TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 lis 2018, o 21:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6652 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwi 2018, o 22:44 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3368
Pochwały: 350
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
SB1EJ56L10E003143

Przebieg w ogłoszeniu na foto licznika - 179 324 km

Tak z Holandii jest.

Na foto nie wygląda źle, także trzeba sprawdzać na żywo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2018, o 10:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 mar 2018, o 08:53
Posty: 10
Marka: Volvo
Model: v 70
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0D
http://allegro.pl/super-avensis-2-0d4d- ... 46690.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2018, o 20:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 mar 2018, o 08:53
Posty: 10
Marka: Volvo
Model: v 70
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0D
Co myślicie o tej ave?
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... xtor=SEC-8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2018, o 10:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 kwi 2018, o 10:34
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1.8
Witam, czy ktoś z forumowiczów oglądał to auto?
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... 0b214046e5
Właściciel posiada je piąty rok, przebieg 192 tys. w styczniu wymienione sprzęgło, przegląd zrobiony w lutym.
Jestem zainteresowany kupnem tej Avensis i może ktoś jest w stanie powiedzieć coś o niej więcej.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2018, o 21:14 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3368
Pochwały: 350
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
T25FL w benzynce jak dobre wino im starsze tym droższe :-D

SB1DR56LX0E192587

Przebieg - 54 700 km

Obrazek
Obrazek
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... 3c9fa8dd4c

SB1BR56L50E180189

Przebieg - 48 956 km

Obrazek
Obrazek
Obrazek

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... a9d4b1f51e


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2018, o 16:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 kwi 2018, o 15:48
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8 benzyna
Witam, co myślicie o tym aucie;) oglądał ktoś może?

Obrazek

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... zSLFH.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 18:24 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 sty 2018, o 18:20
Posty: 66
Marka: Volvo
Model: V50
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.3T
ciekawe jak takie auta się sprzedają w takiej cenie, ja miałem identyczną w fabr. lakierze z 2007R i 21 tys nie miał kto dać... a wersja bogatsza, co prawda troszkę większy przebieg no ale autko było bez skazy. i też serwis do końca a toyocie. Nie mniej jednak powodzenia życzę..widać autko dobrze wyczyszczone i przepolerowane...może tu jest sekret? w sumie oczy kupują


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2018, o 15:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 kwi 2018, o 11:22
Posty: 4
Marka: xxx
Model: xxx
Rocznik: 2008
Silnik: xxx
Panowie ktoś oglądał może?

1) https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... 52a68347b3

2) https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... 33fb68dcbd

3) https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... f7a3416066

4) https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... 52a68347b3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2018, o 23:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 13:21
Posty: 4
Marka: BMW
Model: X3
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: 3.0d M57N
Czołem Panowie,
W przyszlym tyg sprzedaje X3 i bede sie przesiadal na T25. Generalnie to chcialem ja kupic zamiast X3 ale wyszlo jak wyszlo. Zberalem wszystkie info na temat klekotow i szczerze mowiac to zaden z nich nie jest dobry - czy to 116 czy 126 czy 150/177 kazda z nich ma jakas przypadlosc, tak mowia internety w tym forum. Mimo wszystko korci mnie 2.2 dcat, wiekszosc beda to trasy.
Jaka jest Wasza aktualna pozycja do 2.2? Moze jednak 2.0 126km? Celuje tylko w polifty kombi. Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2018, o 11:45 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 sty 2018, o 18:20
Posty: 66
Marka: Volvo
Model: V50
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.3T
2.2d to nie tylko u nas tego niechcą, za granicą też jest tego pełno w niższych cenach jak 2.0d czy benzyniaków..
Natomiast wersje wyposażeniowe to można w tych 2.2 spotkać naprawdę wypaśne. skóry , telewizory , DVD nawet ktoś jak to brał to
widać że miało być wszystko
natomiast te wersje stoją z reguły dłużej w ogłoszeniach...ale też ktoś to w końcu kupi...jak nie polak to rumun
polak to tak średnio to chce bo
-będzie więcej paliło
-ma dpfa
-2.2 będzie wyższa akcyza
- i milion innych rzeczy które przekreślają ten samochód z takim silnikiem dla polaka

Natomiast Ludzie to mają i jeżdżą...a w internetach to jak to w internetach większośc to stos bzdur, z zasłyszanymi opiniami, bo ktoś gdzieś słyszał, ktoś coś mówił i następny powtarza to samo nie mając zielonego pojęcia o tym co gada...bo słyszał.
To tak samo jak z opiniami o silniku 2.0 TDI VW/Audi...rzekomo nikt tego nie chce, wszyscy piszą to samo o pompie oleju a i tak większość już jeździ 2.0 TDI :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2018, o 12:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 719
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 57
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Ja mam d-cat od 4 lat. Kupiłem sam swoją Ave we Francji z przebiegiem 113kkm. Dziś ma 195kkm i odpukac zmieniam olej co 10tys i nic więcej nie robię. Z własnego doświadczenia mogę polecić. Też naczytalem się wielu negatywnych opinii ale jak kolega wyżej pisal zazwyczaj ktoś słyszał ktoś czytał i tak tworzą się opinie.
Moc daje radoche za co wiadome że więcej pali jak 2.0

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2018, o 16:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7192
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Ja bym szukał zadbanego 2.2 150KM z Polski bez DPFa, unikamy wtedy ewentualnych problemów z DPF i piezoelektrycznych wtryskiwaczy.
A moc silnika po programie będzie większa niż w seryjnym d-cat i spalać będzie mniej od d-cata i z dołu chętniej będzie się zbierał od d-cata.
A i większość d-catów na hamowni nie pokazuje deklarowanych 177km, ale ok. 10 koni mniej.
2.2 150KM będzie na trasie na 6 biegu przy 140-160km/h mieć ok. 2500-2800 obr, więc silnik jeszcze spokojnie będzie pracował.

Plus dla d-cata na trasy to troszkę dłuższe przełożenia fabrycznej skrzyni i obroty jeszcze trochę niższe przy podobnych prędkościach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2018, o 18:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 13:21
Posty: 4
Marka: BMW
Model: X3
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: 3.0d M57N
Dzieki Panowie za dawke opinii - jest to dla mnie istotne, zwlaszcza ze przerabialem wymiane uszczelki w swoim Xie mam lekki bol du*y i podchodze do tematu z dystansem. Rozumiem ze ludzie pisza rozne rzeczy w sieci - ale zakladam ze nie bierze sie to z przypadku. Staram sie filtorwac takie informacje i patrzec technicznie. Podczas zakupu samochodu ciezko zweryfikowac w jakiej formie jest motor, zgodze sie mozna wybadac go wstepnie. Gdybym kupowal kolejnego Xsa podjechalbym po prostu z kompem. W przypadku BMW jest program typu INPA badz Dis ktory pokazuje bardzo duzo - dedykowame do BMW. Czy Toyoty rowniez maja taki program? Dedykowany? Nie ufam zbtnio softom w stylu Delphi itd. Z tego co wiem wtryski Denso sa prawie nienaprawialne, ktore z kolei wystepuja w kazdym klelocie. Ze spalaniem nie mam bolu bo schodze z 3l diesla w automacie.
Jezeli gdzies sie pomylilem prosba o korekte.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2018, o 20:38 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7192
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Wszystkie silniki d4d w Avensis T25FL, 2.0 i 2.2 (126,150,177km) są dotknięte wadą fabryczną i mogą wywalić uszczelkę pod głowicą: viewtopic.php?f=71&t=12956
W jedynych egzemplarzach wywala uszczelkę już przy 100tys km, a w innych po 400tys km problemu jeszcze nie ma - nie ma reguły.
Naprawa uszczelki to wyciąganie silnika dołem i koszty co najmniej 2500zł - trzeba się liczyć że kiedyś może to nastąpić, nie musi ale może.
Jednym z istotnych czynników prowadzących do wywalenia uszczelki są przeciekające pompy wody i użytkownicy nie sprawdzający poziomu płynu w chłodnicy.

Toyota ma swój dedykowany program Toyota Techstream, który z odpowiednim hardwerowym interfejsem robi wszystko co może zrobić ASO: viewtopic.php?f=23&t=11436&hilit=mvci&start=720


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2018, o 20:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 13:21
Posty: 4
Marka: BMW
Model: X3
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: 3.0d M57N
Dzieki piokli za tresciwe info. Zgodze sie absolutnie zwlaszcze z wyciekami. Czy temat nagaru na tlokach i picie oleju tez jest czestym zjawiskiem? Dokoncze Podziemny Krąg na paramount channel i wezme sie za ten soft :)

Pzdr
tymoniasty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2018, o 21:16 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7192
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Picie oleju nie jest problemem tych silników.

Nagar na tłokach bywał źródłem problemów tych silników, mógł prowadzić do zruszenia uszczelki pod głowicą, ale nie znam statystyk jaki jest odsetek tych problemów.
Na pewno warto dodawać do paliwa chemię na czyszczenie z nagarów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2018, o 21:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 13:21
Posty: 4
Marka: BMW
Model: X3
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: 3.0d M57N
Dzieki ponownie. Zatem decyzja wstepnie podjeta. Chcialbym jechac ogladac samochod razem z kompem i testerem spalin w ukladzie, tak aby nie pluc sobie pozniej w brode.

Pzdr
tymoniasty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2018, o 14:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lis 2017, o 20:06
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 diesel 177
witam
jakby ktoś był zainteresowany zadbanym egzemplarzem T25 AVENSIS 2.2 DCAT 2006r. 177KM- http://allegro.pl/toyota-avensis-t25-li ... 73020.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2018, o 14:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lis 2017, o 20:06
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 diesel 177
witam
jakby ktoś był zainteresowany zadbanym egzemplarzem T25 AVENSIS 2.2 DCAT 2006r. 177KM- http://allegro.pl/toyota-avensis-t25-li ... 73020.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2018, o 16:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 maja 2018, o 16:39
Posty: 2
Marka: brak
Model: ...
Rocznik: 1999
Silnik: ...
Witam wszystkich serdecznie,
jako że jestem nowym użytkownikiem forum.

Mam nadzieję, że umieszczam post w odpowiednim dziale.

Panowie / Panie - szukam samochodu do 22.000 zł, który będzie dobry zarówno do miasta jak i na trasy raz w miesiącu (800 km w obie strony).
Przerabiałem pełno aut i mam mętlik we łbie, ale skłaniam się najbardziej ku Avensisie II.
W związku z powyższym mam kilka pytań.

1.) W grę wchodzą 2 silniki - 1.8 (129km) lub diesel 2.0 126 km bodajże.
Bardziej skłaniałbym się ku benzynie, bo słyszałem, że jest to trwała jednostka.
Jakie są Wasze zdania na ten temat? Czy dobrej jakości LPG będzie dawał radę, czy nie bardzo?

2.) Czy za podaną kwotę jestem w stanie znaleźć polifta? Dodatkowo czy warto w ogóle spinać się na polifty tylko? Mam tu na myśli fakt czy przedlifty miały naprawdę dużo "błędów"?

3.) Czy Avensis II jest komfortowym samochodem? Pytam, ponieważ zależy mi na miękkim zawieszeniu (miałem a4 b5 i było dla mnie za twarde).

Z góry dziękuję za informacje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2018, o 19:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2014, o 11:45
Posty: 372
Pochwały: 57
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4-D Po wirusie
1) 1.8 w benzynie to słuszna decyzja, do LPG się nadaje jak najbardziej, w przedliftach 1.8 był problem z piciem oleju który naprawiono po liftingu, sam koszt naprawy nie jest jednak wielki, na pewno niższy niż naprawa UPG w dieslu.
2) w tej kwocie to bym szukał przedlifta, zadbanego, w miarę pewnego, polifta może i kupisz w tych pieniądzach ale będzie w średnim stanie niestety
3) jest komfortowym autem, jeździłem też A4 b5 i powiem że avensis ma troszeczkę bardziej miękkie zawieszenie, akurat ja lubię jak jest twardo, Audi ma troszkę inaczej zestrojone te zawieszenie, avensis ma zaś prostsze i trwalsze, tańsze na pewno też jeśli chodzi o wymianę jakichkolwiek elementów.
Podsumowując ja osobiście wybrałbym benzynę 1.8, ale to moje zdanie i nie musisz się nim sugerować. Pozdrawiam


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2018, o 22:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 sty 2018, o 18:20
Posty: 66
Marka: Volvo
Model: V50
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.3T
nomad89 napisał(a):

2.) Czy za podaną kwotę jestem w stanie znaleźć polifta? Dodatkowo czy warto w ogóle spinać się na polifty tylko? Mam tu na myśli fakt czy przedlifty miały naprawdę dużo "błędów"?
)


Co do ceny mogę się wypowiedzieć
Za taką kwotę da radę kupić polifta, jeżeli chcesz auto w bdb stanie techn. i w oryg. lakierze też jest na to szansa ale licz się z przebiegiem 220-250 tys. km i ....co akurat na toyotę nie jest dużo bo one robią dużo więcej, mowa oczywiście o aucie z udokumentowanym i oryginalnym przebiegiem, o ile aż tak bardzo ci na tym zależy

Sprzedawaliśmy klientowi właśnie coś takiego miesiąc temu i był to polift kombi 1.8 benz prod. 2006, rej 2007, 250 000km, 2 właściciel, wersja Sol, serwis w większości Aso Toyota, lakier fabryczny na całości.... sprzedana za 20 500zł ... :brewki:

Z przebiegiem 140 000 km dopłata 1000 Euro gdzieś tak plus minus też taką właśnie kupiłem dla klienta ale to już na specjalne zamówienie ...pod klienta...bezwypadkowa również.

Natomiast szukać, szukać i jeszcze raz szukać. Chociaż jak jest dobre to znika w miarę szybko z ogłoszeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2018, o 23:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2014, o 11:45
Posty: 372
Pochwały: 57
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4-D Po wirusie
Oo widzisz, ja myślałem że dobry polift to cena przynajmniej około 25tyś a okazuje się że można wyrwać taniej :) Udanych poszukiwań życzę, aby nowy nabytek służył bezawaryjnie latami :) Pozdrawiam


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2018, o 12:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 maja 2018, o 16:39
Posty: 2
Marka: brak
Model: ...
Rocznik: 1999
Silnik: ...
Na wstępie chciałem podziękować za cenne uwagi i rady.

Powiedzcie mi proszę co takiego jeszcze było złego (wady) w przedliftach, na co należy zwracać uwagę TYLKO w silniku 1.8, bo tylko takiego biorę pod uwagę?

Emilko - o jakim koszcie naprawy mówisz co do picia oleju? Co ogólnie trzeba zmienić / naprawić?

Jak jest miękko to mi się już gęba cieszy :P A jesteś w stanie porównać zawieszenie i jego komfort do jakiegoś konkretnego samochodu?

Andrewb - co do przebiegu, to wiadomo jak to u nas w kraju - do negocjacji :D
Jestem normalnym gościem, który wie, że auto służy do jeżdżenia a nie wożenia się raz w niedzielę do kościoła ;] Skoro silniki są trwałe i przebiegi rzędu 300 tys. km nie robią na nich wrażenia, to chill.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2018, o 13:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 mar 2017, o 15:59
Posty: 101
Lokalizacja: Wyszkow
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T25>T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
Jest miekkie ale jak lubisz szybciej w zakrety wchodzic to za bardzo sie przechyla. Jak jedziesz trasa i wieje to jak wyjezdzasz zza tira potrafi lekko bujnac.Taki kanapowiec. W dieslu tego nie ma. Po lifcie silniki nie biorą juz oleju ale ogolnie są mniej awaryjne. Mi brakowalo w 1.8 mocy i 6 biegu. A i fotele nie wygodne na dluższe trasy. Za 22 powinienes spokojnie kupic polifta tylko trzeba cierpliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2018, o 14:29 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3368
Pochwały: 350
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
nomad89 napisał(a):
Powiedzcie mi proszę co takiego jeszcze było złego (wady) w przedliftach, na co należy zwracać uwagę TYLKO w silniku 1.8, bo tylko takiego biorę pod uwagę?


W przypadku zakupu T25 trzeba szukać auta począwszy od nr VIN SB1BR56L90E129522 wyprodukowane po 07/07/2005 który pozbawiony jest tej wady:
viewtopic.php?f=72&t=3805&start=120

temat LPG w T25 czy T25FL masz szczegółowo wyjaśniony tu:
viewtopic.php?f=27&t=4591


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2018, o 11:09 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 maja 2018, o 10:12
Posty: 1
Marka: Citroen
Model: C5
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 hdi
Witam,

Jestem nowy na forum, moja wiedza motoryzacyjna jest niewielka i chciałbym prosić o komentarz odnośnie tego autka:

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... A1h8m.html

Wczoraj je oglądałem i wygląda super w środku, na prawdę zadbane, prowadzi się bardzo dobrze, pewnie.

Niepokoją mnie tylko sprawy blacharskie i te dodatkowe mankamenty typu sprzęgło klimatyzacji oraz laser CD - to ostatnie to najmniejszy problem, ale Waszym okiem moglibyście określić ile bym musiał z miejsca "dołożyć" do tego auta? Właściciel twierdzi, że około 45 000 km temu wymieniał rozrząd. To chyba też by mnie czekało?

Może by udało się stargować do 13 000 pln, ale zastanawiam się czy jest sens, czy nie lepiej poszukać czegoś w lepszym stanie.
Z drugiej strony właściciel jest bardzo szczery i wszelkie mankamenty dokładnie opisał, także nie spodziewałbym się ukrytych usterek (przy oględzinach towarzyszył mi znajomy, który ma sporą wiedzę motoryzacyjną). Kolega mówi, że około 1500 zł do dokładki, więc ogólna cena 14500 zł to za takie auto w poprawionym stanie chyba jest w porządku?
Historia pojazdu pokazuje, że przebieg jest OK.

Pozdrawiam! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2018, o 12:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2011, o 22:41
Posty: 466
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 19
Marka: Toyota
Model: Aensis II
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 B+G
fotele w polifcie t25 są inne że niby wygodniejsze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2018, o 10:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2018, o 12:38
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1.8 129KM
Na wstępie witam Wszystkich serdecznie!

Nadeszła pora na zmianę samochodu, założenia jakie sobie założyłem czyli: duże i przestronne wnętrze, żeby bez problemu mógł za mną siedzieć syn w foteliku, kombi co by spakowanie się na wakacje nie było już strategicznym wyzwaniem, jak to wsadzić żeby jeszcze inne coś weszło, silnik nie musi być demonem mocy ale żeby tempo autostradowe 140-150 nie było katowaniem serducha samochodu i ostatnia rzecz żeby silnik był o opinii mało awaryjnej i dobrze działającej na LPG. Rocznie robię ok 25-30 tys. km stąd instalacja LPG jest nieodzowna, a diesla nie biorę pod uwagę, koszty ewentualnych napraw mocno mnie zniechęcają, a to co dla mnie najważniejsze czyli koszt paliwa, to gaz jest najbardziej oszczędny dla domowego portfela..
Przez ostatnie dwa miesiące szukałem co będzie dla mnie najodpowiedniejsze, focus, V50, vectra, astra, aż na końcu wpadła mi w oko Avensis :)
Pojechałem zobaczyłem na żywo i powiedziałem tak, tym chcę jeździć przez najbliższe kilka lat :) Następny etap, czytanie opinii testów i czego się tylko da.. głowa już boli a wiedza i sprzeczne informacje bokiem wychodzą. Stad postanowiłem zawitać na forum marki bo w takim miejscu najwięcej cennej wiedzy można dostać.

Zdecydowałem się na model T25 z okresu 2003-2009 w wersji kombi, wstępnie silnik 1.8 125KM -wiem że trwała jednostka, mało awaryjna, bardzo dobrze i bez problemowo działająca na LPG. Czyli teraz tylko znaleźć sztukę jak najbardziej zadbaną, mieszczącą się w budżecie i gotowe ? Ale to było by za proste... Wyczytałem że silnik ma wyjątkowy apetyt na olej i to chyba jedyna wada tej jednostki. Jeżeli był by to na przestrzeni 10 tys km ok 1-1,5l to pewnie nie było by w tym nic dziwnego ale czytając informację że 0,5l / 1000km lub więcej, zacząłem nabierać sporo obaw, bo w sumie auto nie za młode, przebieg raczej też nie będzie w granicach 100tys a raczej 200tys. I tu mam do Was pytanie, jako użytkowników tego samochodu, jak to z tym jest ? Czy może polecicie inny silnik ? A może ten problem występował tylko w jakimś okresie produkcji ? Będę bardzo wdzięczny za pomocne rady i informacje. Wiem że chce dokładnie ten samochód kupić, ale chcę uniknąć wpakowania się po uszy w jakiś problem, bo niestety nie stać mnie na takie nie przemyślane decyzje a autko ma cieszyć a przede wszystkim bezpiecznie i bezawaryjnie wozić.

Jeszcze raz z góry bardzo dziękuje za podjęcie dyskusji która ułatwi mi wybór.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2018, o 11:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 600
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
Są już założone tematy co do zakupu poszczególnych modeli Avensis - tam masz też sporo informacji.
Ale jeśli już założyłeś nowy temat...
Powinieneś zacząć od budżetu który chcesz przeznaczyć na zakup auta, bo gdy podajesz sam rocznik i to z niezłym rozrzutem, to ciśnie się na usta żeby polecić zamiast T25 z 2009r, T27 z 2009r.
I w takim przypadku nawet wiem co mogę polecić - zadbaną maszynę używaną przez naszych dwóch Kolegów :
http://avensis.info/viewtopic.php?f=39&t=27140
Ten silnik nie bierze oleju, nie zatykają się kanaliki olejowe, itp - i nie musisz się zastanawiać jak rozpoznać silnik który jest poprawiony, bo w T27 masz już "nowy" silnik.
Oczywiście, żeby nie obrażać Kolegów z T25, to są bardzo fajne auta :ok:
Nawet materiały w środku są lepsze jakościowo, ale kupowanie "nowego" auta, gdzie jest już 3 generacje do tyłu, mija się z celem (rocznik, przebieg, itp).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6652 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: dband


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda