TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 31 lip 2014, o 05:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 328 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 maja 2011, o 09:34 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5682
Pochwały: 575
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Kolejny przypadek, że metaliczne jęczenie jakby łożysk znika po założeniu nowego paska Bando :ok:

_________________
weźmiem i zrobim


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2011, o 13:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 mar 2007, o 12:35
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Nie wiem czy już nie pisałem tego, ale nie warto dawać "mechanikom" wymieniać pasków.
W ASO razem ze wszystkimi paskami i robocizną przy T22 biorą coś ponad 200 PLN. Nie ma ale, nie ma pisków nie ma nic. Cisza i spokój na 100k :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2011, o 15:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 07:32
Posty: 23
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D4D
Po wymianie na bando, tak jak się spodziewałem- cisza.
Teraz "stare nowe" paski beda na zapas, piszczą ale w razie W.. :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2011, o 17:44 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 mar 2010, o 13:47
Posty: 99
Lokalizacja: Kołobrzeg
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Witam!
Walcze z paskami i mam już powoli dość. Był pasek oryginalny - piszczał na zimnym - wymieniłem na BOSH. 20 tys spokoju, zaczął rzęzić - wymieniłem na BANDO - 15 tys spokoju i się zaczyna.
Podczas odpalenia - cisza, spokój. Jadę - dalej cisza, aż tu pisk, jakby się jakieś koło pasowe przycinało. Na jałowym - nic, dodam gazu - pisk, zwolnię pedał gazu, ustepuje i jest w porządku.
Po regulacji naciąganiu tydzień spokoju i problem wraca. Sinik pracuje równo, ładnie, pasek ściągany - nie ma przetarć, pompa wspomagania obraca się bez problemu. Na razie psikam preparatem do pasków - takie lepkie coś i na 5 dni mam spokój, po czym od nowa piszczenie.
Dziwne, że przy rozgrzanym aucie nie wydaje tych dźwięków.
Może ktoś z Was miał podobny problem? Może coś się przycina, nie wiem jak to skojarzyć, znajomi też nie mają pomysłu.
Pozdrowienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 13 cze 2011, o 20:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2009, o 23:28
Posty: 108
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22 przed FL
Rocznik: 2000
Silnik: 1CD-FTV
A namierzyłeś może który to pasek popiskuje?
Może smarujesz ten na wspomaganiu a piszczy na alternatorze?
Może oczywista podpowiedź, ale Avka ma dwa paski.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2011, o 21:10 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 mar 2010, o 13:47
Posty: 99
Lokalizacja: Kołobrzeg
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Ten na wspomaganiu piska. Może pompa wspomagania się przycina i blokuje koło pasowe, co wywołuje pisk,,, ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 15 cze 2011, o 10:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
tpsz1 napisał(a):
A namierzyłeś może który to pasek popiskuje?
Może smarujesz ten na wspomaganiu a piszczy na alternatorze?
Może oczywista podpowiedź, ale Avka ma dwa paski.


Na bank piszczy pasek od wspomagania. Ja już się zacząłem przyzwyczajać.
Wystarczy pokropić go wodą i cisza na kilkanaście sekund. Potem znów ćwierka.
Pozostaje częsta wymiana lub dobre głośniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 15 cze 2011, o 10:15 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5682
Pochwały: 575
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
charlie_spooki napisał(a):
Na bank piszczy pasek od wspomagania. Ja już się zacząłem przyzwyczajać.

A pasek masz już długo?
Bando ( http://imageshack.us/photo/my-images/864/p1080966.jpg/ ), Toyota czy inny ?

_________________
weźmiem i zrobim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 16 cze 2011, o 13:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
piokli napisał(a):
charlie_spooki napisał(a):
Na bank piszczy pasek od wspomagania. Ja już się zacząłem przyzwyczajać.

A pasek masz już długo?
Bando ( http://imageshack.us/photo/my-images/864/p1080966.jpg/ ), Toyota czy inny ?


Contitech. Ma niecałe 30 tys km. Z wyglądu jest jeszcze ok, ale mam kupiony już nowy Mitsuboshi tylko czasu brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 16 cze 2011, o 14:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5682
Pochwały: 575
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
charlie_spooki napisał(a):
Contitech

No to mamy powód piszczenia.
Z paskiem Bando, albo oryginalnym Toyota Bando nie piszczy, a inne paski piszczą, mają zły kształt rowków i nie przylegają dobrze od nowości.
Na poprzedniej stronie masz w moim poście symbole i zdjęcia "nie piszczących" pasków Bando.

_________________
weźmiem i zrobim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 22 lip 2011, o 21:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2010, o 22:02
Posty: 343
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Marka: Volkswagen
Model: Passat B6 Variant
Rocznik: 2006
Silnik: 2TDI 103KW
charlie_spooki napisał(a):
tpsz1 napisał(a):
A namierzyłeś może który to pasek popiskuje?
Może smarujesz ten na wspomaganiu a piszczy na alternatorze?
Może oczywista podpowiedź, ale Avka ma dwa paski.


Na bank piszczy pasek od wspomagania. Ja już się zacząłem przyzwyczajać.
Wystarczy pokropić go wodą i cisza na kilkanaście sekund. Potem znów ćwierka.
Pozostaje częsta wymiana lub dobre głośniki.
Podepnę się pod temat z piszczeniem pasków i spytam: przy obecnej bardzo deszczowej pogodzie i przejazdach po kałużach zaczął mi się odzywać któryś z pasków na szczęście trwa to chwilę i ustaje.Czy można to traktować jako coś co ma prawo wystąpić czy też byłyby jakieś inne wskazania tego przyczyny? W cytowanej wyżej wypowiedzi pokropienie wodą powoduje ciszę ??? A co by mogło być u mnie?

_________________
"Od dawna to przecież wiadomo
jaki sapiens - taki homo
. "- Andrzej Suryn


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lip 2011, o 21:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16937
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
jak to tylko raz kiedyś to olej to bo wiem jaka jest u nas pogoda od 3 dni (bazuje od tygodnia w FSW), jak masz częściej piszczenie to kupuj Bando i z głowy, piszczy głownie pasek alternatora ;-) , u mnie nie piszczy nic, a kałuże na pól jezdni sa ...

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 23 lip 2011, o 08:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5682
Pochwały: 575
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
ZBYSZEK66 napisał(a):
przy obecnej bardzo deszczowej pogodzie i przejazdach po kałużach zaczął mi się odzywać któryś z pasków na szczęście trwa to chwilę i ustaje.... W cytowanej wyżej wypowiedzi pokropienie wodą powoduje ciszę ??? A co by mogło być u mnie?

Pasek wieloklinowy klimatyzacji i wspomagania będzie cichł po pokropieniu, ale po pokropieniu od wewnątrz.
U mnie właśnie on piszczał, ale codziennie po rozruchu (na mokro i sucho jednakowo), wydając metaliczne dźwięki zatartego łożyska.

Najprawdopodobniej pasek klinowy alternatora Ci się wytarł deczko, nie ma już odpowiedniego napięcia i uślizguje się.
On na mokro bez odpowiedniego naciągu może się ślizgać troszkę.
Sprawdź ten pasek, podciągnij go troszkę, albo jeżeli wygląda słabo to wymień na nowy (koniecznie Toyota lub Bando) - rozmiary paska i oznaczenia w tym wątku.

_________________
weźmiem i zrobim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 8 wrz 2011, o 18:50 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 lut 2010, o 00:49
Posty: 31
Lokalizacja: Legionowo
Witam,
czy ktoś może mi powiedzieć jakie są wymiary paska do alternatora 2ct-e diesel tj długość paska jak i szerokość paska .
Pozdrawiam .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2011, o 17:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16937
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1998_T ... _1605.html
wg tego linku pasek w 1cd i 2ct sa te same, wiec kupujesz bando i z glowy, wymiary juz podawalem, ale wrzuce porownanie ponownie:
Obrazek
By johnyb22 at 2010-11-06

właściwy pasek wygląda tak: download/file.php?id=4242&mode=view

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 13:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 09:40
Posty: 197
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Witam,
Nie mogę uporać się z porannym piszczeniem paska. Problem występuje tylko po dłuższym postoju i przypomina trochę cykanie cykad :). Po ok. 5 minutach jazdy cichnie. Pasek wymieniłem na nowy Bando (na starym objaw identyczny), rolka sprawdzona i dobra, napinacz trzyma mocno. Sprzęgło i łożysko na alternatorze sprawdzone i dobre. Zaczynam podejrzewać koło pasowe wału. Koło ma wkładkę gumową. Wg teorii mechanika gdy auto dłuższy czas stoi to dzięki działaniu stałej siły pochodzącej od naciągu paska guma pomiędzy kołami się nieco ściska co powoduje delikatny owal koła. Po zapaleniu właśnie ten owal powoduje chwilowe duże przyspieszenia na pasku i mikrouślizgi. Po krótkiej jeździe owal się wyrównuje i piski się stopniowo uciszają i milkną. Diagnozę może potwierdzać to że koło niedawno było zdejmowane podczas wymiany rozrządu. Pytanie co na to szanowne forum i czy ktoś już miał podobny przypadek. Koło jest dość kosztowne (nowe ok. 800-1000 zł) i nie chciałbym w ciemno strzelać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 15:01 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 23:27
Posty: 1386
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 3
Dość ciekawa teoria mechanika. :glupek:
Poczytaj mój post viewtopic.php?f=71&t=5380&p=186034&hilit=od+strony+pask%C3%B3w#p186034.
Może pomoże.

_________________
Piszę poprawnie po polsku, a przynajmniej się staram.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2011, o 17:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16937
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
teoria ciekawa, a rozwiązanie kosztowne...
zacznij od podstaw: jaki jest naciąg paska, i czy pasek nie jest czymś usmarowany
mam nadzieje ze nie sprzedano Tobie podróbki paska
1cd ma dwa paski, proponuje wiec zweryfikować który piszczy

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 28 paź 2011, o 14:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 12:13
Posty: 176
Lokalizacja: Szczecinek
Pochwały: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 1AZ-FSE, 2.0 benzyna
W zeszłym roku w listopadzie wymieniłem paski na paski firmy Bando wszystko było pięknie tzn. cicho dopóki nie zrobiła się bardziej wilgotna pogoda. Od jakiegoś miesiąca paski zaczęły okrutnie piszczeć (najpierw słychać mnie jak jadę, a dopiero potem mnie widać :szatanek: ). Wychodzi na to, że w moim przypadku trzeba wymieniać paski co roku żeby nie piszczały :baseball:

_________________
MOJA FANTASTYCZNA AVE

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2011, o 14:57 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5682
Pochwały: 575
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Może były lekko naciągnięte, "ułożyły się" i zrobiło im się luźno i popiskują.
Myślę, że jeżeli paski mają rok, to wystarczy je teraz lekko podciągnąć i przez kilka lat będzie OK.

_________________
weźmiem i zrobim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 28 paź 2011, o 16:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 12:13
Posty: 176
Lokalizacja: Szczecinek
Pochwały: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 1AZ-FSE, 2.0 benzyna
W sumie o tym nie pomyślałem. Spróbuję w przyszłym tygodniu naciągnąć paski zobaczymy jaki będzie efekt (albo na jak długo).

_________________
MOJA FANTASTYCZNA AVE

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 4 lis 2011, o 12:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 12:13
Posty: 176
Lokalizacja: Szczecinek
Pochwały: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 1AZ-FSE, 2.0 benzyna
Dzisiaj byłem u mechanika, naciągnął pasek od alternatora, podobno był bardzo luźny. Ciekawe po jakim czasie się znowu poluźni.

_________________
MOJA FANTASTYCZNA AVE

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2011, o 13:49 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5682
Pochwały: 575
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Długo powinien być teraz OK.

_________________
weźmiem i zrobim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 15 lis 2011, o 18:26 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 18:26
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22Wagon 2.0
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Witam.Pytanko do znawców?Jak powinien uginać się pod palcem pasek wielorowkowy i czy ewentualnie śruba (14) od rolki napinającej ma jakieś kontry czy zabezpieczenia? Jest schowana po blaszką przykrywającą rolkę i nie za bardzo pod blokiem to widać. A paski wymienili mi kilkanaście dni temu po jakiś 60 tys.km (nazwy nie pamiętam) i po kilku dniach jazdy zaczął popiskiwać wielorowkowy przy różnych obrotach i temp. silnika. Czy w związku z tym ułoży się i go napiąć, bo po popryskaniu go mydełkiem cichnie zupełnie (do następnego poranka). Dzięki za sugestie,pzdr.

_________________
Szewc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011, o 18:33 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5682
Pochwały: 575
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Możesz podciągnąć pasek z wyczuciem.
Pasek powinien być Toyota lub Bando, jeżeli kupiłeś pasek innego producenta, to raczej będzie piszczał cały czas bo ma złe rozmiary rowków i nie przylega dobrze do rolek.
O pasku przeczytasz w tym wątku, miłej lektury !

_________________
weźmiem i zrobim


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, o 10:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 wrz 2009, o 11:14
Posty: 132
Lokalizacja: OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22
Rocznik: 1999
Silnik: D4D 1CD-FTV 110KM
WITAM.
Jutro moja Avensis d4d jedzie na wymianę rozrządu i pasków. Pytanie dotyczy poprawności doboru pasków /chcę się upewnić/:
- pasek alternatora OEM 90916-02461 5PK1185,
- pasek klimy i wspomagania OEM 90916-02495 L=1130
Numer VIN: SB172DBN00E005941.
Będę wdzięczny za sugestie i markę paska, który wybrać. Przeczytałem cały wątek i wciąż mam rebus.

_________________
E11 1,6 1998 SEDAN ------> 1999 AVENSIS 2.0 D4D SOL WAGON
... i nic więcej mi nie trzeba...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pasek klinowy
PostNapisane: 24 lis 2011, o 11:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2009, o 23:28
Posty: 108
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22 przed FL
Rocznik: 2000
Silnik: 1CD-FTV
To zależy.
Powinieneś mieć:
90916-02461 na alternator 13x975 (jeden klin)
I w zależności od tego czy masz klimę:
1. Z klimą: 99365-21220 lub 99365-81220 (wspomaganie + klima) 5PK1220
2. Bez klimy: 90916-02495 (wspomaganie) 5PK1130
Zalecane przez wszystkich TOYOTA lub BANDO.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, o 11:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 wrz 2009, o 11:14
Posty: 132
Lokalizacja: OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22
Rocznik: 1999
Silnik: D4D 1CD-FTV 110KM
tpsz1, wszystko jasne, dzięki. :-)

_________________
E11 1,6 1998 SEDAN ------> 1999 AVENSIS 2.0 D4D SOL WAGON
... i nic więcej mi nie trzeba...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, o 20:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2009, o 21:31
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1CDFTV
Dzięki temu tematowi zakupiłem właściwe paski :) We wtorek lądują w toyocie razem z rozrządem i pompą wody.
Potwierdzam wpis o tym że pasek bando na pudełku ma wymiar 12.5 x 975 a na samym pasku napis 13 x 975.

Poniżej zdjęcie pasków do ave T22 D4D 110 KM (1CDFTV)

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 13:08 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2782
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Ja mam paski Continental, bo jeszcze nie było mnie na forum jak postanowiłem je kupić. Mam nadzieję, że trochę na nich pojeżdżę. :brewki:
O rozrządzie i pompie też nie wspomnę :brewki:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 328 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal