TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 27 cze 2017, o 00:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6058 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 202  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2009, o 16:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, o 21:46
Posty: 483
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Subaru
Model: Outback
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.5i boxer, CVT
Lampka ECO jest też w t27. Można ją wyłączyć jak się chce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2009, o 17:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
w t27 z motorem d4d tez to widzialem, i kazalo bardzo szybko biegi zmieniac, jakas taka gumowa jazde zalecal :cfaniak: , dobrze ze mozna to wylaczyc :cfaniak:

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2009, o 17:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, o 21:46
Posty: 483
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Subaru
Model: Outback
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.5i boxer, CVT
z d4d to jeszcze, ale automatyczna skrzynia z benzyniakiem też niskie obroty trzyma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2009, o 21:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1797
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
W nowej corolli też tak jest z tym że jak sie przyciśnie to ich nie ma i sie nie pokazują. Przy bardziej dynamicznej jeździe same sie wyłączają.
pozdr

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2009, o 00:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, o 21:46
Posty: 483
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Subaru
Model: Outback
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.5i boxer, CVT
xdauser napisał(a):
Geniusza ktory wymyslil sposob wyswietlania chwilowego zuzycia paliwa w nowych Avkach nalezalo by powiesic za jaja i chlostac po dupie batem. Dla mnie jest to zupelny niewypal. Nie mam pojecia co chieli uzyskac przez zastosowanie tego kretynskiego wykresu slupkowego.


Cóż, mnie to też nie zachwyca, ale nie miałem wcześniej komputera pokładowego, więc nie wiem czy to sposób beznadziejny czy gadżet mało użyteczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2009, o 00:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 lut 2009, o 16:00
Posty: 302
Lokalizacja: Puck
KN napisał(a):
xdauser napisał(a):
Geniusza ktory wymyslil sposob wyswietlania chwilowego zuzycia paliwa w nowych Avkach nalezalo by powiesic za jaja i chlostac po dupie batem. Dla mnie jest to zupelny niewypal. Nie mam pojecia co chieli uzyskac przez zastosowanie tego kretynskiego wykresu slupkowego.


Cóż, mnie to też nie zachwyca, ale nie miałem wcześniej komputera pokładowego, więc nie wiem czy to sposób beznadziejny czy gadżet mało użyteczny.

A po co na to patrzeć? kurcze a o strzałkach zmiany bigów to całkiem zapomniałem ;-) jak bym miał zmieniać biegi zgodnie ze sygnalizacją zmiany biegów to by mi wirnik w turbine zardzewiał :-D

_________________
Avensis T27 Sedan . No i moja perełka do zabawy FZ1 Fazer.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2009, o 00:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2008, o 20:04
Posty: 180
Lokalizacja: Gdynia
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 D-CAT + BOX
Wskazanie chwilowego zuzycia paliwa jest jak najbardziej uzyteczne gdy jest pokazane np w mpg lub l/100km. Pozwala czasem opanowac sportowe zapedy jak sie zobaczy ile paliwa pozera nasze auto, ale ten slupkowy wykres to debilizm do kwadratu. Szkoda ze ci geniusze z Toyoty nie umiescili symbolu usmiechnietej buzki jak sie jedzie ekonomicznie czy smutnej jak daje po garach. Brakuje mi jeszcze takich gadzetow jak wylaczanie silnika na postoju na swiatlach (debilny system stosowany juz w co poniektorych mercach) i ograniczania mocy silnika przy wiekszym wdepnieciu gazu (szczegolnie zajefajna rzecz podczas wyprzedzania kolumny tirow na dwupasmowce gdy komputer pokladowy stwierdza ze kierowca zbytnio cisnie motor i nie jedzie ekonomicznie jak zaleca Unia Europejska po czym ogranicza dawke paliwa i kierowca swoim bolidem laduje czolowo i ekologicznie na jadacym z naprzeciwka Starze. Nie wpomne o kretynizmach takich jak sytemy utrzymywania toru jazdy, robienia loda czy parzenia kawy.
Przeraza mnie ta tendencja stosowania tych przyglupich systemow ktore wylaczaja za jednym zamachem tez zdrowy rozsadek i myslenie na drodze.

_________________
194KM + 466Nm = :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2009, o 00:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 lut 2009, o 16:00
Posty: 302
Lokalizacja: Puck
xdauser napisał(a):
Wskazanie chwilowego zuzycia paliwa jest jak najbardziej uzyteczne gdy jest pokazane np w mpg lub l/100km. Pozwala czasem opanowac sportowe zapedy jak sie zobaczy ile paliwa pozera nasze auto, ale ten slupkowy wykres to debilizm do kwadratu. Szkoda ze ci geniusze z Toyoty nie umiescili symbolu usmiechnietej buzki jak sie jedzie ekonomicznie czy smutnej jak daje po garach. Brakuje mi jeszcze takich gadzetow jak wylaczanie silnika na postoju na swiatlach (debilny system stosowany juz w co poniektorych mercach) i ograniczania mocy silnika przy wiekszym wdepnieciu gazu (szczegolnie zajefajna rzecz podczas wyprzedzania kolumny tirow na dwupasmowce gdy komputer pokladowy stwierdza ze kierowca zbytnio cisnie motor i nie jedzie ekonomicznie jak zaleca Unia Europejska po czym ogranicza dawke paliwa i kierowca swoim bolidem laduje czolowo i ekologicznie na jadacym z naprzeciwka Starze. Nie wpomne o kretynizmach takich jak sytemy utrzymywania toru jazdy, robienia loda czy parzenia kawy.
Przeraza mnie ta tendencja stosowania tych przyglupich systemow ktore wylaczaja za jednym zamachem tez zdrowy rozsadek i myslenie na drodze.

Zgadzam się w 100% :ok:

_________________
Avensis T27 Sedan . No i moja perełka do zabawy FZ1 Fazer.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2009, o 01:19 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
xdauser napisał(a):
Brakuje mi jeszcze takich gadzetow jak wylaczanie silnika na postoju na swiatlach (debilny system stosowany juz w co poniektorych mercach) i ograniczania mocy silnika przy wiekszym wdepnieciu gazu (szczegolnie zajefajna rzecz podczas wyprzedzania kolumny tirow na dwupasmowce gdy komputer pokladowy stwierdza ze kierowca zbytnio cisnie motor i nie jedzie ekonomicznie jak zaleca Unia Europejska po czym ogranicza dawke paliwa i kierowca swoim bolidem laduje czolowo i ekologicznie na jadacym z naprzeciwka Starze. Nie wpomne o kretynizmach takich jak sytemy utrzymywania toru jazdy, robienia loda czy parzenia kawy.
Przeraza mnie ta tendencja stosowania tych przyglupich systemow ktore wylaczaja za jednym zamachem tez zdrowy rozsadek i myslenie na drodze.
W zupełności się zgadzam, dlatego zostawiam sobie T22 jako ideał samochodu dla kierowcy, czyli zupełnie pozbawionego elektronicznych przeszkadzaczy.
xdauser napisał(a):
Domyslnie nowy silnik jest zalany mineralnym.
No nie dobijaj mnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 09:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 12:13
Posty: 185
Lokalizacja: Szczecinek
Pochwały: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 1AZ-FSE, 2.0 benzyna
Test ave T27 z tvn turbo

http://moto.onet.pl/4872473,32,4,filmy.html?node=32

_________________
MOJA FANTASTYCZNA AVE

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 10:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2008, o 10:23
Posty: 119
Lokalizacja: Pyrlandia
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2,0 benzyna
KN napisał(a):
Jak na razie komputer pokazuje więc wyższe średnie niż faktyczne, a tankowanie dzisiejsze było trochę bardziej pod korek niż poprzednie, czyli w rzeczywistości średnie spalanie jest jeszcze odrobinę mniejsze.

Czyli jednak komputer zawyża.
Co do paliwa to zawsze tankuje BP 95

_________________
Syrena 105=>Fiat 125p (najgorszy samochód jaki miałem)=>Hyundai Pony (pierwsza nówka) =>Honda Civic=>Skoda Octavia=>Toyota Yaris=>Toyota Corolla=>Avensis T27


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 11:11 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
biker01 napisał(a):

Co za gniot, toż to nawet nie trzyma i tak niskiego poziomu reportaży TVNu. Na jakiej podstawie ten redaktorzyna twierdzi, że ten Avensis obala mit niezawodnego samochodu, jak nowy model dopiero od kilku miesięcy jest na rynku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 12:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 sty 2009, o 21:34
Posty: 158
Lokalizacja: Branzberg
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.6 benzyna
No na podstawie akcjonariuszy Agory, Oni to jakoś tak nawijają strasznie po niemiecku. Przecież to proste.

_________________
ja wiem ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 13:05 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2008, o 19:42
Posty: 797
Lokalizacja: Zgorzelec
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
Schwefel napisał(a):
biker01 napisał(a):

Co za gniot, toż to nawet nie trzyma i tak niskiego poziomu reportaży TVNu. Na jakiej podstawie ten redaktorzyna twierdzi, że ten Avensis obala mit niezawodnego samochodu, jak nowy model dopiero od kilku miesięcy jest na rynku?


Masakra. Takie bzdury w moim ulubionym programie :/

_________________
Ave T22 by wilk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 13:56 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2007, o 17:09
Posty: 556
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1.6 vvt-i
A ja twierdzę, że tego typu "opinie" często zamawiane są na zlecenie "życzliwej" konkurencji :nuda: Może wyznaję spiskową teorię dziejów, ale nie zdziwiłbym się jakby redaktor pomykał sobie teraz przez miesiąc "testów" np. Insignią ;-)

_________________
Sukces nie zmienia człowieka, tylko obnaża jego prawdziwe oblicze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 16:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, o 21:46
Posty: 483
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Subaru
Model: Outback
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.5i boxer, CVT
toyman napisał(a):
Czyli jednak komputer zawyża.


Robię kolejną próbę. Dziś wieczorem kolejny raz zatankuję i dam info. Mam nadzieję, że wieczorem wrzucę też zdjęcia swojego bolidu.

Peter von M. napisał(a):
A ja twierdzę, że tego typu "opinie" często zamawiane są na zlecenie "życzliwej" konkurencji


Zauważcie, że tytuł tego spota jest mylący. W haśle "Niezawodne są japońskie - nowy Avensis temu przeczy" chodzi im o to, że nie jest on produkowany w Japonii, czyli niejako "niezawodne nie muszą być japońskie". No ale hasło zostało skonstruowane tak, żeby sugerowało, że Avensis jest zawodny.

Peter von M. napisał(a):
Może wyznaję spiskową teorię dziejów


To nie jest żadna spiskowa teoria dziejów. Niestety, współczesne media uwikłane są w system zależności, interesów etc. a tym samym nie są rzetelne. Widać to najjaskrawiej w tematach politycznych, ale tak jak tu - też.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 18:23 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Zobaczycie, że w klasie D wygra Octavia (która jest w pozycjonowana klasie C), tylko dlatego, że Turbo jeździ Octaviami :jezyk:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 20:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Schwefel napisał(a):
Zobaczycie, że w klasie D wygra Octavia (która jest w pozycjonowana klasie C), tylko dlatego, że Turbo jeździ Octaviami
co tam te auto robi, gdzie octavi do auta segmentu D? :bojesie:
Peter von M. napisał(a):
Może wyznaję spiskową teorię dziejów, ale nie zdziwiłbym się jakby redaktor pomykał sobie teraz przez miesiąc "testów" np. Insignią
no coz dziennikarz to taka ku... :cfaniak:

wypowiadanie sie o awaryjnosci auta ktore na drogach jest od 4 miesiecy swiadczy o ignorancji :jacipokaze:

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 21:59 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Tym bardziej, że nikt na forum nie zgłasza żadnych usterek w swoich T27, pytanie jak długo...
wrc napisał(a):
co tam te auto robi, gdzie octavi do auta segmentu D?
Wielokrotnie w TVNie zaliczali ją do segmentu D, choć barany pewnie nie wiedzą, że jest robiona na płycie Golfa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 22:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 gru 2007, o 21:49
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 2,2 D-CAT 177KM
KN napisał(a):
Kupiłem dziś T27 2.0i wagon, sol plus, cvt, navi. Odbiór do 27 marca.

Pozdrawiam,
KN.


Gratulacje. Pamietaj zlotą zasadę - najlepsza Toyota to Toyota na gwarancji.
Potem ... no coż, pominę tę część.

Ciekaw jestem jakie wady wieku młodzieńczego zaczną wychodzic w tym modelu.

[ Dodano: 2009-04-20, 22:23 ]
xdauser, zastanawiales sie na podjechaniem do hamowni i sprawdzeniem mocy/momentu obrotowego?

Jakbys byl z Warszawy/okolic to z czystej ciekawosci nawet bym pokryl Ci czesc kosztów hamowni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 22:47 
germi napisał(a):
Pamietaj zlotą zasadę - najlepsza Toyota to Toyota na gwarancji.
Potem ... no coż, pominę tę część.


Ja zawsze kupuję zaraz po gwarancji Toyoty i tak już zostanie, bo nie nauczony jest to tracenia kasy za frajer. Mówisz kolego jak pracownik ASO po praniu mózgu od szkoleń sprzedażowych (bez urazy)

Co do powyższego testu T27, to również uważam, że to gniot zamówiony przez konkurencję.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwi 2009, o 10:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2008, o 20:04
Posty: 180
Lokalizacja: Gdynia
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 D-CAT + BOX
germi napisał(a):
[ Dodano: 2009-04-20, 22:23 ]
xdauser, zastanawiales sie na podjechaniem do hamowni i sprawdzeniem mocy/momentu obrotowego?

Jakbys byl z Warszawy/okolic to z czystej ciekawosci nawet bym pokryl Ci czesc kosztów hamowni :)


Chetnie bym to sprawdzil ale jestem w 3-miasta takze do Warszawy troche dymania by mnie czekalo. Dzieki za oferte jak bede w Wa-wie to na pewno sie odezwe :tak:

Moje spostrzerzenia odnosnie spalania (na tempomacie wg wskazan komputra pokladowego):
120 - 140km/h: 6.5l - 6.7l
160 km/h: 7.7l - 8.4l
180km/h: 9.0l - 10.3l
200km/h: 11.5 i wiecej

Trasa PL-UK testowane na autostradzie w Belgi
Vmax: 235km/h

_________________
194KM + 466Nm = :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwi 2009, o 12:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 gru 2007, o 21:49
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 2,2 D-CAT 177KM
VMAX mieezyles z nawigacja czy obserwowales licznik?
Bo jak obserwowales licznik to odejmij od wyniku 5-6%. Czyli przy takiej predkosci nawet 15km/h.

Jak wrazenia z jazdy? Odczuwasz turbodziure - czyli brak dynamiki zaraz po zmianie biegu na wyzszy?
Jest roznica przy pokonaniu 2000 obr/min? Wciska w fotel?
Czy dwójka jest krótka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwi 2009, o 14:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 12:13
Posty: 185
Lokalizacja: Szczecinek
Pochwały: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 1AZ-FSE, 2.0 benzyna
Info na temat sprzedaży nowej ave w Polsce.

http://moto.onet.pl/1553482,1,toyota-de ... tml?node=6

Pełen sukces. :ok:

_________________
MOJA FANTASTYCZNA AVE

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwi 2009, o 19:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2009, o 21:17
Posty: 107
Lokalizacja: ZSL
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 BENZ
Najfajniejsze są komentarze,większość piszących pewnie nie ma nawet prawa jazdy :-D ,
porównywać Avensis z Dacią Logan :hihihi:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwi 2009, o 20:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2008, o 20:04
Posty: 180
Lokalizacja: Gdynia
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 D-CAT + BOX
germi napisał(a):
VMAX mieezyles z nawigacja czy obserwowales licznik?
Bo jak obserwowales licznik to odejmij od wyniku 5-6%. Czyli przy takiej predkosci nawet 15km/h.

Jak wrazenia z jazdy? Odczuwasz turbodziure - czyli brak dynamiki zaraz po zmianie biegu na wyzszy?
Jest roznica przy pokonaniu 2000 obr/min? Wciska w fotel?
Czy dwójka jest krótka?


Predkosc bralem z zegara.

Turbodziura jest odczuwalna do okolo 2000 obr/min. Jakis wirus powinien cos na to zaradzic, ale w to bede sie juz bawil po gwarancji.

Od 2000 obr/min jest cudownie. :-D. Auto dostaje poteznego kopa jakby sie nagle obudzilo.
Jedynka i dwojka jakby ciut za krotkie. Byc moze przyzwyczajenie z poprzedniego auta ale wedlug mnie moglyby byc dluzsze. Dalej w gore bez zastrzezen. Zestopniowanie dobre. Na piateczce bezproblemowo i bezstresowo sie wyprzedza.

Kultura pracy silnika bardzo wysoka chociaz jak go sie gwaltownie przydusi to potrafi zaryczec niczym Mondeo. W normalnych warunkach brzmienie z charakterem bardzo przyjemne dla ucha.

_________________
194KM + 466Nm = :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2009, o 00:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 lut 2009, o 16:00
Posty: 302
Lokalizacja: Puck
xdauser napisał(a):
germi napisał(a):
[ Dodano: 2009-04-20, 22:23 ]
xdauser, zastanawiales sie na podjechaniem do hamowni i sprawdzeniem mocy/momentu obrotowego?

Jakbys byl z Warszawy/okolic to z czystej ciekawosci nawet bym pokryl Ci czesc kosztów hamowni :)


Chetnie bym to sprawdzil ale jestem w 3-miasta takze do Warszawy troche dymania by mnie czekalo. Dzieki za oferte jak bede w Wa-wie to na pewno sie odezwe :tak:

Moje spostrzerzenia odnosnie spalania (na tempomacie wg wskazan komputra pokladowego):
120 - 140km/h: 6.5l - 6.7l
160 km/h: 7.7l - 8.4l
180km/h: 9.0l - 10.3l
200km/h: 11.5 i wiecej

Trasa PL-UK testowane na autostradzie w Belgi
Vmax: 235km/h

Do Kosakowa na hamownie V-techa masz blisko ;-)

_________________
Avensis T27 Sedan . No i moja perełka do zabawy FZ1 Fazer.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2009, o 13:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 gru 2007, o 21:49
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 2,2 D-CAT 177KM
Do D-CATów nie ma wirusów ;)
Są skrzynki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2009, o 14:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 sty 2009, o 21:34
Posty: 158
Lokalizacja: Branzberg
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.6 benzyna
Wawa69 ja kupiłem takie aluśki 16
Obrazek
Resztę zdjęć znajdziesz tam. Cena około 400 zł od sztuki.

_________________
ja wiem ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2009, o 21:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2009, o 21:17
Posty: 107
Lokalizacja: ZSL
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 BENZ
Eboll napisał(a):
Wawa69 ja kupiłem takie aluśki 16
[url=http://images39.fotosik.pl/96/0debfee2374e31efm.jpg]Obrazek[/URL]
Resztę zdjęć znajdziesz tam. Cena około 400 zł od sztuki.


Ja się chyba skuszę na firmowe Levana 16",jeszcze nie wiem ile kosztują ale pewnie z 5 stówek za sztukę.Będę intensywnie myślał jak auto będzie do odbioru,na razie czekam(szlag by ich trafił) :jacipokaze: ,mogła by się ta Avensis gorzej sprzedawać to mieli by większy szacunek dla klienta a tak będę czekał do usr..ej śmierci :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6058 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 202  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda