TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis
Teraz jest 7 gru 2019, o 03:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lis 2012, o 19:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20626
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 298
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
cześć ma zastosowanie w grupie vw, stad zamiennik będzie jeszcze 30 lat dostępny jak nówka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2013, o 21:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lip 2011, o 13:21
Posty: 3
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 1,6 benzyna
Na allegro są zamienniki czujnika EPS: 1.906.233 lecz na aukcji także podany jest nr zamiennika BOSCH: 1 237 031 296, który nie zgadza się z nr podanym na forum.
Mam ten sam problem z tym czujnikiem co wszyscy tutaj. Koszt tego zamiennika to 80 zł z przesyłką, więc chyba zaryzykuje i kupie to cudo.
Fajnie by było gdyby ktoś wrzucił realne zdjęcie. Bo jak przeglądam różne oferty to taki sam czujnik jest chyba w Astrze 1, na allegro 40zł oraz dużo czujników do VW w atrakcyjnej cenie.
link do aukcji
http://allegro.pl/nowy-czujnik-halla-vw ... 31621.html
http://allegro.pl/czujnik-halla-vw-pass ... 77636.html
http://allegro.pl/czujnik-halla-opel-as ... 46191.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2013, o 14:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2011, o 16:52
Posty: 3
Lokalizacja: szn
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 1.6
Witam,

Dziś moja toyka wylądowała w warsztacie, zobaczymy co będzie.

Objawy awarii w porządku chronologicznym:
- delikatne falowanie obrotów zależne od tego ile prądu akurat potrzeba - jak włączałem wycieraczki czy kierunkowskaz to obroty bardziej falowały (przypuszczam, że objaw niezwiązany z czujnikiem, tylko np. z alternatorem)
- check engine zapalił się kilka tygodni temu, ale auto jeździło w miarę normalnie, co prawda pojawiło się cykanie, którego wcześniej nie było
- w końcu auto padło, wjechałem do garażu i już nie wyjechałem, sprawdziłem bezpieczniki, wyczyściłem świece, rozdzielacz, pomajtałem kablami i kostkami, ale nic to nie pomogło, nie sprawdzałem kodów błędów metodą na zworkę
- auto zostało odholowane do warsztatu Auto-Tim (Szczecin), zdiagnozowany testerem błąd związany z czujnikiem położenia wałka (warsztat nietani, ale zawsze mi naprawili co padło)

Na marginesie w nieautoryzowanym warsztacie Toyoty na Leszczynowej w Szczecinie, do którego auto zajechało niedługo po zapaleniu się lampki check engine, NIE POTRAFILI ZCZYTAĆ TESTEREM KODU BŁĘDÓW - WYJAŚNIENIE: KOMPUTER W AUCIE JEST ZA STARY:D!!!!!!!!!!!!!!!!). Ale mi to serwis... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2013, o 19:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20626
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 298
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
nie mieli właściwego testera, nic Ci nie pomoga, poczytaj w innych tematach jak odczytac bledy w tym aucie pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2013, o 13:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2011, o 16:52
Posty: 3
Lokalizacja: szn
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 1.6
Spoko, w Timie odczytali, że czujnik położenia wałka i go wymienili :)

Tyle dobrych wieści, bo jest też problem z immobiliserem.

Z tego co mi powiedzieli polega na tym, że ani czarny bezpilotowy, ani szary kluczyk nie wyłączają immobilisera. Podczas kręcenia i grzebania na własną rękę rozładowałem akumulator, po naładowaniu dalej nie chciał odpalić. Mimo wymiany czujnika dalej nie odpala. Widać kluczyki się rozsynchronizowały, zepsuła się cewka zasilająca mikroprzekaźnik w kluczyku, padł immobiliser, albo sam komputer.

Zobaczymy czy poradzą sobie z kodowaniem/synchronizacją kluczyków. Tu na forum zerkając znalazłem dwie metody:
- jedna na kodowanie nowego kluczyka z koniecznym wcześniejszym użyciem czarnego ("trzaskanie drzwiami") - niestety żaden z kluczyków nie dezaktywuje immobilisera
- druga na synchronizowanie kluczyka ("zwieranie pinów w złączu serwisowym")

Ciekawe czy coś w tym kierunku będą szukać. Zajrzałem też do instrukcji serwisowej i tam nie ma nic na ten temat, za to jest co nieco o diagnostyce samego immobilisera (po odpowiednim podłączeniu kabli można sprawdzić kod błędu).

http://avensis.org.ru/Manual/Toyota%20A ... %20Manual/ instrukcja z tego linka.

Tak na marginesie:
Ja z autem nie dostałem czarnego kluczyka z przyciskami, za to centralny zamek odpalam z pilota od alarmu Avital Champion III.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2013, o 09:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2011, o 16:52
Posty: 3
Lokalizacja: szn
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 1.6
Update:
Za wymianę czujnika z częściami ok 400. Po wymianie znikło falowanie obrotów, jak i błąd z komputera. Z immobiliserem był jakiś problem, nie dało się go naprawić żadną z metod wyżej wymienionych, dlatego mechanicy musieli skorzystać z niecodziennych środków, wole nie wiedzieć jakich, w każdym razie działa i kosztowało to 50zł. Powiedzieli, żebym już więcej nie rozładowywał akumulatora... Zasugerowali mi również wymianę przewodów WN, które zresztą chce wymienić przy okazji ze świecami. Do tego przy okazji wymienili olej z filtrem oraz gumowe elementy tylnego zawieszenia. Toyka hula aż miło :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2013, o 16:53 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 sie 2011, o 16:23
Posty: 30
Lokalizacja: Wwa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 i T22
Rocznik: 2011
Silnik: 4A-FE / 1CD-FTV
paczka15 napisał(a):
Na allegro są zamienniki czujnika EPS: 1.906.233 lecz na aukcji także podany jest nr zamiennika BOSCH: 1 237 031 296, który nie zgadza się z nr podanym na forum.
Mam ten sam problem z tym czujnikiem co wszyscy tutaj. Koszt tego zamiennika to 80 zł z przesyłką, więc chyba zaryzykuje i kupie to cudo.
Fajnie by było gdyby ktoś wrzucił realne zdjęcie. Bo jak przeglądam różne oferty to taki sam czujnik jest chyba w Astrze 1, na allegro 40zł oraz dużo czujników do VW w atrakcyjnej cenie.
link do aukcji
http://allegro.pl/nowy-czujnik-halla-vw ... 31621.html
http://allegro.pl/czujnik-halla-vw-pass ... 77636.html
http://allegro.pl/czujnik-halla-opel-as ... 46191.html


Czy ktoś się odważył i kupił zamienniki czujnika EPS na Allegro czy gdziekolwiek indziej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2013, o 18:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20626
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 298
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie trzeba do tego żadnej odwagi tylko dobrze dobranego numeru. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2013, o 12:59 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 sie 2011, o 16:23
Posty: 30
Lokalizacja: Wwa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 i T22
Rocznik: 2011
Silnik: 4A-FE / 1CD-FTV
Miałem na myśli raczej kwestię funkcjonowania/jakości elementu, który bazowo kosztuje ok. 200 PLN, na Allegro były po 69 PLN.
Wydaje mi się, że dobranie numeru zbyt wiele nie wnosi do kwestii funkcjonowania/trwałości takich zamienników?
Jeżeli masz jakieś doświadczenie w dobieraniu tego numeru, znasz numer zamiennika EPS lub gdzie go szukać, byłbym zobowiązany za pomoc.

Notabene zamienniki czujników z Allegro zniknęły i obecnie się są dostępne.

Ponawiam więc pytanie, czy ktoś z problemem opisanym w tym temacie zakupił zamiennik czujnika EPS Facet o numerze 1.906.233 oraz zamontował go?

Dzisiaj otrzymałem informację od znajomego z Intercars WAW czujnik EPS 288 PLN detal, po rabatach 189 PLN.

Zatem będę wdzięczny za informację od osób, które takie czujniki wymieniały, czy mogłbyby podać namiary na punkty (najchętniej sprzedaż przez net), w których robiły zakupy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2013, o 14:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20626
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 298
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Na czesciach sa bardzo wielkie prowizje, stad nie kieruj sie cena, co tanie u jakiegos sprzedawcy tez moze byc dobre, a IC ma na wiele czesci ceny zaporowe. Numery byly podawane, i wiele osob kupowalo zamienniki, bo ostatecznie ta czesc ma zastosowanie takze w innych pojazdach, tylko nie kazdy katalog to pokazuje. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2013, o 15:10 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 sie 2011, o 16:23
Posty: 30
Lokalizacja: Wwa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 i T22
Rocznik: 2011
Silnik: 4A-FE / 1CD-FTV
Info dla potomnych:
Znalazłem coś takiego: czujnik obrotów (Halla) w aparacie zapłonowym
Producent: MAXGEAR Nr: 22-0003
Zamiennik:
OE VAG - 030 905 065, 030 905 065 A, 030 905 065 B, 035 905 206 AF, 037 905 205 M, 050 905 205 AH, 050 905 205 AL, 052 998 065
AQ - 030905065B
BOSCH - 1 237 031 296 (1237031296); 1 237 011 124 (1237011124)
EPS - 1.906.223
http://motoplatforma.com/index.php?p701 ... t-skoda-vw

Jeżeli po zainstalowaniu będzie O.K., dam znać.

Pzdr.,
Migacz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2013, o 20:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 mar 2013, o 19:52
Posty: 17
Lokalizacja: Polska
Marka: toyota
Model: avensis
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 benzyna
Mozna jezdzić na silniku w trybie awaryjnym około roku ,ale po roku bajo bajo samochodku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2013, o 01:07 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3864
Lokalizacja: PL
Pochwały: 304
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
ZBUK napisał(a):
Mozna jezdzić na silniku w trybie awaryjnym około roku ,ale po roku bajo bajo samochodku

A co to za teoria ?? Może jakieś szczegóły ?? Kiedyś latałem autkiem ze 2 lata z checkiem i polatało o ile wiem kolejne 4 więc o co kaman ?
Wróżbita czy masz jakieś ciekawe podparcie w danych ?

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 10:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2012, o 10:45
Posty: 1
Lokalizacja: Lublin
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.6 benzyna
Witam,
dzisiaj odebrałem naprawioną T22 2000r,przed LF,1,6 benzyna,204 kkm
Wymieniony czujnik wałka rozrządu.
Dla potomnych:
aparat zapłonowy Boscha nr 0237521060
czujnik nr 1230 329 038 (tego dowiedziałem się dopiero po zdemontowaniu)
Warsztat zamówił czujnik na podstawie numeru podanego na forum, czyli 1.906.223
Lampka check engine zgasła :jupi:
Naprawa zrobiona w TOY-CAR w Lublinie.
Wielkie dzięki Forumowiczom za cenne informacje.
Pozdrawiam
jacek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2013, o 14:53 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 sie 2011, o 16:23
Posty: 30
Lokalizacja: Wwa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 i T22
Rocznik: 2011
Silnik: 4A-FE / 1CD-FTV
w jakiej cenie ten czujnik?

Mój zamiennik Maxgear nie pasuje.

Pzdr.,
M.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 22:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
U mnnie po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu i wykasowaniu błędu nadal świeci check... Na razie Avka stoi na warsztacie i zobaczymy co wyjdzie. Założony czujnik EPS o nr podanym na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2014, o 20:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
hangmen napisał(a):
U mnnie po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu i wykasowaniu błędu nadal świeci check... Na razie Avka stoi na warsztacie i zobaczymy co wyjdzie. Założony czujnik EPS o nr podanym na forum.

Sprawa wygląda następująco: Toyka nie chce się połączyć, z żadnym urządzeniem diagnostczym, nawet Toyoty. Ogólnie komputer nie wykrywa nic poza airbagami... dopiero na lapku pod innym typem silnika pokazało błąd czujnika prędkości, położenia wałka rozrządu oraz wału korbowego. Ma ktoś jakiś pomysł od czego może się tak dziać, że komputer nie widzi silnika??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2014, o 20:20 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1138
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Camry V6
Rocznik: 2000
Silnik: 1mz-fe
Cóż dla mnie EPS to włoski syf - nie warto kombinować i po prostu kupić oryginał Boscha... Komputer Toyotowski nie wykryje sam z siebie usterki, gdyż mi na diagnostyce w ASO powiedzieli, że to czujnik halla, ale ten na dole... Wymieniłem go na darmo. Fakt faktem jest on na tym samym kodzie błędu - może on u Ciebie szwankuje? Z tego co pamiętam na tym samym kodzie była jeszcze jakaś trzecia usterka kodu - musisz poszukać w manualach. A co do błędu kompa nie potrzebujesz - usterkę możesz zdiagnozować spinaczem... Ja u siebie dopiero tak namierzyłem winowajcę. Jeśli zwora ze spinacza nie działa, to raczej na 99% padł Ci komp, co przy tych silnikach się praktycznie nie zdarza - bardziej stawiam na przerwane/zwarte obwody.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2014, o 21:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
anabolo napisał(a):
Cóż dla mnie EPS to włoski syf - nie warto kombinować i po prostu kupić oryginał Boscha... Komputer Toyotowski nie wykryje sam z siebie usterki, gdyż mi na diagnostyce w ASO powiedzieli, że to czujnik halla, ale ten na dole... Wymieniłem go na darmo. Fakt faktem jest on na tym samym kodzie błędu - może on u Ciebie szwankuje? Z tego co pamiętam na tym samym kodzie była jeszcze jakaś trzecia usterka kodu - musisz poszukać w manualach. A co do błędu kompa nie potrzebujesz - usterkę możesz zdiagnozować spinaczem... Ja u siebie dopiero tak namierzyłem winowajcę. Jeśli zwora ze spinacza nie działa, to raczej na 99% padł Ci komp, co przy tych silnikach się praktycznie nie zdarza - bardziej stawiam na przerwane/zwarte obwody.

Trzecią usterką jest błąd czujnika prędkości. Sprawdzić czujnik jest łatwo. Wystarczy odpiąć na działającym silniku czujnik górny jak silnik chodzi to znaczy że jest ok, potem dolny -i ta sama sytuacja. U mnie odcina na odpiętym dolnym... A komputer nie wykrył nic poza airbagami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2014, o 09:55 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1138
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Camry V6
Rocznik: 2000
Silnik: 1mz-fe
Coś mi się zdaje, że źle zliczasz mrugnięcia - też na początku myślałem, że to AB, ale tak się po prostu zaczyna sekwencja startowa przed podaniem błędu. Jakbyć miał coś nie tak z AB to by CI cały czas kontrolka świeciła.

To normalne, że jak masz uwalony ten na dole to nie odpalisz auta. Jakie masz objawy niesprawności silnika? Mniejsza moc? Może lambda się skończyła - tu warto kupić oryginał boscha.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2014, o 09:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
anabolo napisał(a):
Coś mi się zdaje, że źle zliczasz mrugnięcia - też na początku myślałem, że to AB, ale tak się po prostu zaczyna sekwencja startowa przed podaniem błędu. Jakbyć miał coś nie tak z AB to by CI cały czas kontrolka świeciła.

To normalne, że jak masz uwalony ten na dole to nie odpalisz auta. Jakie masz objawy niesprawności silnika? Mniejsza moc? Może lambda się skończyła - tu warto kupić oryginał boscha.


Na ciepłym silniku wkręca się jedynie do 2200-2300 obrotów. Zaświeca check. Włącza się pełna sekwencja wtrysków. Dziś odstawiam na oscyloskop. Po niedzieli pewnie coś będę wiedział więcej co się dzieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 09:43 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1138
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Camry V6
Rocznik: 2000
Silnik: 1mz-fe
To wszystko wskazuje na niesprawny czujnik halla ten u góry - oscyloskopu nie trzeba do jego diagnozy - można zrobić to zwykłym miernikiem - przy pełnym obrocie powinno zmienić się napięcie, bodajże z 0 na 5V.
PS. Jak wywala checka to przełącza się na full-group a nie sekwencyjny.

Sondę rozumiem, że sprawdzałeś tak? U mnie padło to i to akurat na raz...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2014, o 20:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
Górny czujnik wymieniony. Sondy nie sprawdzałem. Najdziwniejsze w tym całym zamieszaniu, że żaden komputer nie pokazuje nic z silnika, Jedynie poduszki powietrzne znajduje. Sprawdzony był samochód na komputerze diagnostytcznym Toyoty, plus jeszcze 2 czy 3 inne urządzenia. Żadne nie wykryło silnika. Na lapku jedynie, z tym że pod typem silnika 7a-fe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2014, o 20:18 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1138
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Camry V6
Rocznik: 2000
Silnik: 1mz-fe
To który w końcu masz silnik? Bo nawet nie masz uzupełnionego podpisu? Wersja Lean burn? Komputer toyoty przy tym silniku nie wskaże precyzyjnie usterki, o czym się sam przekonałem. Sprawdź sondę lamba - jeśli masz wersję nie LB to po rozgrzaniu może nie prawidłowo działać. Zagazowany?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2014, o 20:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
Silnik 4a-fe. 110km. Nie zgazowany. Lean Burn gdzie sprawdzić można??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2014, o 21:18 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1138
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Camry V6
Rocznik: 2000
Silnik: 1mz-fe
Jak masz 110 to na pewno nie masz LB. Diagnoza jako 7a-fe nie ma sensu - ten silnik w wersji nie LB był tylko ewentualnie w Carinie/Celice - w ave była wyłącznie wersja LB. Sprawdź sondę - jeśli ma przebieg powyżej 250 tys, to czas już na nią - kup tylko oryginał Boscha, no chyba, że ktoś coś kombinował przy Twoim silniku (częściowy swap podzespołów etc) - wrzuć fotkę bebechów to będzie pewność, dorzuć także zdjęcie kompa- jest pod schowkiem w kabinie. Powinieneś mieć boscha, jeśli jest Denso to jest od LB.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2014, o 07:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
Auto jest na warsztacie w tej chwili. Aparat zapłonowy, wtryski są boscha. Obstsawiam, że komputer również


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2014, o 09:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
hangmen napisał(a):
Auto jest na warsztacie w tej chwili. Aparat zapłonowy, wtryski są boscha. Obstsawiam, że komputer również


No i coś niecoś wiadomo. Nieprawidłowe napięcie na gnieździe diagnostycznym, tj 7,5 v. na wyjściu sterownika jest 12. 4,5V ginie gdzieś po drodze...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2014, o 09:33 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1138
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Camry V6
Rocznik: 2000
Silnik: 1mz-fe
Był bity? Może jakiś magik coś kombinował z kablami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2014, o 16:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 18:36
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1999
Silnik: 4A-FE
anabolo napisał(a):
Był bity? Może jakiś magik coś kombinował z kablami...

Rok temu miałem dzwona. Wymieniony był jedynie lewy błotnik i lampa. Nic się nie działo aż do powiedzmy połowy marca


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: auto.com.pl | motostat.pl | Polska Jazda