TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis
Teraz jest 18 sie 2019, o 23:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2010, o 13:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 kwi 2009, o 09:08
Posty: 477
Lokalizacja: Siedlce
Marka: Toyota
Model: Ave T22
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0TD 2C-TE
W moim 2.0 TD miałem okazję to niedawno sprawdzić. Generalnie nigdy nie widziałem żeby wskazówka temp. wyszła więcej jak 2 mm ponad środek skali (to tylko gdy auto stoi), najczęściej jest dokładnie środek.
Kilka dni temu goniłem po trasie do kolegi któremu zabrakło prądu. Silnik był rozgrzany, ładowałem go na postoju 10 minut na pracującym silniku, po 8 minutach włączył się wiatrak, wskazówka temp. była wtedy ok. 2 mm ponad środkiem.

Płyn chłodniczy wymieniony pół roku temu, chłodnica nie czyszczona.

_________________
Mój karawan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2010, o 14:12 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1138
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Camry V6
Rocznik: 2000
Silnik: 1mz-fe
stasw147 napisał(a):
znajomy sie ze mna kłócił że wentylator ma sie włączać dopiero gdy dojdzie wskazówka do czerwonego. chyba nie ma racji?


wiesz-jest takie przysłowie by nie kłócić się z pewnymi osobami... bo sprowadzą Cię tylko do swojego "poziomu". Arek napisał już co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2010, o 18:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20619
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
stasw147 napisał(a):
znajomy sie ze mna kłócił że wentylator ma sie włączać dopiero gdy dojdzie wskazówka do czerwonego. chyba nie ma racji?
nie, nie ma, szczegolnie w dieslu, gdzie na postoju silnik bardzo malo sie nagrzewa, w d4d praktycznie nie widac ruchow wskazowki temperatury niezaleznie od tempratury, jak pisza koledzy w 2.0 TD jest podobnie

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 23:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 15:45
Posty: 27
Lokalizacja: Przeworsk
Marka: Toyota
Model: Avensic T22
Rocznik: 1999
Silnik: 2C-TE
to nie wiem kogo mam słuchać teraz bo szwagier tez mi mówił że musi dojść do czerwonego i wtedy momentalnie chłodzi. Sprawdziłem przekaźniki i wentyle chodzą po załączeniu w przekaźnikach, bezpieczniki ok. Nie wiem co robić??
Żeby odpalić wentyle trzeba zewrzeć styki (może sie komuś przyda)znajdują sie przy silniku. Przekaźnik na przodzie(taki duży) załączył wentylator od strony kierowcy, drugi wentyl ma dwa biegu, żeby załączyć to trzeba zewrzeć styki w drugim przekaźniku 3-4 i w trzecim przekaźniku 3-5 I bieg aby włączyć na II bieg to zewrzeć w drugim przekaźniku 3-5 i w trzecim 3-5 wtedy się załączy.

[ Dodano: 2010-05-07, 23:40 ]
chyba że termostat tak pracuje i robi takie wahania a na pewno jest dobry termostat bo sprawdzałem go we wodzie.

[ Dodano: 2010-05-07, 23:41 ]
znaczy nie robi wahań tylko tak rośnie temp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 23:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 13 lip 2008, o 21:13
Posty: 79
Lokalizacja: Grodzisk
Kolego wszystko jest wporządku.
Mam identyczny silnik, wentylator odpala się sie stosunkowo czesto, i wszystko jest wporządku, a temp. zawsze na połowie wskaźnika
Nie słuchaj bzdur, że wiatrak sie odpala w momencie dojscia wskazówki do pola czerwonego...to jest totalna bzdura.
Miałem kilka aut, i w zaleznosci od ustawienia wentylator włącza sie po przekraczeniu określonej temperatury cieczy chłodzącej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2010, o 18:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 15:45
Posty: 27
Lokalizacja: Przeworsk
Marka: Toyota
Model: Avensic T22
Rocznik: 1999
Silnik: 2C-TE
Tylko czemu go nie słyszałem jak stałem w korku a wskazówka była na 3/4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2010, o 20:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2008, o 18:09
Posty: 24
Lokalizacja: zagan/malopolska
podepne sie

80kkm bez awarii a tu masz ci los ;)

po pierwsze przeszukalem co znalazlem o wentylatorach, chlodnicach i termostatach tutaj
ale wiekszosc ludzi martwi sie tym ze wentylator sie włącza za czesto, zwyczajnie nie dzia lub silnik sie grzeje podczas jazdy


u mnie wentylatory działaja - jak wlaczylem klime na postoju pracowaly obydwa, choc na poczatku myslalem ze ktorys szlag trafil
podczas jazdy wolnej czy szybkiej, miejskiej i autostradowej nic sie nie dzieje, wskazowka temperatury jak od zawsze w polowie
ale juz dwa razy temperatura skoczyla mi do czerwonego pola,
raz to bylo jak zatrzymalem sie w korku na autostradzie a drugi raz w korku miejskim
oczywiscie odrazu nawiew i ogrzewanie na maksa zbilo temperature do normy, po ruszeniu nawet 30km/h temperatura tez spadala

poziom plynu w normie, jedyne co zwróciło moja uwagę to ze nie slysze wentylatora po zatrzymaniu sie, co kiedys rzucalo mi sie w uszy (podobnie jak wielu nowym posiadaczom avki o czym juz czytalem tutaj)
pewnie sam sobie odpowiem ze to jakies ustrojstwo co steruje praca wiatraka jak temperatura rosnie?
jesli tak myslicie to gdzie go szukac i jak sprawdzic?

_________________
knives.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2010, o 20:45 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2009, o 22:22
Posty: 52
Lokalizacja: Stolica Karkonoszy
Czyli wentylator działa czy nie?? Bo nie mogę coś ogarnąć ....

Wnioskuję że się przycina i nie zawsze załącza się??

_________________
Obrazek Dziękuję za piwa !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2010, o 21:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2008, o 18:09
Posty: 24
Lokalizacja: zagan/malopolska
sam wentylator dziala (jeden i drugi), to znaczy sie jest sprawny - nie spalil sie nie zatarl
stwierdzilem to po uruchmieniu na postoju silnika i wlaczeniu klimatyzacji - obydwa wiatraki pracowaly, wylaczylem klime - obydwa zgasly (silnik zimny)

natomiast temperatura rosnie niebezpiecznie na rozgrzanym silniku po zatrzymaniu sie (w korku ulicznym)
po ruszeniu spada, po wlaczeniu nawiewu i ogrzewania spada,
ponadto jak wjezdzam na parking nie slysze buczenia wiatraka ktore kiedys slyszalem dosc czesto
wnoskuje z tego ze wiatrak nie wlacza sie kiedy powinien schlodzic silnik a wlacza sie jedynie gdy klima mu to "narzuca"

_________________
knives.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2010, o 23:25 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2009, o 22:22
Posty: 52
Lokalizacja: Stolica Karkonoszy
No to może czujnik na chłodnicy "leży"??

_________________
Obrazek Dziękuję za piwa !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2010, o 09:52 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4
O ile wiem w chłodnicy w D4D nie ma czujnika ani włącznika termicznego. Jest czujnik w głowicy, on daje sygnał do ECU i stamtąd wentylatory są sterowane przez przekaźniki. Niestety teraz nie mam dostępu do schematów ale po południu obejrzę i potwierdzę czy dobrze pamiętam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2010, o 13:04 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2009, o 22:22
Posty: 52
Lokalizacja: Stolica Karkonoszy
Jeśli jest tak jak mówi bobikos to może zawiesza się przekaźnik. W takim razie zostaje prześledzenie schematu i ewentualna podmiana przekaźników, o ile oczywiście nie będzie widać usterki ....
Tak bym przynajmniej szukał u siebie ...

_________________
Obrazek Dziękuję za piwa !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2010, o 19:30 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4
Poprawiam się. Wg schematów właśnie w D4D jest termowłącznik

poniżej schemat. Kostka W3 jest od termowłącznika a W2 od czujnika temperatury.

Wszystko na to wskazuje że u Ciebie poleciał właśnie termowłącznik bo on wysterowuje przekaźnik

Obrazek

Proponuję zajrzeć do ASO bądź do kolegi który wyprzedaje tutaj rzeczy do Toyoty może będzie miał w sensowej cenie.

[ Dodano: 2010-05-19, 19:38 ]
Znalazłem go na toyodiy

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2000_T ... l?hl=89428

patrząc po cenie to jednak lepiej z daleka od ASO

tutaj jest taniej:
http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.850.267

patrząc na rysunek wychodzi że jest wkręcony u dołu chłodnicy więc jak ściągniesz osłony to powinieneś mieć od niego dostęp. Może na początek odczep wtyczkę i sprawdź czy nie zaśniedziały styki, w takim miejscu jest to możliwe. Możesz połączyć piny w kostce na krótko i wtedy wentylator powinien zacząć działać. Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2010, o 01:09 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2008, o 18:09
Posty: 24
Lokalizacja: zagan/malopolska
dzieki
w weekend bede walczyl

_________________
knives.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2010, o 17:43 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2009, o 22:22
Posty: 52
Lokalizacja: Stolica Karkonoszy
Opisz rezultaty, powodzenia !!!

_________________
Obrazek Dziękuję za piwa !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2010, o 19:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 maja 2008, o 08:40
Posty: 67
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2001
Silnik: 1CD-FTV
Witam!!!!


Mam pytanko do szanownego grona: Dziś wracałem koło 18:30 do domq, temperatura na kompie na zewnątrz 21 stopni. Przejechałem trasę około 35 km. Prędkość rożna od 80 do sporadycznie 150. Ostatnie 10 km jechałem około 90km/h. Kończy mi się klima - jeszcze nie nabijałem. Po podjechaniu pod garaż usłyszałem wentylator. Włączał się tak mniej więcej co 5-10 sekund na 2-3 sekundy. I zauważyłem jeszcze, że powietrze na jak włącze klime jest chłodne a po wyłączeniu daje cały czas lodowate. Mam kumpla elektromechanika i mam pytanie czy jak się podepne pod kompa u niego to czy pokaże mi ewentualne błedy, uszkodzenia klimy czy wentylatora. Wydaje mi się że wcześniej tego nie było, ale nie wiem czy to moje przewrażliwienie czy coś się dzieje z autem, Moje autko to ave z 99 d4-d kombi diesel, 1cd-ftv. I mam jeszcze jedno pytanie: Przed chłodnicą wisi mi jakiś przewód z kostką, czy ktoś wie co to może byc ???

_________________
Vehicle characteristics
GRADE: SOL: SOL TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
BODY: WG: WAGON
DRIVER'S POSITION:LHD:LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1CDFTV:2000CC DIESEL TURBO
FUEL SYSTEM: DCR: DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
TRANSMISSION:MTM:MANUAL TRANSMISSION
COLOR CODE: 199
TRIM CODE: FF13


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2010, o 15:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4
przed chłodnicą? Znaczy z przodu. W wersji z autoamtyczną klimą są tam dwa czujniki temperatury zewnętrznej - jeden do wyświetlacza, drugi do klimatornika. Podpięcie pod kompa nic Ci nie powie na temat klimy. Wygląda że klima Ci nie rozłącza, posłuchaj czy się sprężarka załącza mimo wyłączenia klimy przyciskiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2010, o 19:21 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 maja 2008, o 08:40
Posty: 67
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2001
Silnik: 1CD-FTV
bobikos napisał(a):
przed chłodnicą? Znaczy z przodu. W wersji z autoamtyczną klimą są tam dwa czujniki temperatury zewnętrznej - jeden do wyświetlacza, drugi do klimatornika. Podpięcie pod kompa nic Ci nie powie na temat klimy. Wygląda że klima Ci nie rozłącza, posłuchaj czy się sprężarka załącza mimo wyłączenia klimy przyciskiem.



Tak przed chłodnicą z przodu jest ten jakiś czujnik. Nie mam auto klimy, tylko niestety manual. Spostrzeżenie z dzisiaj na temat wentylatora. Przejechałem tą trasę co wczoraj. Zaparkowałem przed garażem i czekałem aż turbo wyhamuje. Wentylator się włączył jakies 5 razy po 2-3 sekundy i przestał. Pewnie schłodziło co miało sie schłodził i się wyłączył. Podejrzewam raczej ,ze mi się coś wydaje niż chłodnica jest uszkodzona. Słyszałem gdzieś, że czujniki temperatury zewnętrznej są montowane w większości samochodów w lewym lusterku ale nie wiem na ile to prawda. Dzieki za pomoc

_________________
Vehicle characteristics
GRADE: SOL: SOL TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
BODY: WG: WAGON
DRIVER'S POSITION:LHD:LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1CDFTV:2000CC DIESEL TURBO
FUEL SYSTEM: DCR: DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
TRANSMISSION:MTM:MANUAL TRANSMISSION
COLOR CODE: 199
TRIM CODE: FF13


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2010, o 21:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 15:45
Posty: 27
Lokalizacja: Przeworsk
Marka: Toyota
Model: Avensic T22
Rocznik: 1999
Silnik: 2C-TE
ten czujnik co wisi przed chłodnica to jest od temp zewnętrznej. ma on siedzieć w czarnym metalowym sporniku na środku, jest dla niego specjalna dziura, wykierowany bokiem do przodu. ja mam silnik 2c-te i raz mi wzrosła temp jak pisałem do 3/4 i widocznie tak ma być bo po ręcznym zwieraniu przekaźnikami to działają oba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2010, o 19:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2009, o 09:44
Posty: 617
Lokalizacja: Wieliczka
Pochwały: 2
Marka: Tozota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 4A+FE
Koledzy to jak załącza sie wentylator to ogromna zasługa oleju silnikowego, zalewając olej z dużą ilością wysokiej jakości dodatków przeciwzuzyciowych w tym cynku obnizamy temp. silnika do tego stopnie że wentylator załącza się sporadycznie.
Przykład, Motul synergie 10W/40 lider tej klasy lepkosciowej, za kazdym razem powrót do domu i za kazdym razem kiedy wysiadałem z auta aby otworzyć bramę wjazdową słyszałem wentylator, nic w tym dziwnego, solidna podjazd do domu, zamówiłem sobie Amsoila 10W-40 i co..?
Wentylator zalącza się tak żadko że kiedyś nawet zaczołem się zastanawiac czy wszystko w porzadku, ale to jakośc oleju.
Swoja drogą olej cięzki do zamęczenia, swoja droga zimą przy -18st.C osiąga temp. roboczą po ok. 7km i wskazówka w 2C-E ląduje po środku, wiem że ciężkie do uwierzenia :-)

Co do wskazówki temp. to po osiągnięciu temp. roboczej nie powienno być jakiś wahan wskazań temp. do góry chyba że jest zimno i jedziemy dłuższą trasę cały czas w dół czesto hamujac silnikiem.

_________________
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2010, o 20:01 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 lut 2009, o 20:53
Posty: 57
Lokalizacja: zdwola
Panowie z racji ostatnich upałów zaczęło mnie bardzo interesować zachowanie mojego wiatraka od chłodnicy. Mianowicie jak sobie jadę i zatrzymam się na parkingu to czekam ustawowe 5 minut by przechłodzić turbo. Wiatrak się po pewnym czasie włącza i teraz jak przekręcę kluczyk ( wyłączę zapłon) by go wyciągnąć i wyciągnę to wiatrak gaśnie. Jak miałem kiedyś audi w benzynie to wiatrak chodził przez jakiś czas nawet po zgaszeniu zapłonu i wyciągnięciu kluczyka.

Czy tak powinno być ?

Dodam że temperatura jest na silniku w normie i nie widać żadnych odchyleń. Podczas jazdy nie słychać żeby jakiś wiatrak inny niż od klimy pracował


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2010, o 20:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20619
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
TTTM, wszystko jest ok
BTW: nie wszystkie audi tak mialy
BTW2: scalilem z wiatrakowymi tematami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2010, o 20:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 lut 2009, o 20:53
Posty: 57
Lokalizacja: zdwola
Sorki wrc coś mi sie popiep... i myślałem że temat nie wskoczył - przepraszam za dubel.

A odnośnie mojego wiatraka - czy tak ma być po wyłączeniu kluczyka powinien on zasnąć ?
Bo moim zdaniem powinien chyba jeszcze chwile popracować żeby wystudzić silnik.

odnośnie silnika to 2.0 d4d ave t22


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2010, o 22:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20619
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
przemeksw napisał(a):
A odnośnie mojego wiatraka - czy tak ma być po wyłączeniu kluczyka powinien on zasnąć ?
tak, wszystko kolego masz w porzadku, silnik chlodzi sie przed wylaczniem, a wiatrak milknie razem z przekreceniem zaplonu

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2010, o 00:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2010, o 22:29
Posty: 172
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: była T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Witam
Mam takie pytanie stojąc na postoju i włączając klimę załączają mi się oba wentylatory /czytałem na forum, że to ok/ ale nurtuje mnie inne pytanie na jak długo one się załączają bo u mnie jak włączę klimę na postoju /choć nie powinno się tego robić/ wentylatory mi chodzą do puki nie wyłączę klimy.
Czy to normalne?

_________________
Obrazek

Pozdrawiam serdecznie
http://avensis.info/viewtopic.php?p=138724#138724


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2010, o 15:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 00:28
Posty: 2077
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVT-i 1ZZ-FE
Witam,
mam podobne objawy co kolega klimad. Wiadomo że teraz mamy spore upały ale denerwuje się czy wszystko jest ok. Pamiętam że w zeszłym roku stałem w korku jakieś 3,4 godziny i przejechałem przez ten dystans dosłownie kilkanaście kilometrów przy tem. zew 35 stopni. Wiatraki chodziły non stop. Temperatura na wskaźniku nawet nie drgnęła i skoro tak to czy wiatraki nie powinny włączać się od czasu do czasu? Wiem że pewnie odpowiedzi będą typu to nie ma się czym przejmować ale piszę o tym bo w tym roku ojciec kupił T27 i wentylatory włączają się sporadycznie. Co prawda nie pracował jeszcze w takich warunkach jak T22 ale np. po odpaleniu obu aut po południu przy tem. zew 32-34 stopni przy t22 włączają się wiatraki a przy T27 (oba uruchamiane na klimie) Zatem czy wszystko jest ok?

_________________
Moja Ave i jej młodsza siostra


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2010, o 15:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20619
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
powinno byc ok, to jak czesto sie ona zalaczaja jest takze kwestia ustawien (zawiaduje tym ecu) i t22 tak poprostu ma, problem bedzie jak sie wentylatory nie zalacza...
istnieje oczywiscie teoretycznie mozliwosc podpiecia sie pod komp i sprawdzenia tego, jezeli masz obawy ze jest cos nie teges


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2010, o 15:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 00:28
Posty: 2077
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVT-i 1ZZ-FE
Dzięki za szybką odpowiedź. W takim razie wychodzi na to że T27 ma inne ustawienia ale skoro tak ma być to ok :)

_________________
Moja Ave i jej młodsza siostra


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2010, o 16:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20619
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 296
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
no jak sam widzisz powyzej jest sporo wpisow ze wentylator pracuje prawie non stop, wychodzi ze TTTM :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2010, o 16:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 00:28
Posty: 2077
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVT-i 1ZZ-FE
Czytałem i skoro u wszystkich to samo to masz rację TTTM :)

_________________
Moja Ave i jej młodsza siostra


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: auto.com.pl | motostat.pl | Polska Jazda