TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 lut 2018, o 20:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 sty 2018, o 17:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 170
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Używane wtryski po przebiegu <50 tys. km z gwarancją ( większych problemów z dostępnością nie ma)- 1100zł
Podkładki pod wtryski i podkładki na przelewy które też trzeba wymienić-110zł z firmy z Poznania ( w ASO 380zł)
Wymiana wtrysków i podkładek nie jest trudniejsza jak wymiana oleju
Wymieniamy wtryski i jedziemy na kodowanie( auto odpala i bardzo dobrze jedzie)- cena w zależności jak się umówimy i gdzie
do tego klucz dynamometryczny- jak ktoś nie ma to sobie kupi Proxxona MC30 za 250zł

i w porównaniu z ASO zostaje nam ponad 3000zł w kieszeni.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2018, o 18:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2018, o 13:00
Posty: 5
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 d4d 150 km
Panowie napisalem jak to wygladalo z mojej perspektywy laika i sadze ze dla wielu beda to przydatne i konkretne informacje ( przynajmniej dla mnie takie by byly)
Odchodzac od tych docinek z obrotami i skrzynia to faktycznie moze byc odczuwalny spadek mocy czy powininem to sprawdzac?
Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2018, o 18:58 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1122
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 69
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Woody, zadne docinki tylko kulturalna dyskusja, to porzadne forum :ok:
A informacje jak najbardziej przydatne za co na wstepie podziekowalem.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2018, o 22:55 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7078
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 840
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
To nie docinki, obroty silnika przy danej prędkości nie zmieniają się po wymianie wtryskiwaczy. To fizycznie i mechanicznie nie możliwe.
Jeżeli masz inne obroty na poszczególnych biegach, to masz inną skrzynię biegów od mocniejszej wersji gdzie są dłuższe przełożenia.

Po wymianie wtryskiwaczy na nowe nie powinno być spadku mocy, ale lekka poprawa elastyczności silnika, bo paliwo jest lepiej rozpylane i dokładnie spalane generując więcej energii.
Ale jeżeli masz inne obroty po naprawach, to przy dłuższych przełożeniach w tym samym silniku normalne, że będziesz miał spadek przyspieszenia.

Moc i elastyczność możesz zwiększyć 15-20% zmieniając program sterujący pracą silnika.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2018, o 10:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2018, o 13:00
Posty: 5
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 d4d 150 km
Dzięki za info. Zrobię jeszcze trochę km i najwyżej podjadę do ASO. Podczas naprawy jeździłem mocniejszą wersją 2.2 D-cat więc może to kwestia przesiadki.
Szerokości wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2018, o 14:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 428
Pochwały: 42
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zapytaj czy może ECU aktualizowali.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2018, o 15:58 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 18:42
Posty: 1943
Lokalizacja: Węgrów/Warszawa
Pochwały: 86
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: Mk4 polift 163KM
Panowie u Szwagra w toyocie corolli verso najprawdopodobniej padły wtryski 2004 rok 1CD-FTV. Czy nadal istnieje możliwość fabrycznej regeneracji w DENSO ? Robił ktoś może ? Czy jednak polecacie regeneracje w ASO? Szwagier mieszka w Białymstoku.

_________________
Piotrek ;)
Moja Ave: viewtopic.php?f=63&t=17560


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2018, o 21:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2018, o 13:00
Posty: 5
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 d4d 150 km
Piotrek z tego co się orientowałem to ceny były podobnie ( chociaż ASO chyba nawet taniej niż bezpośrednio ) pewnie ze względu na główny zarobek ASO, który bazował na robociźnie. W moim poście wcześniej napisałem dokładne ceny po rabatach jakie dało ASO.
Na pewno najtańsza opcja to poszukanie używek tak jak pisał kolega wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2018, o 16:43 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 18:42
Posty: 1943
Lokalizacja: Węgrów/Warszawa
Pochwały: 86
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: Mk4 polift 163KM
Panowie,

Szwagrowi powiedzieli co Corolli Verso 2004 D4D 116 w ASO Białystok 1200 regenerowane, 2400 nowe. W diesel system 738 zł ze regeneracje jednego. Co radzicie ?

_________________
Piotrek ;)
Moja Ave: viewtopic.php?f=63&t=17560


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2018, o 19:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 433
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 24
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Brać w Diesel System ALE - cena netto , brak gwarancji przy samodzielnym montażu , zwrot starego lub kaucja .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2018, o 13:18 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 18:42
Posty: 1943
Lokalizacja: Węgrów/Warszawa
Pochwały: 86
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: Mk4 polift 163KM
ANDRZEJ104 napisał(a):
Brać w Diesel System ALE - cena netto , brak gwarancji przy samodzielnym montażu , zwrot starego lub kaucja .


cena brutto.. jeszcze raz od nich maila sprawdziłem i jak byk jećst napisane brutto.. co do gwarancji napisała Pani tak:

Witam
Wtryskiwacz o który Pan pyta nadaje się do regeneracji. Koszt 738,00zł brutto/1szt .
Przysyła Pan swoje do regeneracji.
Czas oczekiwania ok 3 dni.
--
Części oryginalne
Roczna gwarancja bez limitu kilometrów pod warunkiem wyczyszczenia układu i wymiany filtra paliwa.
Może być u nas, ale nie musi.
Przy ewentualnej reklamacji potrzebna jest faktura z montażu wtryskiwaczy, wymiany filtra i czyszczenia układu.


Oni naprawdę dobrze robią tą regeneracje ? Bo jak czytam to powątpiewam:

https://dobrymechanik.pl/mechanicy/wars ... z-o-o.html

_________________
Piotrek ;)
Moja Ave: viewtopic.php?f=63&t=17560


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2018, o 13:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 12 maja 2012, o 11:13
Posty: 160
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso
Rocznik: 2007
Silnik: 2 AD D-4D 2,2 136 KM
Zapytaj, jakie to nowe części montują w ramach takie regeneracji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2018, o 18:25 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 18:42
Posty: 1943
Lokalizacja: Węgrów/Warszawa
Pochwały: 86
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: Mk4 polift 163KM
josef napisał(a):
Zapytaj, jakie to nowe części montują w ramach takie regeneracji.


myślisz, że ściema ? przecież są oficjalnym przedstawicielem denso w PL.

_________________
Piotrek ;)
Moja Ave: viewtopic.php?f=63&t=17560


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2018, o 12:16 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 18:42
Posty: 1943
Lokalizacja: Węgrów/Warszawa
Pochwały: 86
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: Mk4 polift 163KM
ktoś coś ?

_________________
Piotrek ;)
Moja Ave: viewtopic.php?f=63&t=17560


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2018, o 19:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 433
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 24
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Szukałeś używek z gwarancją np. http://allegro.pl/wtryskiwacze-236700g0 ... 00986.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2018, o 19:37 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 567
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
regeneracje można zrobić po 600 z gwarancją jak potrzeba to dzwońcie p[ozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2018, o 23:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 433
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 24
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Mechu dasz namiary - zregenerują moje czy na wymianę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2018, o 10:02 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 18:42
Posty: 1943
Lokalizacja: Węgrów/Warszawa
Pochwały: 86
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: Mk4 polift 163KM
mech z toyoty napisał(a):
regeneracje można zrobić po 600 z gwarancją jak potrzeba to dzwońcie p[ozdrawiam


daj do siebie numer i powiedz gdzie to by było zrobione.

_________________
Piotrek ;)
Moja Ave: viewtopic.php?f=63&t=17560


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2018, o 11:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 lis 2017, o 19:57
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2000
Silnik: 1CDFTV
MECHU to osoba godna zaufania.
Jak będę miał sprawę to wykorzystam kontakt przez priv albo śmignę do niego ale to dopiero po inspekcji silnika przez CHECKENGINE.
Nie jestem pewien czy nadal to warsztat Chwałków okolice Ślęży ?.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2018, o 13:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2012, o 02:30
Posty: 19
Lokalizacja: Kobyłka
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2,0 D4D
D4D 126KM 07r. Potrzebuję sprawdzić wtryski i pompę. Jeden wtrysk napewno na śmietnik (korekcja 5 i nie samowity czarny obłok za samochodem), a reszta może do regeneracji. Co polecacie? Diesel system? Robić wszystko u nich czy samemu wyciągnąć i zawieźć? Czy może inna opcja? Interesują mnie okolice Warszawy
Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2018, o 22:21 
Online
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2018, o 22:15
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis t25
Rocznik: 2007
Silnik: D4D 2.2 2ADFTV
Witam. Chciałbym podłączyć się do tematu.
Też mam problem z wtryskami. Dwa padają ,korekcja na poziomie 1.9 ,2.5.
Pozostałe dwa na poziomie -0.5, - 0.7 jedyny objaw to głośna praca(grzechotanie),puki co. I tu moje pytanie. Czy jak robić to wszystkie czy tylko te dwa. I drugie pytanie odnośnie numerów,czy zawsze trzeba programować,czy jak kupi się z takim samym oznaczeniem np 0R010 to nie trzeba?
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Le X829 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2018, o 22:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 lip 2015, o 10:18
Posty: 14
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 diesel 126km
melocatering napisał(a):
Witam. Chciałbym podłączyć się do tematu.
Też mam problem z wtryskami. Dwa padają ,korekcja na poziomie 1.9 ,2.5.
Pozostałe dwa na poziomie -0.5, - 0.7 jedyny objaw to główna praca,puki co. I tu moje pytanie. Czy jak robić to wszystkie czy tylko te dwa. I drugie pytanie odnośnie numerów,czy zawsze trzeba programować,czy jak kupi się z takim samym oznaczeniem np 0R010 to nie trzeba?
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Le X829 przy użyciu Tapatalka


Robiłeś płukankę np. z LM ? Możesz spróbować bezpośrednio z puszki puścić specyfik omijając filtr paliwa, może pomoże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2018, o 22:31 
Online
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2018, o 22:15
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis t25
Rocznik: 2007
Silnik: D4D 2.2 2ADFTV
mbialowa napisał(a):
melocatering napisał(a):
Witam. Chciałbym podłączyć się do tematu.
Też mam problem z wtryskami. Dwa padają ,korekcja na poziomie 1.9 ,2.5.
Pozostałe dwa na poziomie -0.5, - 0.7 jedyny objaw to główna praca,puki co. I tu moje pytanie. Czy jak robić to wszystkie czy tylko te dwa. I drugie pytanie odnośnie numerów,czy zawsze trzeba programować,czy jak kupi się z takim samym oznaczeniem np 0R010 to nie trzeba?
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Le X829 przy użyciu Tapatalka


Robiłeś płukankę np. z LM ? Możesz spróbować bezpośrednio z puszki puścić specyfik omijając filtr paliwa, może pomoże :)
Tak, robiłem to już. Płyn LM bezpośrednio zapodany do pompy wtryskowej. Efektu brak.,

Wysłane z mojego Le X829 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2018, o 22:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 733
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
melocatering napisał(a):
Witam. Chciałbym podłączyć się do tematu.
Też mam problem z wtryskami. Dwa padają ,korekcja na poziomie 1.9 ,2.5.
Pozostałe dwa na poziomie -0.5, - 0.7 jedyny objaw to głośna praca(grzechotanie),puki co. I tu moje pytanie. Czy jak robić to wszystkie czy tylko te dwa. I drugie pytanie odnośnie numerów,czy zawsze trzeba programować,czy jak kupi się z takim samym oznaczeniem np 0R010 to nie trzeba?
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Le X829 przy użyciu Tapatalka


zanim zaczniesz wyciągać wtryski do regeneracji, pojeździj trochę z olejem 2T w paliwie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2018, o 18:32 
Online
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2018, o 22:15
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis t25
Rocznik: 2007
Silnik: D4D 2.2 2ADFTV
carsik napisał(a):
melocatering napisał(a):
Witam. Chciałbym podłączyć się do tematu.
Też mam problem z wtryskami. Dwa padają ,korekcja na poziomie 1.9 ,2.5.
Pozostałe dwa na poziomie -0.5, - 0.7 jedyny objaw to głośna praca(grzechotanie),puki co. I tu moje pytanie. Czy jak robić to wszystkie czy tylko te dwa. I drugie pytanie odnośnie numerów,czy zawsze trzeba programować,czy jak kupi się z takim samym oznaczeniem np 0R010 to nie trzeba?
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Le X829 przy użyciu Tapatalka


zanim zaczniesz wyciągać wtryski do regeneracji, pojeździj trochę z olejem 2T w paliwie.
Trochę poczytałem o oleju 2T i są różne opinie. Ale spróbuję co mi szkodzi, jak by co to i tak do wymiany.

Wysłane z mojego Le X829 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda