TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 lip 2017, o 02:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 paź 2012, o 22:37 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 50
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1AZ-FSE
lutek napisał(a):
a mi spalił przez 8000 tak pi x drzwi 1,5l....czyli powinieneś sie cieszyc martiner


Moze i tak;), ale sa tez takie ktorym na 15 sie nie dolewa.
A tak na powaznie, ogolnie samochod super...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, o 22:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20356
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
martiner, dzieki za info, jezdzij dalej i sie zbyt mocno tematem nie przejmuj, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, o 22:55 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 50
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1AZ-FSE
wrc napisał(a):
martiner, dzieki za info, jezdzij dalej i sie zbyt mocno tematem nie przejmuj, pozdr




Pozdr. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, o 23:51 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
A moja biała strzała 1.8 BiTurbo ( BiTurbo bo ma LPG + Pb :-D ) na 10tysi zjadła około 1.7 litra . :jezyk: Gdyby nie szaleństwa na trasie to by było mniej ale nie mogę się powstrzymać czasem jak jadę sam. :niewiem:

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2012, o 00:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2012, o 12:38
Posty: 542
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0VVTiD4 1azfse
martiner spróbuj nie hamować silnikiem jeśli to robisz
u mnie dzięki temu pali dwa razy mniej oleju czyli teraz prawie nic bo będzie może z 0,5l przy interwale 10tys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2012, o 08:14 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 50
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1AZ-FSE
Rock'N'Rolla napisał(a):
martiner spróbuj nie hamować silnikiem jeśli to robisz
u mnie dzięki temu pali dwa razy mniej oleju czyli teraz prawie nic bo będzie może z 0,5l przy interwale 10tys



Ale co w takiej sytuacji z ekonomiczna jazda...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2012, o 09:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2012, o 12:38
Posty: 542
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0VVTiD4 1azfse
:niewiem:
to już musisz wybrać miedzy olejem i Pb :chytry:
ja wole jednak dolewać Pb :szatanek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2012, o 19:51 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
ja chyba bym nie umiał nie hamowac silnikiem :-) ...zawsze silnikiem hamuję/zwalniam.....i pewnie stąd u mnie te zużycie 3l na 15kkm...zimny silnik po miescie i jeszcze silnikiem hamuję :-)

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2012, o 20:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 20:31
Posty: 2190
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pochwały: 56
Marka: TOYOTA
Model: Corolla E16
Rocznik: 2015
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 VVTi
Ja też hamuję silnikiem ale o dziwo nic jeszcze dolewać nie musiałem do T25. A olej sprawdzam raz w tygodniu i poziom jest ciągle ten sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2012, o 20:07 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
może w przyszłym roku jak ja i mój maestro będziemy mieli odrobinę czasu to zmieni mi pierścienie na tlokach i uszczelniacze zaworowe...narazie tak musi być...tylko kata szkoda :-)

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 20:09 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 maja 2012, o 10:02
Posty: 28
Lokalizacja: Londyn
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1AZ-FSE
Ja już mam rozwiązany problem brania oleju.
Tak jak pisałem w sierpniu ( strona 36 ) zamierzałem na urlopie w październiku zrobić mały remont silnika - pierścienie i uszczelniacze ale niestety po rozłożeniu silnika na części pierwsze okazało się coś innego.
Mechanicy z SiS Auto z Łodzi stwierdzili że olej się lał przez uszczelniacze zaworowe , więc pierścienie były w porządku , ale za to wał korbowy był zatarty i blok silnika do wymiany bo angielscy idioci mechanicy zastosowali jakieś dziwne tuleje po zerwaniu gwintów w bloku, więc postanowiłem kupić drugi używany silnik.
Udało mi się taki dostać w bardzo dobrym stanie , z auta które zostało co sprowadzone z Anglii i co najważniejsze silnik wciąż był w aucie.
Jak na razie Ave z nowym sercem przejechała ponad 3tys. km i brak jakiegokolwiek brania oleju , a spalanie spadło z prawie 11L/100 km jak jechałem do Polski na remont do 7L/100 km jak wracałem po remoncie, a po mieście spadło do 8.5L/100 km,
wczoraj robiłem też przegląd auta i analiza spalin wyszła idealnie, więc było warto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 20:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20356
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
cichy3510 napisał(a):
bo angielscy idioci mechanicy zastosowali jakieś dziwne tuleje po zerwaniu gwintów w bloku
ta awaria dotykala niektore 2.0 1az, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2012, o 16:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 maja 2012, o 10:02
Posty: 28
Lokalizacja: Londyn
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1AZ-FSE
wrc napisał(a):
cichy3510 napisał(a):
bo angielscy idioci mechanicy zastosowali jakieś dziwne tuleje po zerwaniu gwintów w bloku
ta awaria dotykala niektore 2.0 1az, pozdr


Mam tylko nadzieję że ta awaria mnie nie dotknie w tym nowym silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 13:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 cze 2012, o 09:51
Posty: 1
Marka: toyota
Model: avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
Witam
jestem nowa na tym forum ale także pełna nadzieji że wielu z Was zna się na Avensisach i pomoże mi znaleźć jakieś rozwiązanie mojego problemu

od pół roku użytkuje avensisa 1,8 benzyna i mam wrażenie ze albo trafiłam na beznadziejny egzemplarz albo na oszusta sprzedawce albo na kiepskich mechaników

zacznę od tego ze samochód ma przebieg 107 tys z czego ja z mężem przejechaliśmy ok 7 tyś, mamy olej elf evolution 5w30

krótko po zakupie mieliśmy juz złe doświadczenia ponieważ sprzedawca nie uprzedził nas że samochód bierze troszkę więcej oleju niż można się spodziewać w takich samochodach, więc po przejechaniu ok 2 tyś zauważyliśmy ze samochód głośniej chodzi i po sprawdzeniu oleju okazało się że na wskaźniku nie ma olej, całe szczęście nie zatarliśmy silnika i od tamtej pory mamy to na uwadze

po jakimś czasie od tego zdarzenia zapaliła sie kontrolka check engine, samochód zaczął pracować nierówno na obrotach i wykazało błąd cewki, została wymieniona jedna cewka i wszystkie świece

po dość krótkim czasie znów zapaliła się ta kontrolka tym razem pokazało błąd katalizatora, niestety nie mamy ochoty wydawać 4000 zł na wymianę na nowy, więc błąd został wykasowany, jednak martwi mnie to że samochód zwiększył ostatnio spalanie paliwa i pojawił się dziwny dźwięk, jakby takie ciche brzęczenie przy zmianie biegu zanim samochód nie wejdzie na odpowiednie obroty, trwa to chwilę ale ten dźwięk wcześniej nigdy się nie pojawiał.

macie jakiś pomysł co to może być i czy będzie konieczna wymiana tego katalizatora

w tym tygodniu jesteśmy też umówieni na wymianę oleju i zastanawiamy się czy nie zmienić go na jakiś typu 10w40 mozę to coś pomoże?
co radzicie czy lepiej zostać przy tym oleju na którym teraz jeździmy?

bardzo proszę o podpowiedz czy te objawy są wam znane i wiecie co z tym fantem zrobić

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 17:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6885
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 808
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Silnik do remontu lub wymiany, silnik ma znaną wadę fabryczną opisaną dokładnie w tym wątku.
Można próbować wymienić pierścienie, może to pomoże - musi najpierw fachowiec otworzyć silnik, zajrzeć do środka i ocenić czy to się da ratować.

Jak tyle oleju znika to całkiem możliwe, że katalizator zakitowany spalonym olejem.
Można poszukać uniwersalnego wkłady do katalizatora, będzie znaczniej taniej.
Można też po barbarzyńsku i nieekologicznie wyciąć katalizator i zastosować emulator sondy oszukujący samochód, że wszystko jest OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 23:15 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 11:46
Posty: 564
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T 22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE 1.6
Mam takie pytanko - sorki jak było już wcześniej.. ; ) Ale wiecie te 180 stron....
Silnik 4A-FE ( GAZ ). Autko kupiłem półtora roku temu , już 3 razy wymieniałem olej - zawsze na 10 W 40 .( mobil - castol - castrol)
Ostatnio jako że zbliża się czas wymiany oleju zajrzałem do instrukcji obsługi auta i tam nie ma nigdzie takiego oleju.
Na liczniku 198 000 ( ale na 100 % przekręcony ) Kupiłem na słynnym przebiegu 168 000 ;)
Zaczyna mi żreć olej - kilka tygodni jest jasny i pełno.. aż tu nagle po ...wyświetleniu lampki alladyna ;)
Suchy bagnet..
Nie wiem czy to wina Castola bo na Mobilu tego nie miałem .
Silnik po regeneracji ( dół spoko , ciśnienia też - nowa uszczelka pod głowicą , świece , rozrząd )
Pytanie brzmi: co zalać ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 23:49 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6885
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 808
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Jeżeli znika Ci w tempie lampy alladyna, to trzeba szukać wycieku i załatać.
Zmiana oleju nic nie pomoże na takie szybkie znikanie oleju.
Sprawdź jeszcze raz kompresję, zobacz płyn w chłodnicy, gdzieś Ci olej SZYBKO znika i musisz to SZYBKO naprawić, żeby silnik nie wyciągnął kopyt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 23:58 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
kihel napisał(a):
Mam takie pytanko - sorki jak było już wcześniej.. ; ) Ale wiecie te 180 stron....
Silnik 4A-FE ( GAZ ). Autko kupiłem półtora roku temu , już 3 razy wymieniałem olej - zawsze na 10 W 40 .( mobil - castol - castrol)
Ostatnio jako że zbliża się czas wymiany oleju zajrzałem do instrukcji obsługi auta i tam nie ma nigdzie takiego oleju.
Na liczniku 198 000 ( ale na 100 % przekręcony ) Kupiłem na słynnym przebiegu 168 000 ;)
Zaczyna mi żreć olej - kilka tygodni jest jasny i pełno.. aż tu nagle po ...wyświetleniu lampki alladyna ;)
Suchy bagnet..
Nie wiem czy to wina Castola bo na Mobilu tego nie miałem .
Silnik po regeneracji ( dół spoko , ciśnienia też - nowa uszczelka pod głowicą , świece , rozrząd )
Pytanie brzmi: co zalać ?

to zalezy ile latasz i ile naprawde pali oleju Twoje auto...
pilnuj oleju co 1000km i tyle chyba ze jakas masakra jest... marka nie ma nic do tego chociaz sa tacy co twierdza ze po zmianie na motula za 200pln pali mniej....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 00:32 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 11:46
Posty: 564
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T 22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE 1.6
piokli napisał(a):
Jeżeli znika Ci w tempie lampy alladyna, to trzeba szukać wycieku i załatać.
Zmiana oleju nic nie pomoże na takie szybkie znikanie oleju.
Sprawdź jeszcze raz kompresję, zobacz płyn w chłodnicy, gdzieś Ci olej SZYBKO znika i musisz to SZYBKO naprawić, żeby silnik nie wyciągnął kopyt.


No właśnie płyn chłodnicy w zbiorniczku wyrównawczym co jakiś czas ubywa..
Plam pod autem nie ma .
Wogóle to jakaś kumulacja mi się trafiła bo dzisiaj mi się zaświeciła lampka ręcznego podczas jazdy ..
Nie działa pompka spryskiwacza przedniej szyby ..
Ale o tym przeczytałem w odpowiednim dziale i podjąłem działania.. ; ) ( zamówiłem pompkę i klocki )
Chciałem też kupić płyn do hamulców ale o dziwo nie ma nigdzie DOT 4.. jest tylko 3 coś tam i 5,1 ..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 00:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 21:58
Posty: 765
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota_Mazda
Model: T22_BA
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE_Z5
Obejrzyj czy silnik wokół łączenia głowicy z blokiem jest suchy

_________________
"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 00:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 11:46
Posty: 564
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T 22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE 1.6
Jest - trochę przy pierwszej świecy od wlewu oleju wyglada na lekko przyolejony. ( na górze )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 01:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 21:58
Posty: 765
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota_Mazda
Model: T22_BA
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE_Z5
Ale przy samym wlewie czy na łączeniu pokrywy zaworów z głowicą?

W ciemno to trudno coś doradzić. Olej może brać, bo już bierze i mogą to być uszczelniacze trzonków zaworów, pierścienie lub opiłki po nawiertach gaziarza porysowały gładzie cylindrów. Ale jeżeli robiłeś pomiar kompresji i wyszły prawidłowe wyniki to głowica powinna być szczelna. Na przykład w maździe bierze mi olej tylko przy ostrej jeździe i hamowaniu silnikiem na wysokich obrotach i był to 10w40, a zrobiłem płukankę, zalałem 5w30 i nie łyka wcale przy jeździe do 4k rpm, bez hamowania silnikiem. Co do płynu chłodzącego, to sprawdzałbym łączenia reduktora z obiegiem jak i sam reduktor, może leci nagrzewnicą ??? Ciężko powiedzieć
Chyba, że jakimś cudem olej i płyn dostaje się przez uszczelkę głowicy do cylindrów, ale jak nie puszcza dymków na zimno to też odpada. powąchaj spaliny czy nie maja słodkawego, trochę gryzącego zapachu, przyłóż rękę do rury wydechowej i przygazuj.

_________________
"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 08:03 
Dyskusja powinna wyladowac w na innym watku. Co do oleju, to 10W40 nie jest zbyt szczesliwym wyborem. W przypadku Arka plukanka pomogla. Prawdopodobnie pierscienie byly juz zawalone nagarem. Taki zabieg moze pomoc. Jak koledzy nadmieniaja, moze byc tez problem ze szczelnoscia zaworow.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 gru 2012, o 08:35 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 mar 2009, o 09:44
Posty: 610
Lokalizacja: Wieliczka
Pochwały: 2
Marka: Tozota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 4A+FE
No tak tylko co z niektórymi egzemplarzami 1CD-.. które potrafią już łyknąć ponad sertkę oleju na 1000km a niektóre nawet i pół litra....
W niektórych przypadkach dobry 10W40 nie daje rady niestety (tutaj często układ w kierunku flot i ASO które zalewa auta 15W40 które robią po kilka km dziennie)...
Są 15W40 ale musi to być olej o bardzo wysokiej klasie

_________________
http://www.zmienolej.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2012, o 16:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 11:46
Posty: 564
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T 22
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE 1.6
arek184 napisał(a):
Ale przy samym wlewie czy na łączeniu pokrywy zaworów z głowicą?

W ciemno to trudno coś doradzić. Olej może brać, bo już bierze i mogą to być uszczelniacze trzonków zaworów, pierścienie lub opiłki po nawiertach gaziarza porysowały gładzie cylindrów. Ale jeżeli robiłeś pomiar kompresji i wyszły prawidłowe wyniki to głowica powinna być szczelna. Na przykład w maździe bierze mi olej tylko przy ostrej jeździe i hamowaniu silnikiem na wysokich obrotach i był to 10w40, a zrobiłem płukankę, zalałem 5w30 i nie łyka wcale przy jeździe do 4k rpm, bez hamowania silnikiem. Co do płynu chłodzącego, to sprawdzałbym łączenia reduktora z obiegiem jak i sam reduktor, może leci nagrzewnicą ??? Ciężko powiedzieć
Chyba, że jakimś cudem olej i płyn dostaje się przez uszczelkę głowicy do cylindrów, ale jak nie puszcza dymków na zimno to też odpada. powąchaj spaliny czy nie maja słodkawego, trochę gryzącego zapachu, przyłóż rękę do rury wydechowej i przygazuj.


Poszedłem za twoją radą i dzisiaj wymieniłem na CAstrol Edge 5W30 . ( chociaż mechanik zapierał się żebym tego nie robił - sugerował żebym wlał 15W40 )
Pierwsze odczucia z jazdy - jakbym wsiadł do cudzego auta . Autko od razu zrobiło się żwawsze , zobaczymy jak to będzie z braniem oleju :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2012, o 13:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 paź 2010, o 20:41
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
I jak Bierze więcej na 5w30?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2013, o 14:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 351
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Wolał bym poeksperymentować z 10W-60


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2013, o 21:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 paź 2008, o 14:29
Posty: 292
Lokalizacja: Zbąszyń WLKP
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25 Wagon
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-4D 2AD-FTV
Hej...Przeczytałem ten wątek i miarkuję że jeżeli się katuje i dusi na maxa to może wziąć oliwy ????
Ja próbowałem wczoraj przepalić Avkę bo mi jakoś tak dymiła i wydawało że słaba jest... :brewki:
Przejechałem ze 30 km z prędkością 160-210 km/h na różnych prędkościach obrotowych i biegach(wiem nie powinno się tak jeździć )Zauważyłem też dzisiaj że na bagnecie ubyło ok +- 5 mm oleju.W środę sprawdzałem stan i było więcej.Nie będę już tak jeździł ... :nie: (prawie 8kkm i to pierwszy ubytek wcześniej na bagnecie ani drgnęło) :ok:
Darek...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2013, o 22:05 
Tez to zauwazylem. Kiedys pocisnalem po banie dwie paczki. Tak ze dwiescie km i tez troche wciagnelo.


Góra
  
 
PostNapisane: 30 cze 2013, o 13:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 paź 2008, o 14:29
Posty: 292
Lokalizacja: Zbąszyń WLKP
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25 Wagon
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-4D 2AD-FTV
Aha czyli że nie jest to równoznaczne z tym że jak po tym jednym"traktowaniu"wziął może ok 0,2l to już będzie brał????Przedtem jeździliśmy spokojnie i nie ubyło nic(może błąd pomiarowy) :brewki: Poprzedniczka-7a-fe też nie brała nic oleju a miałem sekwencję...
Darek....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda