TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 20 lis 2014, o 22:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 cze 2011, o 21:47 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5959
Pochwały: 618
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Nie chciałbym, aby w razie większej kolizji odpadła ćwiartka samochodu, czy dach,
albo żeby w harmonijkę zmarszczyła się kabina, zamiast stref na zewnątrz kabiny.
Wolę zapłacić więcej za samochód (i stracić sporo na jego wartości w razie dużej kolizji),
niż dla zachowania wartości samochodu "oszczędzić" na życiu moim i mojej rodziny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 10 lip 2011, o 18:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 kwi 2011, o 08:56
Posty: 23
Lokalizacja: Olsztyn
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Sedan
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ja również stawiam na stan techniczny samochodu, ale i tez jego estetykę wewnątrz i zewnątrz. Choć że też jestem młodą osobą i staram się dbać o samochód. Powiedzenie jest jakie "jak się dba, tak się ma "
I nie bać zjechać cały kraj czy pół europy, czy przypadkiem gdzieś mnie nie stanie na drodze.
A co kolizji, to cieszy mnie to że wychodzą coraz bezpieczniejsze samochody. Kiedyś nie było takich standardów bezpieczeństwa i ludzie jeździli. Nie wiadomo ile byś się miało środków bezpieczeństwa dostępnych w samochodzie, to tak nie będzie nigdy 100% bezpieczeństwa. Trzeba jeździć z głowa i przewidywać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 10 lip 2011, o 23:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 2703
Lokalizacja: OP/OPO
Pochwały: 98
Marka: Toyota
Model: T25 NieOlejoŻerca
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE profan-butan
Wracając do tematu:
Doświadczenie podpowiada, że przed bursztynową deską rozdzielczą jest zdecydowanie łatwiej zasnąć niż przed czerwoną.
Co do samego tematu: tak się składa, że niektórzy z Was mają porównanie jedynie Toyota Avensis vs Audi (różnej maści).
I tutaj jest pies pogrzebany. Najstarsza Toyota Avensis ma może 13 lat :cfaniak: .

_________________
I believe I can fly...



...łup!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 11 lip 2011, o 10:29 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, o 23:56
Posty: 47
Lokalizacja: Wałbrzych
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Czytam ten wątek i mogę stwierdzić że są gusta i guściki. Przed Toyką miałem A4 w kombi. Nie powiem że było złe autko ale dziś nie żałuję że jeżdżę Toyotą :-) Jak dla mnie Audica miała zbyt twarde zawieszenie. Teraz od czasu do czasu jeżdżę jako pasażer w A4 szwagra i gdy później wsiadam do mojej Avki to czuję błogą ciszę i radość moich wnętrzności :-D Jedyne czego brakuje mi w Avensis to silnika 1,9 TDI. Ech... Gdyby te autko miało taki silnik...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2011, o 16:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17681
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 202
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
btw. dzisiaj audi przegrało proces o prawa do znaku tdi, od dziś znak towarowy tdi może uzywac nawet tata :szatanek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2011, o 16:58 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5959
Pochwały: 618
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Jeszcze wtrącę coś o stabilności prowadzenia T22 przy dużych prędkościach.
W weekend posadziłem żonę za kierownicą i pojechaliśmy S8 z Warszawy na Wyszków, w końcu miała okazję przejechać się naszą Avką po dobrej nawierzchni za miastem. Ogólnie ona nie lubi jeździć za szybko, więc przy 120-130km/h przestała przyspieszać, ale pociągnęła za jakimś samochodem do 150km/h i zdziwiła się stabilnością prowadzenia, więc jechała dalej 140-150km/h. Droga była pusta i tak się zagadaliśmy, że nie spoglądała na zegary, a noga jej się zaczęła nieświadomie pomalutku opuszczać na pedale gazu, aż spojrzała na zegary, ponad 170km/h - wystraszyła się widoku tej cyfry i odpuściła gaz wracając na 140km/h. Zdziwiła, że nie czuła kiedy samochód z 140-150km/h zebrał się do 170km/h, bo hałasu przybyło znikomo, a samochód cały czas prowadził się tak samo bardzo stabilnie "jak po szynkach".
Także jeszcze raz stwierdzam, że Avensis T22 prowadzi się bardzo stabilnie z dużymi prędkościami. Jeżeli tylko zawieszenie jest w bardzo dobrej kondycji, nie ma problemu z prowadzeniem przy prędkości 150-170km/h - żadnego myszkowania. Obroty silnika (i spalanie) są za duże przy 5 biegowej skrzyni, aby tak jeździć dłuższe odcinki, ale trzymanie się drogi jest bez zastrzeżeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2011, o 09:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2009, o 23:13
Posty: 193
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: D4D | Box
piokli napisał(a):
Także jeszcze raz stwierdzam, że Avensis T22 prowadzi się bardzo stabilnie z dużymi prędkościami. Jeżeli tylko zawieszenie jest w bardzo dobrej kondycji, nie ma problemu z prowadzeniem przy prędkości 150-170km/h - żadnego myszkowania.


Potwierdzam. Jeździłem swego czasu dość często drogą na Wyszków (do teściów, 2-3 razy w miesiącu) i od Marek do samego zwężenia za Wyszkowem całą trasę można przejechać 160km/h bez zbytniego denerwowania żony. Jedynie na obwodnicy Wyszkowa (na wysokości Lucynowa) jest lewy łuk z rozjazdem, na którym oznaczenia trochę mylą i żonka na chwilę milknie:)
Generalnie auto może nie ma sportowej charakterystyki zawieszenia, ale bardzo sporadycznie mi się zdarza, żeby ktoś przejechał jakiś zakręt szybciej, jeśli akurat jadę dynamicznie. Jeżdżę dość szybko, ale nie nerwowo (tzn. wyprzedzam z rozpędu, a nie "ze zderzaka" itp.), więc takie parametry w zupełności mi wystarczają (to przecież nie jest auto do wyścigów:P).
Raz tylko zdarzyło mi się przekroczyć 180km/h (właśnie na Wyszkowskiej, sprawdzałem topspeed i było chyba ~200km/h, już nie pamiętam) i nie zauważyłem żadnego myszkowania. W przeciwieństwie do Focusa II z 2010 roku, który przy czterech osobach na pokładzie powyżej 160km/h zaczyna niepokojąco pływać po jezdni (sprawdzałem na dwóch egzemplarzach tego modelu na autostradzie do Poznania). Bardzo mnie to zdziwiło, bo podobno najlepsze zawieszenie w klasie...

_________________
Pozdrawiam
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2011, o 14:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 538
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 17
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
tylko audiiiiii tylko qattro i nie mniej niż 6 cylindrów moja ocena toyoty, lepiej nie mówić jeżeli miałbym jkąś jezdzić to eweentualnie land 120 podsumowanie -wole audi A6 2000 NIŻ WYPASIONEGO T 27 NIEMA PORÓWNANIA Z PRZYJEMNOŚCI JAZDY POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2011, o 17:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 20:31
Posty: 2107
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pochwały: 36
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25 Sedan
Rocznik: 2008
Silnik: 1ZZ-FE
Coż za wyczerpująca wypowiedź... Sam mógłby napisać Tylko ave tylko ave z 4 cylindrami i napędem na przód. 2008 a nie jakieś tam 2000... A jeśli już audi to tylko q7.

A tak na poważnie - moze jakas bardziej konstruktywna wypowiedź panie "mechu z toyoty". Swoją drogą to wątpię byś naprawdę był mechem z toyki, taką antyreklamę robić firmie która daje na chleb...

_________________
* AVENSIS 1.8 VVTi * * 2008 SOL * PREMIUM

** RAV4 4x4 2.0 VVTi ** ** 2011 ** PREMIUM

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 13 lip 2011, o 17:57 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3531
Pochwały: 133
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
mech z toyoty napisał(a):
wole audi A6 2000 NIŻ WYPASIONEGO T 27 NIEMA PORÓWNANIA

A ja wole T27 niz od starego zjelczalego audi, bo nie ma porownania ... Nie mieszajmy segmentow jak juz. To raz, audi A4 ( ciasny, drogi w zakupie i utrzymaniu) nalezy porownac a nie 6.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2011, o 18:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17681
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 202
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
mech z toyoty napisał(a):
wole audi A6 2000 NIŻ WYPASIONEGO T 27
no ja akurat nie, po co mi taki wyjechany stary strucel zamiast t27? ja potrzebuje pewne auto ...
audi a6 zamiast t27? czemu nie, ale takie z 2009 roku bądź młodsze, a samo a6 z tamtych lat znam, i aż takiego szalu nie ma, zresztą miałem audi i wiem coś na temat niekoniecznie najwyższej trwałości tych aut ;-)
zresztą piszesz V6, a 2.5 tdi v6 z początku wieku okupują obecnie warsztaty...

nie wykluczam zmiany auta na audi, wtedy wybiorę raczej A6 3.0 tdi kombi quattro tak do 3 lat, i jak już wyjadę ile się z niego da sprzedam je jakiemuś miłośnikowi marki :hahaha: , nie ja jeden mam taki plan ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 13 lip 2011, o 19:12 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2625
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 50
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
wrc napisał(a):
A6 3.0 TDI quattro


:auto: :szatanek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2011, o 22:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 12:08
Posty: 288
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.4 (2AZ-FSE)
mech z toyoty napisał(a):
tylko audiiiiii tylko qattro i nie mniej niż 6 cylindrów moja ocena toyoty, lepiej nie mówić jeżeli miałbym jkąś jezdzić to eweentualnie land 120 podsumowanie -wole audi A6 2000 NIŻ WYPASIONEGO T 27 NIEMA PORÓWNANIA Z PRZYJEMNOŚCI JAZDY POZDRAWIAM

A6 to moje marzenie :ok: Ale z całym szacunkiem, 11 letnie Audi kontra nawet 2 letnia T27.... :sciana:
Mialem w zyciu okazje kupic kilka nowych samochodów. Sam je konfigurowałem, sledzilem etap produkcji i podrozy do kraju. Wreszcie odbieralem.....I jak mysle, ze zamiast np. nowego T27 moge miec 10 letnie Audi z wypierdzianym fotelem....nie wspomne o usterkach nadwozia i rzeczach, ktore musza wystepowac w tak starych samochodach....to dziękuję, idę do salonu :dance:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2011, o 22:46 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 538
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 17
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
Avensis 2,2 D4D CHLA OLEJ JAK STARY WYRĄBANY POLONEZ NIE ROBIĘ ANTYREKLAMY TYLKO PISZĘ PRAWDĘ TOYOTA PRZEDŁUŻYŁA GWARANCJĘ NA SILNIKI 1 I 2 AD Z POWODU CHLANIA OLEJU WYMIENIAJĄ TŁOKI I PIERŚCIENIE I GŁOWICE BO W CO TRZECIM OKAZUJE SIĘ GŁOWICA KRZYWA BRAK MOŻLIWOŚCI PLANOWANIA ZNAM KAŻDĄ ŚRUBĘ W SILNIKU AD MAM GO W CZĘŚCIACH PIERWSZYCH PO 5 GODZINACH PRACY NIEKIEDY BRAKUJE MIEJSCA NA SKŁADOWANIE ROZKRĘCONYCH SILNIKÓW SPRAWDZAJCIE OLEJ JEŻELI ZA DUŻO BIERZE TO DO SERWISU. MOŻNA ZROBIĆ SILNIK NAWET PO GWARANCJI POZDRAWIAM .SPRAWDZAJCIE POMPY WODNE BO TEŻ LECĄ CO JEST PRZYCZYNĄ WYDYMANYCH USZCZELEK POD GŁOWICĄ A TO NIE JEST TANIA ŻECZ JAK PÓJDZIE GŁOWICA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2011, o 22:58 
Online
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2009, o 19:40
Posty: 4732
Lokalizacja: A'burg
Pochwały: 192
Marka: VW_i_OOOO
Model: T5 i A5
Nadwozie: inne
Rocznik: 2014
Silnik: na gnojówkę
mech, ale wylacz, pliz, Capsa, bo jestes prawie nieczytelny, poza tym drukiem oznacza krzyk, a przeciez nie o to kaman ;-)

_________________
pzdr, niereformowalna :jezyk: honey Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 00:06 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
kazdy mechanik woli a6 szczegolnie 2.5 tdi v6 kibel wszechczasow, legenda serwisow, walczy dzielnie z paskiem 2.0tdi o tytul krola lawet, obsluga jego jest prosta( wymiana rozrzadu miodzio....demontaz pasa przedniego i nabicie klimy) no i slynne walki rozrzadu co z czasem robia sie okragle...) koledze mechanikowi sie pomylily silniki d4d z vvti ale mnie to nie dziwi i omijam aso szerokim lukiem, ale wprowadza troche nowych "zlotych mysli" a to sie ceni


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 06:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17681
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 202
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
mech z toyoty napisał(a):
Avensis 2,2 D4D CHLA OLEJ JAK STARY WYRĄBANY POLONEZ
temat brzmi toyota vs audi, a kolejny post w ktorym nie wylaczsz caps lock usune, co do samych tresci ktore przekazujesz to jakos dalej mnie nie przekonales ze 2.5 tdi jest lepszy niz 2.2 d4d, choc temat tego silnika nie jest akurat forum obcy, i faktycznie klopoty tych silnikow nie ominely...
pamietaj tez ze A6 kosztuje 2 x wiecej jak ave, stad i musi miec przewage nad nim, tyle ze A6 z 2010 nad ave t27 z 2010, a nie juz mocno zuzyte audi z 2000 roku nad t27, obecnie zakup trzyletniego A6 3.0 tdi w dobrym stanie to podobny wydatek jak zakup nowego t27 w bardzo dobrej wersji wyposazenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 08:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 538
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 17
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
nie pomyliłem vvti z 1i2 ad, vvti to stara historia teraz wchodzimy w nowy rozdział pozdrawiam a jeżeli chodzi o audi to nie 2,5 tdi chyba ,że stare 5 cylindrów v6 w benzynce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 14 lip 2011, o 10:34 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1229
Pochwały: 2
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Jak zwykle porównywanie czegoś z niczym .
Jako obiektywny użytkownik 1-go i 2-go powiem: A6 Quatro TDI 2007-2009r. rządzi nie ma na niego lewara i to jest prawda.
Jednakże pomyłką jest porównywanie T27 do A6, inne klasy inne kwoty startowe przy zakupie , za jedną A6 Quatro mamy dwie t27.
Ineczej z serwisem, w A6 boli za każdym razem a i tankowanie też nie jest przyjemne, piękny samochód na firmę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 10:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 kwi 2011, o 08:56
Posty: 23
Lokalizacja: Olsztyn
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Sedan
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
mech z toyoty napisał(a):
Avensis 2,2 D4D CHLA OLEJ JAK STARY WYRĄBANY POLONEZ


Każdy samochód bierze olej mniej czy więcej. Zależy tez jak dba się o samochód, regularne zmiany oleju, filtrów itd.

W Książce Toyoty jest nawet napisane " Zużycie oleju: Maksymalnie 1.0 litra na 1000 km. "
I podejrzewam ze nikomu tyle nie bierze oleju, kto dba o samochód. Ja np ostatnio dolewałem 0,1 litra na ok 2000 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 12:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 12:08
Posty: 288
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.4 (2AZ-FSE)
Maniac napisał(a):
Każdy samochód bierze olej mniej czy więcej. Zależy tez jak dba się o samochód, regularne zmiany oleju, filtrów itd.

W Książce Toyoty jest nawet napisane " Zużycie oleju: Maksymalnie 1.0 litra na 1000 km. "
I podejrzewam ze nikomu tyle nie bierze oleju, kto dba o samochód. Ja np ostatnio dolewałem 0,1 litra na ok 2000 km.

tez slyszalem, ze podobno kazdy samochod bierze olej. Tyle, ze zaden samochod w mojej karierze nie bral oleju. Pomiedzy przegladami na bagnecie ubywalo 2-3 milimetry. Niezaleznie diesel czy benzyna. Fakt, ze kazde auto mialem od nowosci do okolo 150tys.km.

Mam nadzieje, ze Ave, ktora jest ze mna od niedawna, nie wylamie sie z tej reguly.....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 14 lip 2011, o 12:39 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3531
Pochwały: 133
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
Nawet sprawny silnik bedzie bral olej jezeli duzo hamujemy silnikiem. Ale to chyba nie miejsce na dywagacje olejowe.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 14:05 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 kwi 2011, o 03:40
Posty: 71
Lokalizacja: WLKP
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
mech z toyoty napisał(a):
nie pomyliłem vvti z 1i2 ad, vvti to stara historia teraz wchodzimy w nowy rozdział pozdrawiam a jeżeli chodzi o audi to nie 2,5 tdi chyba ,że stare 5 cylindrów v6 w benzynce



2,8 benzyna quattro, mój kuzyn tym jeździ, rocznik chyba 2003.
Kupił auto w 2009 roku, dał 35.000 pln.
Spalanie 15 litrów w mieście, w Warszawskich korkach. Co trzy dni tankuje za 200 pln. Dwa razy w ciągu roku okradają mu auto.
Pytam go co jest takiego fajnego w tym aucie, że tyle trzeba w niego ładować kapusty i że go jeszcze trzyma? Zmieszał się i nie potrafił odpowiedzieć.
Może Ty mi powiesz?

Jak to wszystko zliczy, te koszty napraw i koszty samego paliwa, to jeździłby już dawno o wiele nowszym i oszczędniejszym samochodem.
Audi a6 z 2003 roku jest fajne, ale na litość boską, nie jest idealne i wspaniałe, a kosztuje (w zakupie i utrzymaniu) jakby takie właśnie było.

Następna sprawa, moja 2,2 diesel 150 KM, miała wymienianą pompę wody i głowicę, przy przebiegu 87.000 km
Zaraz po sprowadzeniu z Francji, właścicielka wstawiła Ją do serwisu toyoty i poprosiła, by porobić wszystko, co jest ewentualnie do zrobienia.
Nie wiem, czy wymienili to bo była pilna potrzeba, czy wymienili na górkę, by więcej zarobić, ale póki co, ma przejechane 160.000 nie bierze oleju i chodzi prawidłowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 17:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17681
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 202
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
jak już to się nie 2.8 tylko 4,2 bierze w audi, bardzo fajna jednostka, sasiad ma audi z takim silnikiem :auto:
a kto troszkę więcej wie o vw ten na bank nie przeoczy faktu ze 2.8 z audi u vw nazywa sie vr6, i jednostka ta ma kłopoty z chłodzeniem, i przykryta jest pojedyncza bardzo skomplikowana głowicą (ponieważ kat rozwarcia cylindrów jest wyjątkowo mały, stad nazwa vr od slow oznaczających układ widlasty i rzędowy którego vr jest połączeniem), i niejednego 2.8 doprowadziło już do bankructwa, to tak tylko jak mały dodatek do dyskusji :kawa:
radze tez nie zapominać ze audi do typoszeregu v8 i następnie A8 nie sprzedaje części zamiennych do aut starszych niz 10 lat, co w de do ogólnego oburzenia użytkowników tych pojazdów doprowadziło, szczególnie chodzi o elementy napędu na obie osie typu quattro
wychodzi ze nawet audi gotuje na wodzie :jezyk:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 14 lip 2011, o 18:43 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3531
Pochwały: 133
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
wrc napisał(a):
jak już to się nie 2.8 tylko 4,2 bierze w audi, bardzo fajna jednostka, sasiad ma audi z takim silnikiem

Moze mawet fajna ta jednostka. Napewno do moment wymiany paska rozrzadu, bo takowy ten silnik ma. Tylko servis audi, bo system strasznie skomplikowany. Za wymiane paska dostajemy adekwatny do marki i prestizu rachunek w wysokosci 6300 zl. Pozdrowienia dla sasiada.

A propos servisu. Ile kosztuje serwisowanie A-szostki ?

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 21:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17681
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 202
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kolega co ma 3.0 tdi mówi ze majątek, i serwis auta nie ogarnia i doprowadza do kolejnych usterek
pomijam ze sam podatek drogowy to 500 juro rocznie...
Visitor1230 napisał(a):
Tylko servis audi, bo system strasznie skomplikowany. Za wymiane paska dostajemy adekwatny do marki i prestizu rachunek w wysokosci 6300 zl. Pozdrowienia dla sasiada.
on ma kasę, nie podciera tyłkiem szkłem, wymieni i będzie śmigać dalej, zakup 19 zimówek tez nie stanowił dla niego problemu, to auto dla niego :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 14 lip 2011, o 21:15 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3531
Pochwały: 133
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
I dlatego miedzy innymi nie przesiade sie nigdy na audi. Wole wydac raz. A nie do usr...j smierci pakowac tysiace w sprawny samochod.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2011, o 21:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17681
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 202
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
mi trochę szkoda kasy na tak drogi w utrzymaniu wóz, nie chodzi czy się te kasę ma tylko czy jest sens w ten sposób wydać ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Toyota vs Audi
PostNapisane: 16 lip 2011, o 21:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:59
Posty: 189
Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD
Też miałem niedawno dylemat co kupić do jazdy w długie trasy(PL-Belgia),koniecznie kombi lub 5d.Do tej pory miałem same toyoty-carina II 2.0,corolla E9,carina 2.0GTi.Już prawie szukałem BMW330d i wtedy zobaczyłem że Lexus robi kombi.Kupiłem IS 200,dzwięk silnika R6 wprawia w zachwyt,elastycznośc silnika nieporównywalna z zadnym innym(40km/h,6-ty bieg i zero szarpania),Dojeżdzam do pracy 930km i carina powodowała bół głowy z powodu hałasu jaki produkował silnik 176KM rodem z yamahy.Przez 11 lat jazdy cariną nigdy mnie nie zawiodła.Żona kupiła mi teraz ave T22 2.0 i nawet jeszcze jej nie widziałem,myślę że jak wrócę do domu to zaskoczy mnie ciszą w srodku podobną jak w lexusie.Chciałem miec autko czysto japońskie,nie składane w europie podobnie jak stara carina bezawaryjne i prawie bezobsługowe,nie oklepane jak audi lub VW które nie robią juz takiego wrazenia jak kiedyś.Na lexa wiele osób spojrzy z ciekawością a dzwięk silnika szybciej przyciąga spojrzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2011, o 22:41 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
co to byla za carina ze miala tyle kuni?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal