TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 28 cze 2017, o 10:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 lis 2014, o 16:18 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2013, o 10:14
Posty: 92
Lokalizacja: Starachowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
Dużo roboty z wymianą paska?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2014, o 10:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 maja 2012, o 20:14
Posty: 111
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 D,90 KM (66 kW)
piootr.wozniak napisał(a):
Dużo roboty z wymianą paska?

Nie wiem jak u Ciebie z dostępem do alternatora i do paska, a zwłaszcza do śruby która luzuje zawias alternatora...U mnie nie poszło jej poluzowanie by wymienić pasek i trzeba było zdemontować całe mocowanie przykręcone z alternatorem do silnika a co za tym idzie rozebrać w pierwszej kolejności całe zawieszenie przednie i przeguby wewnętrzne skrzyni biegów.Łatwo nie było ale dało się radę zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2014, o 21:16 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2013, o 10:14
Posty: 92
Lokalizacja: Starachowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
A więc tak. W sobotę trochę się pobawiłem przy samochodzie i nic nie zrobiłem... :-(
Słychać jakąś rolkę (chyba rolkę), ale za chiny ludowe nie mogę dojść która.
Po odpaleniu silnika przez ok 5 sekund wszystko jest ok, po upływie tego czasu słychać dziwny odgłos (piszczy?, skrzypi?, ociera?) przez około 2 minuty, później już jest cacy.
Dodam tylko, że słychać to na zimnym silniku i kiedy jest niska temperatura na zewnątrz.

A tutaj >>> <<< link.

Macie jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2014, o 21:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie wiem jak tam dostęp, ale niekiedy da sie dojść psikając w roki podczas pracy silnika, uwaga aby nie stracić palców czy długich włosów, ale metoda sie sprawdza. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2014, o 21:21 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Ten pasek to chyba wieloklin...może on tak ćwierka ??? .....u mnie kiedyś podobnie ćwierkał dopóki nie wydłubałem z niego mnóstwa małych kamyczków...a potem kupiłem nowy :-D

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2014, o 21:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
To tez moze byc, te same kamyczki trzeba tez wydlubac z kol, i wtedy moze bedzie cisza. W t22 dlubania jest na ok 20-30 min na kolach pasowych. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2014, o 21:45 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2013, o 10:14
Posty: 92
Lokalizacja: Starachowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
Dziwi mnie fakt, że dosłownie po dwóch minutach przestaje ćwierkać. Chyba w sobotę znów zacznę dłubać. Może wymienię obydwa paski, od alternatora i od wspomagania, chociaż powiem Wam chłopaki, że z dostępem jest przerąbane i nie wiem czy dam radę. Zdjąłem prawe koło i z tej strony troszkę można podłubać. Do alternatora za chiny ludowe nie da się dostać. Potrzebny kanał chociaż obawiam się, że i to niewiele zmieni, bo pewnie półosie zasłaniają dostęp do niego.

Wie ktoś, jak w razie czego naciągać pasek alternatora? Gdzie się to reguluje, bo wydaje mi się, że nie trzeba dotykać alternatora aby go naciągnąć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2014, o 21:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Pewnie jest podobnie jak w t22 i tam nalepszy dostep do alternatora jest przez nakole, kilka klipsow trzeba wyjac. Z dostepem nie przesadzaj, jest nienajgorzej. Zdejmij pasek od alternatora i zapal auto bez niego i bedziesz wiedzial czy przeszlo czy nie. W ten sposob juz jeden z paskow wyeliminujesz. Ps. filmu nie widzialem nie mam warunkow. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2014, o 22:02 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2013, o 10:14
Posty: 92
Lokalizacja: Starachowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
Jak zdejmę osłonę przy nadkolu, to widać tylko rolkę prowadzącą, a do alternatora jest dość daleko i nawet nie ma szans, żeby cokolwiek przy nim zrobić. Z góry też dostępu brak. Naprawdę ktoś miał ułańską fantazję umieszczając tam alternator. Jak będę coś dłubał w tych okolicach zrobię fotki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2014, o 14:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 maja 2012, o 20:14
Posty: 111
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 D,90 KM (66 kW)
piootr.wozniak napisał(a):
Jak zdejmę osłonę przy nadkolu, to widać tylko rolkę prowadzącą, a do alternatora jest dość daleko i nawet nie ma szans, żeby cokolwiek przy nim zrobić. Z góry też dostępu brak. Naprawdę ktoś miał ułańską fantazję umieszczając tam alternator. Jak będę coś dłubał w tych okolicach zrobię fotki.


U mnie jest identycznie,alternator jest tak ukryty że żeby go wyciągnąć trzeba zdemontować półoś ze skrzyni.
Spróbuj w pierwszej kolejności poluzować śrubę i jednocześnie zawias do regulacji alternatora.Zaznaczyłem na foto.
Załącznik:
alternator.jpg

Jeśli ją poluzujesz to nie ma potrzeby demontowania całego alternatora.
Gdy to jednak nie da rady do bez tego nie założysz nowego paska i wtedy trzeba odkręcić mocowanie alternatora do silnika i tu jest małe wyzwanie bo dostęp bardzo kiepski.
Piski i odgłosy dochodzące przy zimnym silniku to u mnie też było coś podobnego i pomogła zmiana paska na nowy i jak na razie jest cisza. ( W niektórych przypadkach trzeba wymienić też łożysko rolki alternatora) Jak Masz dostęp do kanału to powinno pójść w miarę sprawnie bo bez kanału to spore wyzwanie przy takim umiejscowieniu alternatora,nie jeden by zwątpił.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2014, o 18:18 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2013, o 10:14
Posty: 92
Lokalizacja: Starachowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
Jeszcze jedno pytanie. Czy konieczne jest poluzowanie alternatora? Przecież po odkręceniu koła i osłon plastikowych mamy dostęp do rolki prowadzącej, która jest z napinaczem. Starając się ją dokręcać rolka opada w dół i w ten sposób luzuje się pasek. Dzięki temu można spokojnie zdjąć pasek alternatora.
Poniżej fotka owej rolki prowadzącej (zdjęcie zapożyczone z forum od eryk79):
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2014, o 18:22 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Skoro alternator nie jest napinaczem a jest nim ta rolka,której zdjęcie wkleiłeś to sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie :-)

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2014, o 18:38 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2013, o 10:14
Posty: 92
Lokalizacja: Starachowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
Nie no, pytam, bo sam już zdurniałem. Każdy pisze o alternatorze, że trzeba go luzować aby napiąć pasek. Już jestem głupi :glupek:
Może ktoś powiedzieć jak to robił w swoim samochodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2014, o 22:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Zgubilem watek, ktory Ty wlasciwie pasek wymieniasz? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2014, o 23:42 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2013, o 10:14
Posty: 92
Lokalizacja: Starachowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
Alternatora


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2015, o 21:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 461
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Chciałbym niedługo wymienić komplet pasków w mojej Avensis.
Wg http://www.toyodiy.com - http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2008_TOYOTA_AVENSIS_ZZT251R-AEMEKW_1605.html mam tylko jeden pasek - 6PK1730.

Polecicie jakiś dobry sklep, czy udać się do ASO?

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2015, o 21:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
To bez wiekszego znaczenia, taki pasek kupisz za 50-70zl. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2015, o 21:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 461
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
wrc napisał(a):
To bez wiekszego znaczenia, taki pasek kupisz za 50-70zl. pozdr


Znalazłem na Alledrogo Bando za 84 zł plus wysyłka, dzięki.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2015, o 10:55 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 maja 2008, o 08:40
Posty: 56
Lokalizacja: Rzeszów
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2001
Silnik: 1CD-FTV
Witam!!!!

Drodzy forumowicze, poszukuje paska klinowego 5pk1180 Bando, ale wszędzie posucha :(. Nigdzie nie ma. znalazłem na alledrogo 2 aukcje z tymi paskami tylko mają oznaczenie 1175. Czy będą pasować to T22 po lifcie d4-d z 2001 roku ??
Z góry dziękuje za odpowiedź. Poniżej linki do aukcji:
http://allegro.pl/pasek-wielorowkowy-5- ... 73384.html
http://allegro.pl/oryginalny-pas-5pk-11 ... 10133.html

Nie wiem czym się różnią poza ceną.


I czy ten będzie pasował do alternatora:
http://allegro.pl/pasek-klinowy-12-5x97 ... 83675.html

_________________
Vehicle characteristics
GRADE: SOL: SOL TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
BODY: WG: WAGON
DRIVER'S POSITION:LHD:LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1CDFTV:2000CC DIESEL TURBO
FUEL SYSTEM: DCR: DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
TRANSMISSION:MTM:MANUAL TRANSMISSION
COLOR CODE: 199
TRIM CODE: FF13


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2015, o 11:57 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
1175 bedzie ok, jest tylko 5mm krotszy od 1180
Ten klinowy do alternatora tez bedzie ok, mam taki.

Zadzwon do goscia to ci za jedna przesylka oba paski wysle.
Na allegro nie wystawil, ale jak tym handluje to na pewno ma rozne paski.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2015, o 15:18 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 maja 2008, o 08:40
Posty: 56
Lokalizacja: Rzeszów
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2001
Silnik: 1CD-FTV
Jako, że paski BANDO 5PK1185 są trudno dostępne polecam firmę SAGA z Warszawy. Ktoś już wcześniej o nich pisał, ale sam to sprawdziłem. Oni sami nie sprzedają dla klienta indywidualnego, ale podpowiadają gdzie można kupić. W województwie Podkarpackim paski można kupić w SZIK-u, ja płaciłem za 5PK1185 40 pln a za 12,5x975 - 18 pln, może komuś się to przyda

_________________
Vehicle characteristics
GRADE: SOL: SOL TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
BODY: WG: WAGON
DRIVER'S POSITION:LHD:LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1CDFTV:2000CC DIESEL TURBO
FUEL SYSTEM: DCR: DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
TRANSMISSION:MTM:MANUAL TRANSMISSION
COLOR CODE: 199
TRIM CODE: FF13


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2015, o 11:58 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 710
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
coś mi brzęczy na pasku od strony wspomagania i klimy, taki metaliczny dźwięk cykania Zdemontowałem pasek, odpaliłem silnik i jest cisza.
Na rolce napinającej wykrywam letkie chrobotanie pozyska. Luzów nie ma ale jak się powoli kreci to czuć jakby wżery w łożysku.
Łożysko to 6908RS firmy EZO Japan. Jakie inne mogę ew. zastosować i czy może to być to??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2015, o 23:01 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Robert_L napisał(a):
letkie chrobotanie pozyska.
wow ;-) Nie wiem jakie tam jest łożysko bo nie posiadam takiego wehikułu, ale zobacz czy blaszki na napinaczu nie szurają, bo u mnie akurat to dźwięki dawało, nie samo łożysko. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2015, o 14:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2011, o 22:41
Posty: 323
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Aensis II
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 B+G
Chciałbym się zapytać jak napinane są paski klinowe. Od alternatora to luzuje się jakąś śrubę. Ale jak jest z dwoma pozostałymi paskami?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2015, o 08:01 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 cze 2007, o 08:40
Posty: 73
Lokalizacja: Czeladź
piokli napisał(a):
Wiemy już na pewno, że w Avensis T22 w silniku D4D 1CD-FTV:
1) Pasek wielorowkowy klimatyzacji i wspomagania kierownicy powinien być BANDO 5PK1185 (TOYOTA 90916-02508)
2) Pasek klinowy alternatora powinien być BANDO 13x975 (TOYOTA 90916-02461)

Mam pytanie, czy pasek alternatora powinien mieć 12,5mm czy 13mm szerokości?
Pasek alternatora to klasyczny pasek klinowy o przekroju trapezu:


Wczoraj wymieniałem pasek klinowy i wielorowkowy (Ave 1999, D4D)
ToyDIY pokazywał, że wielorowkowy ma być 5PK1220, ja kupiłem 5PK1190 - wszedł, ale moim zdaniem lepszy jest 1220 (zresztą zdemontowany taki był) - śruba napinacza przy 1190 wchodzi prawie do końca - wniosek jest taki, że trzeba ufać ToyoDIY (już się nieraz przekonałem)
Klinowy założyłem 13x975 Bosch - wchodzi bez problemu, na razie nie piszczy.

Pozdrawiam

_________________
MISTER


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2015, o 10:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2015, o 11:35
Posty: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D4D
Witam.
I u mnie pojawił się problem świerszczy. Toyka Avensis 2013 T27 lift 2.0 D4D 124KM. Wymieniono mi pasek wielorowkowy, 3 rolki z łożyskami a efekt świerszczenia przy przyspieszaniu pozostał... świerszczenie - np. na 3 biegu w zakresie obrotów 1600 - 2000. Pasek firmy Conti. Po przeczytaniu tego wątku zastosowałem na ten nowy zestaw paskowo-rolkowy Spray do pasków firmy K2. Problem dźwięku zarzynanych owadów zniknął.
Po namyśle chcę wymienić pasek na BANDO. Niestety we wszystkich sklepach w E-gu i okolicach nie posiadają części tej firmy. Czy mógłby mi ktoś z szanownych forumowiczów podać namiary sklepu posiadającego paski tej firmy (konkretnie pasek 7pk1870)?
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2015, o 14:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Zapytaj przykladowo w Beraf w Poznaniu. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2015, o 15:05 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2015, o 11:35
Posty: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D4D
Dzięki za odpowiedź.
Poradziłem sobie z tematem.
Może komuś się przyda info, pasek BANDO zamówiłem na stronie www.jparts.pl
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2015, o 16:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 14:35
Posty: 114
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 SOL
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0 D-4D 126KM DPF
Fortran napisał(a):
Witam.
I u mnie pojawił się problem świerszczy. Toyka Avensis 2013 T27 lift 2.0 D4D 124KM. Wymieniono mi pasek wielorowkowy, 3 rolki z łożyskami a efekt świerszczenia przy przyspieszaniu pozostał... świerszczenie - np. na 3 biegu w zakresie obrotów 1600 - 2000. Pasek firmy Conti. Po przeczytaniu tego wątku zastosowałem na ten nowy zestaw paskowo-rolkowy Spray do pasków firmy K2. Problem dźwięku zarzynanych owadów zniknął.
Po namyśle chcę wymienić pasek na BANDO. Niestety we wszystkich sklepach w E-gu i okolicach nie posiadają części tej firmy. Czy mógłby mi ktoś z szanownych forumowiczów podać namiary sklepu posiadającego paski tej firmy (konkretnie pasek 7pk1870)?
Pozdrawiam.

Z opisu twojego auto wynika ze jest z rocznika 2013 więc powinno być jeszcze na gwarancji. Dziwie się że odpuściłeś ASO usunięcie usterki i we własnym zakresie zakupiłeś pasek. Ja miałem podobny problem przy przebiegu ok 30 tyś km tez popiskiwał mi pasek usterka została usunięta w ramach gwarancji przyczyną było wadliwe koło pasowe alternatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2015, o 22:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2015, o 11:35
Posty: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D4D
Cytuj:
Z opisu twojego auto wynika ze jest z rocznika 2013 więc powinno być jeszcze na gwarancji.

Niestety 100k już pękło, więc gwarancji niet. Pasek Bando przyszedł i jest już założony. Dołączam do grona osób rekomendujących ten japoński produkt.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda