TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 gru 2017, o 20:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 sie 2015, o 13:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 sty 2009, o 13:54
Posty: 184
Lokalizacja: Łaziska Górne
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1ZZ-FE 1,8 benz.
Witam!
Czy problem piszczącego paska innej firmy niż Bando dotyczy również paska wieloklinowego w T25 z silnikiem 1.8?
Pytam bo będę musiał zmienić i nie wiem czy np. Contitech będzie OK?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2015, o 13:45 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20467
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Glownie dotyczy to paska klinowego, bo ma inny kat klina. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2015, o 14:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 sty 2009, o 13:54
Posty: 184
Lokalizacja: Łaziska Górne
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1ZZ-FE 1,8 benz.
Czyli do T25 spokojnie idzie brać Conti?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2015, o 15:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20467
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Jezeli szukasz paska do 1.8 to jest to pasek znormalizowany (ISO9982), czyli 6PK i jego profil musi byc taki sam, czyli kat 40 stopni i szerokosc zeba 3,56mm. Stad marka ma znaczenie drugorzedne, przynajmniej moim zdaniem. Niestety bando na swojej stronie nie pokazuje profilu swojego paska, w conti wszystki sie zgadza i jest to 3,56mm i 40 stopni. Co innego bylo w przypadku klinowego, bo japonczycy mieli inny kat klina i europejskie paski sie slizgaly. Iles stron wstecz jest rysunek ktory zrobilem przed laty, ktory to dokumentuje.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2015, o 22:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 sty 2009, o 13:54
Posty: 184
Lokalizacja: Łaziska Górne
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1ZZ-FE 1,8 benz.
Ok, dzięki, Już zamówiłem tego Conti. Mam nadzieję że z wymianą nie będę miał problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2015, o 07:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 463
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Kilka dni temu wymieniłem oryginalny pasek (Bando) przy przebiegu 130 kkm.
Nowy to również Bando 1730 6PK, ciężko go było znaleźć, oferował go tylko jeden sprzedawca Alledrogo.

Jak dotychczas wszystko wydaje się być w porządku - brak ślizgania, piszczenia.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2015, o 15:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2012, o 12:38
Posty: 546
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0VVTiD4 1azfse
Dzisiaj dojechał pasek klinowy Mitsuboshi
Odrazu rzucilo mi sie w oczy ze wystają nitki na brzegach. W części paska nitki są zalane gumą i ich nie widać.
Zwracac czy to normalne?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 21:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
... odgrzewam kotleta ;-) T27 2009 2.0 93kW 126KM

:nuda: powoli będę się zbierał na wymianę napinacza paska klinowego(wieloklinowego) + pasek ..... czym więcej i dłużej czytam, tym mam wątpliwości :wariat: znalazłem na allegro 'Bando' : http://allegro.pl/toyota-avensis-t27-08 ... 47716.html , czy dla pewności kupić w ASO za 230 zł - proszę o poradę :*


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 21:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20467
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Wybor nalezy do Ciebie, w aso ewidentnie przeplacisz, ten bando tez nie jest w okazyjnej cenie, ale dalej sporo taniej jak OE. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2016, o 14:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
dziś kupiłem i odebrałem osobiście w wawie :ok: 110 zł


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2016, o 21:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20467
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Pozostala tylko wymiana, bedzie Pan zadowolony :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2016, o 12:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 lut 2009, o 14:11
Posty: 20
Lokalizacja: Świnoujście
Marka: Toyota
Model: Avensis Combi T25
Rocznik: 2004
Silnik: D4D
Panowie po jakim przebiegu lub latach wymienia się paski w Avce d4d?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2016, o 13:06 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7030
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 831
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Paski wymienia sie jak zaczną sie slizgac, albo jak guma na pasku zacznie pękać/truchleć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2017, o 17:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 paź 2014, o 20:59
Posty: 20
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: D4D 2.0
Jest sens dopłacać do tego paska Bando ??? Conti jest po 50 zł a za Bando trzeba wywalić 110 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2017, o 13:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20467
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie ma, ta cala historia z Bando dotyczy paskow klinowych (jeden klin) w starszych modelach (np. t22 1cd) ktore mialy inna geometrie klina jak paski europejskie. Pasek ten w t22 1cd napedzal alternator. Nowe modele (przykladowo 1ad i 2ad) maja wieloklin, i nie ma problemu. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda