TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 sty 2018, o 09:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1099 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 cze 2015, o 15:07 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9499
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 507
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Ksinko123 napisał(a):
Pafcio Michał mówi że robimy spota w sierpniu, bedziesz?

A co do T29... Zgadzam sie z Kabumem niestety...

Gdzie i kiedy dokładnie? Możemy sie umawiać w temacie spotów w Wwa

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2015, o 17:03 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2013, o 12:15
Posty: 1641
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 98
Marka: Toyota
Model: Auris I
Rocznik: 2009
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 Benzyna
Ja byłem zobaczyłem i bardzo mi się podoba. Nie zobaczyłem auta premium ale też nie szukałem w Toyocie Lexusa. Wnętrze zrobiło krok milowy. Samochód już nie wygląda jak auto kryzysu. A co do wyglądu to szczerze mówiąc gusta są różne ale ładne Toyoty w historii marki to można policzyć na palcach jednej ręki.

_________________
Kiedy za oczami noszę diabła, znajdź mnie tam gdzie +4822


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2015, o 21:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
środek wyglada niezłe, ale to są wszystko wersje wystawowe czyli topowe,
ciekawe jak wyglądają te najtańsze wersje ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2015, o 21:59 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2013, o 06:10
Posty: 552
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis t27 kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d 1ADFTV
Racja.
Miałem ostatnio okazje jechać Corollą w bida wersji to nie wyglądało to wszystko za ciekawie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 08:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2014, o 21:17
Posty: 7
Lokalizacja: Kozienice
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Diesel
Byłem,oglądałem, przejechałem się i .... wrażenia ogólne pozytywne, wyciszenie lepsze, fotele wygodniejsze, kokpit jak dla mnie ładny dobrze wykonany i przejrzysty, jeśli chodzi o zawieszenie i układ kierowniczy nie wypowiem się ze względu na dość krótką przejażdżkę, kierownica wygodna i miła w dotyku (do sterowania przy kierownicy trzeba się przyzwyczaić). Jak dla mnie dobrze skrojony samochód bez udziwnień i fajerwerków.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 11:55 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1109
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 119
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 1.8
Zamiast 1.6 D4D powinni dać hybrydę i to rozwiązanie mogłoby przyciągnąć więcej klientów - chociaż może w kolejnym lifcie się pojawi :)

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
]T27 Wagon 1AD-FTV

Jest
T27FL limousine 2ZR-FAE viewtopic.php?f=64&t=24766


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 12:05 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2014, o 21:17
Posty: 7
Lokalizacja: Kozienice
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Diesel
kabum napisał(a):
Zamiast 1.6 D4D powinni dać hybrydę i to rozwiązanie mogłoby przyciągnąć więcej klientów - chociaż może w kolejnym lifcie się pojawi :)

Podczas jazdy testowej o tym samym rozmawiałem ze sprzedawcą. Sam też stwierdził że jest małe zainteresowanie dieslem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 12:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20491
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kabum napisał(a):
Zamiast 1.6 D4D powinni dać hybrydę i to rozwiązanie mogłoby przyciągnąć więcej klientów - chociaż może w kolejnym lifcie się pojawi :)
Ponoc naped hybrydowy nie byl uwzgledniony podczas konstrukcji nadwozia/podwozia t27, i ta konstrukcja nie zmienila sie od czasu wejscia t27 na rynek. Stad naped hybrydowy ponoc nawet nie jest mozliwy. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 12:35 
kabum napisał(a):
Zamiast 1.6 D4D powinni dać hybrydę i to rozwiązanie mogłoby przyciągnąć więcej klientów - chociaż może w kolejnym lifcie się pojawi :)

W jakims tescie wyczytalem ze konstrukcja podwozia nie pozwala na wpakowanie hybrydy.


Góra
  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 13:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 15:41
Posty: 159
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2ZR-FAE
Dopiero następca, zbudowany w architekturze TNGA, będzie miał napęd hybrydowy (ale raczej nie będzie to już Avensis)

_________________
Pozdrawiam,
Kuba
ZRT271L-AWFGPW


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 15:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2009, o 09:58
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: benzyna 1.8 148 KM
Przejechałem się dziś nowym avensisem benzyna 1,8/148 KM w manualu. Nie dużo. Jakieś 20 km - trochę miasto trochę trasa.

Refleksje na gorąco:
Auto prezentuje się ciekawie, ale czy ładniejsze? Tego jeszcze nie wiem.
Po zajęciu miejsca poczułem się jak w starych wygodnych butach. Wszystko na miejscu! Fotel zdecydowanie wygodniejszy z pewniejszym trzymaniem. Kierownica przyjemna w dotyku, ale jak na mój gust z brzydko zaprojektowanymi przyciskami. Po środku deski czytelny wyświetlacz nawigacji a poniżej... stary panel klimy, jakby się nie dało go upchnąć w nawigację lub wzorniczo odświeżyć. Niby-karbonowe wstawki w desce w wersji premium wyglądają zupełnie OK, w przeciwieństwie do horrendalnie paskudnego niby-drewna z wersji Prestige. (Wstawki przy lekkim naciśnięciu niestety trzeszczą.) Lewarek skrzyni biegów metalowy, niby ładny, ale jakby z trochę innej bajki. Skok raczej krótki i nie do końca precyzyjny, ale to być może kwestia przyzwyczajenia kierowcy.

Wrażenia z jazdy.
Jest zauważalnie ciszej niż w T27 pierwszej generacji, choć do mojego wzorca (nowy Citroen C5, którym ostatnio dużo jeżdżę) jednak daleko. Wspomaganie kierownicy dużo lepsze niż w poprzedniej wersji, podobnie lżejsza jest praca pedałów. Dynamika silnika, elastyczność oczywiście bez zmian. Mam wrażenie, że zawieszenie jest minimalnie bardziej komfortowe i troszkę lepiej tłumi nierówności.
Dodatki: asystent pasa ruchu (działa po najechaniu bez kierunkowskazu na pas) przydatni i nienatarczywy. System rozpoznawania znaków - ja bym wyłączył. Kamera cofania - bardzo użyteczna rzecz.

Reasumując: zastanawiam się czy na jesieni nie wymienię samochodu, ale najchętniej na wersję z automatem. Niestety, nie miałem okazji pojeździć automatyczną avką, więc nie wiem jak się sprawuje, ale wygoda kusi!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 19:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 19:22
Posty: 703
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 26
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Może i ja coś skrobnę. Nadmieniam, że jestem zdecydowanie poniżej średniej wieku zarówno na zakup nowego auta tej klasy jak i samego Avensisa (moja obserwacja).
Do rzeczy: byłem w sobotę. Ruch (jak na Elbląg) imponujący. Ciągle ktoś się kręcił wokół auta. Sporo osób oczekujących na jadę próbną.
Zatety - czynnik klimatyzacji R134a, zdecydowana poprawa materiałów we wnętrzu (miałem okazję bliżej się przyjrzeć T27FLI jakiś czas temu), projekt wnętrza jak kto woli, ale uważam, że jest zdecydowanie ciekawiej niż było (szczególnie w kwestii wzorów tapicerek). Chyba rownież paleta silników benzynowych na plus - sporo osób wciąż jest zainteresowanych wolnossącą, sprawdzoną i mało kłopotliwą benzyną.
Wady - wiem, że sprawa gustu, ale ten samochód jest jakiś taki. No nie wiem, kiedyś widziałem Gofa III z przodem od Golfa IV. Tu mam podobne wrażenie - niby ok, ale jakoś tak na siłę "dopasowany do rodziny". Do tego tam trochę chromu, tam trochę piano black, tam plastik w strukturze, te za małe świtała i naładowany przód kontrastujący z gładkim dość masywnym bokiem... Nie podoba MI się. Koniec. W kilku miejscach czuć też cięciem kosztów np. maska dalej na kiju, progi w szarym plastiku (to ja w kilkunastoletniej T25 mam wstawkę jakiegoś tam metalu), silniki od BMW (komu to w ogóle przyszło do głowy?), szkoda, że jeszcze nie wzięli 1.6 THP - to by była jazda. Ale najwieksza wada moim zadaniem to wciąż pozycja za kierownicą. Dlaczego ten fotel jest wciąż tak wysoko? Czemu zakres osiowej regulacji kierownicy taki skromny? Na miejscu pasażera musiałem się dość znacząco położyć bo nie mieściła mi się głowa (dalej brak regulacji na wysokość). I pózniej taki klimat, że ludzie stają 20m przed sygnalizatorem... Ja wiem, że to nie sportowy samochód, wiem po poprzednich generacjach tego modelu, że można było się tego spodziewać, ale tak źle to mimo wszystko nie pamiątam alby było. Szkoda bo przy okazji nowych foteli można było coś z tym zrobić... Co do reszty - na tylną kanapę zajrzałem - chyba ok, bagażnik - podobnie. Nie rajcuje mnie ten klimat, może inni bedą mieli więcej do powiedzenia.
Jazdy próbnej nie odbywałem. Powód gdzieś tam na początku.
Pozdrawiam

_________________
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 21:03 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 18:36
Posty: 1099
Lokalizacja: Ostrołęka
Pochwały: 34
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Ja miałem okazję przejechać kilka kilometrów dieselkiem w kombi, więc dużo nie mogę powiedzieć. Przyspieszenia i trzymania w zakrętach nie było gdzie sprawdzić ( podobno lepiej skręca niż Mondeo ). Udało mi się "skorzystać" z systemu ostrzegania o zmianie pasa ruchu i systemu odczytu znaków. Materiały we wnętrzu przyjemne lecz dwa negatywy zostały mi w pamięci: po najechaniu na niewielkie nierówności w asfalcie, trzeszczał jakiś plastik w okolicy tylnych słupków; nad wyświetlaczem w konsoli środkowej, pod niewielkim naciskiem palca, też nieprzyjemny dźwięk.
Puściłem te minusy w niepamięć, gdy wsiadłem do swojej t22 :-)

_________________
Jak tak dalej będzie, to politycy, niczym szkoccy górale, założą spódniczki, aby owieczek nie płoszyć za granicę dźwiękiem rozpinanego rozporka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2015, o 14:47 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2009, o 22:11
Posty: 3274
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 217
Marka: TOYOTA
Model: Cor, Aur HSD, Ave
Rocznik: 2011
Silnik: 1,6VVTi, HSD, 1,6D4D
polecam artykuł
http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/be ... mit/0e304y

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2015, o 15:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20491
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ale to temat o t27 fl II...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2015, o 15:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2010, o 07:45
Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8 benzyna 2ZRFAE
Czasami cieżko w to uwierzyć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2015, o 21:02 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2010, o 18:42
Posty: 1027
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pochwały: 10
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Valvematic
Zapowiedź testu na autocentrum.pl. Jak macie pytania, piszcie do kolegi Zachara, może odpowie na nie we właściwym teście.


_________________
T27 by jeffik

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2015, o 10:36 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3258
Pochwały: 336
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
W najnowszym "Motorze" pierwszy test T27 FL II 2.0 D-4D Prestige sedan pod tytułem "Z genami BMW"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2015, o 10:49 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 10:01
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 3ZR-FAE + CVT
Chyba będę jedyny który powie, że stare fotele są wygodniejsze :ok: ale przy moich ponadnormatywnych gabarytach szerokość ma dla mnie kolosalne znaczenie - nowe trzymają lepiej ale już po 30 minutach "czułem" plecy ( i nie tylko ).
Wnętrze na duży plus, reszta to kwestia gustu .

_________________
NIGDY nie dyskutuj z głupkiem - sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2015, o 11:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lut 2014, o 08:48
Posty: 387
Pochwały: 4

_________________
Using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2015, o 13:41 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9499
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 507
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Przes ... aid=11527d

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2015, o 21:04 
Obejrzalem sobie dzis life nowego avensiasa. Subiektywnie oceniajac podoba mi sie wnetrze. Linia boczna bez zmian, tyl elegancki i tylko ten przod. Taki jakis zabawkowy. Generalnie, zwlaszcza na zewnatrz szalu nie robi.


Góra
  
 
PostNapisane: 3 lip 2015, o 23:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 378
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Już wcześniej wypowiadalem się na temat t29, gdy koledzy wrzucali pierwsze zdjecia. I nie były to wypowiedzi pozytywne.
Natomiast miałem okazję ostatnio obejrzeć nowego Avensisa na żywo - nadal uważam że dupy nie urywa, ale jednak jest ładny. Nie wnikam w wersje wyposażenia, czy coś ma, czy czegoś nie ma, bo mój obecny T27 wystarcza mi w pełni, więc T29 też będzie dla mnie ok.
To co kolega natomiast pisał o hybrydzie - że przydałaby się taka wersja - to obecnie korzystam z auta zastepczego Prius 2008r, i w 100% podpisuję się pod tą opinią.
Nie wiem czy mieliście okazję jeździć autem z takim napędem, ale na mnie zrobiło ogromne wrażenie. Prius z 2008r jest słabo wyciszony, przy 120km/h już spokojnie nie porozmawiasz z pasażerem, podwozie też takie se - więc cisza i spokój w t29 plus napęd w hybrydzie myślę że znalazłby spore uznanie.
A wracając do mojego t27, to do pełni szczęścia brakuje mi tylko automatu :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2015, o 09:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 466
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Oglądałem wczoraj nową Ave, różnica na plus pomiędzy T25 którą jeżdżę oczywiście kolosalna.

Jedyny problem to prawdopodobnie brak benzyny na rynku wtórnym.

Na chwilę obecną, rozglądając się za T27FL w benzynie (szukam 1.8, maksymalnie 18 miesięcznej - dwuletniej), w całej Anglii wyskakuje mi jeden (sic!) samochód z w miarę dobrym wyposażeniem i niskim przebiegiem.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2015, o 12:55 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 19:22
Posty: 703
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 26
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Widzę, że jeszcze nikt nie wrzucił a może ktoś będzie miał ochotę zobaczyć...
Reszta filmów z AutoCentrum.pl/Zachar OFF:








_________________
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2015, o 14:53 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9499
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 507
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Końcówka ostatniego testu zajebista :hahaha:
Od razu przypomina mi się ten wątek viewtopic.php?f=59&t=21018&hilit=hamulec+r%C4%99czny ;-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2015, o 11:22 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2009, o 22:11
Posty: 3274
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 217
Marka: TOYOTA
Model: Cor, Aur HSD, Ave
Rocznik: 2011
Silnik: 1,6VVTi, HSD, 1,6D4D
pafcio napisał(a):
Końcówka ostatniego testu zajebista :hahaha:
Od razu przypomina mi się ten wątek viewtopic.php?f=59&t=21018&hilit=hamulec+r%C4%99czny ;-)

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2015, o 20:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 19:22
Posty: 703
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 26
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV

_________________
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2015, o 22:19 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 18:36
Posty: 1099
Lokalizacja: Ostrołęka
Pochwały: 34
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
pafcio napisał(a):
Końcówka ostatniego testu zajebista :hahaha:
Od razu przypomina mi się ten wątek http://avensis.info/viewtopic.php?f=59& ... %C4%99czny ;-)

Wiola dała radę ...

_________________
Jak tak dalej będzie, to politycy, niczym szkoccy górale, założą spódniczki, aby owieczek nie płoszyć za granicę dźwiękiem rozpinanego rozporka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2015, o 17:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 313
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
Wszystko ladnie pieknie, ale diesel konczy sie na 2,0-l-D-4D 105kW (143PS) to porazka, chyba trzeba bedzie "cipowac".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1099 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda