TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 sie 2017, o 15:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 355 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lis 2011, o 08:52 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
dlatego dzisiaj sie za nie biore :)

reczny zrobiłem bo praktycznie go nie bylo, jedna linka stała w miejscu a do tego okladziny byly wydarte do metalu, takie auto kupiłem i o tym wiedziałem (tzn wiedziałem ze trzeba zrobic reczny ;-) )

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, o 14:35 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
hamulce sprawdzone, wszystko wygladalo tak jak powinno, troche tylko podczysciłem i nic wiecej, chociaz wydawało mi sie ze lewa tarcza była minimalnie krzywa, o setne milimetra, ale mogę sie mylic bo niemam jak dokładnie tego sprawdzic

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, o 17:59 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
reVron napisał(a):
wydawało mi sie ze lewa tarcza była minimalnie krzywa, o setne milimetra, ale mogę sie mylic bo niemam jak dokładnie tego sprawdzic

Myślę, że sprawdziłeś dobrze, ponieważ setne milimetra to gołym okiem widać :-D

Jest różnica czy jeszcze się nie rozpędzałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, o 19:17 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
pawkaj.........rozjebałeś mnie tym tekstem o setnej milimetra :-D ....poprawiłeś mi humor na resztę wieczoru :ok:

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, o 19:36 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
jutro wytestuje, ale nie mysle zeby cos sie zmienilo....

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, o 20:09 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
lutek napisał(a):
pawkaj.........rozjebałeś mnie tym tekstem o setnej milimetra :-D ....poprawiłeś mi humor na resztę wieczoru :ok:

Czyżbym skłamał? :-D

reVron napisał(a):
jutro wytestuje, ale nie mysle zeby cos sie zmienilo....

No to daj znać. Tylko nie szalej ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, o 20:58 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
pawkaj napisał(a):
No to daj znać. Tylko nie szalej ;-)


nie bede szalał, max do 160 i hamowanie
:szatanek:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 18:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
troche jakby mniej biło przy hamowaniu, już nie chciało mi wyrwac kiery z rak. Może to dlatego ze troche zeszlifowałem zewnetrzny rant z bebna (niewiem czy 1mm rantu do jest duzo ale tylo było) ;-)

no i cos poj*b*lem chyba z lewa tarcza bo cos mi zawadza jak skrecam w lewo, pewnie ten kawalek drucika od klockow...
jutro bede musial to poprawic ale za cholere niewiem jak dokladnie siedzial a niechce mi sie prawego kola zwalac...nie ma ktos schematu przednich hamulcow?? :jezyk:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 19:16 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Jak to zawadza? Czym się to objawia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 20:05 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
takim metalicznym brzeczeniem, jakby cos zawadzało i tylko przy skrecaniu w lewo czyli....a cholera juz wie co to jest....moze cos sie zle ulozylo jak go złozylem (ale to nie rozmowa na ten watek, zaraz admin sie odezwie ;-) )

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2011, o 21:34 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
w sobote wyciagnę letnie kółka, zdmuchnę z nich kurz i zamienie z zimówkami. Polece na spota warszawskiego i zobacze co i jak z tym biciem...

Jeśli troche ustanie uznam że to wina zimówek/stalówek jeśli nie będę niemal pewny że to tarcze.
Jeszcze tak myśle że może bym do AVE ojca załozyl swoje zimówki i zobaczył jak by sie jego auto zachowywało, bo jego jest idealne mechaniczne

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2011, o 22:47 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Jest to pomysł. Najlepiej gdzieś pod dachem po ma coś padać :nie:
Na letnich się nie rozpędzaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2011, o 23:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
mam kawałek dobrej drogi wzdluz pseudo obwodnicy legionowa :jezyk:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 01:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 cze 2007, o 15:02
Posty: 410
Lokalizacja: Minsk, Bialorus
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Corolla E12 Hatch
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4 D4-D
reVron, ja tu chyba Ameryke nie wynajde, ale uwazaj jak bedziesz zmienial kola. Za tarczami sa takie pol okregle blachy, ktore chyba maja swoim celem bronic tarcze od kurzu. Sa cieniutkie u bardzo prosto wyginaja sie. Kiedys zaczepilem na swojej T22, to zaczeli mi szarpac.

_________________
Toyota - lepsza od samolota :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 09:22 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
shnopel napisał(a):
reVron, ja tu chyba Ameryke nie wynajde, ale uwazaj jak bedziesz zmienial kola. Za tarczami sa takie pol okregle blachy, ktore chyba maja swoim celem bronic tarcze od kurzu. Sa cieniutkie u bardzo prosto wyginaja sie. Kiedys zaczepilem na swojej T22, to zaczeli mi szarpac.


sa są, sam jedna przegiąłęm, ale podciągnąłem ja tak jak była i nic nie haczy :)

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2011, o 18:44 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
koła letnie nic niedały. wczoraj sciagnałem tarcze i dzisiaj dałem teściowi do przetoczenia i juz mi je zrobił.
Wyglądaja jak nowki :jezyk: , podobno jedna była mikroskopijnie zakrzywiona...okaże sie jutro jak je zaloze ;-)

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2011, o 22:52 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
po zalozeniu tarcz po przetoczeniu drgania podczas hamowania powyzej 90km/h USTAPIŁY :jupi: :jupi:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2011, o 22:53 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
No to :piwo: dla teścia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2011, o 23:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2706
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
u mnie w t22 tez po przetoczeniu ustalo, ale po chyba 5 tys. znowu wrocilo, niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2011, o 00:19 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
reVron napisał(a):
po zalozeniu tarcz po przetoczeniu drgania podczas hamowania powyzej 90km/h USTAPIŁY :jupi: :jupi:

No i malinowo. :piwo:

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2011, o 09:43 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
jak wróci to będzie oznaczało że to wada fabryczna.
w wakacje niemal co tydzien myłem auto, czesto odrazu po jeździe i mozliwe ze to od tego sie odkształcily

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2011, o 09:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2706
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
nowe tarcze pomogly :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2011, o 10:10 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
AVE napisał(a):
nowe tarcze pomogly :ok:


nowe to one nie sa, tylko delikatnie "odmłodzone" ;-)

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2011, o 11:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2706
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
u mnie nowe pomogly ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2011, o 13:08 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
a ja spróbowałem z taką opcją, wolałem sie upewnic :)

kolega śpioch na spocie ostatnim mi opowiadał że też miał cos podobnego, kupił tarcze klocki i dalej mu fajera biła, się wkurzył i wuczyscił piasty do zywej blachy i przestało ;-) (taka mała dygresja :jezyk: )

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2012, o 10:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2010, o 18:17
Posty: 14
Lokalizacja: Zabrze
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 D4D
Witam Panowie i Panie, walcze z wibracjami w mojej avce już jakiś czas, była wymiana tarcz + klocki, trochę pomogło, ale do ideału jeszcze brakowało, wizyta u gumiarza, kółka wyważone i wszystko jakby git, z tym że pojawiło się niedawno takie jakby głuche bicie powyżej 70-90 km/h, a do tego bicie hamulca przy hamowaniu :/ co mnie bardzo zmartwiło z racji nowych tarcz i klocków, dodam że po założeniu nowego kompletu hebli na przód z początku bardzo je oszczędzałem żeby się powoli dotarły.
Jakieś pomysły, co może być powodem mojej bolączki ?? Nie ukrywam że strasznie to upierdliwe, a do tego zastanawiam się czy sobie tym tarcz nie spiernicze ...

Pozdrawiam.

_________________
Było: Avensis T22 Terra+|2.0|D4D|2001r|sedan|
Jest: Avensis T25 Sol |2.0|D4D|2006r|wagon| :))


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2012, o 17:17 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
sparx napisał(a):
Witam Panowie i Panie, walcze z wibracjami w mojej avce już jakiś czas, była wymiana tarcz + klocki, trochę pomogło, ale do ideału jeszcze brakowało, wizyta u gumiarza, kółka wyważone i wszystko jakby git, z tym że pojawiło się niedawno takie jakby głuche bicie powyżej 70-90 km/h, a do tego bicie hamulca przy hamowaniu :/ co mnie bardzo zmartwiło z racji nowych tarcz i klocków, dodam że po założeniu nowego kompletu hebli na przód z początku bardzo je oszczędzałem żeby się powoli dotarły.
Jakieś pomysły, co może być powodem mojej bolączki ?? Nie ukrywam że strasznie to upierdliwe, a do tego zastanawiam się czy sobie tym tarcz nie spiernicze ...

Pozdrawiam.


może jakiś luz w zawieszeniu, jakaś gumka, pierdółka jest do wymiany i zaczyna telepac...
u mnie też delikatnie bije fajerą, ale wiem że to wina wyważenia opon (rok temu wywazone) i jakoś nigdy nie mam okazji zajechac do gumiarza, a teraz ave w garażu przez tydzień stoi a woże się holkswagenem :-D

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2012, o 18:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2010, o 18:17
Posty: 14
Lokalizacja: Zabrze
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 D4D
No właśnie tu chodzi o bicie wyczuwalne pod nogą na pedale hamulca nie na "fajerce" ... w tym problem :/ do tego te głuche odgłosy których częstotliwość rośnie razem ze zwiększaniem prędkości ... może to wina opon ? ale przecież kółka są wyważone ... sam już nie wiem :-(

_________________
Było: Avensis T22 Terra+|2.0|D4D|2001r|sedan|
Jest: Avensis T25 Sol |2.0|D4D|2006r|wagon| :))


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2012, o 22:38 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
może poduszka silnika jak na pedale czuc

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 10:05 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6908
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 811
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Jeżeli wyważenie kół sprawdzone to może telepać w przegubach i drgania czuć na silniku/pedałach.
Przy przegubach drgawki będą rosły razem z prędkością.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 355 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda