TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 26 wrz 2017, o 16:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6513 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 218  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2007, o 17:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 lis 2007, o 23:05
Posty: 5
Lokalizacja: Płock
Witam
Boję się trochę silnika 2.0 benzyna. Podoobno jest on z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Czy to prawda? I czy ma łańcuch zamiast paska?
Sanmar7 potwierdził opinię mojego znajomego o bezawaryjności (oba autka z dużymi przebiegami - znajomego ponad 160 tys.). Przejechałem się nim - fajnie ciągnie, ale miałem wrażenie, że nie jest zbyt stabilny. Jakie są Wasze opinie na ten temat?
Pozdrowionka :fajka:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2007, o 20:07 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 18 lis 2007, o 20:08
Posty: 87
Lokalizacja: Sandomierz
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FSE 2.0 benzyna
Giorgio napisał(a):
Witam
Boję się trochę silnika 2.0 benzyna. Podoobno jest on z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Czy to prawda? I czy ma łańcuch zamiast paska?
Sanmar7 potwierdził opinię mojego znajomego o bezawaryjności (oba autka z dużymi przebiegami - znajomego ponad 160 tys.). Przejechałem się nim - fajnie ciągnie, ale miałem wrażenie, że nie jest zbyt stabilny. Jakie są Wasze opinie na ten temat?
Pozdrowionka :fajka:


Rzeczywiście silnik jest na wtrysku bezpośrednim i ma łancuch.Jeżeli chciałbyś zamontować gaz,to raczej będzie problem[taka jest opinia fachowców od gazu] Co do łańcucha to ma według producenta służyć cały żywot silnika,więc odpada wymiana paska rozrządu.Swiece zapłonowe wymienia się co 90 tyś.firma Denso 3-elektrodoweSK20BR11-koszt kompletu około 500 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, o 16:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 gru 2007, o 08:52
Posty: 8
Lokalizacja: Pruszków
Mam pytaniec czy wszystkie Toyoty Avensis mają taki silnik?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, o 16:53 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
jesli chodzi ci o te zaśniedzenia to u mnie nie widać tego tak jakis nalot iest ale delikatny :ok:

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, o 20:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 gru 2007, o 08:52
Posty: 8
Lokalizacja: Pruszków
Zmieniam samochód Vectra C GTS na Toyota Avensis obejżałem wiele samochodów i pierwszy raz zobaczyłem jak są skorodowane niektóre elementy osprzętu silnika.
Moje pytanie to - czy ten typ tak ma?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, o 21:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 maja 2007, o 17:21
Posty: 58
Lokalizacja: Kraków
stiopa46 napisał(a):
trzeba uważać na koło dwu masowe


cześć, sorry za lemerskie pytanie, ale o co chodzi z tym kołem dwu masowym?
Jak na nie uważać żeby nie było problemów z samochodem?
Jak można uszkodzić koło dwu masowe?

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, o 21:53 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
uszkodzić to nie ale przy kupnie trzeba na to zwrócić uwagę bo wraz z przebiegiem ma tendencje do siadania :ok: ten typ tak ma

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2007, o 16:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 gru 2007, o 19:55
Posty: 2
Lokalizacja: WARSZAWA
Giorgio napisał(a):
Witam
Zastanawiam się nad kupnem Avensisa 2.0 benzyna z 2003r (T25). Jak sprawują się te wersje? Czy mają typowe wady? (oprócz lamp bo już wymienione). Ile pali?
Będę wdzięczny za opinie :)
Pozdrawiam Giorgio

Witam jestem uzytkownikiem Avensis 2.0 benzyna (T25) PRZEDSTAWIE OPINIE O TYM AUCIE (znaleziona w internecie)

Toyota Avensis 2.0 Prestige - Komfort klasy wyższej
Produkowana w Anglii limuzyna cieszy się dużym zainteresowaniem na krajowym rynku. Okres poprzedzający wprowadzenie „odświeżonego” modelu po liftingu to często okazja do kupienia starej wersji ze sporym rabatem. Dlatego zdecydowaliśmy na opisanie Avensisa z dwulitrowym silnikiem benzynowym w bardzo bogato wyposażonej wersji Prestige.


Obite skórą wnętrze, komplet systemów bezpieczeństwa od ABS po ESP, 7 poduszek gazowych to tylko część długiej listy wyposażenia wersji Prestige. Wnętrze bardziej sprawia wrażenie małego gabinetu dyrektorskiego, niż samochodowej kabiny, a skuteczność wyciszenia wnętrza zasługuje na słowa uznania – do wnętrza przedostaje się niewiele hałasu z zewnątrz, zapewniając kierowcy i pasażerom komfortowe warunki podróżowania.
Jak w klasie wyższej
Ważny atut Avensisa stanowi komfort podróżowania – zawieszenie skutecznie radzi sobie z mniejszymi nierównościami krajowych dróg, a do kabiny nie dochodzą odgłosy jego pracy. Gorzej jest na wyboistych drogach, zwłaszcza na 17-calowych kołach z oponami o niskim profilu – wjechanie w „dziurę" może zakończyć się wówczas uszkodzeniem opony lub nawet felgi.
Istotny atut wersji Prestige stanowią wysokiej jakości materiały i dokładne spasowanie elementów wykończenia wnętrza. Podróżujący może poczuć się w czasie jazdy lepiej niż niejednym samochodzie klasy wyższej, tym bardziej że miejsca w środku jest sporo – dla czterech osób, bo troje dorosłych może jeździć z tyłu tylko na krótkich odcinkach. W parze z objętością kabiny idzie wielkość bagażnika – pojemność 520 litrów.




Avensis to zdecydowanie samochód do komfortowego przemieszczania się, a nie sportowej jazdy. Właśnie tak zestrojono jego zawieszenie i takie zamontowano fotele – wygodne, ale o dość słabym trzymaniu bocznym. To auto w sam raz do kruzowania, zwłaszcza z benzynowym silnikiem. Stosunkowo wysoka pozycja kierowcy zapewnia dobrą widoczność, ale od części kierowców – zwłaszcza tych co nie jeżdżą vanami i SUV-ami – wymagać będzie przyzwyczajenia.
Oszczędnie albo dynamicznie
Dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 147 KM/5700 obr. min. i maksymalnym momencie obrotowym 196 Nm/4000 obr./min. zapewnia niezłe osiągi – 9,4 s „do setki" (automat 11,1 s), prędkość maksymalna 205 km/h (195 km/h) – i umożliwia mało problemowe wyprzedzanie na trasie, chociaż często wymagające redukcji biegu. Czterocylindrowa jednostka z trzema zaworami na cylinder ma dwojaki charakter – na niskich obrotach jest oszczędna, ale mało spontaniczna, z kolei przy wyższych prędkościach obrotowych staje się zrywna i szybko reaguje na silniejsze wciśnięcia pedału przyspieszenia, ale spala więcej paliwa niż podaje producent.



Automatyczna skrzynia biegów umożliwia sekwencyjną zmianę biegów, co bywa czasami bardzo przydatne, i skutecznie maskuje niedobory dynamiki silnika przy niskich obrotach redukując biegi. Szkoda tylko, że przekładnia ta ma tylko cztery przełożenia, w odróżnieniu od 5-biegowego manuala.
Producent podaje zużycie średnie na poziomie 8,1 l Pb95/100 km, 6,6 l w terenie niezabudowanym i 10,6 l w mieście dla skrzyni manualnej, a dla przekładni automatycznej odpowiednio 9,2 l, 7,2 l i 12,8 l Pb95/100 km. W czasie pomiarowych jazd testowych, z zachowaniem przepisowych prędkości jazdy, przy 30-procentowym udziale jazd w dużych miastach oraz spokojnym sposobie jazdy, model z manualną skrzynią biegów spalał średnio ok. 8-8,5 l Pb95/100 km, a przy włączonej klimatyzacji ok. 8,5-9 l, przy temperaturze na zewnątrz 20-25 stopni C. Z kolei automat zużywał odpowiednio ok. 9 i 10 l/100 km. Osiągnięcie takich wyników wymagało od kierowcy optymalnego wykorzystywania silnika – krótkie rozpędzania na wyższych obrotach, a później utrzymywanie prędkości na najwyższym przełożeniu, w przeciwnym razie zużycie było o ok. 1 l większe.



Dynamiczna jazda – szybkie przyspieszanie i częste wyprzedzanie sporej liczby innych pojazdów – oznaczało już średnie spalanie rzędu 11-11,5 l Pb95/100 km. Inaczej wygląda sytuacja przy umiarkowanym temperamencie kierowcy dysponującym dużą ilością czasu – wtedy można osiągać wartości podawane przez producenta, chociaż są one dość wyśrubowane i wymagają ekonomicznego sposobu jazdy. 60-litrowy zbiornik wystarczyć może nawet na 900 km jazdy, przy średniej prędkości 70 km/h i małym ruchu na drodze.
Jakość ma swoją cenę
Avensis 2.0 w ekskluzywnej wersji Prestige, z praktycznie wszystkim czego kierowca zapragnie, kosztuje wg cennika ponad 106,7 tys. zł lub ponad 113 tys. zł w przypadku automatycznej skrzyni biegów. Bardziej przystępna wydaje się wersja Sol m.in. z klimatyzacją, „elektryką", systemami bezpieczeństwa od ABS po ESP i 7 poduszkami gazowymi, za którą zapłacić trzeba ok. 90 tys. zł. Gwarancja wynosi 3 lata z limitem 100 tys. km, a na perforację nadwozia 12 lat. Szkoda tylko, że na przeglądy trzeba pojawiać się co 15 tys. km.

_________________
krulu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, o 17:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 lis 2007, o 23:05
Posty: 5
Lokalizacja: Płock
Witam
Dzięki za garść informacji :-) o Ave 2.0. Pomimo dość wysokiego spalania i braku możliwości montażu instalacji LPG wydaje się być dobrą propozycją i inwestycją.
Przemyslę temat przez święta.
Pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2008, o 22:05 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:00
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Witam,

Jak już sygnalizowałem wcześniej, szukam Ave T25 2004 D4D, przebieg do 150 tys. km, najlepiej wersja SOL lub wyżej. Preferowany liftback lub kombi. Czy znacie jakichś sprawdzonych sprowadzających z zagranicy, z którymi można by na ten temat porozmawiać?

Najfajniej, gdyby Ci sprowadzający byli z Warszawy lub mogli dostarczyć samochód do sprawdzenia w ASO w Warszawie.

Na priv mogę podać namiary do kontaktu telefonicznego.

Z góry BARDZO DZIĘKUJĘ za pomoc i pozdrawiam,
Zlatko


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2008, o 23:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 sty 2008, o 23:37
Posty: 1
Lokalizacja: kolega
Witam, przymiezam sie do kupna aveny z roku 2004 z silnikiem D4D (moc 116 koni ) i mam obawy czy ten silnik bedzie nadawc sie do tak duzego samochodu !!??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2008, o 09:48 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
urssik15_85 napisał(a):
Witam, przymiezam sie do kupna aveny z roku 2004 z silnikiem D4D (moc 116 koni ) i mam obawy czy ten silnik bedzie nadawc sie do tak duzego samochodu !!??

A może tak zapoznać się z zawartością tego tematu a nie zakładać nowy i to dodatkowo w dziale "Zawieszenie"... :nuda: :nuda: :nuda:

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lut 2008, o 00:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 lut 2008, o 11:41
Posty: 17
Lokalizacja: krk
Czy mamy na forum jakiegos uzytkownika ktory jezdzi z silnikiem D4D 177KM (a jesli kombi to bylo by rewelacyjnie)? Czy przy nie wielkich przebiegach posypało sie kolo dwumasowe lub inna czesc zwiazana z niewytrzymaniem zbyt duzego momentu obrotowego?

Czy w ave są jakies wady pt' TTTM' czyli 'ten typ tak ma' (np. stukajaca przekladnia kierownicza w nowych subrau legacy czy tez ich slabe hamulce - co wnioskuje po przekopaniu oficjalnego forum Subaru Import Polska). Jakie ave ma hamulce - przegladajac forum T22 miala niezbyt rewewlacyjne - jak jest teraz w nowych?

Poza swiatałami /wypalajace sie odblyski i poprawione na alu mocowania/ sa jakies inne powazne usterki kotrych nalezy sie spodziewac po 2 ,3 latach eksploatacji - oczywisice nie mowim o czesciach eskploatacyjnych jak filtry, hamulce etc.

Czy pojawiły sie jakies akcje serwisowe?

I ostatnia rzecz - filtr czastek stalych - jak wyglada jego sprawa - wiem ze w najnowszych dieslach /norma euro 4/ bywa to zrodlo nieszczesc :(


I tak kilka linkow traktujacych o ave - imho ciekawe - ale niech posiadacze ocenia czy sa obiektywne...
http://www.autoflesz.pl/artykuly/1481,T ... S_700.html

http://www.autoflesz.pl/artykuly/106,Sp ... setki.html

http://www.autoflesz.pl/artykuly/129,Do ... _2007.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lut 2008, o 23:46 
kk napisał(a):
Czy mamy na forum jakiegos uzytkownika ktory jezdzi z silnikiem D4D 177KM (a jesli kombi to bylo by rewelacyjnie)?

No pare osob sie chyba znajdzie - czuje sie w sumie wywolany do tablicy, ale jesli o mnie chodzi to jezdze zbyt krotko (niecale 2 miesiace i 10kkm), zeby cos miarodajnego napisac

Cytuj:
Czy przy nie wielkich przebiegach posypało sie kolo dwumasowe lub inna czesc zwiazana z niewytrzymaniem zbyt duzego momentu obrotowego?

U mnie wszystko dziala, ale to chyba oczywiste... cos mi sie kojarzy niedawno post kolegi z D-CATem, któremu pod koniec gwarancji trafila sie jakas wieksza awaria, ale czy bylo to kolo dwumasowe to nie pamietam - poszperaj w archiwum, bo mi sie teraz nie udalo tego znalezc (ew. może ktoś pomoże)

Cytuj:
Czy w ave są jakies wady pt' TTTM' czyli 'ten typ tak ma' (np. stukajaca przekladnia kierownicza w nowych subrau legacy czy tez ich slabe hamulce - co wnioskuje po przekopaniu oficjalnego forum Subaru Import Polska). Jakie ave ma hamulce - przegladajac forum T22 miala niezbyt rewewlacyjne - jak jest teraz w nowych?

Pedal lapie dosc nisko co troche mnie denerwuje, tak samo reczny bardzo pozno lapie, ale to chyba kwestia regulacji, hamulce po prostu sa... nie jest to raczej jakies niewiadomoco ;-) ale spelniaja swoja role, mam tez AR147 - tam jednak mam wrazenie ze hamulce sa lepsze


Cytuj:
Poza swiatałami /wypalajace sie odblyski i poprawione na alu mocowania/ sa jakies inne powazne usterki kotrych nalezy sie spodziewac po 2 ,3 latach eksploatacji - oczywisice nie mowim o czesciach eskploatacyjnych jak filtry, hamulce etc.

AFIK problem wypalajacych sie lamp dotyczyl glownie modelu sprzed FL, a co do nowych lamp w modealch po FL to nie slyszalem o takich przypdkach jeszcze
Reszta - zobaczymy za 2-3 lata ;-)

Cytuj:
Czy pojawiły sie jakies akcje serwisowe?

Chyba nie

Cytuj:
I ostatnia rzecz - filtr czastek stalych - jak wyglada jego sprawa - wiem ze w najnowszych dieslach /norma euro 4/ bywa to zrodlo nieszczesc :(

Niby tak, tez sie nieco obawialem tego przy zakupie... ale zobaczymy ;-)
Poki co dla lepszego samopoczucia tankuje tylko paliwa "premium"

Cytuj:

[/quote]

Chyba jednak strata czasu, sporo glodnych kawalkow ("silnik jak serce pudziana")kawalek poczytalem ale jak poczulem ze autor musi sie artykulem odwdzieczyc za to, ze dostal auto do pojezdzenia to sobie darowalem dalsza lekture


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lut 2008, o 00:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 lut 2008, o 11:41
Posty: 17
Lokalizacja: krk
dzieki. ale jak do tej pory nie dzialo sie nic zlego? zadnych bzdurek czy innych drobiazgów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lut 2008, o 15:38 
kk napisał(a):
dzieki. ale jak do tej pory nie dzialo sie nic zlego? zadnych bzdurek czy innych drobiazgów?


Nie, nic sie nie dzialo... ale bylbym mega zdziwony jakby cos szwankowalo (powtarzam: auto ma ledow 2 miesiace i 10kkm przebiegu)


Góra
  
 
PostNapisane: 23 lut 2008, o 18:19 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
dzis byłem w salonie pooglądać nowe awe to specyfikacje i cenniki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2008, o 20:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 paź 2007, o 17:29
Posty: 281
Lokalizacja: KR
łolaboga, ceny poszły w dół ;(

_________________
była: Ave Sol+ 2.0 D4 VVT-i '07


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2008, o 21:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20384
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ostatnio jak bylem w salonie to podstawowe Ave w dieslu (126KM) kombi kosztowalo 85 tys co w tej klasie jest naprawde dobra cena :ok: , bylem milo zaskoczony :jupi:

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: O co chodzi ?!
PostNapisane: 23 lut 2008, o 23:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 22:32
Posty: 13
Lokalizacja: Lisburn
Witam

W przyszlym tygodniu planuje zakup Avensis'ki i mam maly problem :-(
Rocznik jaki mnie interesuje to 2003 badz 2004 silnik 2.0 D4D czy ktoś wie co oznaczają symbole T2 , T3 , T3-S , T3-X , T4 ?
Czy takie oznaczenia wystepuja tylko w UK ?
Jezeli ktos wie to prosze o pomoc w postaci opisu badz o podanie linku gdzie znajde takowy.
...
Dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2008, o 23:11 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Łoo panie ale tanio :D Teraz to się zastanawiam czy nie kupić starego modelu, bo ceny bardzo dobre. Za full opcję z navi, skórą i 2.0 benzyną trochę ponad 100tys. to konkurencyjna cena.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2008, o 23:49 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Te symbole to oznaczenia wyposażenia, coś jak u nas Terra, Luna, Sol, Sol plus, Prestige, X. Jak to się ma do naszych wyposażeń to nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2008, o 12:41 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
naj smieszniejsze to to ze corolla najtańsza kosztuje 60400 a awka 68500 to wolał bym awka na 100 procent :ok:

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2008, o 19:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lut 2008, o 01:02
Posty: 309
Lokalizacja: Warszawa
CO do D-CATa akcje serwisowe grubsze były dwie - pierwsza to wymiana komputerów druga jest cały czas w toku to zmiana oprogramowania. Zmiana jest dokonywana w serwisie podczas przeglądu bez informowania właściciela. Więc nie zdziwcie się jeśli po najbliższym odebraniu z salonu moc się trochę przytemperuje i będzie się wydawało, że odczuwacie spadek dynamiki - jak napisali japońce - to dla polepszenia satysfakcji - ale oczywiście szczegółów w info technicznym brak. Inna sprawa - u mnie miałem dość długi czas problem z czujnikiem recyrkulacji spalin. I w salonie gdzie kupiłem jak i we Wrocławiu nie mogli sobie z tym dać rady. Dopiero Sumienni serwisanci z Lubina, którzy nie dali za wygraną i zbadali w końcu czujnik i sterowaną przez niego klapkę, która się zawieszała i powodowała błąd w komputerze - w każdym razie po wymianie czujnika jak i klapki polepszyło się. W międzyczasie byłem z avenem na hamowni - wykres momentu obrotowego byl daleki od tego jaki podaje producent i moc tez była nizsza bo 158 KM. Mam nadzieje ze od 2005 roku udoskonalili ten silnik i w nowych modelach nie ma już tych bolączek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2008, o 14:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 22:13
Posty: 5
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
znalazłem takie oto cudo avensis na gratka.pl

Bardzo mocno zastanawia mnie przebieg samochodu. Tylko 55tys. Z drugiej strony po rdzy widać, że stał chyba dłuuugo. Wątpię, żeby Niemiec jeździł tak skiereszowanym autem ;). Ma dwa kluczyki. Niezarejestrowany.

Uda się Wam wychwycić coś z fotek? MOże był bity bardziej, a jedynie prawy przód został do zrobienia zdjęcia.

Czekam na każdą opinię.
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2008, o 16:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lut 2008, o 01:02
Posty: 309
Lokalizacja: Warszawa
Przede wszystkim upewnij się czy nie jest wyrejestrowany w Niemczech bo go nie zarejestrujesz w Polsce bez kompletu dokumentów ;) + sprawdź książkę serwisową - I sprawdź w briefie kto był poprzednim właścicielem. Jakiś czas temu gość chiał mi wcisnąć Avensisa Verso (oczywiście
"nie bitego"), którego poprzednim właścicielem była firma ... po głębszym przekopaniu internetu okazało się, że ta firma to wypożyczalnia samochodów. PRzebieg też był podejrzanie niski.

Jak na ten rocznik i przebieg + naprawa to w sumie cena jest w porządku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2008, o 16:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 22:13
Posty: 5
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
mały update - auto jest z Belgii, ale to chyba nie stanowi jakiegoś problemu. W czwartek gość ma przesłać VINa i szczegóły: gdzie auto było serwisowane i przez kogo używane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2008, o 16:08 
Offline
Moderator
Moderator

Dołączył(a): 21 kwi 2007, o 14:03
Posty: 1419
Lokalizacja: Kielce
niech wysle a ja tak jak na prvie pisalem sprawdze to


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2008, o 16:08 
Obejrzalem cennik i nieco sie wkurzylem - Sol Plus 180 114kzl :jacipokaze:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2008, o 16:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lut 2008, o 01:02
Posty: 309
Lokalizacja: Warszawa
Hehe - to nie jesteś osamotniony. ;)

Ja odebrałem samochód 29 stycznia a nowy cennik wprowadzili od 11 lutego ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6513 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 218  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda