TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 kwi 2019, o 20:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 gru 2018, o 18:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1332
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 94
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Zrobi mechanik, on za to bierze odpowiedzialność, ja chcialem sie tylko poradzic :-)

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 17:34 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3534
Pochwały: 365
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Toyotka VERSO z 2013roku z silnikiem 1ADFTV salon POlska ogłoszenie z 24 lipca 2018 :-D

Cytuj:
od początku serwisowany w ASO, ma 172 tys. km przebiegu ale przy 150 tys. został wymieniony silnik na gwarancji w ramach dobrej woli Toyoty z powodu awarii uszczelki pod głowicą więc silnik ma przejechane ok. 20 tys. czyli jest praktycznie nowy, (Na gwarancji Toyoty)

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ve ... ABkLy.html

Załącznik:
VERSO po UPG.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 20:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lis 2018, o 18:21
Posty: 7
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0 diesel
Wciąż nie mogę znaleźć konkretnego przypadku przedmuchania uszczelki w nowszych rocznikach 2014/2015 o które pytał konradob
konradob napisał(a):
Witam. Czy awaria uszczelki dopada też nowsze silniki 2.0, chodzi mi o auta z roku 2014/2015.podobno Toyota coś w tych silnikach poprawiła.

Jest tylko odpowiedź:
mech z toyoty napisał(a):
dopada dopada pozdr

Ale czy ktoś z forumowiczów miał konkretny przypadek tej usterki w aucie z tych roczników? Ewentualnie czy gdzieś w ogłoszeniach znalazł ktoś taki egzemplarz po przejściach z uszczelką? Może rzeczywiście Toyota w końcu coś poprawiła?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 21:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
Pytałem w ASO i powiedzieli że w tych nowszych rocznikach jak mój jeszcze nie mieli takiego przypadku, a na pytanie czy mogę wykupić gwarancje na ten silnik powiedzieli że nie przewidują takiej opcji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 21:10 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3534
Pochwały: 365
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Azoksystrobina napisał(a):
Wciąż nie mogę znaleźć konkretnego przypadku przedmuchania uszczelki w nowszych rocznikach 2014/2015 o które pytał konradob
konradob napisał(a):
Witam. Czy awaria uszczelki dopada też nowsze silniki 2.0, chodzi mi o auta z roku 2014/2015.podobno Toyota coś w tych silnikach poprawiła.

Jest tylko odpowiedź:
mech z toyoty napisał(a):
dopada dopada pozdr

Ale czy ktoś z forumowiczów miał konkretny przypadek tej usterki w aucie z tych roczników? Ewentualnie czy gdzieś w ogłoszeniach znalazł ktoś taki egzemplarz po przejściach z uszczelką? Może rzeczywiście Toyota w końcu coś poprawiła?

Silniki o które pytasz czyli 1AD-FTV , 2AD-FTV , 2AD-FHV były w T27FL montowane do 04/2015.
Od 05/2015 w T27FL II były montowane silniki 1.6 - 1WW i 2.0 - 2WW od BMW.
Po pewnych zmianach problem UPG w T27FL pojawiał się dopiero po ok. 150 000 km przebiegu w tych silnikach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2018, o 09:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lis 2018, o 18:21
Posty: 7
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0 diesel
konradob napisał(a):
Pytałem w ASO i powiedzieli że w tych nowszych rocznikach jak mój jeszcze nie mieli takiego przypadku, a na pytanie czy mogę wykupić gwarancje na ten silnik powiedzieli że nie przewidują takiej opcji

Ciekawe czy to kwestia czasu czy rzeczywiście coś poprawili?
Jeśli chodzi o dodatkową gwarancję to zawsze myślałem, że jest to po prostu kwestia wykupienia odpowiedniego, dodatkowego ubezpieczenia (jak np. w branży RTV, AGD), ale moge się mylić.

Cytuj:
Silniki o które pytasz czyli 1AD-FTV , 2AD-FTV , 2AD-FHV były w T27FL montowane do 04/2015.
Od 05/2015 w T27FL II były montowane silniki 1.6 - 1WW i 2.0 - 2WW od BMW.
Po pewnych zmianach problem UPG w T27FL pojawiał się dopiero po ok. 150 000 km przebiegu w tych silnikach.


Dzięki za wyjaśnienie :piwo: . Czekamy zatem na pierwszy, udokumentowany przypadek UPG w modelu T27 FL z rocznika 2014/2015 (chociaż wolałbym nie :-) )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2018, o 10:33 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3534
Pochwały: 365
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Azoksystrobina napisał(a):
Dzięki za wyjaśnienie :piwo: . Czekamy zatem na pierwszy, udokumentowany przypadek UPG w modelu T27 FL z rocznika 2014/2015 (chociaż wolałbym nie :-) )

Może nie trzeba czekać tylko zapytać w TMPL czy już takie mieli i ile ich ewentualnie było :-D
Bo nie każdy sprzedający się tym chwali :-D
Kolejny przypadek UPG

Toyotka Avensis wyprodukowana 03/2011 z silnikiem 1ADFTV salon Polska, serwisowana, ogłoszenie z 12 grudnia 2018

Cytuj:
Miała problem z uciekającym płynem chłodniczym.
Silnik był naprawiany w ASO przy przebiegu ok. 180 000km w 11/2016.
Toyota dała dwuletnią gwarancję na wykonaną naprawę.


Załącznik:
AVE UPG.jpg

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... ByfEW.html


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2018, o 10:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
Bandzur napisał(a):
Azoksystrobina napisał(a):
Dzięki za wyjaśnienie :piwo: . Czekamy zatem na pierwszy, udokumentowany przypadek UPG w modelu T27 FL z rocznika 2014/2015 (chociaż wolałbym nie :-) )

Może nie trzeba czekać tylko zapytać w TMPL czy już takie mieli i ile ich ewentualnie było :-D
Bo nie każdy sprzedający się tym chwali :-D
Kolejny przypadek UPG

Toyotka Avensis wyprodukowana 03/2011 z silnikiem 1ADFTV salon Polska, serwisowana, ogłoszenie z 12 grudnia 2018

Cytuj:
Miała problem z uciekającym płynem chłodniczym.
Silnik był naprawiany w ASO przy przebiegu ok. 180 000km w 11/2016.
Toyota dała dwuletnią gwarancję na wykonaną naprawę.


Załącznik:
AVE UPG.jpg

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... ByfEW.html


My mówimy o samochodach po lifcie,a w ogłoszeniu jest Avensis przed liftem.
Ja pytałem w ASO konkretnie o moją wersję czyli 124 KM. Z roku 2014/2015.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2018, o 11:20 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3534
Pochwały: 365
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
konradob napisał(a):
My mówimy o samochodach po lifcie,a w ogłoszeniu jest Avensis przed liftem.

Wątek dotyczy silników z serii 1AD i 2AD które w Avensisie były montowane już w T25 o innych modelach Toyoty nie wspominając i miały problem z UPG:

piokli napisał(a):
Silniki występujące w Avensis II T25
(pojemność, moc w KM, oznaczenie i kod silnika, uwagi)
1998, 16V 126 KM, D4-D, 1AD-FTV, także jako dcat, (dostępny od 05.2006 - po FL)
2231, 16V 150 KM, D4-D, 2AD-FTV, (dostępny od 04.2005 - przed i po FL)
2231, 16V 177 KM, D-CAT, 2AD-FHV, tylko jako dcat, (dostępny od 04.2005 - przed i po FL)

a nie tylko AVE T27FL II ;-)

konradob napisał(a):
Ja pytałem w ASO konkretnie o moją wersję czyli 124 KM. Z roku 2014/2015.

To zapytaj tu:

Toyota Motor Poland
ul. Konstruktorska 5
02-673 Warszawa
tel.: +48224490500
faks: +48224490505
e-mail: klient@toyota.pl

O dane ze wszystkich ASO w PL ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2018, o 13:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2014, o 11:45
Posty: 387
Pochwały: 62
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4-D Po wirusie
W Białostockim ASO był przypadek UPG w silniku 1AD 124 km ale to było w RAV 4 nie w Avensisie chociaż wydaje mi się że to takie same motory. Ravka miała dużo później 200k km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2018, o 23:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lip 2015, o 10:01
Posty: 20
Lokalizacja: Żuromin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD-FTV 149KM@345Nm
Aktualizacja po kolejnym roku użytkowania 1AD, a od dwóch lat wirus na 150km, obecnie ma 229tkm i wszystko bangla.Wuja z taxi 2.0w T25FL z 2008r odprzedal auto i nowy nabywca robił upg przy 380tkm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2018, o 18:31 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1332
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 94
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
284 tys km, upg zrobione, wczoraj odebralem od mechaniora, jezdze i obserwuje :-)

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2018, o 19:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 mar 2017, o 15:59
Posty: 123
Lokalizacja: Wyszkow
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T25>T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
A mozesz napisac czy wyjmowali silnik i czy blok tez planowali?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2018, o 22:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
Zupens napisał(a):
284 tys km, upg zrobione, wczoraj odebralem od mechaniora, jezdze i obserwuje :-)


:ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2018, o 07:52 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1332
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 94
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Silnika nie wyciagali, bloku planowac nie bylo potrzeby, mierzyli go na rozne sposoby.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2019, o 12:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 141
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
Czy to prawda, że głowicę w silnikach 1AD można planować tylko raz?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2019, o 13:28 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1332
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 94
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Wszystko zależy ile przy planowaniu zbiorą materialu. Najgrubsza uszczelka ma 1,2 mm grubosci.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2019, o 20:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 141
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
https://www.chceauto.pl/wszystko-o-siln ... a1805.html

Tutaj piszą jednak coś innego

Przed zakupem wyposażonej w wysokoprężny silnik z rodziny AD Toyoty koniecznie żądajmy więc od właściciela dokumentacji świadczącej o przebiegu i dokonanych wcześniej naprawach. Na rynku aż roi się od cenowych „okazji”, w których już raz doszło do wypalenia uszczelki głowicy. Jeśli kupimy taki samochód, kolejna naprawa oznaczać będzie dla nas konieczność zakupu drugiego silnika!

Moze ktos jeszcze sie wypowiedzieć w tej sprawie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2019, o 21:43 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 509
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Ten artykuł ma tyle nieścisłości że nie można wierzyć w te informacje . Np. silnik 1CD 116 miał 8 zaworów ??????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2019, o 22:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 141
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
Ok. Dzieki.
Pytam ponieważ mam dylemat. Jeden mechanik chce ogarnąć temat uszczelki za 1,5 tys. a inny za okolo 4 tys. Gdyby była możliwość naprawy co najmniej dwa razy to moze warto wykonac tą tańsza naprawde.

Ten za 4 tys. to chce wykonac tak naprawde remont generalny silnika:
1) Głowica, blok, tłoki do planowania
2) zestaw uszczelek silnika
3) wymiana oleju + filtry
4) geometria
5) pierścienie
6) panewki
7) masa uszczelniająca


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2019, o 08:34 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1332
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 94
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
A ten co chce zrobic to za 1,5 tys kiedykolwiek wymienial upg w toyocie? U mnie wymieniana byla w grudniu i same czesci wyszly ponad 1 tys zl , obrobka glowicy 700, to juz jest 1,7 a gdzie koszty robocizny? Jak pompa wody podcieka to dodatkowe min. 300 zl. Wiec albo mechanior nigdy tego w toyocie nie robil albo lubi dokladac do napraw.
Natomiast drugi mechanik jeżeli zrobi wszystko tak jak piszesz i daje na to gwarancje to naprawde nie chce za to dużo.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2019, o 14:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 sie 2016, o 20:46
Posty: 21
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Trafiło i mnie, tylko na trochę większa skalę bo warsztat stwierdził że blok też do szlifowania. Po zmierzeniu oznajmili że ubytek to "pięć setek". Silnik na części, szlif bloku głowicy, wszystkie uszczelki w całym silniku, nowe pierścienie i 5tys poszło...

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2019, o 21:29 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1332
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 94
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Jakaś gwarancje dali? Koszt niemały, pozostaje teraz jeździć kilka lat :-)

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2019, o 13:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 sie 2016, o 20:46
Posty: 21
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Zupens napisał(a):
Jakaś gwarancje dali? Koszt niemały, pozostaje teraz jeździć kilka lat :-)
Gwarancja do bramy....
Nie no żartuje, standardowo pół roku na cały silnik. ;-)

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2019, o 12:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 24 mar 2019, o 12:02
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0 d4d
Witam
Szykuję się do kupna Avensisa z 2011 r. z silnikiem 2.0 D4D 126 KM. Przebieg 210 tys, auto z Danii. Duńskim autom łatwo sprawdzić historię, nie ma żadnych poważnych napraw więc silnik na pewno nie był wymieniany.

Warto coś takiego kupować, bo przyznam, że po lekturze tego tematu jestem lekko przerażony, a 27 tys złotych to nie w kij dmuchał.
Co sprawdzić przed zakupem, na co zwrócić szczególną uwagę czy może po prostu szukać auta w benzynie?
Dzięki za wszelkie porady


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2019, o 12:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
christoph1981 napisał(a):
Witam
Szykuję się do kupna Avensisa z 2011 r. z silnikiem 2.0 D4D 126 KM. Przebieg 210 tys, auto z Danii. Duńskim autom łatwo sprawdzić historię, nie ma żadnych poważnych napraw więc silnik na pewno nie był wymieniany.

Warto coś takiego kupować, bo przyznam, że po lekturze tego tematu jestem lekko przerażony, a 27 tys złotych to nie w kij dmuchał.
Co sprawdzić przed zakupem, na co zwrócić szczególną uwagę czy może po prostu szukać auta w benzynie?
Dzięki za wszelkie porady


Witam.
Jak wynika z lektury tego forum nie ma reguły kiedy padnie uszczelka, tej awarii nie należy łączyć z przebiegiem samochodu. Mój kolega ma Avensis T25 z tym silnikiem, przejechane ponad 420 000 i uszczelka nie była robiona w tym silniku. Auto kupił od znajomego a ten sprowadził samochód prywatnie z Niemiec od pierwszego właściciela.
Tak więc nie ma reguły.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2019, o 17:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 mar 2019, o 17:41
Posty: 3
Marka: VWageN
Model: Golf 6
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 tdi cayb
witam wszytkich
odrazu przerpraszam za moj polski)

zastanawiam sie nad zakupem Avensisa z 2014r (zamiast mojego Golfa). i sa 2 silniki 2.0 - 126 i 124 KM na 2014 rok
czy to ten samy silnik i w ogloszeniach tylko pomylka, czy.....?

i na co patrzyc przy ogledzinach? korekcja wtryskow, czy cieknie pompa. a jak zrozumiec, ze UPG juz nie dlugo powie "Witam"?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda