TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 16 lip 2018, o 14:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 maja 2011, o 01:16 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 18:26
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22Wagon 2.0
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
W związku z problemami z utratą mocy przy pewnych obrotach postanowiłem wspólnie z kolegą alien_obcy (Bartek) kompleksowo sprawdzić stan silnika. W związku z tym specjalnym testerem tylko do toyot i lexusów przeprowadziliśmy testy drogowe:
-odczyt i wykasowanie błędów
-sprawdzenie korekcji wtrysków (na zimno i po rozgrzaniu silnika)
-weryfikacja ciśnienia paliwa na listwie CR + ciśnienie na turbo MAP w czasie jazdyw zakresie obrotów 1500-4000 na 3 i 4 biegu
-wykonanie testu aktywnego zaworków SCV i EGR
Po fakcie kolega Bartek przygotował raport zawierający wszystkie dane zebrane podczas testów wraz z wykresami w formie excelka z wysyłką na maila.Diagnoza brzmiała:zawory SCV.
Po tym fakcie zawory wykąpały się w nafcie i dostały po kilka voltów. Efekt? Do przebiegu około 1500 km po owym myciu silnik odżył i póki co jest o.k. Bartek w 100% utrafił z diagnozą w mojej Avce. Jakby co, polecam jego wiedzę szystkim a napewno rozwikłają każdy problem. :-)

_________________
Szewc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2011, o 20:49 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 18:26
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22Wagon 2.0
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Po 2000 nadal o.k.Jak długo? Się zobaczy

_________________
Szewc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2011, o 00:06 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 80
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
No to się cieszę, że mogłem pomóc sympatycznemu koledze z forum :-)
Oto link do kompleksowej analizy problemu (Toyota Tester Intelligent II):
Załącznik:
Kompleksowa analiza.zip


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2011, o 09:08 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 11:07
Posty: 72
Lokalizacja: Legionowo
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 D-4D
Pogratulować! Fajna analiza. :piwo:
A co trzeba zrobić żeby u innych zrobić taką kompleksową analizę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2011, o 15:57 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 18:26
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22Wagon 2.0
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Dyziek - wal jak w dym do alien_obcy,napewno coś wymyślicie

_________________
Szewc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2013, o 14:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9562
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 512
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
alien_obcy napisał(a):
No to się cieszę, że mogłem pomóc sympatycznemu koledze z forum :-)
Oto link do kompleksowej analizy problemu (Toyota Tester Intelligent II):
Załącznik:
Kompleksowa analiza.zip


Fajna analiza :-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2013, o 01:15 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 18:26
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22Wagon 2.0
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Już po przebiegu 35.000 km nadal o.k.

_________________
Szewc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2013, o 01:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7159
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 871
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
I to bez wymiany a po samym czyszczeniu naftą ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2013, o 13:18 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 18:26
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22Wagon 2.0
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Zgadza się,tylko moczenie przez jakieś trzy do czterech minut

_________________
Szewc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2013, o 01:28 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 18:26
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22Wagon 2.0
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Sam nie wierzę że zwykła kąpiel pomogła na tak długo :ok:

_________________
Szewc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2013, o 14:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 mar 2013, o 14:31
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2004
Silnik: D4D
Dzięki chłopaki za takie teksty - zaoszczędziłem być może kupę kasy :-)

Objawy: Autko zapala normalnie, na postoju dobrze reaguje na dodawanie gazy. Jednak juz podczas jazdy nie jest tak różowo. Totalny brak mocy. Nie przyspiesza. Czasem dostaje jakiegoś przebłysku, ale tylko na moment. Da się jeździć, ale koszmarnie - jakby miało 1/3 mocy. Nie wyświetla żadnych błędów na kontrolce.

Poczytałem, poczytałem i postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce zwłaszcza, że mało ryzykuję. Wykręciłem zawory SCV - były czyściutkie. Nalałem do słoiczka nafty. Podpoiłem kabelki do zaworu i przez jakąś minutę (dwie) załączałem i wyłączałem zasilanie. Zaworek stukał pukał i mocno się grzał (chyba nie należy przesadzać z zbyt długim włączeniem). Wytarłem i zamontowałem z powrotem.

Autko jak nowo narodzone. Nie wiem jak długo, ale już tydzień śmiga :-)

Jeszcze raz dzięki :-) :kwiatek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2013, o 17:34 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2009, o 18:26
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22Wagon 2.0
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Od tego jesteśmy by sobie pomagać :ok:

_________________
Szewc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2013, o 20:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 mar 2013, o 14:31
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2004
Silnik: D4D
No.. szczęście trwało trochę za krótko. Po jakiś 1500 km znowu to samo. Cóż trza wyskoczyć z kaski ;-( . Ale zawsze warto spróbować :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2013, o 20:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 mar 2013, o 19:52
Posty: 17
Lokalizacja: Polska
Marka: toyota
Model: avensis
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 benzyna
Zrób to samo co wcześniej i na 1,5k km spokój


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2013, o 23:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20519
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
bez jaj... :sciana:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2013, o 16:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 mar 2013, o 14:31
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2004
Silnik: D4D
ee.. Kupiłem już nowe i założyłem - trudno się mówi :-( - autko mam prawie od nowości i zrobiło już blisko 300 tys. a to dopiero druga awaria (poprzednią był przegub w zawieszeniu)) więc jej wybaczam :glaszcze: :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2013, o 23:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 80
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
Cytuj:
Już po przebiegu 35.000 km nadal o.k.

szewc - widzę, że pomogło na zdecydowanie dłużej, cieszę się bardzo (w końcu po diagnozie trzymałem kciuki) :-)
A czy przypadkiem nie założyłem Ci innych zaworków?

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2013, o 20:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 mar 2011, o 21:45
Posty: 9
Lokalizacja: Mazowieckie
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 D4D
- Witam wszystkich. Mam na imię Piotrek, od trzech lat mam problemy..... z mocą (głównie zima)......
- Witaj Piotr, rozumiemy Cię (i tu poklepywanie po plecach)...

Najpierw było to powyżej 3000obr, ostatnio już od 2200obr. Prześledziłem chyba wszystkie wątki na tym forum i doszedłem do wniosku, że bez profesjonalnej analizy się nie obędzie (wolałem uniknąć strzelania w ASO: pompa, wtryski, turbo itd.) Po przeczytaniu tego wątku postanowiłem zaryzykować i spróbować testu drogowego jaki oferuje alien_obcy. U mnie okazało się, że problemem również są zaworki SCV, szczególnie zielony, to podobno norma z przebiegiem 300tys. Ale co jest najważniejsze to to, że alien_obcy przedstawia dosłownie wszystko: charakterystykę pracy zaworków na postoju i pod obciążeniem podczas jazdy (ciśnienie na listwie common rail), tak samo z ciśnieniem turbiny, korekcje wtrysków (przed testem, po teście), test zaworu EGR. (U mnie na szczęście inne podzespoły wykazały brak zużycia poza normę). Dostałem zalecenie, by najpierw wykąpać zaworki SCV w nafcie, pieszcząc je prądem z akumulatora. U mnie trwało to około 16godz. Efekt: zrobiłem od tamtej pory 1055km, a samochód wkręca się do czerwonego zakresu prędkości obrotowej. Oczywiście zaworki są w planie do zakupu, ale na razie cieszę się z normalnej jazdy i bezpiecznego wyprzedzania. Także dobra rada dla wszystkich, jeżeli wolicie uniknąć niepotrzebnego stresu i kosztów, a chcecie dokładnie poznać historię błędów w komputerze waszego auta i to co waszej jednostce napędowej dolega to ja ze swojej strony mogę z czystym sumieniem polecić alien_obcy.

W razie pytań służę pomocą,
Piotrek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 02:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Dziś zauważyłem coś ciekawego - powyżej 3000 obrotów do 3500 coś lekko dusi przy przyspieszaniu, przyspiesza ale się odczuwa że lekko spada moc choć dalej przyspiesza, ale nie zawsze, powyżej i poniżej przy przyspieszaniu jest ok, jak ravce się da trochę po garach to jest ok i już nie dusi potem przy takich wartościach obrotów, ciekawe, - znajomy powiedział że to prawdopodobnie zaworki scv(impreza za 1100zł). Zauważyłem to dziś dopiero bo w sumie to mało co przekraczam 3tysiące obrotów(w końcu to diesel).
Tak się zastanawiam - jeżeli nie przekraczałem nigdy powyżej 3tysi obrotów to czy zaworki przy wartościach wyższych się blokują z nie używania? Wydaje się to logiczne - wniosek że trzeba czasem dać większego kopa aby się mechanizmy poruszyły.
Byłby to problem też z odpalaniem auta? Tylko zastanawia mnie jedno - czemu to się nie dzieje zawsze, jeżeli one nawalają ,tylko po dłuższym postoju.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 09:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2012, o 19:37
Posty: 324
Lokalizacja: Chojnice
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D 1CD-FTV 2.0
To się tak zapytam, to z jaką prędkością Ty jeździsz, że nie przekraczasz 3 tysiączków?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 19:46 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 80
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
montie - zaworki zacinają się w różnych momentach, najczęściej jest to widoczne przy większym obciążeniu, dlatego to występuje w okolicach 3000 rpm oraz przy uruchamianiu silnika.
W celu potwierdzenia na 100%, że to zaworki, a nie inne elementy to należy zrobić testy drogowe i wtedy będzie widać gdzie jest problem.
Możesz na start pomoczyć przez 24h zaworki SCV w nafcie i na drugi dzień potraktować je prądem z aku przez 5 min (przykładasz napięcie na ok. 2 sec. i puszczasz).

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 19:51 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
montie napisał(a):
Dziś zauważyłem coś ciekawego - powyżej 3000 obrotów do 3500 coś lekko dusi przy przyspieszaniu, przyspiesza ale się odczuwa że lekko spada moc choć dalej przyspiesza, ale nie zawsze, powyżej i poniżej przy przyspieszaniu jest ok, jak ravce się da trochę po garach to jest ok i już nie dusi potem przy takich wartościach obrotów, ciekawe, - znajomy powiedział że to prawdopodobnie zaworki scv(impreza za 1100zł). Zauważyłem to dziś dopiero bo w sumie to mało co przekraczam 3tysiące obrotów(w końcu to diesel).
Tak się zastanawiam - jeżeli nie przekraczałem nigdy powyżej 3tysi obrotów to czy zaworki przy wartościach wyższych się blokują z nie używania? Wydaje się to logiczne - wniosek że trzeba czasem dać większego kopa aby się mechanizmy poruszyły.
Byłby to problem też z odpalaniem auta? Tylko zastanawia mnie jedno - czemu to się nie dzieje zawsze, jeżeli one nawalają ,tylko po dłuższym postoju.

raczej to nie są zaworki, w RAV4 podobnie jak w verso przyczyną jest zapchany 2 kat pod autem, szczególnie jak stosujesz PSJ.
problemy z SCV przeważnie mulą już od 2000tys obr.
p.s. nie pisz bzdur typu "w końcu do diesel" to nie klekot sprzed 20 lat, te silniki to 16zaworowe jednostki, co kręcą się do 6tys i powinny pracować podczas normalnego użytkowania w zakresie 2-3,5 tys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 20:14 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 80
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
wtom - z tym katem to lekko przesadzasz (u Ciebie to był przypadek graniczny w porównaniu do częstotliwości występowania problemów z zaworkami SCV) - ja u siebie odpiąłem drugi kat na testy i nic nie pomogło - dopiero wymiana turbo + czyszczenie zaworków SCV rozwiązało case.
A zaworki SCV właśnie przymulają w okolicach 3000 - 4300 rpm (jest to widoczne na testach drogowych jako spadek ciśnienia paliwa na listwie CR) - jak mam zrobić średnią to wychodzi ok. 3600 rpm (na 3 biegu na wyższych obrotach, niż na 4 biegu).
Poniżej 2000 rpm obserwuję raczej spadek ciśnienia na turbo niż na listwie CR np: przy 1800 rpm większość samochodów nie osiąga 200 kpa, tylko ok. 120 - 150 kpa.
Tyle mówią statystyki o zaworkach SCV, a o katcie znam 2 przypadki - Twój i innego gościa z RAV4 o którym Ty sam pisałeś :-)

montie - możesz zrobić 2 testy, ale moja propozycja to zacznij od zaworków SCV.

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 22:55 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
a ja znam kilka z katami i nie jest to odosobniony przypadek, bo po przebiegach >150tys jest to normalne. co do zaworków, to reguły nie ma :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 23:15 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 80
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
Niech kolega montie pomoczy zaworki SCV i zobaczymy jak wygląda statystyka w praktyce :-)
Jak to nie pomoże to lepiej zrobić test drogowy i będzie wiadomo, gdzie jest problem - od tego bym zaczął całą diagnozę, a nie licytował się, gdzie jest problem.
Wtom - u Ciebie w jakim zakresie przymulało z ciśnieniem paliwa? Przypomnij proszę jak to wychodziło na Twoich testach.

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2013, o 14:09 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
AveJacek - 3000rpm to prędkości 120-130km/h - nie ma się gdzie rozpędzać jak jade do pracy, no chyba że przy ostrzejszym przyspieszaniu ale rav4 nie jest do tego a dwumasy to nie chce robić a już raz robiłem.


Dziś robię testy drogowe z kompciem by Lexus/Toyota

Co ciekawe po zmęczeniu wczorajszą jazdą do Cz-Wy problem powyżej 3000 zniknął i dziś go nie ma wcale - może to filtr paliwa?(zmienie go profilaktycznie po diagnozie - stary jest listopada czyli w sumie w zimie zmieniany)

wtom - wracająć do tego diesla - miałem bezynę i nie było takich proflemów choć to był ford który rubił rudego :) Diesel jest wrażliway na paliwo a w PL za super to jego nie mamy, na stacjach oszukują i to nieźle dodając badziewie - wliczając i nie obrażając stacji na S 4-ro literowej.


Ciekawią mnie te scv - ponoć były wersje bez modyfikacji i z modyfikacją - jaką to nie wiem, moja rav jest z końca 2005 więc teoretycznie powinny być po modyfikacji więc "raczej lepiej działające" - cena za 2 zaworki do mojego modelu to koszt 1050zł(DENSO)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2013, o 14:13 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1807
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: d-4D
Jakbyś potrzebował na dziś to mam nowy zielony, nie zdarzylem jeszcze odpakować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2013, o 15:44 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
PrYmEK - wysłałem do Ciebie wiadomość ale dlaczego mi siedzi w do wyłania choć dałem wyślij to nie wiem. Przepraszam za zaśmiecanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2013, o 15:46 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9562
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 512
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Będzie "do wysłania" do momentu odebrania... Tak to chyba działa ;-) Spokojnie.

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2013, o 16:41 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 80
Marka: Toyka
Model: Matrix XRS
Rocznik: 2003
Silnik: 2ZZGE
montie - zrób testy drogowe na 3 biegu, a potem na 4-tym biegu - startuj od 1600 obrotów i wciśnij pedał gazu na maksa i trzymaj do 4400 rpm.
Pamiętaj nie możesz puścić nawet odrobinę pedału gazu. Podeślij wyniki w wersji elektronicznej - niech gościu zrobi zapis do pliku na IT2.
Sprawdź korekcję wtrysków, błędy, możesz zrobić aktywny test - fuel leak na obu zaworkach i oddzielnie na odłączonym zielonym i czerwonym.

_________________
Kompleksowe testy drogowe (zapasowy zaworek VRV, czujnik ciśnienia turbo, przepływka, zaworki SCV, wtryskiwacz)- TOYOTA INTELLIGENT TESTER II
Przykładowa analiza.
http://checkengine.eu/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda