TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 sie 2017, o 13:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 cze 2013, o 16:55 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1352
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Ja bym sprawdził na początku krzyżak kolumny kierowniczej.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2013, o 17:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 maja 2012, o 20:14
Posty: 111
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 D,90 KM (66 kW)
Tak zrobie...tylko wiem już że mam do wymiany końcówki drążków i drążki...a gwint w sprzedawanych normalnie drążkach jest inny niż u mnie w maglownicy i nie będzie pasował i to też kłopot... :twarz:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2013, o 17:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20371
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
sprawdz krzyzak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2013, o 18:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 maja 2012, o 20:14
Posty: 111
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 D,90 KM (66 kW)
W którym miejscu będzie się znajdował ten krzyżak? Od strony maski go znajdę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2013, o 18:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20371
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
jest watek to opisujący, to najczęstsza przyczyna zacinania się
viewtopic.php?f=5&t=16507&hilit=krzy%C5%BCak
viewtopic.php?f=22&t=9815&hilit=przycinanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2013, o 13:32 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 21:49
Posty: 29
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 d4d
Witam,
odnośnie tematu też mam problem z układem kierowniczym :/ Przeczytałem sporo wypowiedzi na temat wspomagania, układu kierowniczego itd. ale nadal nie jestem pewien jaka może być 100% diagnoza a po co wymieniać pół auta skoro czasami wystarczy wymienić jakąś pierdołe ;-) Problem u mnie występuje głównie przy niskich obrotach jak ruszam. Ewidentnie słyszę piszczenie paska przy kręceniu kierownicą (zdarza się też, że i po odpaleniu auta nie ruszając kierownicą) a wspomaganie działa poprawnie dopiero jak dam mu wyższe obroty przy starcie. Kolejna sytuacja to gdy do tego wszystkiego włączę klimę. Po włączeniu na postoju słychać jeszcze głośniejsze piszczenie paska a żeby wspomaganie normalnie działało muszę wejść na obroty powyżej 1,7tys. Sugerując się tym wszystkim pierwsza moja diagnoza to słabo naciągnięty pasek, który trzeba wymienić i problem z głowy ale czy pasek może być odpowiedzialny w takim stopniu za to wszystko? Zdarzyło się też kilka razy, że blokowała mi się kierownica a odczucie było jakby gdzieś na krzyżaku źle coś wskoczyło także na chwilę obecną myślę o wymianie paska i krzyżaka chyba, że widzicie tutaj w opisie sytuacji jeszcze inny problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2013, o 19:45 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20371
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
dobrze kombinujesz, i pasek i krzyzak sa podejrzane, pasek to błahostka (w razie "W" nawet ta błahostka jest opisana), temat krzyżaka tez, wiec do działania, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2013, o 19:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 21:49
Posty: 29
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 d4d
dokładnie, już wcześniej analizowałem opisy problemów z paskiem i krzyżakiem. Na dniach zamierzam się za to zabrać a po wymianie tych części mam nadzieję, że będę mógł spokojnie napisać, że problem ze wspomaganiem znikł ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2013, o 20:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 mar 2008, o 23:30
Posty: 108
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE
Jestem po wymianie przekładni na regenerowaną i dopatrzyłem się że te osłony gumowe mam takie poskręcane tzn pozwijane tak jakby mechanik dokręcał drążek na zaciśniętej opasce i ta osłona gumowa jest poskręcana i nie ładnie to wygląda. Czy tak ma być?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2013, o 21:09 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6918
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Zdecydowanie nie. Ja bym poluzował/zdjął opaski, niech guma się swobodnie ułoży (odkręci) i dopiero był opaski zacisnął.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2013, o 09:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 maja 2012, o 20:14
Posty: 111
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 D,90 KM (66 kW)
wrc napisał(a):
jest watek to opisujący, to najczęstsza przyczyna zacinania się
viewtopic.php?f=5&t=16507&hilit=krzy%C5%BCak
viewtopic.php?f=22&t=9815&hilit=przycinanie


Krzyżak sprawdzony i nasmarowany i jest troche lepiej,ale podejrzewam że go będę musiał za niedługo wymienić.
Na przeglądzie jednak wyszło że mam luz na tych tulejkach gumowych maglownicy przykręconych opaską metalową.
Po prostu przesuwa się o jakiś 1cm w stronę w którą się skręca.
Czy w takim wypadku należy wymienić te tuleje,czy wystarczy przykręcić przekładnię,bo może że się opaski poluzowały?
Da się wogóle wymienić te tuleje bez ściągania przekładni?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 cze 2013, o 11:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 gru 2010, o 12:01
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Witam,
miałem ten sam problem dziwne dźwięki przy skręcaniu kierownicą;
zakończyło się to wymianą krzyżaka zapłaciłem 120 zł łącznie ze sprawdzeniem geometrii, jedynie co zauważyłem po przeprowadzonej wymianie to lekkie bicie kierownicy plus zaczęła szumieć jedna opona


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2013, o 01:45 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 76
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
(Wycie pod obciążeniem)Mi na postoju kręcąc kierownicą nic nie wyje natomiast podczas jazdy raz za czas skręcając w prawo lub lewo słychać głuche wycie popiskiwanie. Czasami jak skręcę i akurat nic nie zawyło to jadąc już prosto po kilkunastu metrach zawyje. Żadnych luzów na drążkach itp auto nie ma . Pasek od wspomagania wymieniony. Czasami zapiszczy i stąd wiem że to nie pasek bo to inny odgłos. Rozrząd po wymianie - przed wymianą też wyło. Kierownica prowadzi się lekko prosto nic nie ściągą nie stuka . Byłem u kilku mechaników i sami nie wiedzą co to kazali czekać aż będzie się to częściej zdarzać i wtedy wymienią co trzeba. Ale wolał bym od razu może ktoś miał podobny problem ? Opony mam nowe . Odgłos dochodzi z prawej strony z pod maski silnika. Z góry dziękuję za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2013, o 10:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2010, o 23:28
Posty: 214
Lokalizacja: Sławno, Ulm
Pochwały: 14
Marka: Avensis
Model: T27 Executive
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.2 D-CAT
Sprawdź poziom płynu we wspomaganiu.

_________________
"DOBRY dzień jest wtedy, gdy kładąc się spać, wiem że nikt nie płakał z mego powodu"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2013, o 22:18 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 76
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Poziom jest ok nawet płyn wymieniłem. Jutro sprawdzę kręcić kierownicą na postoju ale dodając gazu może coś zawyje ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2013, o 14:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 gru 2007, o 22:29
Posty: 464
Lokalizacja: LUBOŃ / PUSZCZYKOWO
Pochwały: 20
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1998
Silnik: 1.8
Siemka czy ktoś wie może czy maglownica pasuje z diesla do benzyny w t22?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2013, o 19:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20371
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
www.toyodiy.com odpowie, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2013, o 23:47 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 76
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Kręcąc kierownicą na postoju cisza nic nie wyje chyba udam się do aso. Wybrać Katowice czy Sosnowiec?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2014, o 11:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 14:30
Posty: 1
Marka: toyota
Model: avensis t22
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 td
Witam. Mam problem z maglownicą w t22 , prawdopodobnie poszły uszczelniacze bo cały płyn wuciekł. Może ktoś zna warsztat godny polecenia , który regeneruje maglownice. Z góry dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2014, o 11:39 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3168
Pochwały: 327
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
http://www.przekladnie-lubinowa.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2014, o 11:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 13 lip 2009, o 08:47
Posty: 96
Lokalizacja: Puławy
Marka: Toyota
Model: T22-99, T25 2.0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 4a-Fe 1,6 LPG
Ja w 2010 brałem od nich http://www.regeneracjaprzekladni.pl/ już nie pamiętam dokładnie ale kurier przysłał regenerowaną a moją starą, którą musiałem oddać na wymianę, zabrał. Koszt wtedy to 550zł.

_________________
BC313


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2014, o 12:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2118
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
@gargi2609
A w jakim rejonie kraju szukasz? Nie raczyłeś napisać skąd jesteś.

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2014, o 08:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 paź 2014, o 14:05
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensist22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1998
Silnik: 2,0 benzyna
Mój problem z układem kierowniczym polega na dziwnych dość głośnych stukach dobiegających z górnej części kolumny ,oraz ciężko działającym wspomaganiu, jest też luz na krzyżaku Proszę o wskazówki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2014, o 18:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20371
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Jezeli stuka przekladania to niewiele mozna wymyslic. Regeneracja badz wymiana. Sprawdz to dobrz eprzed podjeciem tego kroku. Sprawdz w jakiej formie jest krzyzak. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2014, o 10:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 paź 2014, o 14:05
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensist22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1998
Silnik: 2,0 benzyna
Czy krzyżak kolumny kierowniczej w Avensis T22 ,ten w komorze silnika jest taki sam jak w Carinie E.Proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2014, o 18:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20371
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
patrz na www.toyodiy.com badz inny podobny portal


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2015, o 10:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
Po wymianie krzyżaka nadal mam objawy braku precyzji przy kręceniu kierownicą. Przeskoki, opór i nagle zbyt duży luz, stuki, etc. Co najdziwniejsze objawy zanikają gdy jest chłodno. Powyżej 25st przy włączonej klimie puka i przeskakuje za każdym razem. Gdy tylko się ochłodzi jest spokój.
Gdzie polecacie regenerację przekładni? Najlepiej W-wa i okolice w serwisie, który sam to wymieni.

z góry dzięki za info

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2015, o 12:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:42
Posty: 265
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Honda
Model: Civic + FR-V
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: K20A9
Przekładnia zregenerowana. Koszt 700 pln + 200 robota.
Problem zniknął jak ręką odjął. Jedyny minus to czas oczekiwania na naprawę - 7 dni

_________________
http://p0lish.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2015, o 20:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 lis 2015, o 20:33
Posty: 1
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1,8 benzyna
Ja też w temacie przekładni, bo to problem, który mnie również spotkał. Dziwię się, że tyle musiałeś czekać pOlish na zregenerowanie przekładni. A w jakim warsztacie byłeś? Bo ja w --- naczytałem się trochę o nich i postanowiłem sprawdzić jak to jest w rzeczywistości) i umówiłem się praktycznie z dnia na dzień, sama wymiana to kilka godzin i po sprawie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2016, o 12:59 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Też się zapytam, gdzie najlepiej regenerować maglownicę? Cieknie mi przy wyjściu na prawy drążek kierowniczy spod osłony. Przekładnia nie ma luzów. Najlepiej zakład na dolnym Śląsku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda