być tyle smaru.
Stuknięcia występują skręcając w prawo jak i w lewo. Mam wrażenie, że najlepiej żeby wywołać ten efekt to należy pojechać kilka kilometrów prosto po dziurach i przy skręcie 90stopni stuk murowany. Jak by jadąc na wprost na dziurach układało się coś w sposób luźny po czym gdy działa siła na element podczas skrętu przeskakuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2013, o 21:01 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 16:48
Posty: 47
Lokalizacja: szczecin
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2013
Silnik: 1,8 benzyna
muszę sie podłączyć pod temat .
U mnie też rzadko ale jednak występuje stuknięcie przy prostowaniu kół po skręcie w prawo . J_24 może napiszesz co u ciebie robili


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2013, o 22:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2744
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 31
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
macie na gwarancji, proponuje zameczyc ASO do skutku,
kiedys mialem problem z klima w corolce, na gwarancji ASO nie potrafilo dojsc gdzie przecieka,
jezdzilem chyba z pol roku i w koncu znalezli, wiec molestowac aso do skutku trzeba,
bo jak cos stuka to jest i przyczyna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2013, o 08:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 08:57
Posty: 7
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2012
Silnik: 1,8 benzyna
Witam,
Jestem po wymianie łącznika i dzisiaj nadal puka... O co chodzi z tym pukaniem?? Czy ktoś coś namierzył?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2013, o 20:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2744
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 31
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
wracaj do aso z reklamacja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2013, o 22:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2010, o 20:26
Posty: 14
Lokalizacja: Wieluń
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 DCAT
U mnie już po problemie. Najprawdopodobniej podczas demontażu półosi do zamontowania alternatora coś było źle złożone. Jestem po wizycie w "mech z toyoty" i wszystko jest już dobrze. :jupi: Robiłem przegląd + odgrzybianie i złego słowa powiedzieć nie mogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2013, o 16:26 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2013, o 12:45
Posty: 96
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 D4D
Witam. Ja byłem z tym w serwisie w Lubinie i na Bielanach. W Lubinie powiedzieli ze wszystko jest ok a na Bielanach, ze posprawdzali cale zawieszenie i hamulce kluczem manometrycznym czy wszystkie śruby są ok. Po wyjeździe stuki dalej były. Jednak po przejechaniu kilku tysięcy km tak jakby samo ustało. Od pewnego czasu skręcając w podobnych sytuacjach (na moje osiedle gdzie charakterystyczny stuk zawsze występował) jak wcześniej teraz już nic nie słyszę. Hmm sam już nie wiem, może to rzeczywiście klocki i musiały się troszkę zużyć, żeby przestało. W każdym razie żeby nie było za miło zaczęła się zima, minusowe temp i stukają mi inne rzeczy hehe:) tj. plastiki w drzwiach, przedni grill wpada w niezły rezonans jak odpalę auto po nocy:) no i to warczenie pod maska kiedy przyspieszam (serwis mówi ze to podobno obudowa filtra powietrza drży). Nic tylko dać głośniej muzę:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2013, o 00:11 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 23 paź 2009, o 01:12
Posty: 37
Lokalizacja: Pn. Polska
W moim mam takie same stuki przy skrecaniu od czasu do czasu. W zeszłym roku była wymieniana nawet kolumna kierownicy. Ale niewiele to zmienilo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2014, o 13:40 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 16:48
Posty: 47
Lokalizacja: szczecin
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2013
Silnik: 1,8 benzyna
Czy ktoś znalazł już lekarstwo na tą dolegliwość .Byłem w ASO ale nic nie znależli i usterka im nie wystąpiła


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2014, o 15:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 08:57
Posty: 7
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2012
Silnik: 1,8 benzyna
Witam,
Byłem ostatnio w serwisie, oczywiście puknięcie nie wystąpiło podczas jazdy mechanika. Po rozmowie i konsultacjach z siedzibą Toyoty w Warszawie (chyba), kazali wymienić łożyska na amortyzatorze wraz z gniazdami z obu stron.
Po wymianie miałem nadzieję, że będzie cisza i tutaj zdziwienie... nadal stuknięcie...
Mam wrażenie jak by to stuknięcie występowało po jeździe przez dłuższy czas na wprost po dziurach i przy pierwszym zakręcie jest puknięcie. Co to może być... nie mam pojęcia. Zostaje teraz sprężyna amortyzatora. Nie chce mi się wierzyć, że przegub czy układ kierowniczy bo w takim przypadku stuknięcia były by raczej bez przerwy...
Czy ktoś coś poczynił i coś zwojował w tym temacie? Ja już nie mam pojęcia co dalej, serwis też już patrzy na mnie dziwnie bo nigdy nie stuknęło w ich obecności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, o 15:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 mar 2014, o 00:14
Posty: 12
Marka: Avensis
Model: T27 kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 disel
hej, a nie bedzie to kolumna kierownicza - mam podobnie ale tylko przy jeździe na wprost i w aso podemontowali wszystko i stwierdzono uszk. kolumne kierowncy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, o 23:55 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 16:48
Posty: 47
Lokalizacja: szczecin
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2013
Silnik: 1,8 benzyna
jak będziesz coś wiedział z tą przekładnią to daj znać . Byłem ze swoją avką w serwisie i nic nie stwierdzili


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2014, o 19:05 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 08:57
Posty: 7
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2012
Silnik: 1,8 benzyna
Witam,
Byłem na wymianie gniazd amortyzatora i łożysk... PORAŻKA. Po wymianie nie wiem co było źle złożone ale zaczęło mi pukać na nierównościach jakby ktoś pukał czymś metalowym w szybę. To dopiero drażniło. Było z lewej strony. Po kolejnej wizycie w serwisie i przejechaniu ze 200 kilometrów przez mechaników założyli starą poduchę i przeszło. Po tygodniu jak temperatura spadła poniżej zera zaczęła pukać druga strona. Znowu wizyta i już bez jeżdżenia założyli starą poduchę i spokój. Chyba spokój bo już jestem tak przewrażliwiony, że już wszystko mi tam puka i trzeszczy... Najważniejsze, jak coś przeskakiwało podczas skrętu dalej przeskakuje czy puka czy nie wiem jak to inaczej nazwać. Zaczynam się zastanawiać czy może gdzieś na zębatkach wspomagania czy jak to jest skonstruowane...
Pomocy już się boję jeździć do serwisu bo puki co popsuli a nie naprawili byłem już z 10 razy i bez żadnej pomocy... Gdzie ta jakość Toyoty i ta fachowa obsługa? Porada serwisu... Jeździć... Świetne podejście...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2014, o 22:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 gru 2013, o 08:24
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: T27 Fl
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8. Benzyna
U mnie to samo, stuka przy skręcie w prawo i w lewo, nie zawsze, zazwyczaj po wcześniejszym wyhamowaniu, wejściu w zakręt ok. 90 stopni najczęściej lekko pod górkę, prostowanie kół i pojedyncze, podwójne stuknięcie odczuwalne na kierownicy podczas prostowania kół. W ASO wymienili zaciski czy uchwyty??? podobno z poprzedniego modelu avensisa, te z T27 są niedopracowane, ale nic to nie pomogło. Małym pocieszeniem jest to, że stuknięcie wystąpiło podczas jazdy testowej przed przyjęciem auta do serwisu, więc nie było wymówek. Ogólnie zaczęli od tych zacisków od hamulców, ale po wymianie , jadąc na trasie dzień później zaczęło coś jednostajnie monotonnie piszczeć - gwizdać podczas jazdy, przy prędkości ok 100km/h, dodatkowo pojawił się efekt "świerszcza" gdzieś w okolicy deski rozdzielczej. Zastanawiam się czy auta w serwisie nie psują jeszcze bardziej, na razie zmieniłem na drugi serwis, w Łodzi niedawno pojawił się drugie ASO Toyoty. Zobaczymy co tam zrobią. Chociaż patrząc po komentarzach wyżej, pewnie nic nie stwierdzą TTTM. Również jestem rozczarowany marką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2014, o 21:11 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 16:48
Posty: 47
Lokalizacja: szczecin
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2013
Silnik: 1,8 benzyna
Widzę że załatwienie tej sprawy nie będzie takie proste .Zostawiłem swoje autko na noc żeby mogli sobie pojeżdzić ale oczywiście nic nie słyszeli a mi po wyjechaniu z serwisu od razu się stało.zauważyłem że częściej występuje to puknięcie po dłuższym postoju auta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2014, o 09:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 08:57
Posty: 7
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2012
Silnik: 1,8 benzyna
Ja zamierzam jechać do Kalisza na przegląd i oczywiście wspomnieć o takowej wadzie czy usterce. Nie bierzemy pod uwagę jednej sprawy... może to wada konstrukcyjna? Toyota milczy byle by to nie było milczenie jak GM ze stacyjkami. Biorąc pod uwagę fakt wydania sporej kwoty pieniędzy, dziadowskich serwisów bo tylko psują a nie naprawiają, nawet felgi zniszczyli jak odkręcali koła (zauważyłem przy wymianie na letnie) to mocno będę się zastanawiał przy kupnie kolejnego samochodu czy brać pod uwagę tą markę. Mało tego znam przypadki naciągania przez serwis Toyoty na koszty poprzez dolewanie płynu spryskiwaczy mimo że jest pełny zbiornik i gram nie wejdzie, czy wlewanie do silnika litra więcej oleju niż w rzeczywistości wchodzi.

Wracając do tematu i skupiając się na usterce jaką użytkownicy zgłaszają a serwisy nie widza problemu. Mam wrażenie, że ta wada występuje tak jak wcześniej czytałem u innego użytkownika po przyhamowaniu i wejściu w zakręt jak również zauważyłem, że jak na zakręcie jest uskok gdzie koło robi ruch góra dół też występuje puknięcie. Inna sytuacja gdy jest przyhamowanie wejście w zakręt i dodawanie gazu w zakręcie. Gdzieś powstają naprężenia i jest puknięcie. Może amortyzator? Co ciekawe w szybkich zakrętach częstych w prawo, lewo nic nie puka. Przy agresywnej jeździe też nic, tylko jak jadę spokojnie i jest zakręt 90stopni. Czy jest ktoś kto może nam pomóc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2014, o 09:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 08:57
Posty: 7
Marka: TOYOTA
Model: T27
Rocznik: 2012
Silnik: 1,8 benzyna
Spojrzałem jeszcze, że wszyscy posiadają silnik 1,8 benzyna czy to ma jakiś związek z zaistniałą usterką?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2014, o 19:54 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 16:48
Posty: 47
Lokalizacja: szczecin
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2013
Silnik: 1,8 benzyna
byłem dzisiaj w serwisie
na jezdzie próbnej raz puknęło a po naprawie napisali że dokręcili śruby w zawieszeniu jak pukało tak puka . Lipa nieziemska


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 10:36 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9541
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 510
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Ja też to mam tylko nie stuki a obcieranie i tylko przy skręcaniu w prawo... w lewo już nie.
Przy zmianie opon rzucę okiem co tam się dzieje ale podejrzewam osłony przegubów które są podobno twarde i trzeba je będzie wymienić...

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda