TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 mar 2019, o 14:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lut 2019, o 08:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 mar 2017, o 15:59
Posty: 122
Lokalizacja: Wyszkow
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T25>T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
Zawsze jak wchodzi nowy model(w tym wypadku camry i corolla) to ceny starego spadaja ale w Twoim przypadku stracisz ze wzgledu na dobry egzemplarz (nie oplaca sie sprzedawac zadnego auta z takim przebiegiem)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2019, o 23:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2816
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: T22,T27 jest T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
na razie ceny trzymają się calkiem dobrze,
corolla nie zastapi avensisa jest po prostu mniejsza,
a camry … na razie nie wroze sukcesu zbyt wielkiego na polskim rynku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 09:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 maja 2018, o 10:37
Posty: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8
rozmawiałem z kolegą z Toyoty.
Powiedział :
Nowa Corolla w zyciu nie zastapi Avensisa. Komoft bedzie na pewno gorszy,mimo ze rozstaw osi ten sam. A platforma TNGA to oczywiscie marketing i cos usprawinonego. W avensisie szły bardzo dobrej jakości materiały, i sprawdzone od 3 generacji zawieszenie ktore co po chwile ulepszali.
Corolla mimo nawet wiekszego bagaznika będzie w środku mniejsza.
Sam powiedział zdrowo rozsadkowo : Corolla TS +/- dł. 4,63 cm Avensis TS 4,82cm. To mówi +/- 20 cm gdzie jest ? oczywiscie w bagazniku albo w środku wiecej miejsca.

Poza tym avensis ostatni nie miał GPfu, a Corolla Nowa ? trudno powiedziec ale raczej będzie miała.
Floty, mówi że nie sadzi aby przeszły z klasy Avensis (klasa średnia D) na nowa Corolle (klasa mniejsza C, kompakt). A na pewno nie każda firmę będzie stać na Nową Camry która kosztuje jedyne 149tys zł. i nie jest do tego funkcjonalna jak Avensis Combi.

Toyota na polskim rynku strzeliła sobie w kolano, bo już wiedzą że nie będzie tak dużej sprzedaży jak w przypadku Avensisa.
Jak można rezygnować z produkcji auta które sprzedawało się bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 11:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2017, o 21:17
Posty: 342
Lokalizacja: Podkarpacie/ DE
Pochwały: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
Niestety ale wydaję mi się, że segment D jest coraz bardziej wypierany przez klasę SUV - wystarczy popatrzeć na rankingi różnych marek i na miejsca zajmowane przez samochody typu Passat czy Octavia. Poza tym w Europie nie kupisz już nowego Accorda, Legacy a teraz również i Avensis.
Być może Toyota Avensis sprzedawała się bardzo dobrze, ale jeśli już popatrzeć na rynek niemiecki to tam Toyota przegrywa i to znacznie z VW czy Audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 13:53 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9627
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Koledzy... zrozumcie że Europa a tym bardziej Polska nie są rynkiem o któych względy zabiega Toyota ;-)
Poza tym porównywanie Avensisa, który jest technologicznym dinozaurem (dwa lifty to było pudrowanie trupa) i swoje najlepsze lata ma już dawno za sobą do nowej generacji (płyty podwoziowej, konceptu itp) pomijając rozmiar jest małym nadużyciem wg mnie.
Tendencja światowa jest taka, że kompakty są coraz większe i granica do wspomnianego segmentu D jest cosraz mniejsza albo się przenika.
To że Ave nie miała GPF'u a corolla ma to też chyba chybione porównanie. Euro 6 vs Euro 6AG.
Auto obecnie produkowane spełnia obecne normy i to chyba jest logiczne.
Pomijam już zacofanie technologiczne Toyoty jakim jest barak mirrorlinka, apple car play czy android auto.
W toyocie tego nie ma a w zaprezentowanym niedawno FL'u Passata oznaczanym jako B8 BIS apple car play ma być już bez użycia kabla.

Obecnie mam takie nastawienie do Toyoty i Lexa że jak coś z tego koncernu to tylko HSD i tylko dlatego. Nic więcej nie porywa nie zachwyca. Jak się ma dwa kryteria spokój i względnie pojęta bezawaryjność to jest słuszny wybór ;) :-D

P.S. Taka Corolka TS 2.0 HSD na tzw fullu to do 160 k dobija :glupek: :wariat: :swirek:
1.8 HSD 10 k taniej

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 15:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 107
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
Witam.
Avensis w wersji T27 to taki dinozaur w śród obecnie produkowanych samochodów i lata świetności ma już za sobą. I co prawda jest to samochód wygodny i całkiem nie źle się nim jeździ to mimo wszytko technologicznie sporo mu brakuje. Ja swojego T27 kupiłem bo mi się podobał i po wersji T25 chciałem mieć kolejna wersję. Mam go od grudnia, a w styczniu pojechałem nim do Norwegi i tam przejechałem około 1500 km, do podróżowania ten samochód jest spoko, wygodny i przyjazny niestety jest też kiepsko wyciszony i na zakrętach podpiera się lusterkami jest też dość podatny na podmuchy bocznego wiatru. Mimo wszystko polubiłem ten samochód. Myślałem o Camry niestety niema i chyba nie będzie wersji kombi. Co do Corolli to chcę zobaczyć jak się tym jeździ, interesuje mnie wersja 180 KM. co do ceny to po rozmowie ze znajomym z Toyoty już wiadomo że zostaną zweryfikowane i pojawia się tak zwane promocje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 15:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 paź 2018, o 12:12
Posty: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2018
Silnik: 1.8 benzyna
ibart napisał(a):
powiem ze jak tak piszecie, to podbudowujecie mnie :) i chyba raczej nie zmienie. No powiem że avensis 1.8 w cvt trasa Poznan - Kołobrzeg 5.9litra/100km. Pełne obładowanie żę bagażnik pękał, i łacznie 4 osoby na pokładzie. Kto nie wierzy zapraszam.
Prędkość nie większa 100-110km/h


A średnia prędkość jaka Ci wyszła?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 20:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20587
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 294
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ibart napisał(a):
Nowa Corolla w zyciu nie zastapi Avensisa
Wiadomo ze nie zastapi, ale camry tez tego nie zrobi. Toyota jako kolejna marka wycofala sie z rynku D. Rynek ten obecnie nie ma przyszlosci i nawet najlepsi w tej klasie notuja 50% spadki na przestrzeni ostatnich lat.
ibart napisał(a):
Toyota na polskim rynku strzeliła sobie w kolano, bo już wiedzą że nie będzie tak dużej sprzedaży jak w przypadku Avensisa.
Jak można rezygnować z produkcji auta które sprzedawało się bardzo dobrze.

Patrzysz na ten temat bardzo bardzo lokalnie. Avensis sprzedawal sie w Europie juz od lat slabo, ale Europa to i tak bardzo slaby rynek. Globalnie ten produkt nie ma w palecie Toyoty zadnego znaczenia. Czesc przesiadzie sie na na inne modele (szczegolnie na SUV-y) a reszta jest i tak zbyt mala grupa aby dla nich opracowywac nowy model. Ave dolaczyla do Primery, Accorda i calej reszty porzuconych modeli klasy D. Szkoda bo lubie klase D i nie widze powodu aby kupowac RAV4.

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 22:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2816
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: T22,T27 jest T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
marketing zrobil swoje i wywalil segment D w odstawkę, wszędzie na swiecie,
a skorzystali tylko producenci bo ceny mocno w gore,
co do accorda i avensis dla hondy i toyoty nasz rynek a nawet europa
to jakies resztki - zostawili to Niemcom zresztą chyba słusznie,
bo dla nich najważniejsze rynki to USA i daleki wschod - i ta sa rynki giganty
a nie jakas nawet EU, nie mowiac o PL.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 23:00 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 972
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 program by HEKO
Hehe:)
ja swoja odkupiłem 2 miesiące temu:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 23:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2816
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: T22,T27 jest T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
natterr napisał(a):
Hehe:)
ja swoja odkupiłem 2 miesiące temu:)


ja tez i to druga z kolei t27 i nie zaluje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2019, o 23:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 972
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 program by HEKO
To tak jak ja:)
na A4 jest nadal wypas: )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2019, o 21:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 maja 2018, o 10:37
Posty: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8
piotrnad80 napisał(a):
ibart napisał(a):
powiem ze jak tak piszecie, to podbudowujecie mnie :) i chyba raczej nie zmienie. No powiem że avensis 1.8 w cvt trasa Poznan - Kołobrzeg 5.9litra/100km. Pełne obładowanie żę bagażnik pękał, i łacznie 4 osoby na pokładzie. Kto nie wierzy zapraszam.
Prędkość nie większa 100-110km/h


A średnia prędkość jaka Ci wyszła?


Nie zwróciłem uwagi, przyznam szczerze, ale, nie biłem rekordów bo 2jka dzieci, więc stąd takie prędkości. Czasem jak kogoś wyprzedziłem to dobijałem 140km/h, ale generalnie 100-110km/h to tak sobie powolutku kulałem.
Teraz jechałem ponownie do Kołobrzegu, średnie na komputerze 6,8litra / 100km. Pod dystrybutorem , po przeliczeniu km i ilość litrów wyszło równe 7.0 litrów na 100km, ale predkości zupełnie inne, bo jak wjechałem na autostradę to predkosci 16o-18okm/h.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2019, o 01:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 paź 2018, o 12:12
Posty: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2018
Silnik: 1.8 benzyna
ibart napisał(a):
Nie zwróciłem uwagi, przyznam szczerze, ale, nie biłem rekordów bo 2jka dzieci, więc stąd takie prędkości. Czasem jak kogoś wyprzedziłem to dobijałem 140km/h, ale generalnie 100-110km/h to tak sobie powolutku kulałem.
Teraz jechałem ponownie do Kołobrzegu, średnie na komputerze 6,8litra / 100km. Pod dystrybutorem , po przeliczeniu km i ilość litrów wyszło równe 7.0 litrów na 100km, ale predkości zupełnie inne, bo jak wjechałem na autostradę to predkosci 16o-18okm/h.

A gdzie tam autostrada po drodze? Jaki odcinek był z prędkością 160-180 km/h? Bo coś duże to spalanie masz teraz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lut 2019, o 21:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 maja 2018, o 10:37
Posty: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8
piotrnad80 napisał(a):
ibart napisał(a):
Nie zwróciłem uwagi, przyznam szczerze, ale, nie biłem rekordów bo 2jka dzieci, więc stąd takie prędkości. Czasem jak kogoś wyprzedziłem to dobijałem 140km/h, ale generalnie 100-110km/h to tak sobie powolutku kulałem.
Teraz jechałem ponownie do Kołobrzegu, średnie na komputerze 6,8litra / 100km. Pod dystrybutorem , po przeliczeniu km i ilość litrów wyszło równe 7.0 litrów na 100km, ale predkości zupełnie inne, bo jak wjechałem na autostradę to predkosci 16o-18okm/h.

A gdzie tam autostrada po drodze? Jaki odcinek był z prędkością 160-180 km/h? Bo coś duże to spalanie masz teraz.



A2, potem S11 do Złotkowa i koniec :)
i tu idzie czasem przydusić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2019, o 11:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2017, o 09:48
Posty: 131
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZFE + LPG
https://www.wyborkierowcow.pl/toyota-co ... ty-i-wady/
Corolla Turing Sport ma zastąpić Avensis kombi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2019, o 15:40 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 70
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
ktos wie czy nowa Hybryda 2.0 w Corolli ma GPF ? bo gosc z toyoty nie potrafił mi odpowiedziec


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2019, o 09:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 mar 2019, o 09:24
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: AvensisT27
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
konradob napisał(a):
Witam.
Avensis w wersji T27 to taki dinozaur w śród obecnie produkowanych samochodów i lata świetności ma już za sobą. I co prawda jest to samochód wygodny i całkiem nie źle się nim jeździ to mimo wszytko technologicznie sporo mu brakuje. Ja swojego T27 kupiłem bo mi się podobał i po wersji T25 chciałem mieć kolejna wersję. Mam go od grudnia, a w styczniu pojechałem nim do Norwegi i tam przejechałem około 1500 km, do podróżowania ten samochód jest spoko, wygodny i przyjazny niestety jest też kiepsko wyciszony i na zakrętach podpiera się lusterkami jest też dość podatny na podmuchy bocznego wiatru. Mimo wszystko polubiłem ten samochód. Myślałem o Camry niestety niema i chyba nie będzie wersji kombi. Co do Corolli to chcę zobaczyć jak się tym jeździ, interesuje mnie wersja 180 KM. co do ceny to po rozmowie ze znajomym z Toyoty już wiadomo że zostaną zweryfikowane i pojawia się tak zwane promocje.


Moja Toyota z października 2012 w sedanie 2.0 benzyna w trasie sprawuje się bez zarzutu. Lepiej wyciszonym autem w życiu nie jechałem. Podmuchów wiatru nie czuć wogóle. Z zakrętami też nie ma najmniejszego problemu. Niestety zależy z jakiego rocznika się kupiło auto. Ponadto może być taka sytuacja, że jak ktoś jeździ tirem, to potem każdy wiaterek może być inaczej odczuwalny. Dodam, że niektóre dinozaury mimo, że mają mniej elektroniki swoim rzetelnym wykonaniem i bezawaryjnością biją dzisiejsze nowe auta. Za stare Mercedesy ludzie się teraz zabijają. Jak ktoś ma środki finansowe to normalnym jest, że kupuje nowe i zmienia za kilka lat na nowszy model. Pamiętajmy, że Toyota to solidność i profesjonalizm. Myślicie, że gdzie indziej jest lepiej. W VW mam kolegę inżyniera, który kupił Passata okazyjnie z racji pracy. W nowej były awarie, jak np. niedomykające się drzwi zimą. Wykonanie też moim zadaniem gorsze od Toyoty. Ja wole nie mieć bajerów elektronicznych, a mieć tzw. święty spokój. Dla mnie bezawaryjność plus wygoda użytkowania jest na pierwszym miejscu. A Camry jest ładnym autem i po 2 latach jak się sprawdzi to sobie kupię :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2019, o 12:46 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9627
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
jackassZSW napisał(a):
ktos wie czy nowa Hybryda 2.0 w Corolli ma GPF ? bo gosc z toyoty nie potrafił mi odpowiedziec

No pytanie za 100 pkt ;)
Niby spełnia Euro 6AG ale nie wiem czy dzięki hybrydzie czy dzięki połączeniu hybrydy i silnika benzynowego z GPF'em.

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2019, o 23:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2816
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: T22,T27 jest T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
GarryMoveOut napisał(a):
https://www.wyborkierowcow.pl/toyota-corolla-e210-pierwsza-jazda-zalety-i-wady/
Corolla Turing Sport ma zastąpić Avensis kombi.


ma zastapic ale nie zastapi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2019, o 23:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2816
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: T22,T27 jest T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
Nabuchodonozor napisał(a):
konradob napisał(a):
Witam.
Avensis w wersji T27 to taki dinozaur w śród obecnie produkowanych samochodów i lata świetności ma już za sobą. I co prawda jest to samochód wygodny i całkiem nie źle się nim jeździ to mimo wszytko technologicznie sporo mu brakuje. Ja swojego T27 kupiłem bo mi się podobał i po wersji T25 chciałem mieć kolejna wersję. Mam go od grudnia, a w styczniu pojechałem nim do Norwegi i tam przejechałem około 1500 km, do podróżowania ten samochód jest spoko, wygodny i przyjazny niestety jest też kiepsko wyciszony i na zakrętach podpiera się lusterkami jest też dość podatny na podmuchy bocznego wiatru. Mimo wszystko polubiłem ten samochód. Myślałem o Camry niestety niema i chyba nie będzie wersji kombi. Co do Corolli to chcę zobaczyć jak się tym jeździ, interesuje mnie wersja 180 KM. co do ceny to po rozmowie ze znajomym z Toyoty już wiadomo że zostaną zweryfikowane i pojawia się tak zwane promocje.


Moja Toyota z października 2012 w sedanie 2.0 benzyna w trasie sprawuje się bez zarzutu. Lepiej wyciszonym autem w życiu nie jechałem. Podmuchów wiatru nie czuć wogóle. Z zakrętami też nie ma najmniejszego problemu. Niestety zależy z jakiego rocznika się kupiło auto. Ponadto może być taka sytuacja, że jak ktoś jeździ tirem, to potem każdy wiaterek może być inaczej odczuwalny. Dodam, że niektóre dinozaury mimo, że mają mniej elektroniki swoim rzetelnym wykonaniem i bezawaryjnością biją dzisiejsze nowe auta. Za stare Mercedesy ludzie się teraz zabijają. Jak ktoś ma środki finansowe to normalnym jest, że kupuje nowe i zmienia za kilka lat na nowszy model. Pamiętajmy, że Toyota to solidność i profesjonalizm. Myślicie, że gdzie indziej jest lepiej. W VW mam kolegę inżyniera, który kupił Passata okazyjnie z racji pracy. W nowej były awarie, jak np. niedomykające się drzwi zimą. Wykonanie też moim zadaniem gorsze od Toyoty. Ja wole nie mieć bajerów elektronicznych, a mieć tzw. święty spokój. Dla mnie bezawaryjność plus wygoda użytkowania jest na pierwszym miejscu. A Camry jest ładnym autem i po 2 latach jak się sprawdzi to sobie kupię :-)


dla mnie to również nie jest to żaden dinozaur pomimo 10 lat od pojawienia się na rynku,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2019, o 10:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 107
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
AVE napisał(a):
Nabuchodonozor napisał(a):
konradob napisał(a):
Witam.
Avensis w wersji T27 to taki dinozaur w śród obecnie produkowanych samochodów i lata świetności ma już za sobą. I co prawda jest to samochód wygodny i całkiem nie źle się nim jeździ to mimo wszytko technologicznie sporo mu brakuje. Ja swojego T27 kupiłem bo mi się podobał i po wersji T25 chciałem mieć kolejna wersję. Mam go od grudnia, a w styczniu pojechałem nim do Norwegi i tam przejechałem około 1500 km, do podróżowania ten samochód jest spoko, wygodny i przyjazny niestety jest też kiepsko wyciszony i na zakrętach podpiera się lusterkami jest też dość podatny na podmuchy bocznego wiatru. Mimo wszystko polubiłem ten samochód. Myślałem o Camry niestety niema i chyba nie będzie wersji kombi. Co do Corolli to chcę zobaczyć jak się tym jeździ, interesuje mnie wersja 180 KM. co do ceny to po rozmowie ze znajomym z Toyoty już wiadomo że zostaną zweryfikowane i pojawia się tak zwane promocje.


Moja Toyota z października 2012 w sedanie 2.0 benzyna w trasie sprawuje się bez zarzutu. Lepiej wyciszonym autem w życiu nie jechałem. Podmuchów wiatru nie czuć wogóle. Z zakrętami też nie ma najmniejszego problemu. Niestety zależy z jakiego rocznika się kupiło auto. Ponadto może być taka sytuacja, że jak ktoś jeździ tirem, to potem każdy wiaterek może być inaczej odczuwalny. Dodam, że niektóre dinozaury mimo, że mają mniej elektroniki swoim rzetelnym wykonaniem i bezawaryjnością biją dzisiejsze nowe auta. Za stare Mercedesy ludzie się teraz zabijają. Jak ktoś ma środki finansowe to normalnym jest, że kupuje nowe i zmienia za kilka lat na nowszy model. Pamiętajmy, że Toyota to solidność i profesjonalizm. Myślicie, że gdzie indziej jest lepiej. W VW mam kolegę inżyniera, który kupił Passata okazyjnie z racji pracy. W nowej były awarie, jak np. niedomykające się drzwi zimą. Wykonanie też moim zadaniem gorsze od Toyoty. Ja wole nie mieć bajerów elektronicznych, a mieć tzw. święty spokój. Dla mnie bezawaryjność plus wygoda użytkowania jest na pierwszym miejscu. A Camry jest ładnym autem i po 2 latach jak się sprawdzi to sobie kupię :-)


dla mnie to również nie jest to żaden dinozaur pomimo 10 lat od pojawienia się na rynku,



Witam.
Mój Avensis jest z 2014 r zarejestrowany w 2015 na liczniku w chwili obecnej 82 000 km miał jednego właściciela, serwisowany w ASO pochodzi z Polskiego salonu. Co do wyciszenia to nie jestem jedynym posiadaczem który zwrócił uwagę na jego wyciszenie i kiepskie prowadzenie w zakrętach oraz wrażliwość na podmuchy bocznego wiatru. I nie trzeba jeździć Tirem by dało się to odczuć. Jeździłem tym autem po Norweskich górach gdzie drogi są kręte i niestety samochód bardzo wychyla się na zakrętach a w porównaniu do mojego poprzedniego samochody wręcz podpiera się lusterkami. Trzeba się do tego przyzwyczaić. Napisałem też że nie jest to zły samochód i ma swoje zalety, jak wygoda i rzeczywiście jest dobrze wykonany Jest to taki wół roboczy stworzony do przemieszczania się z punktu A do punktu B. A wracając do wyciszenia to znajomy w firmie ma obecnie kilka nowych Avensisów z nieszczęsnymi silnikami od BMW i on jak i inni kierowcy użytkujący te samochody zgodnie twierdzą że wyciszenie oraz wrażliwość na podmuchy bocznego wiatru to słaby punkt tego samochodu. Wcześniej użytkowali 508 z silnikami 2.0 hdi i jak mówił nie mieli z nimi żadnych problemów mimo sporych przebiegów były też lepiej wyciszone i bardziej stabilne. Moim poprzednim samochodem ( Renault Laguna III 2.0 dci z roku 2008 ) przejechałem po rożnych drogach całej europy prawie 320 000 km bez żadnej awarii, w zakrętach samochód zachowywał się jak przyklejony do asfaltu silnik mimo że to diesel pracował aksamitnie prawie jak benzyna. W standardowym wyposażeniu miał domykające się szyby, automatycznie składane lusterka po zamknięciu samochodu asystenta hamowania a turbina w tym silniku chłodzona była cieczą. Piszecie o bez awaryjności Toyoty a co ze skrzyniami biegów które wyją i zrobione są z materiałów tak słabych że mimo wymiany oleju nie wytrzymują większych przebiegów, a co z silnikami D4D w których wypalają się uszczelki pod głowicą a co z zaworem EGR który trzeba czyścić co chwile by nie mieć problemów, silniki benzynowe tez nie pozbawione są wad, a to piją olej, a to szwankują zmienne fazy rozrządu, luzy na wałku pośrednik kolumny kierowniczej i mimo wymiany na nowy problem powraca jak bumerang. Na tym forum jest sporo do poczytania a to nie jako obala mit o bezawaryjności Toyoty i stawia ja na równi z innymi markami. Jeden z was napisał o Pasacie który uważany jest za wzór do naśladowania a to taki sam samochód jak inne a nie wiem czy w obecnej chwili nie jest bardziej problematyczny od innych samochodów. Ludzie powtarzają pewne stereotypy i utwierdzają się w przekonaniu iż pewne marki są najlepsze i najtrwalsze. Kilku z Grona forumowiczów poprzysiadało się na Fordy pytanie dla czego, przecież Nasze toyoty są takie dobre. Ja swojego Avensis kupiłem dla tego że chciałem spróbować a miałem wcześniej wersje T25, żona jeździ hybrydowym Aurisem z roku 2013 ( i ten samochód naprawdę udał się Toyocie dla tego przymierzam się za jakieś dwa lata do Corolli 2.0 w hybrydzie ) Tak Jak napisałem wcześniej Avensisem jeździ się spoko i nic poza tym. Takie jest moje zdanie ale tez doceniam wasze przywiązanie i umiłowanie do tej marki a raczej do Avensisa.
Szanuje wasze zdanie na temat Avensis.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2019, o 12:13 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 13 sty 2019, o 11:57
Posty: 70
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1800
Zgadzam sie z kolegą wyżej

avensis fakt duży, pojemny, ale wyciszenie słabe, prowadzenie takie sobie, blacha średnia , jakośc plastików średnia, silniki udane jak i nie udane. Skrzynie słabe. Jak dla mnie w tym modelu tylko benzyna 1.8/2.0 sie liczy z innym bym nie kupił, bo to stara sprawdzona bezawaryjna konstrukcja chodz jak na dzisiejsze czasy przestarzała ale ludzie kupuja ja ze wzgledu na mała awaryjnosc i dobra współprace z lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda