TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 paź 2017, o 07:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1094 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 22:03 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 24 maja 2015, o 21:26
Posty: 39
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 ON
No i wymienione. Silnik dużo ciszej pracuje, a jutro jazda testowa :) Korekcja pokazuje dużooo lepsze wartości trochę się pojeździ i sprawdzę ponownie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2017, o 07:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 398
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Koszty ? Co było w zestawie ? Sam montowałeś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2017, o 22:51 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 24 maja 2015, o 21:26
Posty: 39
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 ON
Razem z regenerowanymi wtryskiwaczami były oringi i podkładki miedziane pod wtryski.
Z uszczelek jakie wymieniłem to:
Uszczelka dekla - nr 11213-0R010 1 szt.
Uszczelka w deklu od strony przewodu zasilającego - nr 23682-27030 4 szt.
Uszczelki na przelewy - nr 90904-30008 5 szt.
Uszczelniacz w deklu górny wtryskiwacza - nr 23681-17010 4 szt.
Sam wymieniałem. Jedynym utrudnieniem była wiązka nad deklem ale idzie i to ogarnąć.
Koszty ok 4 tys. (same graty) ale warto. Samochód dużo lepiej przyśpiesza, wolne obroty nie falują i jak już pisałem ciszej pracuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2017, o 15:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 lut 2017, o 22:08
Posty: 16
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2,2 150KM
To ja sprzedaję moją Ave [GRINNING FACE WITH SMILING EYES][GRINNING FACE WITH SMILING EYES] nie zainwestuje 4 tyś w samochód z 2007 roku.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2017, o 16:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 398
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
bart#155 napisał(a):
Razem z regenerowanymi wtryskiwaczami były oringi i podkładki miedziane pod wtryski.
Z uszczelek jakie wymieniłem to:
Uszczelka dekla - nr 11213-0R010 1 szt.
Uszczelka w deklu od strony przewodu zasilającego - nr 23682-27030 4 szt.
Uszczelki na przelewy - nr 90904-30008 5 szt.
Uszczelniacz w deklu górny wtryskiwacza - nr 23681-17010 4 szt.
Sam wymieniałem. Jedynym utrudnieniem była wiązka nad deklem ale idzie i to ogarnąć.
Koszty ok 4 tys. (same graty) ale warto. Samochód dużo lepiej przyśpiesza, wolne obroty nie falują i jak już pisałem ciszej pracuje.


Kompensacje z główki wtryskiwacza wpisałeś sam ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2017, o 12:01 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 24 maja 2015, o 21:26
Posty: 39
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 ON
ANDRZEJ104 napisał(a):
bart#155 napisał(a):
Razem z regenerowanymi wtryskiwaczami były oringi i podkładki miedziane pod wtryski.
Z uszczelek jakie wymieniłem to:
Uszczelka dekla - nr 11213-0R010 1 szt.
Uszczelka w deklu od strony przewodu zasilającego - nr 23682-27030 4 szt.
Uszczelki na przelewy - nr 90904-30008 5 szt.
Uszczelniacz w deklu górny wtryskiwacza - nr 23681-17010 4 szt.
Sam wymieniałem. Jedynym utrudnieniem była wiązka nad deklem ale idzie i to ogarnąć.
Koszty ok 4 tys. (same graty) ale warto. Samochód dużo lepiej przyśpiesza, wolne obroty nie falują i jak już pisałem ciszej pracuje.


Kompensacje z główki wtryskiwacza wpisałeś sam ?

Tak sam wpisywałem. Najpierw fotki kom, a później wpisanie max 10 min roboty
Zdjęcie główki wtryskiwacza zregenerowanego fabrycznie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2017, o 17:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 paź 2014, o 13:05
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Corolla E11
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2001
Silnik: 4ZZ-FE
Dzień dobry,

Wczoraj, podczas jazdy do pracy zapaliło się "CHECK ENGINE" a ELM327 zdiagnozował błąd "P062D" (wtryskiwacz).
Potwierdziło to ASO, do którego podjechałem i gdzie zostawiłem samochód.

1. ASO proponuje wymianę na oryginalny, regenerowany wtryskiwacz za 1400zł z robocizną. Ewentualnie demontaż i regeneracje wszystkich za 5600zł (pewnie dadzą jakiś rabat ;)

2. Dzwoniłem do Diesel System (denso-diesel.pl) i tam orginalny, nowy wtryskiwacz wycenili na 1350zł (bez wymiany).
Przy okazji stwierdzili, że tych wtryskiwaczy się nie regeneruje!

3. Wg toyodiy.com (https://www.toyodiy.com/parts/p_E_20120 ... l?hl=23670) potrzebuję wtryskiwaczy 23670-29115. Znalazłem takie nowe (!) na Allegro za 800zł (http://allegro.pl/show_item.php?item=6881403153)

Nie wiem co teraz z tym zrobić. Nie spieszy mi się z naprawą. Mogę chyba przestawić auto do znajomego, który ma warsztat samochodowy. Oferta ASO wydaje mi się sensowna (wymiana tego uszkodzonego) ale jeśli można to zrobić lepiej, to mogę zakombinować...

Co byście z tym zrobili na moim miejscu?
Silnik to 2012r. 2.0 D4D 126KM

Pozdrawiam,
Kamil


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2017, o 08:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 398
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Ja bym zrobił jeden jeśli przebieg " NORMALNY " Jeśli duży przebieg to wszystkie i te ALL...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2017, o 09:34 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 36
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Witam
Na wiosnę dopadł i mnie problem z błędem P062D. Co dziwne zapalał się średnio co ok 700-800 km. Po sprawdzeniu korekcje na wtryskiwaczach -0,2 do +0,2. pierwszy wtryskiwacz czasami pokazywał -0,5. W moim przypadku pomogły 2 puszki LM 2666( jedna na bezpośrednio, druga do zbiornika), wymiana filtra paliwa na bosch(wcześniej mann),zmieniłem również olej 2T(wcześniej mieszanka orlen2T+addinol mz406, teraz elf offroad+addinol mz406). Kilka razy wypaliłem dpf na postoju za pomocą kabla. Od 15k wszystko się uspokoiło. Wg mnie ten błąd związany był z zapychającym się dpf. Od stycznia zamieniłem sie z żona autami. Robiła po kilka kilometrów dziennie często gasząc i zapalając silnik. Oczywiscie kontaktowałem się z toyota w tej sprawie i po podaniu kodu błędu od razu zaproponowali wymianę wszystkich wtryskiwaczy na regenerowane. Przez telefon uzgodniłem cenę 4000zł brutto za komplet wtrysków z wymianą. Jeśli montujemy w serwisie dają 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. Narazie odbyło się bez wymiany zobaczymy jak długo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2017, o 10:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 22:15
Posty: 20
Lokalizacja: Gostyń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: Diesel
Witam chciałem się podzielić moimi korektami wtryskow. Mianowicie zauważyłem ze przy gwałtownym przyspieszaniu dymi na czarno. Ostatnimi czasy po przejechaniu np 2-3 km i zatrzymaniu się na biegu jałowym słychać przez 5-7 sekund jak jeden wtrysk zaczyna mocniej klepać stukać i po chwili ustaje. Zazwyczaj tak się dzieje na ciepłym silniku. Co sądzicie o tych korektach. Dodam że do każdego tankowania dodaje olej 2t. Przebieg autentyczny 185 tys km.2.0 116km.ObrazekObrazek

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2017, o 10:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 22:15
Posty: 20
Lokalizacja: Gostyń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: Diesel
Sorki nie to zdjęcie dodałem to jest na cieplym

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2017, o 10:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 22:15
Posty: 20
Lokalizacja: Gostyń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: Diesel
Ciepły silnik[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170926/008dd72cfe456bf2f15131a2b593e6d4.jpg[/img]

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2017, o 21:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 15
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Seba, na pewno drugi wtrysk kończy żywot i to on ci tak klepie. Co do stanu pozostałych to trudno cokolwiek powiedzieć. Same korekcje tak naprawdę wiele nie powiedzą o ich stanie. Musiałbyś dać je do sprawdzenia na maszynie. Wtedy miałbyś pełny ich obraz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2017, o 10:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 22:15
Posty: 20
Lokalizacja: Gostyń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: Diesel
Ok dzięki za wyrażenie swojej opinii. Mam pytanie gdzie najlepiej i rzetelnie sprawdzą takie wtryski. Bo jak wiadomo ze nie każdy zakład potrafi to fachowo zrobić. Macie jakieś sprawdzone miejsca?

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1094 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda