TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 sty 2018, o 14:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1099 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lip 2015, o 17:40 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:12
Posty: 1077
Lokalizacja: wielkopolska, Gniezno
Pochwały: 62
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2014
Silnik: 1,8 benzyna 147 KM
A silniki 2.2 sa też.

_________________
REAL PLANES HAVE PROPS !!!!! C-130 Hercules


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2015, o 19:18 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 729
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
no jasne, Avensis samochodem do Rajdu Polski.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2015, o 20:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20486
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
adas13 napisał(a):
Wszystko ladnie pieknie, ale diesel konczy sie na 2,0-l-D-4D 105kW (143PS) to porazka, chyba trzeba bedzie "cipowac".
Jedna porazka zastapila inna porazke (2.2 2ad). pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2015, o 21:03 
wrc napisał(a):
adas13 napisał(a):
Wszystko ladnie pieknie, ale diesel konczy sie na 2,0-l-D-4D 105kW (143PS) to porazka, chyba trzeba bedzie "cipowac".
Jedna porazka zastapila inna porazke (2.2 2ad). pozdr


Niedlugo bedzie koniec tych porazek. Toyota za piec lat nie bedzie miala zadnego takiego silnika w ofercie.


Góra
  
 
PostNapisane: 11 lip 2015, o 21:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20486
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Dokladnie, rozpocznie sie nowa epoka, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2015, o 09:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 313
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
Avensis znika z ryku jak bylo w przypadku Corolla, poprostu zmienia na inna nazwe, zanik takiego modelu w tej klasie nie bylo by fajne dla firmy.
Ten 2L dieselek tez pochodzi ze stajni BMW?
Wiec jaki plan maja w tej klasie, Hybrid bez dieselkow, to ja musze stajnie zmienic.

Co do silnika 2.2(130Kw) nie moge nic zlego powiedziec, jezdzi i ma sie dobrze, nie psuje sie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2015, o 09:54 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2010, o 07:45
Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8 benzyna 2ZRFAE
A tak z ciekawości, co cię tak skłania ku dieslom? Ja jeżdżę raczej sporo, ok 42 kkm rocznie. Przy zamawianiu nowego auta mocno zastanawiałem się nad dieslem ale wychodziło mi, że musiałbym przejechać ~200 kkm ( przy ówczesnej cenie paliw ) aby zwróciła się różnica w cenie auta.

Chyba, że ktoś o prostu lubi diesle a nie kieruje się tylko kosztami.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2015, o 10:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 313
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
Odejscie/niuciki, i jak kopa nie bedzie, to kupie starszy model, jezdze malo, ale to nie mam nic do tematu.

Mam miec przyjemnosc z jazdy, a nie mula.

Nowa Mazda 6 2.2D 129 kW (175 PS) tez ladnie wyglada, od 0 -100 km/h w 8s. kombi, mamy 420Nm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2015, o 10:45 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2013, o 06:10
Posty: 552
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis t27 kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d 1ADFTV
"Odejście/niuciki" w dieslu to są mocno subiektywne odczucia, które często niewiele wspólnego maja z tym jak samochód jedzie w rzeczywistości. Po prostu diesel bardziej brutalnie oddaje moc ale krócej niz benzyna wolnossąca, która robi to liniowo ale dłużej. A i tak nic nie zastąpi mocy z pojemności.
Hybryda jako jak widać mniej awaryjne rozwiazanie niż diesel ma szanse sporo zawojować. Wystarczy juz popatrzeć ile hybryd jeździ w Polsce. Nie sa tak bardzo droższe, bagażniki maja wielkości takiej samej jak te same modele tradycyjne.
Spalanie tez da sie uzyskać niższe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2015, o 13:54 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2009, o 22:11
Posty: 3274
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 217
Marka: TOYOTA
Model: Cor, Aur HSD, Ave
Rocznik: 2011
Silnik: 1,6VVTi, HSD, 1,6D4D
Wystarczy popatrzeć chociaż na Madryt, 90 proc taksówek to Priusy, w stanach jako nowa Taxi zarejestrujesz tylko juz hybrydę ... sa porostu bezawaryjne
Nowy model po Avensisie nie będzie porostu nowym modelem z nowa nazwa jak miało to miejsce z Carina na Avensis, nowy model będzie segmentem E. Toyota niestety powoli odchodzi od diesli, taki kierunek sobie ustawiła i mozna to zaakceptować albo nie, jeśli nie to na szczęście jest milion innych Marek jak juz kolega wspomniał chociażby Mazda z tym super mocnym i wyżyłowanym dieslem ... Życzę powodzenia w bezawaryjnej eksploatacji, z oczekiwaniem na części bez samochodu zastępczego ;-(
Jeżdzę sporo tym nowym dwulitrowym Avensisem od BMW i Przyznam ze tragedii nie ma, zawsze się znajdzie ktoś kto będzie narzekał ze za mało mocy, na szczęście sa w innych markach mocniejsze jednostki napędowe dla malkontentów przedkładających odczucia przeciążenia miliona G przy starcie nad bezawaryjna eksploatacje. Moim zdaniem moc ok 140 - 160 koni to optimum nawet w segmencie D. Toyota wychodzi z podobnego założenia, nie ma co przeciążać silników, maja być bezawaryjne ... i dlatego dosyć mocno przekonstruowala te diesle zanim wsadziła do naszych modeli.

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2015, o 14:20 
Diesle odejda. Wymagania jakie musza spelnic staja sie absurdalne i wysokie zaawansowanie techniczne przestaje sie oplacac. Jak na razie klientowi koncowemu. Diesel stracil wszystkie swoje atuty. Odejda w niebyt. To tylko kwestia czasu. Kregi decyzyjne w Toyocie to zrozumialy. Tez dzieki temu jak marka stracila na wizerunku dzieki awaryjnosci diesla. W czasie gdy pojawil sie pierwszy Prius wszyscy kiwali glowami. Co dzis mamy na runku? Bum na hybrydy. Inni producenci sa w lesie. Toyota oferuje hybrydy od 100 do ponad 400 KM (Lexus). Drugim trendem sa turbo benzyny. Japonczycy nie spieszyli sie z wprowadzaniem tego napedu. Obecny 1.2T opracowywali 10 lat. Jakos czuje nosem, ze nie beda padaly tak nagminnie jak u konkurencji. Podobne trendy widac w Hondzie. Trendy w niemieckiej motoryzacji sa zgola inne. Tu chyba prowadzi VAG dazac do tego zeby silnik stal sie czyms jdenorazowym, nadajacym sie po zyzyciu tylko do wymiany. Osobiscie nigdy nie kupie juz zadnego diesla. Choc jezdzilem nimi zawsze. Diesel i pojemnosc w benzynie. To zawsze bylo najlepsze. Ale czasy sie zmieniaja


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
  
 
PostNapisane: 12 lip 2015, o 19:16 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 729
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
już to kiedyś pisałem, ale powtórzę, turbobenzyny dostępne były w Toyocie od lat 80-tych. Zarówno małe pojemności jak i duże. Mają więc spore doświadczenie w tej kwestii. Kolejnym samochodem żony będzie Lexus CT i to jest postanowione bezwarunkowo. Doprawdy ciężko mi zrozumieć na co komu jakieś gigantyczne moce w dupowozie. Ponad 300Nm robi dobrą robotę już w 1AD, aha rozumiem na niemieckie autostrady :szatanek:

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2015, o 10:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 313
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
Widze ze tu cala grupa sie ekologiczna/ekonomiczna zrobila, nie jezdze w PL, tylko w takim panstwie gdzie nie ma "ograniczania" szybkosci.
Jezeli juz kupili dwa silniki od BMW, to mogli kupic ten trzeci 140 kW (190 PS) i nikt by nie jeczal, ze mu malo.
Napewno sa uzytkownicy co patrza na ekonomike, ile zrobia kilometrow w roku, zeby sie oplacalo, mnie takie warunki nie interesuja, ma byc kop i poprawiona aerodynamika, zeby go nie dzwigalo od 180km/h.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2015, o 10:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 313
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
Na forum zostal podany link, a mnie ciekawi co to jest?

http://pdf.sites.toyota.pl/spec_avensis.pdf

Silnik wyposażony w moduł PowerBoost


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2015, o 11:10 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9499
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 507
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
adas13 napisał(a):
Na forum zostal podany link, a mnie ciekawi co to jest?

http://pdf.sites.toyota.pl/spec_avensis.pdf

Silnik wyposażony w moduł PowerBoost


Taki niby fabryczny chip z którym są same problemy :jezyk:
viewtopic.php?f=57&t=19637&p=405680&hilit=power+boost#p405680

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2015, o 13:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 313
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
@pafcio,
thx za link
Tzn. "mozgojeb" (takie zabawki omijam), dlaczego nie przeprogramuja "engine control", bo jest od DENSO i nikt nie ma dojscia.

Teraz dochodzi do mnie co uzytkownicy wyzej mysleli, ale czy kazdy ma 80 000 euro na Toyota Mirai, ciekawo sie zapowiada start (wrzesien 2015), ale brak stacji paliw.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2015, o 20:23 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2009, o 22:11
Posty: 3274
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 217
Marka: TOYOTA
Model: Cor, Aur HSD, Ave
Rocznik: 2011
Silnik: 1,6VVTi, HSD, 1,6D4D
adas13 napisał(a):
Widze ze tu cala grupa sie ekologiczna/ekonomiczna zrobila, nie jezdze w PL, tylko w takim panstwie gdzie nie ma "ograniczania" szybkosci.
Jezeli juz kupili dwa silniki od BMW, to mogli kupic ten trzeci 140 kW (190 PS) i nikt by nie jeczal, ze mu malo.
Napewno sa uzytkownicy co patrza na ekonomike, ile zrobia kilometrow w roku, zeby sie oplacalo, mnie takie warunki nie interesuja, ma byc kop i poprawiona aerodynamika, zeby go nie dzwigalo od 180km/h.

A w którym kraju nie ma ograniczeń prędkości?

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2015, o 20:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 313
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
W Niemczech


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2015, o 20:34 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2009, o 22:11
Posty: 3274
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 217
Marka: TOYOTA
Model: Cor, Aur HSD, Ave
Rocznik: 2011
Silnik: 1,6VVTi, HSD, 1,6D4D
adas13 napisał(a):
Widze ze tu cala grupa sie ekologiczna/ekonomiczna zrobila, nie jezdze w PL, tylko w takim panstwie gdzie nie ma "ograniczania" szybkosci.
Jezeli juz kupili dwa silniki od BMW, to mogli kupic ten trzeci 140 kW (190 PS) i nikt by nie jeczal, ze mu malo.
Napewno sa uzytkownicy co patrza na ekonomike, ile zrobia kilometrow w roku, zeby sie oplacalo, mnie takie warunki nie interesuja, ma byc kop i poprawiona aerodynamika, zeby go nie dzwigalo od 180km/h.

W Niemczech jest coraz mniej miejsc bez ograniczenia prędkości niestety.

Mogli kupić tez tego trzylitrowego i do kpl w bonusie od eMpałera ... tylko po co? Jeśli wiadomo ze model się kończy, diesle odchodzą powoli do lamusa ... Poza tym większy mocniejszy to wyższa cena auta ... Myśle ze Ci co podejmowali temat współpracy z BMW nie kierowali się subiektywnymi odczuciami przeciążeń podczas jazdy ... a zasada jest prosta, nie znajdujesz w ofercie czegoś dla siebie, szukaj gdzie indziej ... :hahaha:

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2015, o 08:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2013, o 06:10
Posty: 552
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis t27 kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d 1ADFTV
Powiedzmy poza tym sobie szczerze. Europa dla toyoty mogła by nie istnieć. Sprzedaż ich samochodów w Europie jest na tyle mała, ze nie musza na sile wkładać silników, które pewnie maja ale, które jednocześnie może nie spełniają chorych norm emisji w euro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2015, o 09:31 
muzzz napisał(a):
Powiedzmy poza tym sobie szczerze. Europa dla toyoty mogła by nie istnieć. Sprzedaż ich samochodów w Europie jest na tyle mała, ze nie musza na sile wkładać silników, które pewnie maja ale, które jednocześnie może nie spełniają chorych norm emisji w euro.

Tez tak mi sie czasami wydaje. W takiej Rosji dostepny jest Camry z silnikiem trzylitrowym.


Góra
  
 
PostNapisane: 15 lip 2015, o 11:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20486
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Visitor1230 napisał(a):
muzzz napisał(a):
Powiedzmy poza tym sobie szczerze. Europa dla toyoty mogła by nie istnieć. Sprzedaż ich samochodów w Europie jest na tyle mała, ze nie musza na sile wkładać silników, które pewnie maja ale, które jednocześnie może nie spełniają chorych norm emisji w euro.

Tez tak mi sie czasami wydaje. W takiej Rosji dostepny jest Camry z silnikiem trzylitrowym.
Tak, w Azji Toyota ma inna oferte, ale to inne rynki. W Europie sprzedaz jest mala co nie zacheca toyoty do inewestowania w szeroka oferte, a to znow powoduje ze auta sie slabo sprzedaja. Wiec cieszcie sie T27 po fl ze jest na rynku, pewnie nie brakowalo glosow w Toyocie zeby juz w ten model nie pchac pieniedzy i zakonczyc produkcje w 2015. Komu mocy za malo zawsze moze sobie Tesla kupic, a nie sie oszukiwac ze 2.2ad to szybkie auto... pozdr


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2015, o 16:15 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2009, o 22:11
Posty: 3274
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 217
Marka: TOYOTA
Model: Cor, Aur HSD, Ave
Rocznik: 2011
Silnik: 1,6VVTi, HSD, 1,6D4D
Visitor1230 napisał(a):
muzzz napisał(a):
Powiedzmy poza tym sobie szczerze. Europa dla toyoty mogła by nie istnieć. Sprzedaż ich samochodów w Europie jest na tyle mała, ze nie musza na sile wkładać silników, które pewnie maja ale, które jednocześnie może nie spełniają chorych norm emisji w euro.

Tez tak mi sie czasami wydaje. W takiej Rosji dostepny jest Camry z silnikiem trzylitrowym.

Miałem okazje jechać sowiecka Camry, tragedia ... jakość tragedia, odczucia tragedia, wygląd auta tragedia

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lip 2015, o 21:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 lis 2013, o 19:15
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27FL
Rocznik: 2013
Silnik: 1.6 benzyna
w nowej avensis nad przednimi reflektorami są zamontowane dodatkowe grube uszczelki. Myślicie, że to jakiś nowy element wyciszenia auta? czemu to ma służyć? w poprzedniej wersji w tym miejscu nie ma żadnych uszczelek.

_________________
moje ex: Colt'09, Megane'96


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2015, o 11:27 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3254
Pochwały: 335
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
W sierpniowym numerze "auto motor i sport" jest test porównawczy sedanów w dieslu T27FL II i I40.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2015, o 11:30 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5695
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
I jak Aven wypadł ?

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2015, o 11:43 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3254
Pochwały: 335
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
No Aven wygrał zdobywając 307 pkt. na 500 możliwych a i40 tylko 290 ;-)
Toyota wyraźnie góruje na konkurentem w kategorii "właściwości jezdne", a w pozostałych ma kilkupunktową przewagę.Zyskuje uznanie za większą liczbę nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie aktywnego bezpieczeństwa i porządny silnik :hahaha: .Żeby jeszcze Toyota chciała przejąc od BMW napęd na tylne koła...
Plastikowe "drewno" lepiej sobie podarować w Avenie zdaniem redaktora :-D
Ciekawe czy w W-wie T27 FL II będzie w pewnych kręgach tak popularna jak Mazda 6 :szatanek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2015, o 13:43 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2008, o 14:29
Posty: 885
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 47
Marka: Ford
Model: Focus III FL
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.5 EB (150 KM)
Właśnie po obejrzeniu tego filmu, aż ciarki po ciele przechodzą. Jak go pokazałem żonie to od razu wyleczyła się z Mazdy 6, mimo że jej się bardzo podoba. Coś mi się zdaję, że chyba następnym samochodem po T25 będzie też Toyota. Biegam sobie po necie i sprawdzam co i jak i jakby nie patrzeć Toyota wychodzi najkorzystniej, to co można dostać w konkretnych pieniądzach. Nawet o dziwo moja małżonka zmieniła zdanie i nie upiera się przy segmencie C i powiedziała, że "nauczy" się większym jeździć. Wstępnie oglądała Corollkę, ale jak jej pokazałem wymiary, że jest identyczna jak T25 to stwierdziła, że lepiej już porozglądać się za Avensisem :-D :szatanek:
Mi 2 razy powtarzać nie trzeba. ;-) I powiem szczerze że T27 FL II bardzo mi sie podoba, troszkę mniej niż Mazda 6 ale jest tańsza i może nie będą jej tak kraść jak 6'tki. 1.8 w manualu i więcej do szczęścia mi trzeba.

_________________
Szafirowy mały ale wariat :-P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 17:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2008, o 14:29
Posty: 885
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 47
Marka: Ford
Model: Focus III FL
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.5 EB (150 KM)
Wczoraj byłem z małżonka na jeździe próbnej nowym Avensisem. Dostałem praktycznie taki model jaki mnie po mału zaczyna interesować. 1.8 manual, sedan, Premium z pakietem Executive, brakowało mi jeszcze pakietu Style ale.... ;)

Wrażenia z jazdy to kosmos w porównaniu z T25 , 2.0 benzyna. Układ kierowniczy i jezdny, cudny, reaguje na najmniejszy ruch, sprzęgło chodzi delikatnie, swietnie mi sie nim jechało.

Ogólnie jest bardzo poprawnie, niby szału nie ma i podobny porządek jak we wcześniejszych wersjach ale jednak czuć, ze nowy. :)
Żona jechała z córka z tylu i np, uchwyty z tylu w boczkach plastikowe, powiedziała ze u nas były skórze, mowię gdzieś na kosztach trzeba uciąć.

Mieliśmy sprzedać 2 i kupić jeden mniejszy ale po jeździe nowym Avenem, zonie sie tak spodobało ze chyba dalej zostawi sobie Pandę ale chciałaby jednak nowego Avensisa z opcja ze może sie kiedyś przełamie i zacznie nim jeździć. Mi tam 2 razy powtarzać nie trzeba i ja jestem "za" taka opcja ;)

_________________
Szafirowy mały ale wariat :-P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2015, o 11:49 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 8 lut 2008, o 19:35
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27C
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8 CVT
Ja już od lipca śmigam T27FLII. Wersja 1.8 CVT Prestige.
Jest parę rzeczy które mnie denerwują i powodują, że ten samochód nie ma duszy tak jak miał ją T25
- Plastykowe uchwyty drzwi, jakieś taki chińsko wyglądające.
- Słaby dostęp kierowcy do włączników szyb i drzwi
- Kiepskie plastyki, bardzo cienkie, o fakturze zdzierającej naskórek co powoduje, że wyglądają jakby były brudne i porysowane.
- Trochę kiepska skóra.
- Paskudnie wyglądające progi
- Jak jest ciepło to na postoju któreś tworzywo strasznie capi i ciężko w środku wytrzymać.
- Brak podwójnego uchwytu na tylnej klapie. Jest tylko po prawej stronie, a mi jest potrzebny akurat po lewej.
- Sporo mankamentów w używalności sprzętu audio/navi
- Jak na razie sporo nieaktualnych punktów POI - na serwerze brak aktualizacji.
- Strasznie głęboko schowane gniazdo USB, AUX i zapalniczki
- Brak obsługi poprzez Bluetooth więcej niż jednego telefonu na raz. Żeby chociaż można było prosto i szybko przełączać się między sparowanymi urządzeniami.
- Schowek środkowy jakiś taki mało praktyczny z jakąś idiotyczną wstawką.
- Schowek na okulary za płytki. Trzeba szukać okularów pod ten schowek.
- Przycisk Start/Stop mógłby być w bardziej widocznym miejscu.
- Brak opcji automatycznego składania lusterek po wyjściu z samochodu
- Brak opcji zdalnego sterowania szybami (zamykanie otwieranie)
- Miejscami w środku będzie go trudno czyści. Kurz i inne paprochy będą dostawać się w miejsca trudno dostępne dla ścierki.

Za zbędną duperelę uważam system rozpoznawania znaków.

Szczególnie zadowolony jestem z CVT, lamp Pure LED, radia DAB i jakości dźwięku.

Jak dla mnie T25 był ideałem (w tej klasie oczywiście i na tamte lata) Miał lepsze materiały, lepiej był wykończony i projektowany z głową.

Jak na razie nie spotkałem osoby, której by ten samochód się nie podobał.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1099 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda